Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz Criton #32250 üzenetére
Apósjelöltnek 2gen CRV-je volt 2.0 benzines 4x4, igen nagy a csomagtere (525l) és bőven van hely elől is, hátul is. Városban a benyás 13-14litert evett nála, autópályán 10lityót. A dízel verzióról nincsenek információim.
Szerintem a "Milyen autót vegyek?" topikban is megér egy kérdést ez a mit ajánlanátok.Life is too short to stay stock!
-
Criton
veterán
válasz zolynet #32251 üzenetére
ott már kérdeztem, valaki mondott valamit, rögtön jöttek is rá a kontrák, hogy kicsi stb... ford c/s max, ford galaxy, volkswagen sharan stb... de ezekből sem mindegy melyiket veszi az ember....bár ami a végére marad ha nem tudok dönteni
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz !Overdose! #32253 üzenetére
jó lenne a Hondanal maradni, de Streamből is összesen 9 darab van használtautón.
-
demars
addikt
válasz Criton #32252 üzenetére
Olyat vegyél ami tetszik!!!
Én a helyedben megnézném a corolla kombi gépeket is. Másik jelöltem volvo, ott is gyönyörűek a kombik. De ha jól gondolom, (tudom) volvo terén runner125 kolléga tud tanácsot adni...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz szőröscica #32256 üzenetére
Valóban nem próbáltam még... ha ez a célja, akkor gondolom leszűkül a kör... a belső méreteket tekintve! (a gyári adatok alapján is lehet vadászni)
Én azért ajánlottam, mert a toyota is megbízható és láttam kombit közelről (nem tudom az évjáratot és a felszereltséget) és teljesen vállalható, tágas volt. Csomagtartó is tágas, lehet bele pakolni.
Amiket írt alternatívákat nem rosszak, ismerőseim között kettőnek is van sharan-ja... meg vannak vele elégedve, de egyikük se pakolt abba se 3 gyerekülést (vagy nem láttam )Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #32252 üzenetére
Nem olyan kicsi azért az FR-V csomagtere, szerintem vállalható 3 gyerekkel is.
A Pathfinder már egy alvázas terepjáró, számolj a sokkal drágább fenntartási költségével is. Nézd meg pl. mennyi rá 4 nyári és 4 téli gumi. (400k)
Fogyasztása alapból 12-13L.
Ha, ez belefér jó vétel. A motorja nagyon kiforrott, a pick-up-okba is ezeket alkalmazza évek óta a Nissan.Egyébként ha tetszik a terepjáró / SUV vonal, egy 2. gen CR-V-vel is jól járnátok. Nagy a belső tér, csomagtere is sokkal nagyobb, mint az FRV-nek és 3 gyerekülésnek is el kell férnie.
Mind a 2.0 benzinmotor, mind a 2.2 diesel remek konstrukció.Volvo vonalon V70, 2.4 szívóbeninnel, vagy D5-tel.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #32262 üzenetére
Az a baj, hogy a CR-V-ben is csak 2 ISOFIX van. Az FRV-be viszont simán beteszi a 3 isofixes ülést.
-
Criton
veterán
válasz runner 125 #32262 üzenetére
köszi a tippeket, meg mindenki másnak, de úgy fest marad az FR-V, mert abba a szabályoknak megfelelően lehet tenni 3 gyerekülést. Ha jól látom a V70es Volvoban is csak 2 isofix van, így ott nem, hogy nem fér be, de ha be is fér három gyerekülés, az első ellenőrzésen megbüntetnek.
FR-V-ből egyébként ezeket mentettem el, és nézném meg. De az FRV-t is viszik, mert több volt a parkolóban, de a fele már törölt hirdetés. Van itt olyan, amire kifejezetten figyelni kell?
1. kiszemelt
2. kiszemelt
3. kiszemelt
4. kiszemeltDe ezek közül is a 2.2 CDTI-t érdemes nézni, igaz? Mondjuk itt már csak egy 2.0-ás van.
-
Zsombe
senior tag
válasz Criton #32264 üzenetére
Szia,
Az első kiszemeltben esélyes lehet egy kuplung/kettőstömegű csere 177k km esetén.
Második kiszemeltnél szerintem annyira nem hihető a 200k km. Az én Accordomban 125k km van, de tized ennyire sem fényes a kormánya, mint ennek az FRV-nek.
Harmadik kiszemelt nekem fura, executive felszereltség, még sincs benne xenon. Ez elvileg nem lehetséges. Ráadásul még a gyári felnik sem járnak hozzá. Nagyon lehúzósnak tűnik.
Negyedik kiszemelt szimpatikus, azt megnézném.Dízel esetében amire figyelni kell: kuplung nem-e fog nagyon magasan, esetlegesen kinyomáskor nem-e "ropog". Illetve 4.-5.6. fokozatban érdemes 2,000rpm környékéről lepadlózni és ha hirtelen megemelkedik a fordulat, de a sebesség nem igazán növekszik, akkor esélyes, hogy kuplunk-kettőstömegű cserés.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Criton
veterán
válasz Zsombe #32265 üzenetére
Hát nekem ezek kínaiak, de szerelőt mindenképpen fogok vinni. Nekem mindegyiknél gyanús a kevés km óra állás, majdnem 10 éves kocsik és alig van benne.... nekem is 5-6 év alatt sikerült 130 ezret a suzukiba rakni, és akkor ez még normális használat, de a legtöbb hirdetés esetében 10-14 éves kocsik és 100-120 ezer km-el.
A szerelő nem Honda specialista, de mindenfajta kocsit csinál, VW, Subaru, Mercedes, Suzuki stb..... eredetileg hivatalos Suzuki szerelő volt elég hosszú ideig, majd ment maszekba.... ha viszem magammal, őt csak nem verik át.... én használt kocsi esetében olyan max 150-200ezret tudok még javításra szánni.
-
Criton
veterán
válasz !Overdose! #32269 üzenetére
Egy kicsit elszaladt alattam a ló, na 3 normális nagy gyerekülést 1 külön álló meg kettő egyben lévő ülésbe (lehet van valami jobb megnevezése, de nekem most hirtelen így ugrik be) nagyon nehezen lehet szerintem berakni, a középső gyerek akkor tuti passzírozva lenne. A három külön állítható ülés a biztonságos (úgy vettem észre, az ilyenek az isofixes ülések, meg a gyerekülésnek is már öt pontosnak kell lennie, ha minden igaz) , ezért tetszettek meg a VW Sharan, Ford Galaxy, Honda FRV és a japán kocsikban valahogy jobban megbízom.
-
gaga1
tag
Az en vasam 16 eves es 111.000 km van benne.
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
gaga1
tag
válasz szőröscica #32272 üzenetére
Aztabetyarmindenit
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
vekk200
tag
Sziasztok váltó olajat szeretnénk cserélni a gépen tudna e valaki segíteni hogy merre találom a le eresztő csavart? a gépem 1.4 is D14Z2 90 Le előre is köszönöm mindenkinek
-
nagyúr
D14Z5-höz (7g4d) milyen vezérlés szettet érdemes venni? Imitől hallottam, hogy az utángyártott görgők hajlamosak ropira törni, hallott erről más is?
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #32275 üzenetére
Ezt én is hallottam már, hogy a görgőkből ajánlott a gyári - tőled
Most nézem: D14Z5? Wiki oldala is csak D14Z6-ról tud, mi a különbség?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
nagyúr
válasz LógaGéza #32276 üzenetére
Az hogy a forgalmimban illetve a motortérben a kis táblán is Z5 van Z6 helyett Amúgy passz, 90le, 130nm, 16 szelep... tessék itt a wikilink
.Szerk.: közben megleltem az egyetlen különbséget, d14z5 redline 6200rpm, d14z6 redline 6400rpm.
Közben utána jártam és elvileg a gyári szett SKF, 65-114k között lehet kapni.
Más: Mi az üzemanyagszűrő, gyertya, fékolaj csereperiódusa? Illetve mik az ajánlott márkák-típusok ezekből a cuccokból? Gyertyából mehet NGK fékolajból meg EBC?
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
-
demars
addikt
válasz bbubby00 #32288 üzenetére
Itthonról nem tudom megnézni, nincs progim hozzá. De a szervizben több helyről is rendelnek, 30-40% al olcsóbban kapják mint a webes ár. Nekem is annyiért hozzák...
Egy utána járást megér.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
Na közben átrágtam a szerviztörténetét is a kocsinak, 2010-ben cseréltek üzemanyagszűrőt + gyertyákat is a márkaszervizben, azóta 30k km ment bele az autóba. Gyertyára + üzemanyagszűrőre is van időbeli szavatosság mint a vezérlésre vagy a motorolajra?
-
!Overdose!
őstag
válasz tboy93 #32277 üzenetére
Szinte 100%, hogy a gyári vezérlésszett nem SKF. Ott kezdődik,hogy az csak dobozol és matricáz ilyen esetben. A jó drágán megvett SKF vezérlésszettben jó eséllyel lesz egy Gates szíj és egy jobb vagy rosszabb feszítő. Ezzel különösebb gond nincs is, de külön-külön olcsóbban megkapod. Feszítőből valami jó minőségű japánt vegyél (GMB, NSK, NTN) vagy ilyesmi legyen és nem lesz vele baj. Imi szerintem a kétes minőségűektől fél. Fékfolyadéknál hasonló a helyzet, mint motorolajnál. Bármely neves gyártó termékét megveheted, ami teljesíti az előírásaidat, ami jelen esetben DOT4 lesz, ha jól sejtem. Gyertyából csak és kizárólag NGK a gyár által ajánlott NGK-t.
A csereperiódusok benne vannak a szervizkönyvben és/vagy használatiban.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #32292 üzenetére
Akkor szerinted nem érdemes vezérlés szettből a gyárit megvenni horror áron? K20-ba mondjuk?
Nem volt számomra egyértelmű -
nagyúr
válasz !Overdose! #32292 üzenetére
Koszonom a reszletes valaszt
-
gaga1
tag
Kinek van itt 5gen VTI-je?
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
xcbiker
addikt
Üdv!
Féltengely gumiharangból és első stab. gömbfejből milyet érdemes venni a kis EK-mhoz?
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #32296 üzenetére
Hát én odamentem, kiszedték és egy gumi szerű gumiharangot tettek rá, így hogy milyen márka, X, nem is érdekel ez esetben, csak egy nyamvadék gumiról van szó.
Gömbfej esetében amikor megvettem az autót akkor mind a 4et cseréltettem Imivel, azt muszáj volt.
Így kezdte az eredeti 15k/db, az ugy 7,5k/db. Kérdeztem hogy melyiket, háááát látott már olyat hogy fél-egy éven belül az ugy-t ki kellett cserélni, na mondom fasza. De miután épp egy héttel előtte fizettem ki 1,53M egységet a kocsiért csak az ugy mellett döntöttem. 2010-óta még mindig jó, úgy hogy azért nálam nyüstölve van az autó....ergo neked is jó lesz.
Úgy voltam vele ha kibír 5-6évet akkor már megérte. Ha jól emlékszem vissza a gyárira 8-10évet mondott Imi h addig bírja.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #32293 üzenetére
Láncossal nincs tapasztalatom, de egy jó nevű utángyártottal szerintem nem szabad, hogy baj legyen.
xcbiker: Nipparts nem drága, de jó minőségű.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
Tovább bonyolódik a helyzet. A múltkori futóműves baklövése miatt (szarul kapatta fel a kerékanyát a csavarra és amikor otthon kereket cseréltem beletört) most kiderült, hogy kerékcsapágyat is cserélnem kell. Nem lehet anélkül tőcsavart cserélni Kedden számon kérem rajtuk, bár nem sok esélyt látok rá, hogy kártalanítanak.
Kerékcsapágyból SKF okés?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- iOS alkalmazások
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xbox Series X|S
- Dragon Age: Origins
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós kamerák
- Milyen program, ami...?
- Formula-1
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen