Hirdetés
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
hans74
csendes újonc
Hát próbáltam meg világítani a kiegyenlítőtartályt,de nemhogy a telefon-lámpa vagy a kezem ,de egy hurkapálca sem fér oda....annyira szar és beépített helyen van..talán annyit látni a tartályon hogy (max-min)de hogy holvan a léé,azt nem.Tehát van esetleg valaki aki járt már így? (a motortér" kipucolva" szalon állapotú de tényleg. köszi
-
tboldi
nagyúr
válasz hans74 #62208 üzenetére
Kell egy ilyesmi szerelőlámpa. Minél vékonyabb, annál jobb.
[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
válasz aleksz32 #62183 üzenetére
2006os autóban ugye nem hiszed el, hogy 61ezer kilóméter van. Vagy ha mégis akkor az meg majdnem rosszabb mint ha 160 lenne. Mert akkor gyakorlatilag a kocsi mindig hidegen futott.
(#62197) tboldi: ez milyen műszer, honnan kap jelet? ODB? Látom neked is jó magas a fesz. Azt hittem csak nálam.
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
hans74
csendes újonc
csak próbáltam képet feltölteni,de nem jött össze (sorry)
-
-
JoolsNOS
veterán
válasz Saccco #62216 üzenetére
Évi 4700 km? Minden bizonnyal évente 3* ült bele.
Nagyobb valószínűségű a napi szintű városban körözök 5 megállással 15 kmet.
90% a visszatekerés lehetősége. De mint említettem motor szempontjából szerintem azzal sincs semmi baj ha 160 ezer van benne. Sőt. Csak akkor a váltóolajcsere már gázos.[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Winner_hun
félisten
válasz zolynet #62172 üzenetére
Következő autóm elektromos lesz. Az még évek.
vti-t meg biztos, hogy nem. - mesélj kérlek, mi a gond? Miben más a VTi mint egy nem VTi? Autó, benne motor, csókolom. Aki ilyen autót ennek a többszöröséért átalakít, vagy csak akár telibe fényeztet az húdejó meg húdeszép, de gázt autóba gáz? Hát, nem
Miért is lenne hátrány eladásnál? Ja, valamilyen elvakult, berögzült hülyeség miatt biztosan.► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
zolynet
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz JoolsNOS #62212 üzenetére
Mentem egy kört a városban, csak néha-néha megy fel 14,5-re, az esetek döntő többségében 14,3 vagy 14,4 V volt a kijelzőn.
És rá kellett jönnöm, hogy még a termosztát sem nyit ki, ha csak a vasútállomásra megyek, 71°-ig melegedett csak odáig. Visszafordulva kb. fél úton lett meg a 83°.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz JoolsNOS #62217 üzenetére
Miért ne lehetne évi 4700 km átlagban? Én is úgy vettem anno a Cityt, hogy 10 évesen volt benne 60.000 km, eleinte több km ment bele majd kevesebb... azóta sincs vele gond.
Ez azért egy városi kisautó ne feledd, nem feltétlenül egy nagy dízel amivel pályáznak napi 200 km-t minimum-
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
nagyúr
válasz szabonagyur #62221 üzenetére
Tavaly a C corsankba 8.000km ment, iden 5.000 es az elkövetkező 2-3 evben szinten evi 5.000 korul fog belemenni maximum, de valószínűleg annyi se. Parom itthon van a gyerekkel, nemsoka kettovel, hétvégente gurulunk max vele, plusz boltjarat. Van ilyen. 78e-el vettuk egyebkent 12 evesen talan, szinten ugrabugralos autonak volt hasznalva. (114e van benne, 2006-os)
[ Szerkesztve ]
-
c0dered
csendes tag
Van valakinek infója arról, mit jelenthet, ha a márkaszerviz azt mondta, a kocsim garanciális szerviztörténete online megtekinthető?
Most hozta el a feleségem az autót (garanciális javítás volt, klímahűtő csere) és amikor szóvá tette, hogy nincs munkalap, ezzel hajtották el... -
cssz11
csendes tag
Sziasztok. Segítséget kérnék. 1998-as honda crv-m van. 2000-s benzines automata váltös. pár hete azt a jelenséget pródukálja, hogy a sebességet méri, de a kilöméter számláló néha mér, néha nem. mi lehet a hiba? Sebesség jeladó jó lehet, mert a sebességet hibátlanul méri. műszerfalat szétszedtem, a nyomtatott áramkörön nem lehet látni beégést. ????
-
tboldi
nagyúr
Ja, nyáron még a Lajta-híd előtt el szokott aludni a kis kék C, most meg a polgármesteri hivatal és a bíróság között, durván egy km-rel odébb. És ekkor még csak 53°-nál jár.
Amúgy ekkor szoktam benyomni a fűtést is.szerk.: Most nézem, hogy a térképen a Vár-tó egy része az út alatt van. Hülye Google.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szabonagyur #62226 üzenetére
-
TaylorPro
addikt
Ma reggel nehezebben indult az autó és még csak +3 fok volt a garázsban. Szerintem az aksi gyengélkedik. 2-3 éves. Érdemes vele foglalkozni, vagy csere? Gondolok itt a rátöltésre töltővel. GD1 Jazzbe milyen aksit javasoltok? Van valami gyári amit tboldi vett.
Pixel 8 Hazel
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TaylorPro #62231 üzenetére
Azaz a Rocket! Nekem a Jazz-ben is az van meg a Subaruban is évek óta és nagyon bevált.
Ha van okostöltőd akkor azzal érdemes lenne rátölteni. Csak arra figyelj, hogy az akksi hőfoka 0 fok felet legyen (ne legyen fagyott benne az elektrolit folyadék).
#nincsbennetarcsi
-
JoolsNOS
veterán
válasz szabonagyur #62221 üzenetére
Nem azt írtam, hogy nem lehet, hanem azt hogy ha annyi van benne akkor az valószínűleg hidegüzemben ment nagyrészt. Ami nem jobb mint ha 3* annyi lenne benne normál használat mellett.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
-
szabonagyur
félisten
-
BlacKSouL
addikt
válasz Winner_hun #62240 üzenetére
Szerintem nem férfi aki nem próbálta még meggyújtani. Viszont mindenképp nagyon ajánlom hogy alsógatyán keresztül, ellenkező esetben instant szőrtelenítés jelentős felületen. Hirtelen és nagy hőhatással ég.
Ezen kísérletem óta elborultabb pillanataimban próbálom kitalálni hogyan lehetne gyűjteni, valamint vákuumtartályban egyirányú szelepes dugattyúval összesűríteni, hasznosítani. Mexikói éttermeknél gyűjtő/átvevőpontokkal.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
TaylorPro
addikt
Köszi mindenkinek! Valóban nem nagy beruházás. Szétnézek és veszek egyet.
Pixel 8 Hazel
-
Micsurin
nagyúr
2005-ös FL 1.2-es Jazz, bármilyen GD hátsólámpa jó lesz?
Fater kollégája szerencsétlen módon parkolt / állt ki...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #62247 üzenetére
Abbakust néztem btw. Vagy valami Zamveisel vagy mit hozott az Autodoc.
Tudom épp aktuális lenne bepakolni hátra a JDM lámpákat de én akarom, a másik személy aki használja az autót meg nem.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
BlacKSouL
addikt
válasz TaylorPro #62242 üzenetére
Van egy céges Ford Focus 1.6 dízel. Kolléga elment tőlünk, letette a kocsit. Állt egy hónapot a céges udvaron. Van benne indítókódos GPS-es flottafigyelő. Ami direktbe van kötve. Egy hónap után ránéztünk a kilométerállásra, és az volt az utolsó amit az autó produkált. Rámértem az akku kapocsfeszültségre: 5,74 Volt. Tehát az a normál ólomsavas akkumulátor, aminek a névelges feszültsége 12 Volt, a valódi jellemző üres kapocsfeszültsége 12,4-12,7 Volt, és amire azt mondják, hogy 10,8 Volt alatt teljes mélykisülés és 100% kuka, ott ült a Focusban , amiben legendásan szar a szerelhetősége minden alkatrésznek. OK, akkor rendeljük a cserét? Jó, de mondom kipróbálnék valamit.
Másnap csütörtökön melléálltam a mikrobusszal, és környezetvédelem ide vagy oda, bikakábellel összekötve járattam a buszt kb. 40 percig. Közben mértem feszültséget, folyamatosan emelkedett. 12,4 Voltnál levettem a kábelt, de kb. percenként 0,4 Voltot esett a feszültség. Na mondom akkor ez valóban kuka lesz. Azért hagytam még a buszon vagy 10 percig, előkészítettem a CTEK töltőt RECOND módban, majd levettem a buszról, és rácsaptam a CTEK-et. Vártam hogy majd kidobja hogy nem tölthető, kuka. De nem. Elkezdte tölteni. Estig elment 3-4 lépéseken, 4-esen hagytam magára, akkor tudtam 12,8 Voltot mérni rajta (normál esetben fix 14,4 Volt szokott lenni a töltőfeszültség). Másnap néztem reggel, már a 6-os RECOND programon állt, Rámértem, 15,2 Voltot mutatott. Délután 2-re azt mutatta a CTEK, hogy kész. Rámértem, 13,1 Voltot mutatott. Levettem a töltőről, 12,9 Voltnál mentem haza pénteken.
Hétfőn kb. délután 4-kor rámértem, 12,51 V. kinyitottam, kulcsot bedug, elforgat, és némi köhécseléssel de tulajdonképp simán beindult. Járattuk 5 percig, mentem vele 5-6 km-t, kolléga átvette, hazament vele. Azóta is napi használatban van, pöccre indul...
Nem mernék rá megesküdni, hogy az Aldis töltő tudná ugyanezt, de persze nem lehetetlen. Nekem olyanom nincs, nem tudok keresztpróbát csinálni.
A CTEK szerintem megéri.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen