- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
gp A teljes játék novemberben érkezik, az előrendelések már elindultak.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamester10
őstag
Tegnap ez fogadott délelőtt amin a kijelzőn láttok,feltöltöttem a Bosch c3-as töltővel és "OK" led jelzett.Tavaly hidegben a start-stop nem állítja le a járgány míg nem üzem meleg még töltés óta nem teszteltem és itt tenném fel a kérdést,hogy az enyém jobbos vagy balos az aksi?Ja és berakom az utód képét ha netán kellene venni ez jó bele?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #61553 üzenetére
A pólusok feléd eső oldaláról kell nézni, hogy jobb vagy bal pozitívos-e. Tehát a tiéd jobb pozitívos.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz V.Stryker #61555 üzenetére
Nem tudod melyiket vennéd? Jó, akkor generálisan az FR-V-ről:
- a rozsdára figyelj (főleg a kerékjárati ívek és a küszöbök, ajtók alja de emeljétek meg és nézz be a kocsi alá is)
- a fékre figyelj, a főfékhenger hajlamos megadni magát és nincs csak gyári (ára kb 100k)
- a dízelnél nincs alacsony olajnyomásra figyelmeztetés ezért előfordulhat, hogy alacsony olajszinttel jártak ennek tudta nélkül (ha nem ellenőrizte manuálisan rendszeresen)
- a klímakompresszor hajlamos megdögleni (a "csak fel kell tölteni és jó lesz" dumát ne vedd be).
- az EGR szelep hajlamos beállni, volt rá gyári visszahívás csekkold, hogy átesett-e a cserén
- a kormányszervó és az üzemanyag pumpa is hajlamos behalni ha hangos és/vagy rendellenes hangja van akkor cserésIlletve dízelnél plusz hiba forrás a DMF (kettős tömegű lendkerék) és a DPF (dízel részecskeszűrő). Ezekre külön érdemes figyelni, mert zsebbenyúlós tételek külön-külön is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
kézi 5 sebességes K20 Accord 7gen:
tolattam be a parkolóba, kicsit leejtett hátrafele, ígyhát rükiben hagytam, kézifék, leállít.
Később beszálltam a kocsiba, és kuplungolásra nem jött ki üresbe, ha egy kicsit meghintáztattam (nem sokat mozdult), akkor sem, csak akkor, ha beindítottam a motort. Akkor viszont simán.
Ez így normális?
[ Szerkesztve ]
-
buherka
addikt
válasz parkasz #61544 üzenetére
Nekem 9. gen 1.4-es van. Nem mondanám erőtlennek egyáltalán. Ugyan az a I-VTEC motor van a 8-ban mint az enyémben. 99 lovas. Azok fikázzák az 1.4-et, akiknek viszket állandóan a talpuk. El lehet ezzel is pályázni...ha muszáj. Most voltam vele Görögországban 3000km-t mentem. 6.1-es fogyasztásom volt. 120-130 végig. Valaki három hengerrel és 1.0-ás 1.2-es motorral pályázik. Csalóka a 6 sebesség...már 60-nál kéri. Szóval a 6. sebességi fokozat az nagyon "nyúlós".
Persze, ha sokat pályáznék én is, akkor tuti inkább dízelt vennék. Az halkabb és jobban fogyaszt ilyen téren.Mentem 1.8-as 8.gen-el is. 130-as tempónál az is forog 3500-at 6.-ban. Van zaj abban is már ilyenkor. Főleg ha 17-es papucsok vannak rajta...225-ös gumikkal. Az 1.8-at is meg kell forgatni keményen ha ki akarod használni azt a plusz 40%-ot. Az is "zajos" lesz pályán. Az 1.4-es 3800-at forog 130-nál.
Azt mondom hogy ne kapkodd el. Én is megnéztem több félét. Dízelt-benzinest.Próbálj ki többet ha lehet és menj vele pályán is normál pálya tempót.
Kereskedők többnyire nem engedik hogy vezesd az autót, de magánszemély azért belemegy. Még akkor is próbáld ki az autót ha nem pont azt akarod megvenni, csak hogy lásd hogy megy. Én az 1.6 dízelt nem tudtam egyedül kipróbálni. Az még érdekes lehet de jól tudom az csak 9. gen-ben van. Az pont ilyen köztes...jó lehet pályára is meg rövidezésre is. Kár hogy 1.6 benzin nincs ebből a szériából.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
Ami még a Jazz-ben is kevés.
Amúgy nem lenne olyan rossz, csak a gázreakció... Éppen ma sikerült lefullasztanom úgy, hogy az útszéli, ~45°-os parkolóból akartam kitolatni, majd gyorsan elindulni előre, de az 1-esbe kapcsolás után egyszerre engedtem a kuplungot és nyomtam a gázt, így a motor még nem pörgött fel, mire összezárt kuplung. Már több, mint 2,5 éve megvan az autó, de még mindig nem tudtam teljesen megszokni, hogy előbb kell a gázt nyomni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #61566 üzenetére
Megszoktam a bőgázos indulást vele de sajnos az, hogy lassan ejti vissza a fordulatot azzal nem békéltem meg ennyi idő után sem. Ha gyorsan váltok, olyan mintha a gázon hagytam volna a lábam. Nem tudom, hogy ez 1.2i specifikus-e, mert 1.4 i-DSI nem vezettem még soha csak 1.4 i-VTEC-et.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Aladdin #61569 üzenetére
Nem tudok tudományos magyarázattal szolgálni, de a tapasztalat ezt mutatja. Csak sejtem, hogy a vékonyabb elektródák miatt “pontosabb” a szikra, mindig ugyanott húz az ív, illetve erősebb is.
Mindenesetre egy nagyon picit javult a gázreakció (de nem annyira, mint szeretném), lelkesebben pörög 4500 fölé és hamarabb esik vissza a fordulat.
NGK BKR6E-11 -> BKR6EIX-11
-
csabamigo
aktív tag
-
tboldi
nagyúr
Az enyém mondjuk nincs a Hahu-n, de ez 108k vélhetően valós* km-rel jött az országba.
* 2015 októberében került Magyarországra, az azelőtti utolsó szerviz 74k km-nél volt 2013 eleji dátummal, és még korábbra visszanézve is hasonlóan 10k km körül voltak az éves futások. De ezen kívül kb. semmit nem tudok a német előéletéről.
szerk.: Én 118k-rel vettem át 2017. februárban, ebben a pillanatban meg egészen pontosan 138380-on áll.
[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
Honda Jazz GE3 L13A6
Milyen féktárcsát és betétet keressek bele?A fékmesteren néztem, de az autót kiválasztva nem ad be minden lehetséges alkatrészt. A linken látható kóddal többféle alkatrészt találok hozzá.
Eddig jobbára VW konszern autókhoz volt közöm, ez eléggé japán nekem.█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
tboldi
nagyúr
válasz Saccco #61577 üzenetére
Ate vagy Zimmermann szettet szoktam ajánlani, keress rá az online katalógusukban a pontos cikkszámokra!
szerk.: Ja, várjá’, ez olyan, mint az enyém, csak kínai gyártású. A Zimmermann cikkszámokat emlékeim szerint megtalálod valamelyik korábbi hsz-omban is.
[ Szerkesztve ]
-
-
Saccco
nagyúr
válasz tboldi #61578 üzenetére
Azt hiszem megvan.
ZIM 280.3180.20 @14féktárcsa ZIMMERMANN 9 585 HUFAkkora hülyeség, hogy a L13A6-hoz nem hozza, gondolom, hogy nem tervezték újra...
Persze a 7Zap-on lévő katalógusban szereplő cikkszám alapján pedig jó.
Honda Jazz II 2002 - 2008 [1.4 L13A6]
Disc brakes, rear 42510-SR3-A11█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
tboldi
nagyúr
válasz Saccco #61579 üzenetére
L-lel kezdődik az alvázszám, de most éppen onnan jöttem rá, hogy már GE a karosszériakód GD helyett, de még A van a motorkódban az L13 után, nem pedig Z.
Szívesen kikeresném neked a pontos cikkszámokat, de valamiért iOS-en Safarival nem akarnak működni ezek a katalógusok.
[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
válasz tboldi #61581 üzenetére
Köszi. Megoldom. Jobbára a milyen márkát vegyek volt a kérdés.
Még egy ide. Némelyik tárcsára írjak, hogy ABS-es autóhoz, lehet itt különbség? (Kétlem.)
A miénk ABS-es, nem tudom készült-e nélküle.Egyébként most csak hátra keresek tárcsát.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
-
zolynet
addikt
Ahol csináltattam (kormanyborozes com) oda én már egy kormányt sem viszek, még ha vállalná is az ember. Szépen dolgozik vitathatalan, de egy megbízhatatlan, ígérgető ember. Én többet nem könyörgök senkinek sem. Itt a "werk": katt
Csináltattam vele ~5-6 kormányt, az utolsó négyes halmazban is már voltak érdekességek, de igazán ez az utolsó volt a vért izzadós. Már akkor mondtam a srácnak hogy én üzletelnék veled, de így nem lehet.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Csak azért nem k.anyáztam, mert bíztam benne hogy talán egyszer elkészül és akkor utána felejtsük el egymást, illetve azt is tudtam hogy ki fogom rakni valahova.
Amikor írtam neki hogy kösz akkor tiéd a kormány akkor érdekes módon kész lett.
Átvettem és szevasz, felejtsük el egymást.Life is too short to stay stock!
-
buherka
addikt
Sziasztok.
Ismét kéne egy kis Help.
Szereztem előre is új Tárcsákat meg Betéteket a Civic-re. Zimmermann lett, sajna nem volt Ate. Annyi kérdés hogy ezzel a szürkés bevonattal mit kezdjek?
Ti leszeditek a fékfelületről ahol a betét fogja?Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
BlacKSouL
addikt
válasz sugarforce #61598 üzenetére
Ez azért jó stratégia, mert nem csak a "kellemetlen" ügyfelét veszítheti vele, hanem a jó hírnevet is. Ahogy amint látjuk történik is. Tehát az se mindegy, hogy valakit ajánlanak-e ismerősnek munkára, vagy kifejezetten nem.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
zolynet
addikt
válasz BlacKSouL #61599 üzenetére
Szerintem nagyívben tojik rá. Idén ez a 6. kormány amit csináltattam vele, azaz vittem a bizniszt hozzá, sőt továbbra is vittem volna. Ma már külföldről is megkerestek.
Így én senkivel sem üzletelek, soha.
#61598 sugarforce :
Olvasd el figyelmesen végig még egyszer és látni fogod hogy szó sincs siettetésről. Az első 3 hét azzal ment el hogy megbeszéljük hogy hogy legyen, mi az elképzelés. Már az sem ment!
Azt látod hogy bemondta szept 6-án hogy elkezdte? Biztos vagyok benne hogy nem kezdte el akkor.Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen