- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Netfone
- VoLTE/VoWiFi
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Computex 2024: Látogatóban a Chieftecnél
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #48743 üzenetére
Akkor még azért van benne jó pár km. No para. Ismerős 150k-nál cserélt de melóba jár vele reggel-este dugózik.
!Overdose!: Amúgy más márkákra is él ez nem csak a Hondára sajnos. Szerencsére a Jazz-em már az elöl-hátul tárcsás verzió, azon rendben van a fékhatás.
#nincsbennetarcsi
-
!Overdose!
őstag
válasz tboy93 #48747 üzenetére
Nem feltétlenül ilyenekre gondolok. A Hondákon bármilyen kárpitot kellett lebontanom sosem tört még semmi, leginkább patent sem. Ehhez képest az Alfában olyan erős a patent és gyenge a burkolat, hogy az utóbbi törik el. A helyzetjelző izzó cseréjéhez ki kell venni a fényszórót, amihez le kell venni a löklapot. Egy szimpla légszűrőcseréhez le kell oldani a biztosítéktáblát hogy félre tudd hajtani. Egy olaj és szűrőcserés kisszerviz közel kétszerannyi időt vesz igénybe, mint a Hondáknál. Ezek azok a dolgok, amiket szoknom kell még.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #48811 üzenetére
Ha többet autópályáznék (vagyis többet fékeznék nagyobb sebességről), akkor lehet, hogy én is az EBC-t választottam volna, de 70-80%-ban városban használom, oda meg nem feltétlenül érzem szükségesnek a sima Zimmermann-nál jobbakat, és azért jóval olcsóbb is volt.
Amúgy teljesen meg vagyok elégedve velük, érzésre talán egy picivel jobbak is, mint egy új Suzuki fékei.
----------------------------
szerk.: Ma folytattam a pingálást, mert észrevettem még egy pár sérülést. Amiket meg tegnap csináltam, azok is egész jónak tűnnek így ~24 órával később. Mint írtam, egy polírozás ráférne, de így sem rossz az összkép.szerk. 2: Bár még nem kell kuplungot cserélnem (nem egész 121k van az autóban, vélhetően valós és még az eredeti van benne), de kíváncsiságból ránéztem a Kauffer oldalára, hogy mennyi lenne. Rosszabbra számítottam.
- Exedy: 43085 Ft
- LUK: 26420 FtEzeken kívül még a Sachs-ot és a Valeót ismerem, de ezekre több panaszt is hallottam/olvastam már.
[ Szerkesztve ]
-
Aladdin
senior tag
válasz tboy93 #48846 üzenetére
Szerintem ez csak a Honda fassága. Ugyanaz az autó, futómű, fékek, minden, csak egyik magasabb felszereltség.
A 30% meg kicsit sok. Én lemértem az Accord gyári 17-es felnijét gumistól, 23 kg volt, majd a téli szettet, ami 16-os (Civic felni), az meg 21 kg volt. 10 % lesz az max...
De az igaz, h megérezni! -
z123456789
addikt
válasz tboy93 #48887 üzenetére
A böhöm 2.0 Accord lehet, hogy könnyebb, mint a Civiced.
Legalábbis én csodálkoztam, hogy a (talán) 8G Civic ~1,8 t, így nehezebb jóval, mint az Accordom.
Elképzelhető, hogy ezért elég az ekkora tárcsa. Vagy spórolás, vagy mert egyszerűen szart terveztek. Olvastam már panaszos hsz-eket az Accord fékjéről.(#48888) runner 125
Köszönöm.
Ha csak az lett volna fújva...
Igen egyébként, az élőben is nagyon feltűnő. Viszont van szerintem a kb. 15 fényezendő felületen 4 féle szín. Szóval... jelen állapotban ez menthetetlen. Ha nagyon akarom, és nem kell a pénz másra, Tboy ötletét lehet felhasználom, és telibe fóliáztatom. De nem hinném, hogy ez mostanság lesz. -
mr_kickass
tag
válasz tboy93 #49082 üzenetére
Szia!
Koszi a valaszt. Hahu-n korbenezve ez a par volt, amit en ertekelhetonek (ertsd: megnezesre erdemesnek) lattam:
1, 2, 3, illetve egy 5. generacios, 4Barmelyik meguti a ti minimum elvarasaitokat? Nem akarok ugy tunni, mint aki semmibe veszi a tanacsot, de nem eppen a legracionalisabb vasarlo a delikvens (tehat 6. generacios Civic kellene, mert az a csaszar, a tobbi auto meg "hat igen, deee azert a Civic megiscsak"), igy szeretnem legalabb egy orbitalis szopastol megmenteni, mert tudom, hogy ilyen koru es aru autoknal mar erosen lutri a piac.
Ha nem 6. generacios Civic, akkor mi? Kicsit regebbi Accord esetleg? 5. generacios (ebbol nem sokat lattam)? Mas marka (ezt nem latom eselyesnek reszerol, de hatha, ha van tippetek)?
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #49087 üzenetére
Mi is néztünk 7gen Civic-eket apummal, de másfél millió alatt nem találtunk olyat, amit szívesen megvettünk volna. Mondjuk az elvárások viszonylag magasak voltak.
Adalékinformáció: A Jazz meg pont kapóra jött. Sokáig nem is gondoltunk rá, de szembejött a Hahu-n, közel is volt, gondoltuk, egy megnézést megér. Aztán végül meg is vettük. Nem bántuk meg.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
z123456789
addikt
válasz tboy93 #42514 üzenetére
Szia!
Jól értelmezem, hogy ez a kis tartó nem ezzel a fáradt szilikon "csúszásmentes" genyával, hanem egy applikálható mágneslappal is tartja a telót?
(Tudom régi hsz, de valami kell a telefonnak. )
@Sunny
Mi a helyzet az autóval? :S
(Többieknek: tegnap többen belefutottak egy kiadós jégviharba sógoréknál, én is pont arra jártam. )
saját videó érdemes megvárni még betölt a HD, látszanak a cseresznye méretű darabok. És viharban ne állj fa alá, ugye? De! Mást nem tudsz, esetleg végig nézed ahogy elveri az autót a jég.
osztrák újság (a hagel asszem a jégeső )
osztrák TV -
F_Gergely
őstag
válasz tboy93 #49227 üzenetére
Mazdak rohadnak mint a szemet es olyan helyen is rohadnak ahol nem.latod, es mire eszre veszed mar elrohadt a fel auto.
Neztem hirdeteseket van 1,5 millioert accord, relative meg turheto futassal.
Viszont szerintem.tobbet meg ne er, nyilvan mindenki maga donti el kinek mit er, nekem tobbet biztos nem, az alabbiak miatt:
Nem automata mind a 4 ablak, nincs kanyarkoveto bi-xenon, nincs a hatso ajtokon kihuzhato napfenyvedo rolo, hatul uloknek nincs szellezonyilas a konyokloben, nagyon ritka a memorias elektromos bor (nem tudom elektromos kozepso tukor pl van-e?!).
Tehat ha a felszereltseget nezem, alulmarad. Cserebe a motorja szimpatikus, a fogyasztasarol jokat olvastam, de szerintem egy 2006-2007es accord realis ara ennyi.
En is ismerek olyat aki a 20 eves opeljet 1,2 millaert arulja mar 3 eve mert szerinte annyit er, vagy van aki a 20 eves e39 bmw-t arulja 2,2 millaert mert szerinte annyit er. Kerdes, hogy a vevonek mi mennyit er. Ez nem bantas, de szamomra tenyleg nem.er tobbet a fent felsorolt extrak hianya miatt ami viszont mas tipusnal es ugyan ilyen evjaratban, nagyobb motor mellett megtalalhato. -
nagyúr
-
F_Gergely
őstag
válasz tboy93 #49230 üzenetére
Igen az eredeti terv francia lett volna l, csak nincs olyan magas felszereltseg nalunk. Kulfoldrol behozatni meg lutri, legalabbis nekem. HaHun 2 milla a tete a kombi dizel accordoknak de 300 ezer km-el en biztos nem vennek 2 millaert autot.
De nem trollkodom, tenyleg csak nezem a lehetosegeket.
Nagy megalkuvas lenne az accord de ha ezt dobja az elet akkor ilyen lesz. -
orbitalion
tag
válasz tboy93 #49278 üzenetére
Nem kell hinni semmiben, ezek mérésekkel bizonyított dolgok. Persze attól semmi nem fog tönkremenni, hogy sűrűbb cserét írnak elő, és vannak nem szintetikus olajak is, amik hamarabb törődnek. (A hosszú szénláncok, amik a viszkozitást határozzák meg egy olajban, szó szerint eltörnek, ettől hígul az olaj). Egy szintetikus jó minőségű olaj nagyon sokat kibír. Más kérdés a szennyeződés, elég lenne szűrőt cserélni pl.
Ennek ellenére én is kicserélem 20ezrenként, de ez a nagy 10ezres csere, úgy tűnik csak az olajgyártóknak kedvez.Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
válasz tboy93 #49278 üzenetére
Itt egy cikk, ami minimum érdekes...
[link]Sajnos van benne egy félrevezető rész is, hogy az 5W hígabb hidegen, mert sajnos ez nem teljesen igaz, Mérhetően hígabb, de a motor szempontjából a 0W-s olaj is messze van a 10-es ideálistól hidegen (olyan 2-300 körül) és nagyon gyorsan emelkedik mindegyik, ahogy melegszik a motor, minimális az idő eltérés az ideálisnak mondható tartományba érések között. Tehát, ha nincsen -40fok, akkor akár a 10W is megfelelő lehet, annak ellenére, hogy sokan azt gondolják, hogy az a traktorokba való!
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
nagyúr
-
NoLF
addikt
válasz tboy93 #49527 üzenetére
Ja bocs, nem feltetlen en akarom elbontani. Amugy nyilvan tokeletesen mukodik akar meg is tarthatnam, de lesz ceges verda plusz bnomnek is van...passz.
Amennyit elkoltenek koltoztetore annyit kapnek az autoery itt, akkor inkabb hazamegyek vele en, s viszem a cuccokat hisz tudom, hogy belefer
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Manitou
addikt
válasz tboy93 #49510 üzenetére
Köszi.
Beléptem én is a klubba 7gen sedan 1,6, az előző 1,4-es nissanomhoz képest nagyon jól húz. Még alacsonyabb fordulaton is.
A felsoroltak közül csak a vezetőülés pici mozgása tapasztalható, de azt olvastam valami alátéttel orvosolható a probélma. Kormánymű, futómű rendben, próbaúton is elég meggyőzően viselkedett.
Voltam átvizsgáltatni. A hibalista ennyi volt: bal hátsó és jobb első stabilizátor rúd lóg , fékolaj már csereérett. Valamint a klímahűtő mozog benne mozgatta ott a szerelő, de menet közben nem hallottam, hogy zörögne bármi is. Hibakódolvasóval megnézték, nem jelzett semmi hibát. -
audi100td
nagyúr
válasz tboy93 #49724 üzenetére
Egyre nehezebben veszem rá magam, már a dízel kipufogógáz szagától is irtózom.
Tudom, hogy igen jó motor, de egy kettős tömegű 230k + kuplungszett + munkadíj és már buktam amit a fogyasztáson megspóroltam, ettől tartok igazából, meg a többi dízel specifikus dolog is igen zsebbenyúlós. Nem tudom, benzinessel nyugodtabb lennék.
-
Manitou
addikt
válasz tboy93 #49722 üzenetére
Köszi. Te mit szoktál tankolni a kocsiba? Előző kocsimba sima 95-ös Shell ment. Mehet ebbe is az, vagy érdemesebb jobb benzint tankolni bele ? Pont tegnap gyulladt ki a benzinlámpa. Van tapasztalat kb mennyi km- t lehet még elmenni lámpakigyulladás után vele ? Nem mintha ennyire ki akarnám centizni, csak nem árt ha tudom .
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz tboy93 #50090 üzenetére
Elvileg a LUK gyári beszállító.
Gyári Honda kuplungot ki gyártja?
(Én kb jövő hét végén cserélem a komplett szettet, elvileg LUK van betervezve ) Ha ennyire "fos" akkor maradok a gyárinál, igaz, azt nem tudni ki gyártja.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
bbubby00
őstag
válasz tboy93 #50220 üzenetére
EBC-t általános felhasználásra nem ajánlom, szerintem drága a konkurensekhez képest, ha versenyezni használod akkor sem ajánlom, mert felemások a vélemények
ATE tárcsa mindenképp ajánlott kategória nálam, sima betétről meg nem akarok és már nem is tudok mit mondaniEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Manitou
addikt
válasz tboy93 #50540 üzenetére
Holnap akarok venni téli szélvédőmosót, meg még ki is kéne spriccolni a meglévőt . Nem tudom , hogy az előző tulaj milyet tett bele legutóbb.Ja meg egy másik kérdés. A hűtővíz kiegyenlítő tartályon neked látszik hogy hol áll? A min és max közötti részre gondolok. Elég elcseszett egy helyre sikerült tenniük, plussz kb alig látni belőle valamit.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #50618 üzenetére
Szerintem régebbi fejlesztés és azért de a gépkönyve 5W30-nál hígabb olajat nem ajánl. Múltkor direkt megnéztem a kezelésiben, mert én is filóztam, hogy milyen olaj menjen bele.
A 0W30-at még bele önteném simán (ha melegen hozza a 10 körülit értéket) de a 7,9-es 0W20-as olaj már túl híg sztem bele.
#nincsbennetarcsi
-
demars
addikt
válasz tboy93 #50629 üzenetére
Átkerekezéskor még a kerék agyat is megpucolom picit. Csiszoló papírral a rozsdát kicsit leszedem, majd körbe kap zsírt vékonyan. Sosem volt gondom és mindig lejöttek a kerekek.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- LEGO klub
- DIGI kábel TV
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Tesla topik
- EAFC 24
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- E-book olvasók
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen