- Alaplap leszakadt csatlakozó, valóban javíthatatlan?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- iPhone topik
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz BlacKSouL #33170 üzenetére
Köszi, tisztában vagyok vele és nincsenek is irreális elvárásaim a klímával kapcsolatban, de például a céges Jumpy, ami már elképzelhető, hogy nem kuplungos klímakompresszorú, de alapjáraton is jeges levegőt fúj.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #33223 üzenetére
Én is 130-140 km-re vagyok, és még postával is megéri !!! Ezért kell a biztos hely, ahol nem b@sznak át!
Sőt Endre ad edényt is (úgy rémlik azt írta), tehát nem kell előre azt elpostáznom!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
szőröscica
addikt
válasz BlacKSouL #33257 üzenetére
Én sem vagyok az a fékzabáló fajta, első betéteket 123 ezer km után cseréltem, de a tapasztalatom az, hogy jól méretezett fékek mellett nem olyan könnyű meghullámosítani a fékeket (bár most épp szívok a második gyári hibás Nissan szettemmel). Pl. a BMW E39 530d-nél két gyártó volt, ami nem hullámosodott meg egy erősebb autópályás fékezés után: a BMW és a Zimmermann. A többi szimplán szar volt, nem bírt az 1.8 tonnával.
Úgy gondolom, ha pár erősebb fékezéstől rázni kezd, az nem a user, hanem a fék hibája. Nekem a gyárilag szerelt Nissan tárcsák tök jól bírták, ezért mikor elkoptak, újra olyat vettem. Először garanciálisan felszabályozták, mert ráztak, utána cserét harcoltam ki. Az új szett ismét ráz (bár ezeknek legalább kellett 15 ezer km ), most fogom becsületesen megvasalni őket, ha nem javul a helyzet, jönnek majd az EBC-k.
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #33260 üzenetére
Azért, ha ennyire ráz, az gáz... Én a helyedben cserélném a tárcsákat , persze betétekkel együtt. Tudón, könnyű mondani, de ki is kell fizetni. De gondolj bele abba, hogy szétrázza a csapágyakat előbb utóbb... Még ha te úgy érzed kicsit is ráz... Attól még ráz ..
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
>>>W!nman*
tag
válasz BlacKSouL #33304 üzenetére
Ez meglehetősen érdekes jelenség... A pedálpulzálás tudtommal a féktárcsa ütéséből ered (órás méréssel igazolható) és ez mindenkori állapot. Én is vezettem már ilyen autót, de nem vettem észre hőmérséklet alapú változásokat. Azt viszont igen, h magasabb sebességről megfékezve az autót, sokkal intenzívebb a pulzálás, de ez értelemszerű.
Nekem is minden gyári és pont ez a tárcsa olyan, ami kocsimosást követően hamar be"rozsda"fátyolosodik...
Amikor megvettem az autót, akkor pedig kutakodtam/olvasgattam és azt találtam, h a gyári betét, ami tuti Nissin kemény, nem porol, cserébe nem is fog... Jobban belegondolva pedig ahol nem kopik egyik anyag se, ott intenzívebb féktárcsa és a fékbetét oldaláról is a hőtermelés, ami okozhat tárcsa deformálódást...Más:
Galvanizáltatott már valaki utólag féktárcsát? -
JoolsNOS
veterán
válasz BlacKSouL #33418 üzenetére
Köszi! Előreláthatóan a napi táv 2*15km körül fog alakulni, amiből 10 km országút, a maradék belváros. Nem vagyok már nehéztalpú, szeretném ha 6 körül megállna az átlagfogyasztás.
(#33416) EQMontoya: köszi
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #33438 üzenetére
Erre van az olajszűrő iilletve az alsó lemez (azt hiszem kartel lemez a neve). Ebben gyűlik össze az olajsár. Ezt ugye normál esetben nem veszi le az ember, de időnként nem ártana... Rohadt sok mocsok leül oda. Van benne alul plusz egy lemez, az a sárfogo. Én egyszer kipucoltam az astránál.
Más: beszéltem a fiukkal, hogy mi a helyzet a fék buherálással. Azért nem lesz rá idő, mert du van nekik még egy kocsi amit időre visznek. (amugy is 5 ig dolgoznak) Utána jön az enyém, de ugye nekem mennem kell dolgozni... Így nem biztos, hogy belefér minden.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #33527 üzenetére
Nálam még nem csere érett a betét, de ha cserélek, ebc,-t szeretnék. Bár amit linkeltek oldalt azon nem láttam fd -khez valót. Ha aktuális lesz írok nekik.
Ja a váltó olaj lecserélve! Első fékek ellenőrizve, kipucolva, megjáratva. Beesett nekik du egy audi azt is csinálták... Ma du folytatjuk.
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #33541 üzenetére
Tisztában vagyok ezzel... Emiatt is cseréltettem! Bár a fiúk azt mondták, hogy amit leengedtek az nagyon szép volt még... ezek szerint valóban cseréltek 240k km-nél... most 252k van benne... így mondtható, hogy "feleslegesen" cseréltünk, de legalább tuti, hogy le van cserélve!
Motorolajat max 10 ezernél cserélek!!! Inkább 8-9 ezernél... az a lelke... azon nem spórolok! Benzin szűrő csere is be van írva, azt majd ellenőrizzük a szerelő nyílásnál... ha látszik, hogy viszonylag újszerű a teteje akkor azt majd később ejtjük meg (az is 240k-s szervízre be van írva).
Nekem 2-ből 3-ba szokott nehezen bemenni... vagy csak balfaszul váltok. De nem recsegősen nehezen, hanem nem jó helyre megy a váltó. Ha a szoknyát viszem bőröztetni, megnézzük a stifteket benne ( ha van benne) és cseréljük, utána elvileg pontosan a helyére fog menni...(Anno astránál csináltam váltó rudazat beállítást, a váltó rúdnál a motortérben kilazítottam egy fixáló csavart, utána a váltó szoknya fel, üresben közép állásba tettem a váltó kart, van ezeknél két furat, 5-ös fúrószárat beledugtam a kettőbe, hogy pontosan passzoljanak a furatok. Ezután fixre húztam a csavart a motortérben. Ezzel bepozícionáltam a váltó útját, és segített is rajta... )
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
EQMontoya
veterán
válasz BlacKSouL #33546 üzenetére
Azért ha így váltasz, az bitang lassú ám. Féktávon visszaváltásnál, ha erős a fékezés, és gyorsan akarok utána továbbhaladni, akkor sarokkal állok a féken, spiccel gázfröccs, közben húzom a váltót egy fokozattal lejjebb (gyorsan, különben nem "tart ki" a gázfröccs)... A féktáv végén így optimális fokozatban vagyok a kigyorsításhoz.
Same rules apply!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #33546 üzenetére
Most értem haza! Megvannak a fékek... Honda betétek vannak benne! A tárcsák is és a betétek is nagyon jók, talán majd télen cserélünk első betéteket.... de ahogy én vezetek, lehet, hogy akkor sem kell!
Mindent kipucoltam amit lehetett és kellett, lepasztázva megjáratva raktunk össze! Megnyugodtam most már...
Amit írtál majd holnap megnézem (lassan mennem kell igát húzni...).
Amúgy nekem sem mindig "akad" 2-3 között... valószínűleg kapkodok és nem várom meg míg a helyére ér a rúd és gyorsabban tolom fel... Most csak 1 utcát jöttem vele hazáig, majd melóba menet jobban megfigyelem, lett e változás az olajcsere miatt.
Vissza váltáskor én is szoktam adni gázfröccsöt, én elég gyorsan szoktam váltani... és elég sokáig tartott megszoknom az elektromos gázpedált, sokszor fel felbőgött a motorViszont most szóltak a fiúk, hogy a nyári gumiknak ez lesz az utolsó szezonjuk... , határon vannak. Én is tudtam és tervbe is van egy szett vásárlása, de mindig közbejön valami... De ha már így szóvá tették akkor lassan aktuálissá válik...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
ambrus14
tag
válasz BlacKSouL #33593 üzenetére
Neki is álltam volna keresgélni, de még várnom kell adminok jóváhagyására, ha esetleg addig megtalálnád akkor mindenképp írd ide
Amúgy nem nyikorgás, hanem inkább ahogy benyomáskor "ropog", egyszerűen nem tudok jobb szót a jelenségreXbox 360 user - Gamertag: AMBRUS144
-
EQMontoya
veterán
-
BoSSanCS
tag
válasz BlacKSouL #33593 üzenetére
Igen, jól emlékszel, van ott több kisebb persely is, ami eltörik, kiesik, stb. Jobb esetben elég csak zsírozni, vagy esztergályossal kell új perselyt csináltatni, lehet akár rézből is, így azzal nem lesz gond a későbbiekben. De volt olyan is, akinél csak a munkahenger csere segített.
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #33546 üzenetére
Na tegnap leszedtem a szoknyát. Sikeresen el is repült az egyik fém tartó... Bele esett a konzolba valahová... Látni nem látszódik semmi sem, minden le van zsírozva. Viszont azt nem tudom, hogy a bőrös mennyi idő alatt csinálná meg. Addig jó lenne egy ideiglenes váltógomb...
Milyen megy rá? Menet az szabvány vagy típusonként ez is eltérő?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #33692 üzenetére
Akartam is írni, hogy láncos... Legalább is a sedan!
Ma megjött a piros honda embléma...
Holnap megpróbálom felpattintani... A belső világításba tehetek színes izzót? Kék ledeset néznék bele... Bár most ugye kétféle fényerővel világít a fehér. Nem tudom, hogy a led ezt bírja e...?!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
tonyi
tag
válasz BlacKSouL #33808 üzenetére
7gen 5D-be vajon mennyibe kerülne a gyári? Egyáltalán lehet még kapni?
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
demars
addikt
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #33979 üzenetére
Hihetetlen egy ócska város ez a Csorna... egy nagy tanya! Itt semmi sincs! Voltam 3 festékboltban, barkács boltban stb... sehol sincs akril festék!!!
Most rendelem netről, a burkolatot már tegnap levettem, letisztítottam, mondom mára megszárad, lefestem egyszer délelőtt, egyszer este és holnap lakkozom... de most beleköptek a levesembe!!!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Snoop-y
veterán
válasz BlacKSouL #34116 üzenetére
Onmagaban nem lesz sokkal hatekonyabb mert hianyzik a tobbi osszetevo (pl nagyobb tarcsa,tobb dugo)
Nyilvan jobb lesz valamivel de normal autora szerintem felesleges uber tarcsat es fekbetetet venni.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
zolynet
addikt
válasz BlacKSouL #34116 üzenetére
Nincsen. Bár sokakat zavar hogy eléggé porol.
Télen sincs hátrány. Egyetlen egyszer éreztem hogy na most gyengébb a fék reggel, de akkor verdestek a mínusz 10+ fokok, ergo lefagyott az egész tárcsa. Ettől eltekintve nem kell melegíteni, 1-1 nagyobbat taposni reggelente.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
-
Dorien
veterán
válasz BlacKSouL #34287 üzenetére
Nem, a jobb oldali bajuszkapcsoló felett, közvetlenül a kijelző melletti kis fekete tekerőgomb. [link]
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 95.000Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
!Overdose!
őstag
válasz BlacKSouL #34337 üzenetére
Ahogy mondod. A Honda úgy tervezte meg az olajrendszert, hogy ellenőrzéskor hideg motornál kell a szintnek a nívó két jelzése között lennie. Úgy is lehetne, hogy meleg motornál kell ellenőrizni, de akkor értelemszerűen a nívó jelzéseinek is lejjebb kellene legyenek a pálcán. Mindenesetre, ha meleg motornál állítjuk be a szintet a nívó maximumára, akkor többé vagy kevésbé, de túl lesz töltve a motor.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
gaga1
tag
válasz BlacKSouL #34337 üzenetére
Ezert is megyek hetente 2-3 alkalommal kb. 15 km-es tavot. Ha kell cserelek olajat 5000 km utan. Eg fogom adni az autonak ami kell,hogy jo maradjon. Tehat akkor hiaba melegitem be minden alkalommal uzemi homersekletre. Majd megyek tobbszor hosszabb etapot.
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs