Hirdetés
-
Alig három hét múlva jön a következő The Future Games Show
gp A stream adás alatt számos új bejelentésre számíthatunk a leleplezett játékok friss részletei mellett.
-
Lifestyle tévét dob piacra a Hisense
ph A Canvas TV koncepciója nagyon hasonlít a Samsung The Frame készülékére.
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz zolynet #61302 üzenetére
Ja, most, hogy már megtettem elegendő km-t, volt pár erősebb fékezésem, egyszer-egyszer el is kattogott az ABS.
(#61303) i-sti: Nálam igazából a por csak sokadik szempont. Az első, hogy harapjon, a második is, a harmadik meg, hogy ne visítson (max. csak egy picit).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BlacKSouL #61307 üzenetére
Nekem is gyárit raktak be az év elején. Bár csak párezer km-t tettem meg velük, de ugyanezt éreztem. A korábbi Zimmermann is jobb volt.
szerk.: Majd' elfelejtettem! Megcsináltam én is a tükröt a csomagtartó világításának, pont ugyanúgy, ahogy te is. Köszi az ötletet!
A plafonra is raktam egy darabka lemezt a lámpa mögé, de ott nem bizonyult túl hatásosnak. Mindegy, legalább rosszabb nem lett.[ Szerkesztve ]
-
buherka
addikt
Sziasztok...
Kérdés...Ettől a Zsemito Trade-től szoktatok rendszeresen rendelni? Én 3.-án rendeltem pár cumót a Civic-hez, de azóta semmi. Néztem hogy 12-ig szabin voltak. Egy pár gumiszőnyeg előre, Javító stift, meg 2db. csavar. Semmi extra.
Egyedül a gumiszőnyegre írnak 2-3 nap rendelési időt. A többi készleten van.
Most kinn vagyok görögbe, lejöttem a hondával. Holnap indulok haza, reménykedtem hogy addig megjön...de nem kapkodják el...Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
tboldi
nagyúr
sunny84! Ha te jöttél velem szemben a Királyhidai úton nemrég, akkor üdv!
-
boogie84
veterán
válasz buherka #61316 üzenetére
Megrendeltem az új Civic-hez a mankó kereket. Tuti jó? Tuti.
Persze h nem lett jó, lehet h nem is lesz Sport Plushoz való. Írom az embernek (viber) h saját költségen visszaküldöm. Azt válaszolja, ne küldjem vissza, majd ha vesz valaki ilyet tőle, akkor küld érte futárt addig tároljam.
Írtam neki h ez fasza, de benne áll a pénzem. Ezt az üzenetet már nem olvasta. Elvileg szabin van, remélem h nem lesz bonyodalom, mert akk kiborítom a bilit náluk.A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
zolynet
addikt
válasz yodamester10 #61319 üzenetére
Csak van még addig 1,5-2hónap.
Amúgy igen, lassan lehet felpakolni. Vissza is teszem a pentákra októberben, miután ....Life is too short to stay stock!
-
xigris
őstag
Sziasztok!
Tegnap középső és hátsó dobot cseréltek a jazzen. Sajna pórul jártam,a hátsó lambda szonda odalett a melegítéstől.Ez csere de valamiért traktor hangja lett 1 és 2 fokozatban miközben gyorsul.Ez mitől lehet?
Kalapáccsal ütötték a katalizátor végét,hogy kijöjjön a csavar,lehet hogy sérült valami vagy a kipufogó beleérhet valamibe? Köszönöm[ Szerkesztve ]
-
uriember
aktív tag
Sziasztok, tud-e valaki infót azzal kapcsolatban, hogy Civic 7gen (EU) üzemanyagtartályában a szűrő mennyire sérülékeny és mennyi időnként szorul cserére? A hiba a következő : 6-700km hajtás után megálláskor alapjárat ingadozik, leáll az autó. Csak akkor, ha már kevés a benzin a tankban, bár még a tartalékot nem jelzi ki, nincs 0-n a mutató. 3x játszotta el mostanában ezt a kocsi, minden esetben a rátankolás segített. Egy fórumtárs küzdött hasonló hibával (nem erről a fórumról), ő kicserélte a tankban lévő szűrőt és megjavult azóta a kijelzés is, a rángatás, leállás is megszűnt. Belegondolva a szűrő és a ház mechanikájába, azt gondolom, hogy az AC nem merül a benzinbe, azért levegősödik vagy ürül ki a rendszer, mert mechanikusan akadályozza valami, hogy belemerüljön a benzinbe az AC pumpa a szűrő konstrukciójából kifolyólag. Ha megáll az autó üzemanyag ellátás hiányában, a mérő még nem világít, telitankolásnál derült ki, hogy volt még benne 12-13liter, felakadhat a zárt tartály, amiben az AC pumpa van. Volt-e valakinek ilyen hibája és a szűrő cseréjével megoldódott? Egyébként a szűrőt illene cserélni minden 50-60e km után, szerintem még ebben nem volt cserélve, nem nagy kunszt...
[ Szerkesztve ]
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
nagyúr
válasz uriember #61323 üzenetére
120e km vagy 6 év a csere periodus. Ugye a tankban van az Ac-vel osszeepitve. Csak gyarit vegyel, csere elott a tank max negyedig legyen.
Egyebkent sem ajanlatom leuriteni a tankot, a tank aljan levo koszt nagyobb koncentrátumban szivja az Ac ha keves az uzemanyag, illetve a pumpa huteseert maga a benzin felel, ha nem merul el, akkor jobban melegszik es csokken az elettartama.
-
uriember
aktív tag
válasz tboy93 #61324 üzenetére
190 van benne. OK, hogy a benzin hűti az AC-t, akkor az normális, hogy még nem jelez a tank, de tankolnom kell? Ezt nem tartom normális dolognak, sok autóm volt, ha jelzett a lámpa, akkor még simán autózhattam 60-80km-t...Egyébként sem olvastam semmilyen Honda kezelésiben, hogy pl. negyed tanknál menjünk a kútra, mert meghibásodhat az AC...
Persze, csak gyári zsemitől... Elég macerás a Honda... annyi gondom volt már vele, mióta megvettem áprilisban, hogy 10 másikra elég lenne...[ Szerkesztve ]
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
nagyúr
válasz uriember #61326 üzenetére
Ezt semmilyen autós kézikönyvben nem fogod olvasni, szarnak rá a gyártók. Ha érdekel a téma, akkor itt olvashatsz róla bővebben, nem hasból mondtam ezeket a dolgokat: [link]
Nem tudom mikor villannak általában a lámpák, én mindig tele tankolok és nagyon-nagyon ritkán látom kivillanni a csóróságjelzőm.
-
uriember
aktív tag
válasz tboy93 #61328 üzenetére
Szóval akkor a Honda ilyen...Egyébként én is mindig teli tankolok, de kíváncsi voltam, hogy mikor fogy ki a tank a lámpa után, de megelőzött...Lehet nem is kell cserélni a szűrőt, mert ha van benne nyál, akkor minden szép, minden jó. Más is mondta, ezért nem érdemes csontszárazra üríteni (AC miatt), de ezt a Honda sikeresen megoldotta: már előtte jóval letilt...Kösz az infókat
[ Szerkesztve ]
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
uriember
aktív tag
válasz tboy93 #61328 üzenetére
Szóval, lezárva a témát, a tankban lévő AC problémásabb, kényesebb a benzin mennyiségre, mert belegondolva az eddigi autóimban mindig kívül volt az AC pumpa (általában a küszöbnél), ezért nem tapasztaltam ezt a hibát, ami voltaképpen nem is hiba, hanem a konstrukcióból adódik, megint tanultam valamit. Azért a kezelésiben egy mondatot áldozhattak volna erre, hogy tájékoztassák a tájékozatlan júzereket...
[ Szerkesztve ]
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
uriember
aktív tag
válasz tboy93 #61331 üzenetére
Egy külső AC addig megy, amíg az utolsó csepp ki nem ürül a tankból, az azért más, jelez a szintjelző - elég sokáig...-, van idő elgondolkodni a tankoláson, ha a tankban van a szivattyú, akkor nincs, megáll oszt kész, de most már jól megrágtuk a témát, még1x köszi...
[ Szerkesztve ]
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
nandow
aktív tag
válasz boogie84 #61327 üzenetére
Érdekes, ő azért elég normális szokott lenni, nem egyszer rendeltem már tőle.
Viszont ezt a mankókerekes dolgot nem igazán értem. Láttam face civic 10gen csoportban (nekem nincs, csak kíváncsiságból követem a típust), hogy más is vett már (arra nem emlékszem, hogy honnan), és neki sem fért be a helyére. -
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
boogie84
veterán
válasz nandow #61333 üzenetére
Ha ezt a képet láttad, akkor én voltam aki beszopta.
(#61334) Qru :
Ma én is láttam a hírt. Anno Hanula Barna tartott előadást a károsanyag kibocsátásról és a "jövő" hajtásláncáról... Ő a plug in hybrid megoldást jósolta, és tartja ésszerűnek... Kíváncsi leszek mennyire jön be neki...[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
nagyúr
Tegnap be is raktam némi anyázás után az új Osram Laser-t előre, meg akkor már az Osram HCBI-t a helyzetjelzőkbe és a rendszám világításba is. Korrekt fénye van, jól néz ki. Remélem tartósabb lesz mint a LED-es megoldások, mert nem túl kényelmes az izzók cseréje az Accordban...
Maradt mindenból tartalék is, úgyhogy lazán elvertem 13k-t izzókra
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz boogie84 #61337 üzenetére
Átmeneti időszakban biztos ez a legjobb megoldás, míg nincs olyan elektromos autó ami legalább 500 km-t elmegy és rövid idő alatt fel lehet tölteni. Ha lenne rá keret és tudnám hol tölteni jelen pillanatban biztos a plugin hibridet választanám. Olyan szempontból viszont teljesen gazdaságtan, hogy "fölöslegesen" cipeled rövid távon a motort + üzemanyagot, hosszú távon meg a villanymotort és az akkukat.
Bízom benne, hogy a Toyota vagy bárki más megcsinálja a hidrogén üzemű autókat, könnyebb lenne az infrastruktúrát is kiépíteni a meglévő benzinkutakon, tankolási idő sem növekedne meg. -
BlacKSouL
addikt
válasz flegga92 #61339 üzenetére
Néhánnyal ezelőtti totalcar égéstérben volt a faszi aki ezeknek az elektromos fejlesztéseknek a tűzközelében van. Ő mondta azt, hogy azért nem megy még a dolog, mert felénk az emberek jelenleg egy 80-180 lóerő tartományú 1,0-2,0 literes benzines vagy dízel motorral szerelt autóval próbálnak ellátni minden utazásos feladatot. 1) Elvinni a gyereket óvodába 3 kilométerre, 2) kimenni bevásárolni az auchanba a város szélére 5-15 km-re, 3) elmenni dolgozni, ingázni 5-100 km-re, 4) leutazni nagyszülőkhöz vidékre 20-200 km-re, és 5) leugrani az Adriára 650-1200 km-re. Ezt jelenleg meg tudják csinálni egy 1,0-s 80 lóerős benzinmotoros Corsával is, meg egy mittudoménhányliteres biturbó dízel Passattal is, kinek kinek mire telik, vagy mit akar. Ezzel eddig nincs gond. A gond az, hogy az emberek ugyanazzal akarják(ugyanazzal kell) 3 km-re elvinni a gyereket, mint amivel leugranak 1200 km-re nyaralni, mert nincs pénzük 2 autóra (átlagban, mert akinek több van annak majdnem mindegy, akinek egyre sincs, nem érdekli a villanyautók hatótávja jelenleg) A villanyautók jelenlegi átlag hatótávjával viszont az 1-4) -ig mindent meg lehet oldani, mert különösen az 1-2) jellemzően elég gazdaságtalan egy 5)-re tervezett járművel.
Azt meg be kell látni, hogy a fejlesztések nem a keleteurópai, keletmagyarországi rétegekre alapoz, hanem azokra, akik fenn tudnak tartani egy villanyautót rövidtávokra, meg egy nagyobb motorost vagy hibridet hosszú utakra (neadjisten hosszú távokra nem is saját járművel megy..)[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
JoolsNOS
veterán
-
boogie84
veterán
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboldi #61347 üzenetére
Csak kérdem. Mi lett volna, ha Philips C3W ledet veszel eleve, ami 1 Wattos, de csak 170 fokban koncentrálódik a fénye mert egyoldalas? És akkor nem kéne tükör se, meg kötegelő se.
[link] Aladdin tesztje, itt is a Philips jön ki legjobbnak: [link] és [link][ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tboldi
nagyúr
válasz BlacKSouL #61348 üzenetére
Így gyáriasabban néz ki szerintem. Elsődlegesen nem a nagyobb fényerő a célom, csak a kevésbé sárgás szín.
Tudom, láttam Aladdin tesztjét, de a Philips izzóról ordít, hogy utólagos, még búrán keresztül is.
Még néhány kép i-sti kedvéért: [link]
Amúgy színtelen, kissé átlátszó gyorskötözőt akartam volna használni, de nem volt más itthon, csak fekete.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs