Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • uriember

    aktív tag

    Sziasztok, tud-e valaki infót azzal kapcsolatban, hogy Civic 7gen (EU) üzemanyagtartályában a szűrő mennyire sérülékeny és mennyi időnként szorul cserére? A hiba a következő : 6-700km hajtás után megálláskor alapjárat ingadozik, leáll az autó. Csak akkor, ha már kevés a benzin a tankban, bár még a tartalékot nem jelzi ki, nincs 0-n a mutató. 3x játszotta el mostanában ezt a kocsi, minden esetben a rátankolás segített. Egy fórumtárs küzdött hasonló hibával (nem erről a fórumról), ő kicserélte a tankban lévő szűrőt és megjavult azóta a kijelzés is, a rángatás, leállás is megszűnt. Belegondolva a szűrő és a ház mechanikájába, azt gondolom, hogy az AC nem merül a benzinbe, azért levegősödik vagy ürül ki a rendszer, mert mechanikusan akadályozza valami, hogy belemerüljön a benzinbe az AC pumpa a szűrő konstrukciójából kifolyólag. Ha megáll az autó üzemanyag ellátás hiányában, a mérő még nem világít, telitankolásnál derült ki, hogy volt még benne 12-13liter, felakadhat a zárt tartály, amiben az AC pumpa van. Volt-e valakinek ilyen hibája és a szűrő cseréjével megoldódott? Egyébként a szűrőt illene cserélni minden 50-60e km után, szerintem még ebben nem volt cserélve, nem nagy kunszt...

    [ Szerkesztve ]

    Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?

Új hozzászólás Aktív témák