- iPhone topik
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Netfone
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz demars #32194 üzenetére
demars Az igazi hondások csoport titkos csoport, nem lehet rákeresni. Ha be akarsz lépni, dobj egy pü-t.
honda23 Egyrészt igazad van, az a tuti ha saját magának csinálja az ember, de komolyan szükség van erre? Egy "szakember" aki naponta 3000x csinálja ezt miért nem tud vigyázni? Ezek után kinek fogom ajánlani? Senkinek.
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #32198 üzenetére
Én is többre becsülöm a szép gyárit mint azt az alja tuningot amit sokan űznek
Viszont lehet szépen diszkréten is tuningolni ami nagyon egyedi és szép tud lenni -
nagyúr
válasz DeathAdder #32203 üzenetére
Vannak korrekt és szép tuning darabok is csak sajnos baromi ritkák. A legtöbb ember arra megy rá hogy kis pénzből baromi látványos legyen a gépe ami sajnos legtöbbször irtózatos szörnyeket szül.
Azért a minőségi tuning nem a kispénzűeknek való.Més que un club!
-
zolynet
addikt
Úgy néz ki az áprilisi lacházi talira nem megyek.
Nevezek MTA-ra!
Street-be beférek, így a dobogó be van célozva.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz EQMontoya #32206 üzenetére
Beférek.
Jobb is mert a sportban nem tudok menni Ádám 2:13-2.14es idejével. (piros 7gen ctr)Kategóriák:
----------------
Street: 6 súly/lóerő indexnél nagyobb autók
érvényes forgalmi
slick gumi használata nem megengedettSport: 5,5 súly/lóerő indexnél nagyobb autók
Pro: 4-5,5 súly/lóerő index közötti autók
Race2: 2,7-4 súly/lóerő index közötti autók
Race: 1,7-2,7 súly/lóerő index közötti autók
Race+: 1,7 súly/lóerő alatti autók
Open: Slick gumival szerelt csővázas, monocoque autók, GT3, vagy annál erősebb specifikációjú túra, vagy sportautók.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz EQMontoya #32210 üzenetére
Eddig olyannal nem találkoztam, azaz nem előzött le, remélem most is így marad.
Slovakiaringen pl egy bmw z4-et is behúztam. Pedig az 2.5liter ~204ló.
Szerintem itt már csak a rutinon és a sofőr (bátorságán) múlik.
MX5-ök a 2:25ös időnek már örülni szoktak.....majd 11-én elválik.Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
Srácok mennyire gáz ha most néhány napig 3 csavarral van csak meghúzva a bal első kerék 4 helyett? Mennem kéne ide-oda és kell a kocsi
-
gaga1
tag
válasz tboy93 #32213 üzenetére
Nalam is ez a gond. Vettem 4 tocsavart es elvittem szerelohoz. A gepemen csak csapagycserevel lehet kicserelni a csavarokat. Szerelom azt mondta jarjak igy addig amig a csapagy megadja magat.
De en keresek masik szerelot hiaba mondta hogy nem lesz gond.Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
bbubby00
őstag
Én a héten viszem bal első felső lengőkar cserére a gépet + kap egy futóműbeállítást is.
A hétvégi incidens szerencsére nem okozott a hátsó toldat leszakadásán kívül semmi gebaszt.
Mint később kiderült, minden henger megfelelően működik, az előző tulaj kókány kivitelezése végett szar olcsó dob lett rárakva, aminek a tömítése eldugította a kipufogót, így a nyomás helyet csinált magának. Sőt az egész rendszer egy összeheggesztgetett fos. Majd orvoslom rövid időn belül.
Viszont hátsó dob nélkül járok most, sajna nem volt a csabai raktáron egyik üzletnek sem belőle. Így leautóztam vele így 200km-t. Sportos hangja lett és be kell valljam, megtetszett...
Így lehetséges, hogy nem gyári rendszer után fogok nézni, hanem egy árnyalattal hangosabb után.
Nem akarok a város hülyegyereke lenni és elsőnek ezt néztem:
Erről mit tudtok?!
Másik: Hátsó toldatot keressek bontóba? A mostanit ideiglenesen megpróbálom visszaeszkábálni.
Majd még adok helyzetjelentést[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
zolynet
addikt
2:24.1-et mentem sperr nélkül, szerintem a sperr hoz 4 tizedet, célom beesni 2:20 alá, de ahhoz nagyon össze kell tenni a kört.
#32221 !Overdose!: köszkösz
most néztem tavaly egy 328i 2:24.9-et ment, mx2 ment 2:22.végét
fel kell kötni a gatyátLife is too short to stay stock!
-
sunny84
senior tag
válasz tboy93 #32202 üzenetére
én is azt dobtam be de melóba menet közben jöttem rá hogy titkos és meghívásos így tutko nem lesz jó a link , nekem azért jó mert bent vagyok így most hazaérve be is igazolódott
zolynet sok sikert , tuti összejön odateszed magad és a verdát meg lesz
[ Szerkesztve ]
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
zolynet
addikt
Nagy a valószínűsége annak, hogy a tapasztalat, már 2010. augusztusában kint voltam pályanapon és azóta is folyamatosan. Így egyre több tapasztalattal, jobb technikai 'háttérrel' (fék, futómű,gumi, lsd,..), már sokkal bátrabban (rövidebb féktáv) megyek, mint a kezdeti időkben.
Előtte több évig autó szimulátoroztam, pont azt küldtem mint Michelisz Norbi, csak sokkal gyengébb eredményekkel. De már az is ad egyfajta látásmódot, illetve tudod csukott szemmel hogy melyik kanyar jön és hol váltasz, hol fékezel.#32233 EQMontoya: kösz ... azért egy vezetéstechnikaira kimennék, valószínűleg ki is fogok, hogy vizes körülmények között ha eldobják az autót akkor azt miképpen is kellene megfogni
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
EQMontoya
veterán
válasz zolynet #32234 üzenetére
Veztech biztos mókás lehet. Gondolkodom én is, hogy akarok-e pályázni az IS-sel. Végülis a T1R már pályára sem egy foshalom, még ha nem is egy félslick. Fékből kellene kicsit komolyabb. (mondjuk EBC betétek és tárcsák) Nem mint ha a 155Le olyan nagyon vinné, de akkor legalább a féktávokon meg a kanyarokban legyek gyors.
Same rules apply!
-
zolynet
addikt
válasz EQMontoya #32235 üzenetére
Azt mondom, hogy 'kis' pénzből is lehet mókázni.
Pók cimborám t1r-ekkel tolta én paradával a legelején, fülig ért a szánk akkor is. 1-2évig nekünk sem volt racing gummánk. Fék az kellett, hogy ne fogyjon el és ne gumifal legyen, de nekem az már az elején megvolt, hisz úgy vettem az autót, hogy a rajta lévő ate tárcsa/betét kombot kint legyalulom és jöhet az ebc páros. Az ate is elég volt 5-6 körre, persze nem úgy fékeztem velük, azokat inkább pumpáltam, több motorfék volt, azzal is segítve hogy ne csak 3kört bírjanak. Meglepően jó volt még úgy is.Life is too short to stay stock!
-
Criton
veterán
Sziasztok!
Nem tudom, hogy jó helyre írok-e, de családi kocsit nézegetek, és eddig ár/érték arányban a Honda FRV 2.2 -es 6 üléses kocsi tetszett meg. Három gyerkőc mellé mennyire kényelmes, meg nagy utazásokra? A gyerekek kora , 3éves, 5éves és most fog születni a harmadik. Amiket eddig néztem, VW Sharan, Ford Galaxy, Seat.....
Válaszotokat előre is köszönöm, és elnézést, ha véletlen rossz csoportba írtam.
-
BlacKSouL
addikt
Az mitől van, hogy nagyobb tempóról fékezésnél ha nem satuzok, hanem csak intenzíven fékezek, akkor az első fékezés még OK, felengedem, a második fékezésnél meg már érezhetően beremeg az egész autó?
Hullámos a tárcsa, és hirtelen felmelegedve a hőtágulás miatt még jobban kihullámosodik?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
EQMontoya
veterán
válasz zolynet #32236 üzenetére
Persze, ez világos. Meg azért azt vallom, hogy aki mondjuk megvesz egy IS-t, annak fussa már normális fékre.
Igazából a kérdés, hogy akarok-e csak ezért beleölni plusz pénzt, esetleg venni komolyabb gumit külön felniszettre. Járós autón azért napi szinten nem szívesen használnék fél-slicket.Same rules apply!
-
zolynet
addikt
válasz >>>W!nman* #32241 üzenetére
GTR2
#32239 BlacKSouL: hullámos a tárcsa ... lehet még egy felszabályzást megér, meg kell kérdezni
EQMontoya: megértem, nekem is mindennapi használatban van a vti , igazi kis öszvér, ezért sem bírok megválni tőle
Life is too short to stay stock!
-
>>>W!nman*
tag
Hi!
Kormányösszekötő belsőt (axiál csuklót) szeretnék venni, de FÉKMESTEREN Lemförder nincs a Civicemhez. (EK3 1.5i LS '96)Aztán elkezdtem méreteket nézni, Unixon is és húúúú... Milyen méretekkel rendelkező való az enyémbe? Valaki esetleg ki tudna segíteni? (Ma meg nem vagyok otthon és nem tudom fejből még az oldal címét... vmi japanparts.ru, vagy japanautoparts.ru... de egyik se ismerős betöltődés után ...)
Illetve cserélt már valaki ilyet saját kezűleg? Nem gondolom bonyolult műveletnek (bár lehet rosszul gondolom) és nem feltétlen fizetnék ki 4K-t / db cseréjéért.
Utána meg úgyis futóműállítás...
-
tonyi
tag
válasz >>>W!nman* #32245 üzenetére
Helló!
Japancars.ru lesz az amit keresel. A többire sajnos nem tudom a választ.[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
sunny84
senior tag
rendben van a kipuf felrakták a helyére minden rögzítést gumit ami fogja kicseréltek 6 ezer pénz volt
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
zolynet
addikt
válasz Criton #32248 üzenetére
Keveslem a csomagtartó méretét, 3gyerköcnél már nagyobbat vennék.
Hamarabb ülnék egy CR-V-be szerintem (nagyobb is a csomitartója), persze ez az anyagiaktól is függ.
Amúgy se pro sem kontra nincs a tarsolyban. Keress vissza a topikban hátha találsz valamit.Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest