- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bbubby00
őstag
Ülésekről a huzatot hogyan tudom leszedni? Egyszerűbb mint gondolnál, vagy ki kell szedni a helyéről?
Köszi előre is!Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
>>>W!nman*
tag
Nem tudjátok véletlenül milyen felni ez pontosan? Egyre nagyobb a sejtésem, h ez gyári 1,8 felszereltséghez volt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/civic/honda_civic_1.6_vti_abs_plusz_srs_plusz_klima-8699022Pl.:
http://www.nicarfinder.co.uk/processed/images/review-images/1054/586-392---honcivicaerodeck.jpghttp://colonelmullet.blogspot.hu/2010/11/retrospective-honda-civic-18-vti-s.html
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #31352 üzenetére
Csak hasonlít. Az 1.8 VTI 4x114,3 osztókörű.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
zolynet
addikt
tegnapi apróságok cseréje:
- jobb féltengely belső gumiharang
- 4db gyertya csere (nkg bkr7en11)
- váltórudazat szimering csere ... jó volt látni hogy a munkám jól sikerült, azaz az itr rudazat sehol nem rozsdál, ugyanis mikor megvettem lecsiszoltam, lekentem fertrannal, majd száradás után feketével lefújtamLife is too short to stay stock!
-
>>>W!nman*
tag
válasz zolynet #31354 üzenetére
Hi!
Emelővel könnyű!
Ma én is foglalatoskodtam a kocsival!
- +10Nm a kocsiba 2db matrica által (köszi a tippet !Overdose!)
- 2ikergömbfej stabrúd csere (egyik gyári volt és szétopatott...) (új Lemförder, alvázvédőzve, szétzsírozva az imbusznyílás és a menet) 01 02 03
- bal első lámpa elektromos állítására próbálkozás, de sajna rá kellett jöjjek, nem kivitelezhető... 2új lámpatest lesz a vége.
- sárvédők kitakarítása! (ilyen gócpontok vannak még? Sajna a jobb oldalinál felszíni rozsda van már... Tavasszal üregvédőzöm...) 01 02
- számos apróság és holnap folyt. köv...Pár kérdés újra felmerült bennem:
- jobb első lámpa alatt mi az a nagy fehér üres doboz!?
- bal elől az ablakmosós tartály 2 motoros, 2 csatis, mégis ha spricceltetek, csak az egyik motor dolgozik... Mi a másik!?
- nincs lökhárítóm!? (keresztnyúlvány a hungarocellel... Bár találtam videót, ahol a srác szerel és neki sincs... de nem feltétlen jelent ez bármit is... És elég durva így a 2 szélső "nyárs"...)
- ide h kerülhet víz? (vízfolyás rozsda a bal sárvédő takarásában, a kerékjárati dobbetét félrehajtásakor, a kerék helyéről fotózva)[ Szerkesztve ]
-
>>>W!nman*
tag
válasz !Overdose! #31353 üzenetére
Kimaradt:
- 4db DENSO K16TT gyertya került be az átégett NGK-k helyettSzegény másik kedvenc kikerült éjszakára (is)... De jól mutatnak együtt.
És a "sima" Civic (konkrétabban 1.5i LS) osztóköre, ET száma mennyi?
Annyira szép az a felni...[ Szerkesztve ]
-
>>>W!nman*
tag
Csomagtartó beázással találkozott már valaki?
KÉP -
demars
addikt
válasz >>>W!nman* #31357 üzenetére
Igen! Sajnos volt szerencsém hozzá... nem tudom hol szivárgott be az esőviz, de 2 napig száritottam a kárpitot. Ki is penészesedett pár helyen!
Azóta is voltam esőben vele... de semmi!
Állitólag ha bizonyos szögben esik a hátsó lámpatestnél megy be és felnyitáskor a kábelkötegeknél szivároghat (folyhat) be!
Nyáron tervben van egy új kárpit készitése... hasonlóan, mint runner 125 kolléga is tette nemrég...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Winner_hun
félisten
válasz >>>W!nman* #31355 üzenetére
A nagy fehér üres doboz a rezonátor doboz ami a szívó zajt hivatott csökkenteni.
Nem tudom miért van 2 motor ha csak elöl van spricnid. Tartalék A csöveket kéne kideríteni hogy merre mennek azokból.
Úgy látom nincs (nekem sincs...)
?
Nekem is beázik, olyat hallottam hogy a kerekek nyomják be valahol alulról. Majd idén tán megcsinálom, akkor majd utánajárok - de ha te addig utánajársz akkor nekem már nem kell, várom a pontos infót► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Snoop-y
veterán
Vegre egy Hondas kerdesem is van
Ufo Civic Type-R -nek tudja valaki a szerviz intervallumjait? Mikor kell rajta vezermuszijjat cserelni?New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #31362 üzenetére
azaz, alakul az .... láncos = ~200ekm (hondáéknál, csak h pontos legyek)
olcsóbb fenntartani egy jobbkormányos ctr-t mint egy bubutmost vette egy srác egy piros ctr-t kintről, nem is fogja balosítani, megcsinálja pályaautónak, döbbenet milyen áron mennek kint ezek az ep3ak
#31357 >>>W!nman*: emelővel és szerelővel bizony könnyű, de azért egy ilyen operációba egyedül biztos nem vágtam volna, nincs is hozzá megfelelő szerszámom ... 5k volt a munkadíj, azt hiszem ez az igazán nem drága kategória
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #31363 üzenetére
Hehe
Egyelore csak nezegetek mert ajanlottak egy GT felszereltsegu UFO Type-R -t.
Az egyetlen bajom a bubuval, hogy igazabol baromira nem tudjuk kihasznalni ( vilag eletemben bubut akartam es hala a jo istennek megadatott ). Egy egeszsegeset nem lehet vele gyorsitani a kornyeken mert kettes padlogaznal feltepem magam korul az aszfaltot es mar mindenki nezi hogy mit gepeszkedek aztan ha haromban megcsinalom ugyanezt akkor szepen kezdek fold koruli palyara allni
Nyilvan egy Type-R olcsobb kategoria uzemeltetes szempontbol de ez most annyira nem lenyeges.
A masik szempont hogy az asszony meg nem meri vezetni.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
bbubby00
őstag
Sokan mondtátok, hogy 60as kipurendszerrel jobb a kocsi, de hangosabb is. Kíváncsi lennék, hogy mennyire hangos. Ez az 40es megorit. Sztem visszafogja a kocsit nagyon a teljesitmenyben. Ha valaki pestem raer es 60as rendszere van, az elvihetne egy korre
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
bbubby00
őstag
válasz !Overdose! #31366 üzenetére
Az enyémen 1.4es kokany rendszer van...
/elmeletileg/
Gyakorlatban hogy tudom megkulomboztetni?[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
>>>W!nman*
tag
Tudtok mondani fix tápot 6 gen. Civic-ben?
Műszerfal bugyraiból érdekelne, tehát utastér- és csomagtér világítás nem játszik!Sajna a szivargyújtó nem olyan...
-
demars
addikt
válasz >>>W!nman* #31369 üzenetére
Biztosítéktáblából húzz ki szálat... elvileg a burkolaton rajta van, hogy melyik bizti mihez tartozik!
Mit szeretnél bekötni? Nem mindegy, mennyire terheled le azt az egy tyúkbelet... és biztosítékot!!!
Ha valami extra cucchoz kell, inkább húzz be egy külön szálat az akksitól! Én is ezt tettem az f astrámnál. mikor elektromos ablakemelőt szereltem be! Sőt én két biztosítékot is beiktattam anno... egyet a motortérbe, egyet pedig a biztosíték táblánál!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
honda23
aktív tag
válasz bbubby00 #31367 üzenetére
Az 1.4-es rendszerrel kb egy esi szintjén vagy, nekem csak a hátsó kipuffom volt 1.4-esé, 225 helyett 190-et ment csak, és 140 felett nagyon megfogta. Ha végig ilyen rendszered van, unix alatt walker közép és hátsó rendszer, kedvezménnyel olcsón kijön, és megjönnek a lovak. Tolómérővel leméred.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
zolynet
addikt
válasz !Overdose! #31366 üzenetére
Biztos nem 55-ös gyárilag, sztem 45ös lesz az.
Én is sokalltam a 60-ast, így lett 55-ös a rendszer.#31365 bbubby00: szólj és viszlek egyet, bár lehet az enyém nem lesz mérvadó mert lett azért minden jóval megáldva a kidörr szisztem
itt egy kis vidi még1 namég1Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
Type-R keresesben vagyok drukkoljatok
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #31375 üzenetére
Kereses
Nezegetem most oket gozerovel es varom hogy kifogjam az aranyhalat. Amit irtam autot azt kozben elvittek
Agyhalottak az itteni autosok:
Csomo kocsin osszevissza gumik vannak nehol meg az adott tengelyen is mas tipusu gumi van ( csak a meret stimmel )
Azert a civicre is igaz itt hogy boyracer auto es sokan nem koltenek ra csak hasznaljak
Van egy masik igeretes peldany de 300 merfoldre van tolem. Annyit nem megyek egy kocsiert
De nem rohanok tenyleg egy jo peldanyt szeretnek kifogni.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #31360 üzenetére
"Mikor kell rajta vezermuszijjat cserelni?"
Ugyan erről sokat tanakodtunk, de nincs előírva, legalábbis én nem tudok róla.
Én is vacillálok hogy cseréljem-e, de egy vagyon lenne a lánc, a feszítő, a vezetők meg a sok szar hozzá, és megint kérdéses hogy érdemes-e?
Ennél minőségibb cuccot utólag már úgysem veszünk bele, mint ami gyárilag van.használt teszt 300e km után " motor láncos, gyári csereintervallum a vezérlésre nincs előírva, ez sem volt még megbontva soha. "
Én tuti nem cserélném le a gyárilag húzott bubu Sti-t egy vacak typer-re, de Te tudod... sőt ha ezután beleülsz, mintha egy 1.4-es astrába ülnél kb. annyira fog elkápráztatni teljesítményben
Dehát ki vagyok én, Sok sikert kívánok a kereséséhez
(#31365) bbubby00 - "Sztem visszafogja a kocsit nagyon a teljesitmenyben"
Biztos lehetsz benne, hogy nem
Én is okosabb akartam lenni mint a gyári mérnökök, aztán rábasztam vti-re egy komlett 60-as rendszert, és nem ment úgy ahogy kellett volna, noha érzésre egyértelműen jobbnak tűnt, de a nyers adatok mást mondtak. Olyan öblítése hogy elveszett az erő, mert gyárilag úgy van kitalálva hogy kell hogy a leömlő némi ellennyomást gyakoroljon a hengerre.
Ezt volt a VTi-s tapasztalatom, ha újból kezdeném, akkor csak a katalizátort kukáznám, na az tényleg sokat lefog, de egy 60-as rendszerrel csak üvölteni fog mint a hülyegyerek, és ha odalépsz neki akkor az járókelők csak hunyorognak és a homlokukat ráncolják, mert a saját hangjukat nem hallják, egészen addig a hosszú ideig amíg el nem hagyod őket jó messzire.
Ugyanez a tapasztalat a direktszűrővel, gyárilag nem úgy van előírva hogy egy alkaromnyi méretű vastag fém csövön szívja be a levegőt. Ehhez mind progizni kellene....[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #31377 üzenetére
A CTR védelmében annyit hozzátennék, hogy bár valóban sokkal kevésbé erős, de ezáltal sokkal könnyebb a határon autózni vele, így adott esetben nagyobb lehet a fun, mint abban a brutális STI-ben.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #31377 üzenetére
Hat nezd a ket auto eg es fold viszont a kornyeken nem annyira lehet az STI-t kihasznalni. Ha elkezdem jobban huzogatni a bajszat elobb utobb bevonjak a jogsimat .
Igazabol nem forszirozom jobban mint a Hondamat vagy a Nissant igy meg csak alszanak benne a lovak.
Ha a Type-R-el akarok elvezkedni azert azzal is lehet a korforgokban meg a kanyargos kis utakon csapatni.Az AWD az egy csoda benne es tenyleg olyan mint egy sinauto valoszinuleg elobb fosom le a bokam mint hogy elerjem a hatarat ( probalgattam korforgoban es meg joval lassabban megyek mint hogy egyaltalan megmozduljon barmerre is de nekem mar igy is gyorsnak tunik )
Masik hogy mivel az asszonynak is kell vezetnie egyszeruen nem tudok mit csinalni. Ez a Prodrive szorny tapasztalt kezbe valo ( meg en sem nottem fel hozza teljesen noha voltak mar eros autoim ) kezdo vezetoknek semmikeppen nem ajanlott. Ez egy izig verig sport auto. Persze lehet mondani, hogy csak annyira megy amennyire nyomod neki de hidd el hogy nagyon ijeszto tud lenni amikor megindulsz es 3000-tol raszabadul a 405Nm a kerekekre es nem forog el hanem betapad es onnantol 2-3x gyorsabban tortennek a dolgok hopp mar 160-al megyunk a faluban pedig csak egy picit meg akartad huzatni
En speciel tudok vele rendesen kozlekedni de a felesegem egyszeruen fel tole ( amit meg is ertek ). Biztosan lesz meg masik STI-m ( valoszinuleg egy GC8 vagy hasonlo ) de ez igy most tul sok neki mert most tanul vezetni
A Type-R azert joval kezelhetobb hetkoznapibb auto amihez nem kell pilotavizsga es ra mernem bizni egyedul is.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #31378 üzenetére
Igazad lehet, ehhez sajnos még nincsen viszonyítási alapom, olyat autót nem vezettem még amit ne lehetett volna relatíve könnyen határon kiautózni. (250 le felett nem vezettem még)
Snoop-y - Értem, ez így érthető, még egyszer sok sikert
Tehát szépen nem nagyon lehet elhajtani?
Egyik ismim szénné tuningolt 318 is -e úgy megy mint a veszedelem, de anyuka és barátnő is szokta hajtani, ha elmegy bevásárolni etc.. láttam is már párszor, hát tüsszög az a lefújószelep mint a kurvaélet, de eszük águkba se nincs eltolni neki (szerintem nem is tudják mi történne akkor ) . Persze értem, ha előzés vagy ilyesmi adódik és kicsit nagyobb gáz, akkor azt a régi hátsóhúzású bódét szerintem az árokból kellene összeszedni..Azért a CTR elég becsapós ám, mert nem igazán érzed a teljesítményt, de ripp-ropp fent van ez is 180-on (nagyjából ez az az érték ahova bármilyen körülmények között véletlenszerűen is fel lehet tenni).
Előfordult már hogy én is megfeledkeztem magamról, és egykét előzés után picit nyomtam még, és a sebességmérő már nagyon sokat mutatott.Ilyen szempontból a tédéí a legjobb, az érzésre húz mint a hülye, közben meg nem sehogy
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeathAdder #31380 üzenetére
-
HRC95
tag
Üdv!
Valaki tud erről az autóról valamit? Esetleg véleményt így hirdetés alapján? Egyébként mennyit esznek 100-on az ESi-k? (Néha-néha elrúgva )
Civic 1.6 ESiMSI Z270 | i5 7600K | G.Skill Ripjaws 16GB | Rog Strix GTX 1080 TI
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #31380 üzenetére
De lehet csak nem egy kezdonek. Ahhoz ez tul hirtelen es eros auto kifejezetten olyan setuppal hogy allandoan ugorjon ( koszi Prodrive ). Ha vezetne legalabb 3-4 eve biztosan akkor nem hiszem hogy gond lenne. De o meg sajnos ott tart, hogy mikor melyik sebessegbe valtsunk es ha csordogal 3 ban es mondjuk 4 helyett huz veletlenul egy kettest es meg le is tapossa kicsit reflexbol ( mert ugye nem szokta huzatni az autot es a masikat is mindig ugy vezeti hogy mindig hamarabb kapcsol feljebb mint kene cserebe feljebbvaltas utan nagyobb gazt kell nyomni kulonben kicsit gondolkodik ) akkor lenne ereszd el a hajam
Mindegy lesz meg bubu vagy ha az nem akkor majd egyszer egy NSX
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
BlacKSouL
addikt
válasz Winner_hun #31359 üzenetére
Hogy pontosak legyünk, a rezonátor szerepe az atmoszférikus(szívó-) motorok szívó oldali gázlengéseinek szabályzása, amolyan feltöltő nélküli feltöltést biztosítva, esetleges szívócső-hossz változtatással együtt akár egész széles fordulatszám tartományban is. Melynek párja a megfelelően tervezett leömlő/katalizátor/dob rendszer.
Bármibe nyúl valaki, a többit igazítani kell.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #31383 üzenetére
Na igen, most hogy belegondolok ültem már olyan nő mellett aki kettesben 4 ezer fordulaton ment, de nem váltott... ez egy 300+ le -s autónál végzetes lehet
Viszont azt hittem ezek az új turbos autók már jóval lineárisabban adják le a teljesítményt, nem mint egy házilag turbosított, vagy egy régebbi pl. 9-5 aero, ahol lórúgásszerűen megindul ha megjön a nyomás
egyébként én is a lórúgást szeretemTovábbra is mondom eddig csak WRX-ben ültem, ami nem tett rám mély benyomást, de ő végig egyenletesen húzott
-
Sátán44
addikt
Sziasztok!
Erről kérném a véleményeteket HONDA CIVIC 1.6 ES S-17. Érdemes lenne megnézni? Ajánlott ezzel a motorral?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Sátán44 #31387 üzenetére
Én gyanakodnék. Ugyanis.
- Miért ennyire nagyon eltérő a két első fényszóró búrája? Nem volt csak 5000 Ft a baloldali polírozására? Esetleg miért kellett az egyiket cserélni?
- Melyik tengerparton használták, hogy a tőcsavarok és egyéb horganyzott rögzítők, kötőelemek ennyire rozsdásak? Vagy ennyire sokszor slagozták a motorteret?
- Előző kérdés adott, mert mitől éktelenkedik akkora széles rozsdacsík a felnyitott motorháztető szélvédő felőli alsó részén? És esetleg még máshol ami a képen nem látszik...
- Miért van, és mit akar jelenteni az USA SNA 1.8 felirat a légszűrőházon?Hirtelen csak ezeken kötözködnék, ha nem ismerném a futásteljesítményt. De azt ismerve....
Második ránézés:
- Miért hiányzik a jobb oldalon 1, a bal oldalon 2 db 10 Ft-os műanyag patent, és miért van leszedve a bal oldalon teljesen a műanyag léc?
- Miért hiányzik a hűtőmaszk fölötti fekete takaróelem középső patentje, és miért áll el a maszktól 2-3 mm-t, holott a felső nagyobb fekete a maszk éle alá kellene hogy becsússzon...
- Miért van a bal első ajtó képén a kilincs fölött a kárpit alaposan megnyomorgatva? (az egy belülről szivacsosított, de alapvetően rugalmas, mégis kemény elem, milyen erő hatására marad ilyen?)
- Hol van a motorháztető belső fekete szigetelő filc burkolata?
- Lehet, hogy nem eredetiek az első fejtámlák [link] ?Ránézzek harmadszor is?
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
gaga1
tag
Sziasztok.
Csaladi autonak nezegetem a Vti Civiceket. Van itt olyan aki pl. ket gyerekkel ilyet hasznal?
Letezik az hogy ha megveszek egy karbantartott darabot akkor evekig csak kopoalkatreszt kell cserelni? Nem megyek sokat max 5000 km evente. Lattam hogy van ebbol 1.6 es 1.8 is. Azt olvastam hogy az 1.8 komfortosabb.
Esetleg ami meg szoba johetne az otajtos 2.0 Civic. De ez joval dragabb viszont fiatalabb.
Egyenlore nezelodok olvasgatok roluk. De inkabb a szemelyes tapasztalatokra lennek kivancsi.
KoszonomSzelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
zolynet
addikt
Családi autónak nem vennék VTi Civic-et. 15éves gyűrődési zónáról és technológiáról beszélünk, azt hiszem ezzel mindent leírtam. Vennék egy körbe lufizott bármi mást. Családnál már más dominál, a biztonság.
Ellenben nagyon sok ismerősömnek van vti sedan-ja, gyerekesek, és még élnek vagy hogy írjam.Life is too short to stay stock!
-
runner 125
nagyúr
válasz BlacKSouL #31390 üzenetére
Jogos, ki nem nagyítottam a képeket, de a rozsdás csavarok, hiányzó patentok, elálló motortéri műanyagok tényleg aggasztóak.
Nekem csak az szúrt szemet, h a futásához, első ránézés alapján leszűrt állapotához képest jó áron adják. Nyilván törött lehetett, hisz ennyire csak akkor rozsdál el valami, ha jó pár hónapig fedetlen helyen áll hellyel közzel letakarva."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Snoop-y
veterán
Ahogy elottem irtak en sem ajanlom.
A VTI manapsag az mar masodik auto egy csaladi mellett vagy akinek meg nincs csaladja az tartja.
Sajnos mar eleg oreg auto torik mint a ropi plusz abban sem vagyok biztos hogy a 15-eve alvo legzsak tenyleg kinyilik e amikor kell.Ha ennyire keveset mentek akkor a fogyasztas sem lehet nagy lenyeg szerintem sporolj meg es vegyel type-r -t ( EP3 ) Az sem mai gyerek de egy fokkal jobb...
Masik favoritom a Clio sport ( johetnek a kovek ) de az is egy nagyon megbizhato motorral rendelkezo valtozo szelepvezerleses 2 literes ( es olcsobb mint egy Honda ) amit a mai napig gyartanak szoval penztarcatol fuggoen lehet keresgelni az evjaratok kozott.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
gaga1
tag
Jo a Type r is csak az asszonynak hianyzik ket ajto.
Ok akkor lebeszeltetek a vti-rol. Eleg gyorsan ment
A 2.0 Civic 5 ajtosrol nincs info? Azt olvastam nem egy erogep. Pedig a suly-loero arany szerint Vti veronek kellene lennie. 1115 kg es 160le. De 7000-nel leszabalyoz. A Clio sport is tetszik de az is 3 ajto es attol jobban felek. Ha lesz valami az csak olyan lehet ami megy is. Sima 1.6 nalam nem nyero. Adott tipjsbol mindig a legerosebb motorral szerelt peldanyt szoktam venni.Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
Snoop-y
veterán
Cliobol van 3.0 V6-is ( mondjuk az aztan vegkepp nem praktikus )
Teljesen mas a karakterisztikaja annak a 160-lovasnak es nincs is belole tul sok Mo-n szoval mazlistanak kell lenned ha egy szep peldanyt ki akarsz fogni ( bar az nem boyracer auto szoval lehet sikerulne )
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #31396 üzenetére
a légzsákkinyílásra csak annyit hogy anno (~1éve) az accordt topikban egy ats-nek nem nyíltak a légzsákjai mikor a kamion sofőr elaludt és ráhúzta (2ajtó csere, fújás, stb)... nemrég adták el azt az ats-t (~2m), 2005-ös ezüst, szépen meg lett csinálva, és gondos gazdánál volt
ilyet, hogy nem nyílnak a légzsákok, eszméletlen!Life is too short to stay stock!
-
zsigripapa
csendes tag
Sziasztok!
1998 as 1.5 Vtec aerodeckhez milyen hátsó lengéscsillapítókat ajánlotok?
Kayaba? magnetti marelli? monroe?
kb egy árban vannak 1-2e a különbség
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Xbox Series X|S
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- World of Tanks - MMO
- Proxmox VE
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Spórolós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- ASUS ROG Ally
- További aktív témák...