Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Bullitz #66888 üzenetére

    A specifikációk mentén a villanymotorral együtt ez is pontosan ugyanúgy 100 ló, mint az 1.4-es benzines. Nem tudom az h megy, de szerintem a kategóriáján belül teljesen vállalható a használhatósága, teljesítménye. Nyilván léphetne durvábbat, ECO-ban meg főleg nagyon szelíd, S fokozatban viszont alul kifejezetten rugalmas, de az offos autómból átülve (320 ló, igaz 2 tonna) átülve sem gáz. Nyilván ez más kategória, gyorsításkor a CVT váltó folyamatos fordulaton tartása se egy gépészeti ficsőr, de ez egy kis autó, alapvetően városi cirkálásra, rövid távú utakra szabva. Hozzáteszem tök jól bírja az autópálya tempót is a motor, a CVT-nek egy 1000-essel kisebb ugyanazon utazótempó mellett a fordulata, mint a kézi váltósoknak, de ott már a menetzaj zavaró. Noh meg alapvetően ez egy spórolós hangolású technika.. (nagy mérésünk még nincs, mert egyelőre csak P rendszám van, de ilyen 4,3-4,5 vegyesben, nem totálisan spórolósan vezetve összehozható). A sima benzineseknél azért 6 liter fölötti átlagokat láttam.
    Szóval, tudni kell a helyén kezelni és akkor szerintem bőven hozza az elvárhatót. Sőt, a pakolhatósága, belső tere miatt többet is.

    A Prius-t én nem engedtem, bár a döntésünk ilyen téren egyezett. A technikai részét 1 másodpercig nem vitatom, de az egy bűnronda autó. Az összes generáció.
    Akkor már inkább egy Auris, ugyanazzal a motorral.

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák