- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Saccco
nagyúr
válasz BigBlackDog #67149 üzenetére
Ott van a Fix Or Repair Daily is.
BTW nekem most eszi a Jazz az akku-t...
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
j.bravo
addikt
válasz BigBlackDog #67149 üzenetére
#Soseromlikel, #csakbenzinésolajkellbele, aham csakNekem beleugrott egy új kuplung, meg hosszbordás szíj plusz görgő, meg váltótámasztó (?! ha jól emlékszem) bak Ma hoztam el.
Ja, (ki)röhögni ér, a szerelde tulaja ismerős, rendes srác (bár saját kezűleg keveset szerel már), az Exedy-ben nem bízik, más autómárkáknál rossz tapasztalataik voltak vele. Aisint rendelt de a dobozban Exedy volt (?! egy helyen készül? Vagy a kereskedő keverhette?), és tok más volt a kinyomóvilla kiképzése mint ami az autóban volt (mint kiderült, Valeo volt), szívni kellett volna vele, visszaküldte és rendelt egy Luk kuplungot, az került be. A gyári anyagába 110k lett volna. Sebaj, ennél nagyobb bajom ne legyen. Ha hamarabb cserére szorul (és még nálam lesz az autó), akkor majd megkapirgáljuk h az akkor kaphatók közül mi a bestbuy.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
flegga92
senior tag
Mi kibéreltünk haverral egy hétvégére egy rendes Mustangot, hogy majd milyen jó lesz, plusz ő akart is venni ha aladja a BMW-t Hát nem voltunk hasraesve tőle, egy rohadt nagy kezelhetetlen hajó Egyenesen megy, kanyar ne legyen
Aztán mondtam neki hogy keressen már egy Focus RS-t azt próbálja ki. Na az úgy megtetszett neki, hogy vett is egyet, a Mustangot el is felejtette. Baromi nagy élmény, hogy szinte bármennyivel beveheted a kanyart, egy szűk 90 fokos kereszteződésbe bekanyarodni nekem is könnyen ment 60-al is, úgy megfogott az összkerék. Játszani is lehet a seggével, amatőrnek is simán adható, mert épp annyira engedi csúszni, mintha "tudnál vezetni", persze, ha kikapcsolod minden biztonságot ehhez is kell tudás.
Volt vele gyorsulási versenyen is, simán rávert a Mustangra.
Nagyon jó kis autó volt, míg ki nem könyökölt a hajtókar és nem égett porig az M4-enNekem semmi pénzért nem kéne Mustang, Porshe, Ferrari stb, inkább valami 90, 2000-es évek beli japán rizsrakéta, napi járósnak meg egy sleeper kombi
-
Biqci
aktív tag
válasz flegga92 #67154 üzenetére
Mikori volt a Mustang? Mert a 2015 utániakban már jobb a futómű. Ha viszont az volt, akkor nem tudom, de számomra mindegy is, ez úgyis csak a jövő álma Nekem amúgy nincs személyes tapasztalatom vele, de nagyon tetszik a formavilága...
Bár egy Boxter sem rossz, ráadásul eléggé olcsók ahhoz, hogy szóba jöhessen, de utána azért lehet rá locsolni a lóvét"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
NoLF
addikt
válasz flegga92 #67154 üzenetére
de egy amerikai olcsó gran turismotól mit vársz? komolyan. azért, mert valaminek v8 dobog az orrában és esetleg erős, még nem kell ügyes autónak lennie - mellesleg az újak ettől függetlenül elég szépen mozognak már.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Saccco
nagyúr
válasz tboldi #67131 üzenetére
Nah, tényleg egyedi vagyis inkább egyed hiba volt... Felkapcsolva maradt az anyós oldali belső világítás, ami egy szépséges 0,66A-rel szépen szopkodta az akksit...
Az alap terhelés 0,04A.
Közben rájöttem, hogy a 3V-ig merült akku magától ért fel 10,8-ig, a töltő csak monitorozta. Azóta szépen töltődik szerencsére.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
tboldi
nagyúr
válasz Saccco #67158 üzenetére
👍
Én is jártam már így nem is olyan rég, de mivel már korábban kicseréltem a plafonon az összes izzót LED-re, nagyon nem merült le.
Indítózás közben vettem csak észre, hogy valami villódzik, aztán a homlokomra csaptam, hogy ó, úgy maradt a lámpa! De végül is beindult, ugyan egy kicsikét nehezebben. -
Saccco
nagyúr
válasz tboldi #67159 üzenetére
Amúgy vicc kategória az a törpe akksi. Mondjuk nem is olyan nehéz beemelni a helyére, mint az MK2 Octiba a 77est.
Féket kell alá rendelnem, mert el van fáradva minden. 4 tárcsa + 2 készlet betét...
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Saccco
nagyúr
válasz szabonagyur #67162 üzenetére
A tükör feletti.
Ez:█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
szabonagyur
félisten
Úgyfest épp, hogy egyik szervizből kijön az autó mehet a másikba
Ma induláskor majdnem kifejeltem a szélvédőt úgy váltott az automata. Szerelő első tippje indítókuplung csere (150-350e között).
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
dgyuri0123
nagyúr
Helló Srácok!
Megvan a Jazz eHEV. Majd lesz kép is, csak eddig nem volt időm semmire... Három napos a kicsike, így túl nagy tapasztalat nem áll rendelkezésemre, de ami van, az abszolút pozitív. Elég nagyot lépett a Honda (árban is) ezzel a típussal. Jócskán lehagyja az előző generációkat kb. mindenben. Csak a név és a méret ami kb. azonos, de a koncepció és a kivitelezés minősége egészen más, pedig vannak kopogós műanyagok ebben is. De.. sokkal csendesebb, gyorsabb, kényelmesebb, nyugisabban vezethető, mint az elődök. A működési kultúrája egészen magával ragadó. Minden patentül működik és pont ott van, ahol én szeretném. A kasztni nagyon merev, alig nyikkan meg valami nagyon halkan egy-egy nagyon durva kockaköves vasúti átjáróban pl. (rákosrendező). A futóműve jóval komfortosabb, mint a GK-é volt, pedig már az sem rázott agyon, de ez jóval nagyobb autóbenyomását kelti mozgás közben. Legalább egy osztállyal feljebb léphetne ami azt illeti, ha nem lenne ennyire apró kívülről nézve. Pedig belül esküszöm, hogy még nagyobb a hely, mint az előzőben. Nem tudom, mit csináltak a Japcsik, de az asszony mögött akkora hely van, hogy én 174 centivel azt csinálok mögötte, amit csak akarok. Legalább 35 cm van szabadon a hátsó ülés széle és a támla között. Fogyasztás még bőven nem mérvadó szerintem, de 120 km, 90% Bp után 4.9-et mutat a BC (előző Jazz 7.0l volt ilyen körülmények között és lefelé csalt). A megtehető táv még 1020 km szintén BC szerint 120 km megtétele után is. Tudom, ez semennyire nem lesz igaz, de azért jól esik látni, hogy 40 literes tankkal az elvi megtehető táv 1100km körül alakul (BC szerint). GK-nál ez a táv max. 650 km volt, ha sokat mentem előtte országúton. Kb. ennyi lenne nagyon röviden, de tudnék írni több oldalt, annyira megfogott ez az autó.
"csak a zene van"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #67167 üzenetére
Eleg jokat irsz rola! Majd hasznaltan 10 evesen talan lesz is ra penzem.
Kanyarokban mennyire ugyes? Mert a GD csillapitasa nem vmi fenyes cserebe ugyesen kanyarodik.
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
-
szabonagyur
félisten
válasz szabonagyur #67166 üzenetére
Ki mennyire merne menni így vele?
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #67170 üzenetére
Én max a szerelőig, nehogy én kapjak rángatózást az esetlegesen elhulló motor és váltótartó bakok miatt.
-
szabonagyur
félisten
Amennyire olvasom lehet vele menni, ma mentem vele pár km-t és kb egyetlen egyszer volt csak ez a rántás a váltásban.
Nagy a dilemma.
Ja és váltó olaj mindig volt benne cserélve, gyakrabban mint az előírás és csak a gyárira, sokat nem ért akkor (145e km körül).
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
dgyuri0123
nagyúr
Ez a Jazz nem akar sportos lenni. Igaz, kanyarokban nem/sem hajszoltam még, de GK-hoz képest nem érzem billegősebbnek. GD-hez képest viszont nincs az a gokartos érzés, hogy "ez bizony sosem borulna fel", mert hogy emlékeim szerint a GD ilyen volt. Ez inkább puhán jár, kirugózza az út hibák jelentős részét és néha az akku súlya miatt, huppanókon picit megtolja az autót a hátulja...gondolom az akkuk miatt "lódul meg" jobban egy bukkanó után. Alig érezhető, de ad egy kis lökést hátulról, mikor a hátsó futómű lejön a hupliról. Jópofa, kicsit sem zavar, de biztosan lenne, aki baromi ideges lenne tőle. Ez a Jazz inkább "limuzinos", mint sportos szerintem. Nem akar sportautónak tűnni és nem is az. Ettől függetlenül sokszor "állva hagyom" a sort elinduláskor, mert a 250 Nm olyan könnyedén tolja az autót, hogy pillanatok alatt eléri az 50-et. Mindezt alig hallható működéssel teszi, még akkor is, mikor/ha épp beindul a benzinmotor. Csak villannyal néma és csak repül, igaz, ezt sehogyan nem tudod szabályozni, mert az autó dönti el, hogy éppen milyen üzemmódban akar menni.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #67174 üzenetére
Igen a GD az kimondottan gokartos (foleg a fl elotti kemenyebb futomuves). Ez hianyozna picit de azert a 250Nm karpotolna.
#nincsbennetarcsi
-
dgyuri0123
nagyúr
Van azért üröm is az örömben... most délután vettem észre, hogyha hátulról/oldalról süt a nap és süti a rádió kijelzőt, láthatóan szépen össze van karistolva haránt. Négy karc van, ami elég rondán fest ebben a surlófényben, de árnyékban mind ebből semmi nem látszik. Próbáltam zseblámpával imitálni a fényt, hogy láthatóvá tegyem a karistokat, de esélytelen. Ezt megszívtam szerintem, mert ember nem lesz, aki elismeri, hogy ők voltak, vagy pontosabban az, aki takarította az autót... vagy a fene tudja...
"csak a zene van"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #67176 üzenetére
Szarazon letoroltek tuti. Azon csak a polir segit…
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #67178 üzenetére
Ez ilyen. En a par honapos uj autoval fogtam padkat anno (gumi kuka, a felni mentheto volt).
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz dgyuri0123 #67176 üzenetére
Üveg elolapos? Létezik üveghez polirpaszta. Egy próbát megerhet ha nem mélyek. Egyébként az offos autóm bemutató autó volt, 6000km-rel hoztam el, meg mielőtt elhoztam rendeltem rá eBay-rol kijelzővedo fóliát. Biztos gyártanak ehhez is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #67178 üzenetére
Ja ajanlottat nem tudok. Van egy arc aki polirozik de az csak karosszeriat vallal.
#nincsbennetarcsi
-
TaylorPro
addikt
Üdv!
Lehet amatőr kérdés. Jazzben most Motul Eco-nergy 5W30 van. Rátölthetek-e egy keveset Motul X-Clean EFE 5W30-ból? Vagy inkább kerüljem?
Pixel 8 Hazel
-
BigBlackDog
veterán
válasz runner 125 #67180 üzenetére
Polírral óvatosan. Telefon kijelző/kameraüveg téren van tapasztalat. Sajnos nem csak sima üveg, van rajta általában egy oleofób (zsírtaszító) réteg is, ami könnyen lejön polírral és utána foltos lesz és/vagy nagyon fog látszani rajta minden ujjlenyomat.
-
runner 125
nagyúr
válasz BigBlackDog #67185 üzenetére
Akkor csak fóliát kell rápattintani. A hajszálkarcokat az is "eltünteti".
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BigBlackDog
veterán
válasz runner 125 #67186 üzenetére
+1, az segíthet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TaylorPro #67184 üzenetére
Akkor csere elott toltsd ra. De 1-2 dl nem oszt nem szoroz. Az okolszabaly az, hogy azonos viszkozitasu legyen (ez pipa) es szintetikus nem szabad keverni asvanyival vagy reszszintetikus olajjal.
Igazobol egy gond lehet hogy az adalekanyagok keveredese kicsapodast okoz de az nagyon ritka.
#nincsbennetarcsi
-
j.bravo
addikt
Az új kuplunggal kapcsolatban felmerült egy kérdés bennem.
Járó motornál, de álló helyzetben (hogy eléggé csend legyen, üresbe téve a váltót van egy alig hallható, surrogásszerű hang, amely elhallgat, ha padlóig kinyomom a kuplungot.
Ez normális, avagy hiba?Whatever.
-
j.bravo
addikt
-
szabonagyur
félisten
válasz szabonagyur #67172 üzenetére
Kabelkoteg hiba ugyfest, meglepo fordulat
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
mbaker
tag
Sziasztok!Lenne egy honda accord kombi 2012 2.0 benzines autóm.1 éve vettem.Olajfogyasztas után erdeklődnék.A szervízbe total quartz 5w30 olajat raktak bele....1000km majdnem 1L olajat töltök rá.Olvastam hogy full szintetikus olaj kellene Eneos....A motor szépen halkan jar jól húz stb...A kérdésem hogy olajfogyasztás meddig normális?Olvastam hogy ennyi belefér...akár 1.5L is lehet!Esetleg olajtól is függ?Nagyon köszönöm a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen