- Android szakmai topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Ingress
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
ph A GeForce és a Radeon megoldásokhoz is elérhető a promóció.
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Vasshammer #61900 üzenetére
Elvileg színkódon belül van több árnyalat is, és megnézik, melyik passzol a legjobban az autód aktuális színéhez.
Nekem is ki lett most cserélve sérülés miatt a csomiajtó, ami piros helyett ezüst. Majd át akarom fényeztetni, de egyelőre nem élvez prioritást.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
Avela40
csendes tag
Félreértesz, nem azt mondom hogy minden pontjáról készítsenek makró képeket. De egy jó fényképezővel vagy telefonnal 5 perc alatt végig lehet kattingatni a főbb részeket. (Ajtókárpit / Betétek / Műszerfal / Kormány / Váltó / Ülések) Még mindig nem gondolnám hogy irreális elvárás lenne. Sőt, felmerül a kérdés hogy mi van akkor ha véletlen ne adj isten tényleg csúnyán összekarcolnak valamit, esetleg még rosszabb esetben kicserélnek egy alkatrészt rosszabb állapotúra stb. Mivel tudom bizonyítani hogy milyen állapotban adtam le az autót?Semmivel. A szerviz szava az enyémmel szemben, írásos dokumentáció hiányában valószínűleg elküldenek melegebb éghajlatra. (Tisztelet a kivételnek.)
[ Szerkesztve ]
Battlefield 4 nick: Caprin05
-
doc
nagyúr
Sracok, van itt valakinek jelenlegi generacios Civicje, vagy legalabb vezetett mar ilyet kozep/hosszutavon?
Lenne kerdesem -
ako001
aktív tag
Igen,csak sajnos a vendégmunkás közel sem kap annyit mint echte labanc
Mondjuk erre a főnököm is azt mondta,hogy pofátlanság,az az olaj ár.
Egyébként tud valaki,normális Honda szerelőt Veszprém-Zala megye területén?"A pénz nem boldogit,de jobb egy limuzinban bőgni,mint a villamoson"
-
-
-
i-sti
senior tag
Valaki csinált alapjárat tanítást?
"Relearn procedure" "Idle learn procedure"Van működő leírása hozzá?
Ezt találtam:
"The relearn process is very simple. Remember, make sure there are no trouble codes set in any system. After the repair and the transmission’s been refilled, brain-dead the system by disconnecting the battery or by removing the fuses. Then follow these simple steps for the relearn:
1. Make sure all electrical items (A/C, audio, rear window defogger, lights, etc.) are off.
2. Start the engine and hold it at fast idle with no load (in park or neutral) until the radiator cooling fan comes on, or until the engine coolant temperature reaches 194ºF (90ºC).
3. Let the engine return to idle for a minimum of five minutes with no
loads (If the radiator fan cycles during this five minutes, add the length of time that the fan runs).This procedure performs the PMC idle relearn on most Honda units. In some applications (remember, refer to factory procedures) you’ll need to allow the engine to run with the transmission in Drive until the fan cycles one time without the wheels moving, then allow it to idle for five additional minutes.
On your initial test drive after the relearn, perform at least five, minimum throttle upshifts before becoming more aggressive with the throttle. Give it just enough throttle to allow the shifts to happen. Verify shift timing and pressures have been reset and you’re done.
Sound simple? It is, but those are the procedures that are most often overlooked, and they’re the ones that can help make sure your repairs leave your shop shifting properly.
Until next time, keep those transmissions in great shifting health."esetleg ez?
1)Turn off all electrical items like A/C, audio, lights, etc.
2)Reset the ECM/PCM with a scan tool. (nekem nincs ilyen)
3)Turn the ignition switch to ON (position II), and wait 2 seconds.
4)Start the engine and rev the engine until you reach 3,000 RPM without any load (A/T in P or N, M/T in neutral). Continue revving until the radiator fan comes on, or until the engine coolant temperature reaches 194 °F. If the radiator fan comes on, do not include its running time in the 5 minutes.
5)Let the engine idle for about 5 minutes with the throttle fully closed.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
roti86
őstag
válasz yodamester10 #61918 üzenetére
Téli gumi létére elég peres
-
szabonagyur
félisten
válasz yodamester10 #61918 üzenetére
Az első képen, balra a kerékjáratban mik azok a lamellák?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #61920 üzenetére
Odavezeti elölről a levegőt, hogy hűtse a fékeket.
-
ddsteel
aktív tag
válasz szabonagyur #61920 üzenetére
Nekem is van ott, az enyém is Civic Tourer, sztem Yodamesternek is az van. Nem tudom mi az, ha tboldi nem csak kiddingelt, akkor fékhűtés
-
ako001
aktív tag
válasz szabonagyur #61920 üzenetére
Én úgy tudom,hogy a cvt váltó hűtője van ott,legalábbis akitől én vettem azt mondta,már ha jol értettem.
Ráadásul nekem az le van kötve,és be van rakva előre egy nagyobb hűtő,mert a figura egy hegy tetején lakott,és nem akarta hogy felforrjon míg felközlekedik oda.
Mondjuk a nyáron mikor voltam nála megnézni az autót,az XC90 majdnem ledobta a láncot mig felértem,jöttek belőle elég furcsa szagok"A pénz nem boldogit,de jobb egy limuzinban bőgni,mint a villamoson"
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #61926 üzenetére
A felnivel együtt úgy néz ki, mintha egy Laserdisc lejátszóra raktak volna egy GameCube lemezt.
[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
válasz yodamester10 #61926 üzenetére
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
szabonagyur
félisten
Lenne egy iylen gondom.
Nincs valakinek a hátsó elemtakarója eladóba? Illetve melyik elem kell ebbe? A sima 2032 az túl vastag bele sajnos.. pedig átmérőben ez kell bele.
Most elővettem a pótkulcsot és abba ment ennek az eleme mivel abban még a gyári Panasonic volt lemerülve
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #61929 üzenetére
Ott a felirat, hogy CR2025, épp csak a szemedet nem szúrja ki.
Amúgy eBay-en nézelődnék pótalkatrészért, bár esélyes, hogy csak komplett kulcsházat lehet kapni.
-
szabonagyur
félisten
válasz szabonagyur #61931 üzenetére
Ebayen csak olyat látok aminél az egész hátsó része egyben van sajna... olyat nem aminél külön elemtakaró van
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #61934 üzenetére
Képek alapján ezek nincsenek eltörve, legalábbis ami azt a kis fedelet illeti.
-
flegga92
senior tag
válasz szabonagyur #61936 üzenetére
Van valahol egy törött gyári házam, amiben jó az elemtartó, de az istenért sem találom, lehet a melóhelyen van, ott szereltem át. A héten szabin vagyok, jövő héten írj rám, ha nem jelentkezem.
-
nhpeti
tag
Sziasztok! Honda Jazz GD (2007) -re szeretnék venni használt lemezfelnit. Az autó elől-hátul tárcsafékes. 14-es felnit szeretnék venni de nem tudom, hogy pontosan mekkora felni megy rá. Az osztókör megvan, hogy 4x100-as kell de sokat hirdetnek úgy hogy Opel lemezfelni stb... Van valakinek valami infója hogy milyen felnik mennek fel az autóra (ET szám, szélesség stb)? A tárcsafék miatt jelentős az ET szám gondolom, de nem vagyok tisztában a felniméretekkel.
-
lazac_
tag
válasz nhpeti #61941 üzenetére
14x5.5 ET45, 56,1mm középfurat. Opelé nem jó, az 56,5, nem feküdne fel az agyra, 0,2mm-es központosító meg nincs, meg acélfelni alá nem is szokás. A régebbi (pl 2002) Jazzek felnije viszont nem passzol az újabbakra, hiába egyezik minden méret papíron, nem fér el a nagyobb féknyereg a felni kialakítás miatt, szóval vétel előtt próba...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz nhpeti #61941 üzenetére
Parancsolj, ezek a gyári adatok, viszont ha gyári felnit találsz, akkor vigyázni kell, mert bár ugyanekkorák voltak facelift előtt is a felnik, a fl utániakra - mint amilyen a tiéd is - nagyobb fék került előre, és emiatt a régi felni beleér a féknyeregbe. Az újabb fajta egy kicsit öblösebb, azzal nincs ilyen gond.
Más autókra valók is jók lehetnek, ha az adatok stimmelnek (ET-ben eltérhet egy kicsit), viszont azoknál is előfordulhat a fenti probléma, úgyhogy mindenképp fel kell próbálni vétel előtt.
-
Czimby
addikt
R18A2-be ki milyen gyertyát használ?
NGK vagy Denso?
Eddig mindenbe NGK-t raktam, de a Denso sem rosszabb semmivel akkor miért ne, olcsóbb.
Az, hogy S jelzés van a számkód végén mennyire fontos?Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
synar
őstag
Sziasztok! Tanácsot kérnék, két hónapja vásároltam egy 2004-es Honda Jazz-t 92000 km-el. Megnézettem szerelővel, voltam márkaszervizben, mindent rendben találtak, meg is dicsérték, hogy milyen jó állapotban van, javaslatukra a motorolajat azért kicseréltettem, a váltóban szerintük 120000 km-nél elég cserélni. Rá pár hétre most néhány napja vettem észre, hogy főleg alacsony a fokozatokban 1500-as fordulatnál kezdődik, leginkább egyesben indulás után, tehát nem üresben, hanem már sebességben hallani egy magasabb zúgó hangot kicsit olyan lendkerék hanghoz hasonlót, leginkább arra emlékeztet mint amit rükvercben kiad az autó, de nem olyan hangosan. Elvittem a márkaszervizbe, ott a hangra azt mondták, hogy nyelestengely csapágy, viszont amit a neten írnak az inkább egyfajta kattogó hang, az enyém pedig folyamatosan zúgó. Szerintetek mi lehet? Ha nem muszáj nem mennék bele egy márkaszerviz szerinti 100-150000 Ft os javításba, ha nem muszáj. Köszönöm a válaszokat előre is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
synar
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs