Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz JoolsNOS #33415 üzenetére

    Ha rendszeresen 10-12 km-nél rövidebb távot kell menni, akkor az 1.2 és az 1.4 is nagyon durván fogyaszt, kb. mint egy 1.8-as motor. Azonban amint bemelegszik, országúton (90km/h) és városban (30-70 km/h) a kisebb dízelekkel egy szintre hozható. Még 100-110-ig is barátságos, pályázást annyira nem kedveli, de még nem is esik szét.
    A klasszikusabb békaszeműekben volt az 1.2 és az 1.4 iDSI duplagyertyás motor hetvenvalamennyi és 83 Le-vel, a modernebb kinézetűekben már az 1.4 i-VTEC van 100 lóval. Ez azonbanúgy 1 literrel többet is fogyaszt. a legújabbakat nem ismerem.
    Az 1.2 éppen annyival gyengébb, amennyivel kisebb. Az 1.4 sem sportos, inkább tud akár 2000-től is menni, de 4000 fölött sem történik csoda. Szerintem kellemesen rugalmas, barátságos motor.
    A Swiftekben van egy nyers pörgősség, ha jól hallottam ismerősöktől, na ehhez képest szerintem a Jazz 1.4-e is inkább a kiegyensúlyozottságra van hangolva. Azért egyszer toltam már neki 70-ről 165-ig Akarattyától Fűzfő felé dombnak fel, előzve kollégát az 1.4 Bravojában a 710-esen. Szürreális már a 160 egy 2x1-es úton ezzel a motorral, de még gyorsult volna a tetőn simán.
    Epikus keret miatt: jellemzően rövid utakra nem fog keveset fogyasztani.

    Mod: a hatékonyság, károsanyag kibocsátás, fogyasztás témakörben érdekes a régi hozzászólásomban a két autó kipufogójába lőtt fotót megnézni. Ja mert az 1.4 valójában a Jazzben is csak 1339 ccm, és ugyanez van a Cityben (~Jazz sedan)

    [ Szerkesztve ]

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák