- Mobil flották
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz bazsby #62505 üzenetére
A honda kifejezetten erzekeny a jeladokra, csak gyarit erdemes venni. Attol mert 2005-os, meg lehet hozza kapni gyari alkatreszt.
Igy felig meddig olvasgattam a hozzaszolasaidat, ha lehet egy tanacsom:
Hagyd abba az alkatreszek cserelgeteset.
Menj el egy autodiag. ceghez, akik 30-40e kozott megmondjak a hiba pontos okat.
[ Szerkesztve ]
-
bazsby
újonc
válasz tboy93 #62507 üzenetére
2001-es Civic
de mit jelent a gyári? mi a márka Denso?Újonnan vettem 115e km van benne de 2-3 éve ilyen jeladós problémáim vannak. Megkímélt szinte minden gyári benne (vezérlés, gyertyák stb lett cserélve ahogy kell)
Javasolsz valakit Pesten? A szerelőm próbálkozik megoldani, én sem gondoltam hogy ez ilyen "komoly technika" hogy ennyit kelljen kínlódnom vele
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz bazsby #62505 üzenetére
FB csoportban az olcsó jeladó csak pár embernek jó működött, a közepes kategória senkinek nem ment kb. Gyári főtengely jeladó 70-80k. Kb egy bontott motor ára garanciával... Egyébként Denso szenzor volt a főtengely jeladó, nem tudom alkatrész boltban van e ha igen mennyiért. Én bontott gyárit tettem, 8k volt postával. Csepeli bontóban van, import tunningnak is érdemes írni, bontanak is, onnan vettem a lökhárítót, ők adták a legolcsóbban.
Egyébként egy rendes diagra vidd el tényleg ahol rendes műszer van nem csak valami kínai vacak. Márkaszervizt nem feltétlen ajánlom, az ilyenekkel nem szeretnek foglalkozni. Keress egy Bosch szervizt ott van rendes diagnosztika. Az is lehet, hogy nem a szenzorral van baj, hanem kábel hiba, valahol kidörzsölődott, megtört, elrágta a nyest. Felesleges drága pénzért szenzorokat venni nyakra főre. -
nagyúr
-
peterr85
tag
Sziasztok,
Autó vásárlás előtt állok és már jó ideje nagyon tetszenek az accordok. 2010 körüli, 2.0 benzines kivitelben gondolkodom. Mennyire ajánlott a típus? Az árát úgy látom "sajnos" nagyon szépen tartja, hahun sincs belőle túl sok. Milyen típushibákra készüljek és mire kell különösen odafigyelni vásárlás előtt?
Előre is köszönöm a segítséget!
-
veterán
Sziasztok.
Lenne egy klímás kérdésem. Adott egy 2008-as 1.8-as UFO Civic. Szerintem semmi baja a klímának, eddig még sosem "zavart" télen, hogy nem kapcsol be. Mostmár hozamosabb ideje 0 vagy az alatti hőfokok vannak és eddig télen ugye csak fűtöttem, ahogy bejött a meleg a klíma mindig tökéletesen működött. Most a hidegben ismét feltűnt, hogy a kompresszor nem indul be (eddig se ment telente hidegben, 4 éve van meg az autó) és gondoltam megkérdezem, hogy ez normális? Olvastam, hogy fagyban ez normális, hiszen a kondenzvíz nem tud elpárologni, hanem megfagyhat és kárt okozhat, viszont azt is olvastam, hogy a párátlanító esetében be kellene indulnia, de én akkor sem veszem észre, hogy behúzna. Hozzáteszem, hogy a párátlanítót én sosem használom, nem nyomkodom a gombját. Inkább csak sima meleget fújok az ablakokra, szerencsére nagyon hamar bemelegszik a kocsi, a fűtés tökéletes. Most is csak azért nyomtam a párátlanító gombját, hogy meghallgassam, hogy úgy beindul e a klíma. -2 fokban próbáltam.
Szóval fentebb leírtak fényében mi az igazság a klímával kapcsolatban?
Mert amúgy jönnek az enyhébb hőmérsékletek és szerintem megint működni fog... De azért gondoltam rákérdezek itt a fórumban, hátha vannak nálam hozzáértőbbek.
Előre is köszönöm, ha válaszol valaki.[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz rothfb #62517 üzenetére
Nekem is volt hasonló problémám egy Focus ll-vel. Mielőtt eladtam, az utolsó télen jött elő, hidegben nem indult be a klíma, be sem húzott a kompresszor kupplungja. Ahogy melegebb lett, megszünt a gond. Valószínűleg a gáz mennyisége csökkent le annyira, hogy ezt okozza. De nem tudom biztosan, mert így adtam el, mondtam is a vevőnek, aki egy lengyel fickó volt, vitte haza, így annyira nem volt lelkiismeret furdalásom
Viszont az biztos, hogy havonta azért érdemes a klímát télen is bekapcsolni, kissé megjáratni, nem fog érte megharagudni..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
i-sti
senior tag
válasz rothfb #62519 üzenetére
De igen. Figyelembe veszi. Ezért írtam, hogy menj el egy teremgarázsba.
Ahol dolgozom ott 11-13 között mozog a hőmérséklete, ott minimumra kapcsolva érződik, hogy hideg (4 fok körüli) levegőt fúj be.
Amúgy én hetente bekapcsolom 1-2km távon AC ON, low temp, max rpm hogy kenjen át mindent.Novum Forum Siculorum
-
Biqci
aktív tag
válasz rothfb #62522 üzenetére
Pedig szerintem be kellene kapcsolnia, mert így megy a párátlanítás. Három autónk (Accord, Jazz, Kia Pro'ceed) van és mind indítja télen is a klímát. Főleg a Jazznál fontos, mert párásodik mint a k.... élet
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
nagyúr
válasz tboldi #62525 üzenetére
Ha magyarosan mondod ahogy írva van nem...
Ha angolosan mondod, akkor meg a tied.
a -> á
e -> é
Mondjuk az más kérdés hogy korbácsolást érdemel aki a-val mondja magyarul.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
tboldi
nagyúr
válasz FollowTheORI #62526 üzenetére
Magyarosan nem dzsessz lenne?
-
hhenry
őstag
válasz FollowTheORI #62526 üzenetére
Van aki magyarul a-val mondja?
-
Biqci
aktív tag
-
gxcman
tag
Mivel gumisnál lyukra futottam a felnivel, ami felkerült volna a GE4 Honda City LS-re sajnos belelógott ( állítólag Honda felni volt ) az első féknyeregnél szorult forgatáskor, szeretnék tanácsot kérni melyik felnivel érdemes próbálkoznom, hogy sikerrel járjak?
Hirdetésekben olvastam " kisebb első fékkel szerelt" Jazz-re való felni..
Jól sejtem az a GD1, és a GD5 azok a hátsó fék dobfékesek az ami nekem nem jó?Ami nekem kellene az a GE2, ill. GE3 Jazz felnije ami elől-hátul tárcsafékes, és annak valamivel nagyobb az első féknyerge?
(Nem saját kép) Ami most rajta van így néz ki, ennek a felninek az agy részén is jobban kiáll a perem, és a szélén is nyújtott kör alakú a kivágás, jól gondolom erre a típusra lenne szükségem...?
Ami a gumisnál volt kerek lyukas volt, és kisebb volt a perem az agy részén, szorult..első tengelyen próbáltuk csak rá.175/65R14 | 4x100 14" | ET 45 | 56.1mm
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Egyébként ha már itt tartunk, csak megjegyzésképpen írom le, hogy a mai napig nem értem, hogy miért úgy csinálták meg a klímát, hogy ha beindítom a ventillátort kézileg, azonnal klímázik is a kocsi. Külön ki kell kapcsolni, ha nem akarom, hogy menjen. Olyankor jelenik meg az A/C off felirat a kijelzőn. Ha újra megnyomom, A/C on-ra változik. Amúgy meg ha bekapcsolom a ventillátort, hogy csak fújjon, semmi A/C kiírás nincs. Onnan vettem észre, hogy ilyenkor is klímázik, hogy a kocsi megvétele után, sima ventillátor használat után is tócsa maradt a kocsi alatt. Ami ugye a kondenzvíz, ami csak klíma működés esetén marad vissza.
Idióta módon oldották ezt meg a japánok. -
BlacKSouL
addikt
válasz rothfb #62535 üzenetére
A legtöbb automata klímás autóban ahhoz terveznek, hogy a kényelmes nyugatiak valódi automatát akarnak: beül, beállitja a hömérsékletet, megérkezik, kiszáll. Ettől bonyolultabb már megterhelné a fejlett nyugatiak gondolkodását. Azt nem akarnak.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
veterán
válasz BlacKSouL #62537 üzenetére
Nálam sokszor előfordul, hogy max ventilátort szeretnék fűtéssel mondjuk plusz 6 fokban, megyek pl 10 km-t. Teljesen feleslegesnek tartom ebben az esetben a klímát. Viszont kell a levegő, mert anélkül párásodnak az ablakok.
Amúgy értem az iróniát a fejlett nyugatiakkal kapcsolatban. -
-
flegga92
senior tag
Van a topicban valakinek 8gen Accord (kombi) dízel automata váltóval?
-
japci
csendes tag
válasz peterr85 #62515 üzenetére
Szia!
Én is szerettem volna kérdezni már itt a fórumon kettő "típushibával" kapcsolatban. Kicsit idevág a te kérdésedhez, így most írok is. Szóval nekem egy 2012-es 2.0 - ás benzines van. Ez már fészliftes, a 2010-es még nem az. Nem ismerem az összes különbséget, de pl.: más a lámpa (a prefészliftben sárga az index), más a hűtőrács, kicsit más a sárvédő alakja, rendelhető bi-xenon, rendelhető automata távolsági fény, jobb hang/zajszigetelés,stb...szóval nem alapjaiban változtatták meg az autót. Amit te nézel, az is rohadt jó kocsi, súlyos típushibáról én nem tudok. Nem kettőstömegű lendkerék van benne. Szívó benzin, szóval akkora matek nincs. Ami viszont engem foglalkoztat, az a következő:
1. Elindulásnál, amikor normál módban engedem fel a kupplungot, akkor egy érdekes hang hallatszódik. Elmagyarázni nehéz lenne, mintha mikor "fogna össze" a kupplung, akkor lenne egy ilyen fura hangja, még mielőtt teljesen összezár. Mintha csúszna, pedig nem. Teljesen jól működik. Ha nagyon finoman engedem fel, akkor semmi, és ha sportosan, akkor sem. Előjött már külföldi fórumokon is, de igazából senki nem tudja, mi az. Amit többen írtak, hogy igazából nekik is ott a hang, de nincs semmi hatása, tehát pl nem csúszik a kupplung. Nyilván a komplett kupplung csere egy megoldás, de van, aki csak valamilyen torziós rugót említ. Tavasszal el fogom vinni majd szervízbe a kocsit. De, addig is hátha valaki találkozott már a jelenséggel, továbbá, ha ezt tapasztalod esetleg próbaúton, akkor nem kell annyira megijedni.
2. Ráz a "kormány". Nyilván nem a kormány ráz, hanem valami a felfüggesztéssel nem stimmel, esetleg a kihajtással. Kb. 120-ig semmi, de utána minél gyorsabban megyek, annál rosszabb. 180 körül már rendesen kellemetlen a dolog. A kerekeket már többször centíroztattam, nem az lesz. Ebben a témában is olvasgattam erre-arra és többen említik, hogy az Accordjukba még elég fiatalon cseréltek féltengelyt, garanciában. Ennek is utána fogok kérdezni a szervízbe, de itt is igaz, hogy hátha van valakinek tapasztalata, meg neked is jó infó.
Ami még esetleg érdekes, az a légzsák visszahívás, Egyszerűen le lehet csekkolni a kocsit a honda weboldalán. Nekem érintett volt.
Amire szerintem érdemes figyelni, az a rozsda. Van egy kollégám, akinek egy 2008as Accordja van, ex-osztrák. Finoman szólva rozsdás, már lakatolni is kellett. Szóval nézzél alá rendesen.+1. klíma: ezeknél úgy működik a klíma, hogy folyamatosan ki-be kapcsolgat. Ez normális. Ellenben, autópályán, egy bizonyos fordulaton, amikor bekapcsol, akkor néha van egy elég magas frekvenciás sípoló hangja. Minimális ideig tart, a sárkány pl még nem vette észre, szóval annyira nem feltűnő. De eszembe jutott még.
Üdv.
-
flegga92
senior tag
Idén/jövőre cserélni kéne a Civicet, és szemezek vele. Motort tudom, hogy jó, nem szokott vele gond lenni, de automatáról nem sok mindent tudok. Hagyományos 5 sebességes vagy már valami újabb fajta? Mennyire fürge a váltás, egy padlógázt mennyire reagál le jól? 2.4 Type-S-el vittek már, ott azért gondolkozott néha hogy mi legyen, manuálba téve azért ki lehetett húzatni. Elvileg az autómatában nincs kettőstömegű, vagy nem megy olyan hamar tönkre mint kézi váltóval, ez igaz?
Mik az általános típushibák, vagy amire esetleg oda kell figyelni vásárláskor? Fogyasztás autópályán/főúton/városban milyen? -
Biqci
aktív tag
válasz flegga92 #62545 üzenetére
Igen, ez hagyományos automata, 5 fokozattal. Van kézi módja is, de őszintén szólva, nem nagyon használom, ha egyszer automata, akkor tegye a dolgát, ne nekem kelljen
Kapcsolási gyorsaság az olyan átlagos, hozza a típus jellemzőt (persze hogy nem dsg sebesség), de nekem megfelel. Gondolkodik kb. 1 másodpercet, de azért van neki 350Nm, aminek jó része már 2000 környékén ott van, onnan húz rendesen. Előzéskor padlógázra 2 vissza és tényleg minimális várakozással megindul. Nincs benne kettős tömegű lendkerék, de az olajcserére oda kell figyelni, az első 120e km után, majd 80ezrenként. Most van benne kb. 210e km, végig márkaszervizben szervizelve. Eddig egyszer volt a dpf szűrő tisztítva, ezt még az előző tulaj csináltatta, nekem nem volt még vele gond, bár inkább országúton, pályán van mostanában használva. Itt németben azért ki tud pályán pucolódni 180-at nagyon csendesen, stabilan tartja, ekkor kb. 7,5l a fogyi. De amikor tavaly karácsonykor otthon voltam vele, 130-140 körül 6-6,5-re jött ki fullra pakolva, 5 személlyel. Városban 7,5-8, de amikor nagyon hideg van, először járatom mindig indulás előtt, akkor persze több is lehet. De nézd meg a Spritmonitor-on, a nevemmel rá tudsz keresni, minden tankolás, egyéb költség ott van.
Eddig ami baja volt, az minimális, izzó csere, és ki kellett cserélni az akksit, de ez is az ên hülyeségem volt, égve maradt a belső világítás és tönkre ment az akku.
Ja, még annyit, hogy ez így dpf-el Euro5-ös, ha ez számít.
Ha van még kérdésed, hajrá szívesen válaszolok, van időm, táppénzen vagyok már egy ideje..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
flegga92
senior tag
Akkor a váltó az olyan mint a benzines társán. Vállalható teljesen, tényleg nem egy DSG (faternak az van, brutál). Egyébként én se váltogatnék vele sűrűn, de azért jó ha van, mondjuk egy kis DPF tisztítás céljából, ritkán megyünk pályán.
DPF amitől tartok kicsit, viszonylag sokat megyünk városban is.
Köszönöm szépen! -
Biqci
aktív tag
válasz flegga92 #62547 üzenetére
Szívesen, de ha sok város van, akkor inkább benzines lenne az optimális választás. Ha veszel egy 9-10 éves kocsit, ki tudja milyen hamar jön elő egy dpf gond. Esetleg kéthetente, havonta kivinni autópályára és megkergetni. Szerencsére nálam ez nem probléma, frankón mondom, nálam még nem is volt regeneráció, csak a gépkönyvében láttam, hogy ha kell, időnként tisztítja magát.
De amúgy egy nagyon jó, kényelmes, megbízható típus, csak ajánlani tudom"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
flegga92
senior tag
Biztos benzinest vennék, ha lenne, de kombiba ritka mint a fehér holló. Sedan még csak csak akad, de az nem kell. Ritkán felbukkan pár benzines de a dízelnek többszörös árán. Még akkor is olcsóbban jössz ki ha 5-600k-ért venned kell egy új DPF-et, csak erre számolni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Mobil flották
- Jövedelem
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fallout 4
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Gaming notebook topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen