- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
Hirdetés
-
2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
it Az imec európai kutatólaborjai 2,5 milliárd eurót kapnak, a cél a 2 nm-esnél modernebb chipet fejlesztése, amelyből számos európai ágazat profitálhat.
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz csuzda #69906 üzenetére
Nekem igaz Accord volt 8gen, de ugyanezzel a motorral. A fűtés az ilyen volt mindig, ha bejönnek a fagyok a legkedveltebb extrád az ülés fűtés lesz. Én is kb 16-17km-t vezettem a melóba, amikor igazán hidegek voltak, a cél előtt nem sokkal moccant meg a vízhőfok mutató. Kell legalább 30km neki, hogy rendesen nyomja a meleget -10-ben...
Nekem végig márkaszerviz cserélte az olajat, az előző tulaj is és én is ugyanabban, ahonnan én is megvettem. Ők végig 5W-30 Liqui Molly olajat használtak, hogy pontosan melyiket azt nem tudom, mert mikor eladtam, odaadtam az összes számlát, ahogy én is megkaptam a vásárláskor. De két olajcsere között nem kellett soha rátölteni, nem is volt itthon tartalék olajam.
A váltót nem írtad, hogy kézi vagy automata. Ha az utóbbi, annak ne állj neki otthon, csak szervíz..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz csuzda #69911 üzenetére
2.2 liter kell a manualis valtoba. A hutoviz mikor volt cserelve? Lehet azt se artana meg a fekfolyadekot.
5W30 is jo bele, Motul X-Clean EFE pl. De ha valami olcsobb olajat szeretnel akkor mehet bele Total vagy Castrol (bar az megint nem olyan olcso).
#nincsbennetarcsi
-
Biqci
aktív tag
válasz csuzda #69911 üzenetére
Ülés fűtés? Az egy istenáldása hidegben
Lehet, hogy neked nincs benne? Sebaj, kell bele egy fűthető üléshuzat
És ahogy Qru is írja, hűtővíz és fékfolyadék cserét is beiktatnék..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz csuzda #69914 üzenetére
Nem gond, ha nem sikerült az ülés fűtés, ezt a legkönnyebb megoldani
A folyadékok tekintetében teljes a felsorolás, esetleg még az ablaktörlő gumira lenne érdemes ránézni...
Illetve nem tudom pontosan, hogy a Civicben is hidraulikus a kuplung, szerintem igen, mert ha a Jazz és az Accord is ilyen, pont ez ne lenne, tehát ott is érdemes cserélni a hidraulika olajat...
Fűtés... Lehet, van valami gebasz, de lehet ez is gyárilag ilyen.
Gumi ügyében nézz be a gumis topikba, Qru ott is képben van..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz csuzda #69917 üzenetére
Nem vagyok képben az aktuális árakkal, fe szerintem mivel nem kell napi szinten venni, ezért utána olvasnék és az ár-érték kategóriában a legjobbat venném.
Ha a kuplung nagyon kemény és a folyadék csere után is az marad, lehet, hogy a végét járja...
A spojler cseréjében pedig a Yt tud segíteni, a Jazz és az Accord esetében az izzók cseréjénél nekem is segített. Szerencsére a CR-Z-nél nincs ilyen gond, ott egyszerűen a motortérből, becsukott szemmel, hátratett kézzel is lehet cserélni..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
flegga92
senior tag
-
csuzda
aktív tag
válasz csuzda #69906 üzenetére
Megrendeltem az akksit, elméletileg holnap hozzák és apa most beleültette a fülembe azt, hogy nem lesz jó amit rendeltem.
Elkezdtem utánanézni pontosan, mert a kézikönyvben nem találtam erre vonatkozó adatot. Ezen a weboldalon megtaláltam. Nekem HONDA CIVIC VIII (8) Hatchback (FN, FK) 2.2 CTDi (FK3) van és erre ír maximum, átlag és minimum méretet.
278 x 175 x 190 mm az átlag méret
260 x 170 x 220 mm a maximum méret
260 x 173 x 222 mm a vásárolt akkumulátor méreteMost láttam, hogy konkrét autótípusra is rá lehet keresni, és úgy nem hozza ki az általam rendelt akkut, csak a 190mm magas akkukat. Ahogy néztem az a 3cm magasság még belefér, de nem "süllyesztett" csatlakozós. Most akkor én ezt megszívtam?
-
csuzda
aktív tag
válasz csuzda #69906 üzenetére
Zsu-ról rendeltem az aksit, tegnap felhívtam őket, azt tanácsolták ne vegyem át és mondták semmi gond nem lesz belőle. Megrendeltem az újat és már ma elméletileg hozza is a posta. Nagy pirospont nekik!
Fűtéssel kapcsolatban ma reggel azt vettem észre, hogy a kocsi normális meleget fújt amikor megérkeztem (15km út). Ezzel párhuzamosan azt is észrevettem, hogy a kijelző normálisan működik. A középkonzol felett található kijelző ami az órát, rádiót és fűtést mutatja hibás szokott lenni. Valamikor jó, valamikor nem... Nem lehet, hogy a kijelző probléma okozza nálam a fűtés problémát?
-
csuzda
aktív tag
válasz csuzda #69974 üzenetére
Update:
Apával nézegettük a kocsit (8. generációs HONDA CIVIC Hatchback 2.2 CTDi FK3). Alapjáraton ment az autó, én ültem a kocsiban miközben maximum-2 ventilátor fokozaton ment a fűtés. Egyszer csak elkezdett nőni a hang és pár másodperc alatt 3-4-5szörösére emelkedett a venti hangja. Nagy, búgó, mély hangja lett, max fokozaton a kaszni is beleremeg. Elindultunk a bárdiba olajért, szűrért, stb, útközben beugrottunk a szerelőhöz akinek pont volt ugyan ilyen kocsija és mondta, hogy ez fűtőmotor csapágy. Elméletileg a teljes műszerfalat le kell bontani hozzá.Bárdiban kértük a szűrőt és stb, miközben a mellettünk álló férfi odaszólt, hogy olajból ilyet, szűrőből olyat vegyünk, mert mondjuk a bizonyos márkájú olajszűrőnél olajnyomás hibát jelez a kocsi. Kiderült, hogy japán autókra specializálódott szerelő. Meghallgatta a kocsit, ő is megerősített minket ebben. Közben mondta, hogy a vízpumpának is nagyon éles, érdekes hangja van, úgyhogy az is csere. Belenéztünk a hűtővízbe és szennyezett volt. Minimum környékén volt a szint. Én 2 hete néztem bele, akkor tiszta volt, világos színű (talán rózsaszín). Fogdosta a csöveket, nem voltak felfújódva, így azt mondta nem jelenthető ki egyértelműen, de lehetséges, hogy hengerfejes...
Vasárnap meg akarjuk tenni az olajcserét. Továbbá 2-3 deci mosó folyadékkal át akarjuk takarítani a hűtővíz rendszert. Mit tudtok ezekre mondani, tanácsolni? Van tapasztalatotok fűtőmotor cserében? Mennyiért vállalnak el egy ilyet?
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz csuzda #70034 üzenetére
A 40% az tökéletes, 8 gennél az az üzemi jelzés. Nekem sem érte el sose az 50%-ot, csoportban megkérdeztem, benzin-dízel, mind ilyen
Aztán, hogy mennyi tolerancia van benne, hogy honnantól áll be oda a mutató, azt sajna nem tudom.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
qssoi
csendes tag
válasz csuzda #70347 üzenetére
Szia! Köszönöm az infókat. Azt nem mertem leírni, mert siettem - feltartottam a műhely előtt a ki-be érkezőket és nem biztos, h jól értettem a végén a szerelő mondatait - ő azt mondta (talán) amit érthetően felfogtam, az az volt, h azért jó nagy sebességnél a fűtésem, mert (talán) nagyobb nyomás van a hűtőben és a lerakódások közt így jobban kering a "víz". Míg ha nem is alapjáraton, de 50-60-nál ez a keringés nincs meg, vagy nem ilyen mértékben. Ha a lerakódások leoldódnának könnyebben keringene a hűtőben cucc és jobb lenne a fűtésem.
Mindenesetre kipróbálom, mert a párom már nem mer vele menni, mert "fagyosszent"
Ezzel nem lövök mellé? Vagy van másik ajánlásod?[ Szerkesztve ]
-
hentes555
senior tag
válasz csuzda #71691 üzenetére
Szia!
Köszi a választ.
Még akkor megkérdezném, hogy neked a 2.2-vel milyen hibák jöttek eddig elő és azoknak mennyi volt a javítási költsége?
Írnak itt leömlő repedést, láncszakadást, turbó hibákat, féltengely törést, kettőstömegű cserét (ez utóbbit én inkább már a kopó alkatrészekhez sorolom, egyszerűen ez ilyen, egyszer megadja magát).
Mások meg azt írják nincs semmi baja, jó motor."Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
csuzda
aktív tag
válasz csuzda #71698 üzenetére
Korábban írtam, hogy: "2 hete megcsináltam, hogy a meleglevegő mennyiségét szabályozó motor fogaskerekét arrébb tettem pár foggal, így már teljesen le tud zárni, nem enged be hideget."
Mi annak az eszköznek a neve ami szabályozza meleg és hideg levegő arányát? Mert gondolkodtam, hogy lecserélem egy újra és akkor a fogaskereket visszarakom úgy, ahogy volt.
Az indok, hogy most annyira arrébb tettem a fogaskereket, hogy ez a motor ha nagyon felveszem a fűtést akkor már feszül és fordul kifele a szerkezet. Még ezzel se lenne gond, mert beállítom tél elején a megfelelő helyre és akkor minden oké. Gondoltam én, de minden egyes motor indításnál az eszköz leellenőrizi magát, hogy mettől meddig tud menni. De amikor a meleg felé tekeri magát, elér arra a szintre, hogy feszül, megáll és kikapcsolja a fűtést. Emiatt úgy gondolom, hogy nem fogja sokáig bírni így vissza kell állítani az eredeti fogaskerék állásra. De sajnos nincs benne annyi erő, hogy úgy lezárja a hideg levegő útját.
Hol tudok venni ilyen szerkezetet? Vagy lehet javítani?
Válaszokat előre is köszönöm!
-
Biqci
aktív tag
válasz csuzda #72037 üzenetére
Várd meg, míg nagyon hideg lesz. Még ennyi sem lesz. De minek takarnád el. Nem a 70-es években vagyunk. Ez dízel, kifejezetten kevés hulladék hővel. Több idő kell ahhoz, hogy felmelegjen. 15 km ehhez kevés, ha betakarod, ha nem...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz csuzda #72037 üzenetére
Normális, nekem a Skodánál a 2.0 tdi 11 km után is csak 75 fokos volt hidegebb időben.
Berakhatsz, valamennyit javít (a modern autóban már egy zárható lamellasor van a hűtő előtt pont ezért gyárilag). Csak ne felejtsd el kivenni ha jön a jó idő.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
válasz csuzda #72037 üzenetére
Én is minden télen beteszem a hűtő elé a takarót. Mondjuk nem karton, hanem csomagolástechnikai hablemez, rugalmas, hajlékony, centi vastag, és fekete. Nem takarja el a teljes felületet, csak kb 4/5 részét, illetve mivel elől a klímahűtő van, mögötte van csak a vízhűtő, a közte lévő résből ha kell neki kap hűtést.
Tapasztalatok szerint (1.8benzin) rövidebb utaknál (5-9 km)is hamarabb melegszik mint nélküle. Digitális (érték nélküli) a vízhőfokvisszajelzés, de korábban volt olyan, hogy városból kiérve a nagyobb menetszélben visszafelé ment a hőfok. Na takaróval ilyen nincs. Az egész motortér huzatát, átszellőzését mérsékli, és a félelem, hogy majd biztos túlmelegszik tőle szimplán nem megalapozott. A tavaszi 10-15 fokoknál hidegebb időben sosem kapcsol be takaróval sem a hűtőventilátor, miközben takaró nélkül nyáron ugye már többször is.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Építő/felújító topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Projektor topic
- Futás, futópályák
- Még idén hozza a Lunar és Arrow Lake-et az Intel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen