- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz JoolsNOS #33415 üzenetére
Ha rendszeresen 10-12 km-nél rövidebb távot kell menni, akkor az 1.2 és az 1.4 is nagyon durván fogyaszt, kb. mint egy 1.8-as motor. Azonban amint bemelegszik, országúton (90km/h) és városban (30-70 km/h) a kisebb dízelekkel egy szintre hozható. Még 100-110-ig is barátságos, pályázást annyira nem kedveli, de még nem is esik szét.
A klasszikusabb békaszeműekben volt az 1.2 és az 1.4 iDSI duplagyertyás motor hetvenvalamennyi és 83 Le-vel, a modernebb kinézetűekben már az 1.4 i-VTEC van 100 lóval. Ez azonbanúgy 1 literrel többet is fogyaszt. a legújabbakat nem ismerem.
Az 1.2 éppen annyival gyengébb, amennyivel kisebb. Az 1.4 sem sportos, inkább tud akár 2000-től is menni, de 4000 fölött sem történik csoda. Szerintem kellemesen rugalmas, barátságos motor.
A Swiftekben van egy nyers pörgősség, ha jól hallottam ismerősöktől, na ehhez képest szerintem a Jazz 1.4-e is inkább a kiegyensúlyozottságra van hangolva. Azért egyszer toltam már neki 70-ről 165-ig Akarattyától Fűzfő felé dombnak fel, előzve kollégát az 1.4 Bravojában a 710-esen. Szürreális már a 160 egy 2x1-es úton ezzel a motorral, de még gyorsult volna a tetőn simán.
Epikus keret miatt: jellemzően rövid utakra nem fog keveset fogyasztani.Mod: a hatékonyság, károsanyag kibocsátás, fogyasztás témakörben érdekes a régi hozzászólásomban a két autó kipufogójába lőtt fotót megnézni. Ja mert az 1.4 valójában a Jazzben is csak 1339 ccm, és ugyanez van a Cityben (~Jazz sedan)
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Napelem
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PlayStation 5
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy ruhás topik
- Mobil flották
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs