- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Mobil flották
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
Hirdetés
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
xRow3
csendes tag
válasz szabonagyur #71250 üzenetére
Pedig van ilyen.
Nappali menetviszonyok között nem kapcsol semmit.
Sötétedéskor tompítottat.
És ha elég sötét van, és nem mennek előtted, vagy jönnek szemben, akkor pedig reflektort.Csak ugye ezt tök jól úgy lehetne hagyni, hogyha nappal is kapcsolna valami menetfényt (vagy annak hiányában tompítottat), de így funkcióját veszti, ha kézzel kell bekapcsolni lakott területen kívül.
A magasságállítás automatikus, mivel xenonnal szerelt.
[ Szerkesztve ]
-
Aladdin
senior tag
válasz szabonagyur #71252 üzenetére
Volt bennük ilyen funkció, de a FL verzióban annyira jó volt a tompított, hogy én alig használtam a refit. Meg az én izlésemnek egy hangyafasznyit későn vette vissza a refit, szóval inkább hanyagoltam.
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Ilyen izzót hol lehet kapni, mint a fotón (VSA kapcsoló izzója)?
zsemito.hu csak a klímakapcsolóra hoz ilyesmi rizsszemet, de 14V-80mA-t ír -> [link]
Ezzel helyettesíthetem? 12V-50mA
Vagy ha nem ezzel, akkor mivel? (ez a bolt jó lenne, mert helyben van és nem kell a pár forintos vacakra 2000 HUF postát fizetni)
Köszönöm! -
AXisBOLD
addikt
Tavaly még a lélektani határ alatt volt, akkor is sokalltam, de mondtam, hogy jó, márkaszerviz, át is nézik teljesen.
Viszont most elgondolkodtam. Egyébként is csak 5.000km-t megyek vele évente, vigyázok rá, nem biztos, hogy kell az éves átnézés ennyiért. Ha jó olajat nézek, gyakorlatilag a duplájáért számolták, mit amennyiért be lehetne szerezni. Még ha a márkaszervizesen rajta is van, hogy kifejezetten Hondahoz gyártották.Az olajcsere periódust meg nem merem kitolni 2 évre (kvázi 10.000 km-re), hogy azon spóroljak.
Aurea mediocritas
-
Biqci
aktív tag
Csak a márkakereskedésnek az előnye a pecsételt szervízfüzet, illetve a Hondanál az elektronikus. Én az Accordot mindig oda vittem, megkaptam a kinyomtatott szervízfüzetet és mikor el akartam adni, kevesebb mint egy hét alatt elvitték, ott volt minden benne
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #71263 üzenetére
Jazz-en nekem is 2 év vagy 10k km a periódus. Szintén 16 éves múlt a kocsi, ennek már kb mindegy.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #71266 üzenetére
Sima ügy. Miénk sem eszi pedig az itt sztárolt márkaszerviz végig 5W40 olajat rakott bele a gyári 0W20 helyett. Sarlatánok.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Honda Jazz 2023 teszt: [link]
#nincsbennetarcsi
-
dgyuri0123
nagyúr
Aszongya' a "szerző "...:
"csak ember legyen a talpán, aki kibírja nevetés nélkül, amikor egy hirtelen gyorsításkor felüvölt a motor, de gyorsulást alig tapasztal."
Hát, nem tudom, de a 9.6-os gyorsulás nem olyan rossz érték (persze nem forma 1 ).
190 lovas Accord 9.0 mp. Az meg csak hab a tortán, hogy a tesztelő nem tudja, CVT váltós autót hogyan kell "okosan" vezetni. Arról nem beszélve, hogy a 23-as Jazzben tkp. nincs is váltó. Na mindegy..."csak a zene van"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #71270 üzenetére
A 9,6 sztem se olyan tragikusan szr. Nyilván egy városi autó nem 1/4 mérföldről 1/4 mérföldre élsz vele.
#nincsbennetarcsi
-
sherlock82
senior tag
Ez a 4. alkalom hogy Orlen 100 -as benzint használok a kocsiban.
A fogyasztás kissé visszaesett illetve a hangján változást nem vettem észre de rosszabb nem lett.Szóval csak ajánlani tudom mindenkinek , alkalmazással 15 Ft kedvezményt is kapok a feltüntet árból.
Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sherlock82 #71272 üzenetére
Majd ránézek én is, már le is szedtem az app-ot.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
2009-es Honda Accord-ról lenne szó, 2.2 i-Dtec 150 lóerő, 229 ezer futásteljesítménnyel.
Gondolom váltóolajat papíron nem kell cserélni (manuális váltó)...én mégis szeretnék.Nagy mutatvány ez? Időre és pénzre is értve. Egy helyen már elhajtottak, hogy manuális váltóba nem kell cserélni...és csak a pénzemet pazarlom.
-
csuzda
aktív tag
válasz hdanesz #71278 üzenetére
Szia!
2010 Honda Civic 2.2 kocsim van. Nekem annyi volt a mutatvány, hogy a légszűrő házat leemelve egy négyszögkulccsal kinyitni felül a váltó töltőnyílását és alul leengedni. Majd miután kicsöpögött, alul bezárni, a kocsi eleje felé van egy másik leengedő lyuk, azt kinyitva addig tölteni a váltót még ezen a lyukon nem kezd kijönni a friss olaj. Megvárni még az is kicsöpög és akkor van megfelelő olajszinten. Ezen a videón 2:54-kor jól látszik, hogy melyik a leengedő és melyik a szint.Nem hiszem, hogy sokat segítettem, de remélem valakinek majd jó lesz
Én is sok mindenkitől hallottam, hogy manuálisban nem kell cserélni. Hülyeség... Meg olyanokat is, hogy a motor olajcserével a váltóban is cserélődik az olaj. Aztán facebookon belépve a Honda Civic 8 gen csoportba azért jópáran írták, hogy illik cserélni, mert ha nem akkor nehezen fogja venni a fokozatokat. Talán a második fokozatot. Én nem bántam meg, hogy 290 ezernél lecseréltem azt az olajnak nem nevezhető valamit belőle
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz hdanesz #71280 üzenetére
Nálam is volt cserélve (vétel után, gyári Honda váltóolajra).
Sőt, Jazz-eknél ajánlott is a gyakoribb csere (gyári előírásnál gyakoribb), megelőzendő a nyelestengely csapágy idő előtti elpusztulását. (amit én hallottam legalábbis Hondás körökből, aztán nem tudom, mi az igazság) -
csuzda
aktív tag
válasz hdanesz #71280 üzenetére
Nyugodtabb volt a lelkem Párszor (kevesebb mint 10) előfordult olyan, hogy nem tudtam egyesbe betenni. Olajcsere után talán még 1-2szer előfordult, de azóta nem. Lehet puszta véletlen. Volt olyan is, hogy az autó indítás előtt nem tudtam kivenni egyesből, de nyomtam a kuplungot tövig és amikor a motor elindult egy nagyon picit előre megmozdult a kocsi. Egyéb dolgot nem tapasztaltam a váltóval. Szépen váltott olajcsere előtt is.
[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
senior tag
Köszi mindenkinek! Nyolcadikára kaptam időpontot, akkor megtörténik a csere.
Most annyit érzek, hogy az egyest néha picit nehezebben veszi néha és több erő kell a váltásokhoz a fokozatok közt. Anno a Civic meg a Jazz csak úgy szép lazán klattyant a fokozatok közt mininális erőkifejtéssel. -
Kicsipampam
tag
-
Avicularia
veterán
válasz dgyuri0123 #71270 üzenetére
Civic hybrid 184 hp-vel gyárilag asszem 7.8mp 100-ra, de kikapcsolt ESP-vel amikor nem imitálja a nemlétező váltást a 6.68 mp is megy neki [link]
-
Qru
MODERÁTOR
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Avicularia #71288 üzenetére
Gondolom tudod, hogy "padlónál" kizárólag a villanymotor hajt, a benzines meg csak tölti az akkut. Olyan, mint a Nohab... [link] A videón is látszik, hogy a benzinmotor állandó fordulaton pörög. Nálam volt olyan az Osztrák alpokban, hogy 2 szegmensig lement az akkuszint, mert emelkedőre csapattam 150-el. Már azt gondoltam, hogy nem fog tudni utántölteni annyit, ami elég az akku elegendő töltéséhez, de ment neki.
"csak a zene van"
-
AXisBOLD
addikt
tavaly a szerelőm, akihez 10 éve hordom a kocsikat, kb ugyan annyit mondott az olaj és szűrők cseréjére, mint a márkaszerviz, így utóbbi nyert, mert én is szeretem a szépen dokumentált szervizéletet (eddig végig márkaszervizes az autó), de mondjuk pecsételni más szerelő is tud bele.
#71263 szabonagyur: nem tudom miben más, itt szerintem csak én vagyok gyáva előző tulaj tartotta a gyári ajánlott 20.000km-es intervallumot. Patika az autó, imádta is, de majdnem elsírtam magam, mikor kinyitottam a füzetet... 10.000km + 2 év lehet még beleférne, de nem tudom.
#71267 Qru: Gen9 Civic FB csoportban is nagy vita van erről. az enyémben végig a Castrol Edge Professional H 5W30 ment, de nagyon mondták, hogy ebbe a 0W20 kell. Sokat olvastam pro és kontra, tavaly a szervizben is felvetettem ezt, végül maradtam az ajánlásuknál.
Itt csak attól tartok, hogy a vékonyabb olajra térni 8 év után, egyenlő a magasabb olajfogyasztással. De lehet teljesen tévúton járok. Most 5W30-al nincs semmi gondom vele.Aurea mediocritas
-
rustysaw
csendes tag
Hátha valakinek van ötlete...
7. gen. Accord tompított fényszórói nem égnek, hiába kapcsolom. 3 napja még a jobbos világított, bal nem, amikor hazaértem, akkor vettem észre. Azóta nem mentem vele, ma gondoltam, kicserélem az izzót (H1). Nem volt kiégve, de azért beletettem egy újat, viszont most egyik sem világít. Minden más lámpa működik, motortéri biztosítékok jók, amelyek a tompítotthoz valók (bal és jobb külön), műszerfalon a visszajelző is világít.[ Szerkesztve ]
-
rustysaw
csendes tag
Garázsban tartom az autót, egyébként tavaly volt mindkét fényszóró cserélve (az egyik megsérült, de nem akartam, hogy a másik kopott, matt maradjon, így mindkettőt cseréltettem) és ahogy látom - legalábbis az izzóknál - vadiúj vezetékek és csatlakozók is vannak. Persze ettől még lehet máshol kontakthiba, ahol "közös" a vezeték. Van esetleg más biztosíték, relé, ami szóba jöhet?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz rustysaw #71294 üzenetére
Nekem 7gen civiccel volt ugyanaz, szétégett a kapcsoló kar kábele. Úgy egyik napról a másikra Vicces hiba volt... Bontottan szereztem másik kart, aztán egy autóvillamosságis ügyesen szétszedte a kormányt és beforrasztotta az újat a helyére. Nem mondom hogy fixen neked is ez a bajod, csak egy tipp. Majd egy szaki megmondja ha ránézett.
-
rustysaw
csendes tag
válasz Aladdin #71297 üzenetére
Amikor fordítom a kart, először helyzetjelző állásba, majd még egyet tompítottra, mindkettőnél hallom a kattanást a motortéri biztosítékdobozból (gondolom ott lehet a relé is, ha igaz, de melyik?) Lehet hogy az nem is a nyitható fedel alatt van, hanem attól balra a fix fedél alatt...bár ha kattan, akkor talán működik is. Sajnos egy normális autóvillamosságist nem tudok.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Linux kezdőknek
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bestbuy játékok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Opel topik
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Napelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen