Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz flegga92 #61339 üzenetére

    Néhánnyal ezelőtti totalcar égéstérben volt a faszi aki ezeknek az elektromos fejlesztéseknek a tűzközelében van. Ő mondta azt, hogy azért nem megy még a dolog, mert felénk az emberek jelenleg egy 80-180 lóerő tartományú 1,0-2,0 literes benzines vagy dízel motorral szerelt autóval próbálnak ellátni minden utazásos feladatot. 1) Elvinni a gyereket óvodába 3 kilométerre, 2) kimenni bevásárolni az auchanba a város szélére 5-15 km-re, 3) elmenni dolgozni, ingázni 5-100 km-re, 4) leutazni nagyszülőkhöz vidékre 20-200 km-re, és 5) leugrani az Adriára 650-1200 km-re. Ezt jelenleg meg tudják csinálni egy 1,0-s 80 lóerős benzinmotoros Corsával is, meg egy mittudoménhányliteres biturbó dízel Passattal is, kinek kinek mire telik, vagy mit akar. Ezzel eddig nincs gond. A gond az, hogy az emberek ugyanazzal akarják(ugyanazzal kell) 3 km-re elvinni a gyereket, mint amivel leugranak 1200 km-re nyaralni, mert nincs pénzük 2 autóra (átlagban, mert akinek több van annak majdnem mindegy, akinek egyre sincs, nem érdekli a villanyautók hatótávja jelenleg) A villanyautók jelenlegi átlag hatótávjával viszont az 1-4) -ig mindent meg lehet oldani, mert különösen az 1-2) jellemzően elég gazdaságtalan egy 5)-re tervezett járművel.
    Azt meg be kell látni, hogy a fejlesztések nem a keleteurópai, keletmagyarországi rétegekre alapoz, hanem azokra, akik fenn tudnak tartani egy villanyautót rövidtávokra, meg egy nagyobb motorost vagy hibridet hosszú utakra (neadjisten hosszú távokra nem is saját járművel megy..)

    [ Szerkesztve ]

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák