Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • D55

    aktív tag

    válasz Micsurin #72115 üzenetére

    "Ez nem eleve igencsak megnövekedett karternyomást feltételezne?"

    Nem. Itt a szívóoldali vákuum szívja a kartergázt alulról (a szívótorok fojtószelep alatti szakaszára). Lent a cső blokk (karter) oldali végénél van egy szelep, ami eleve csak vákuumra nyit, hogy fordított nyomás ne alakulhasson ki, plusz ha jól rémlik valami visszaégés ellen is véd, ezen felül viszont túl nagy vákuumnál vissza kell zárnia, hogy ne szívhasson fel olajat. Na ez a funkciója tud gyakran bajos lenni, amin vagy segít egy kis tisztítás, vagy nem. Azt mondják akkor jó, ha megrázva szép szabadon zörög benne a membrán.

    Amit mindenképp javaslok, hogy ne jéghideg motornál próbáld meg kiszedni a gumiperselyből ami a blokkban tartja, mert nem fog kijönni, ellenben te is foghatod majd a fejedet, hogy a "motorblokkba beletört PCV szelep" kifejezésre (angolul) a Google márka vagy típus megadása nélkül is csak és kizárólag Hondás fórumokat fog felhozni, de abból nem keveset :B

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák