- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bbubby00
őstag
válasz >>>W!nman* #31650 üzenetére
Mondom leszedtem a műanyag fedelet róla, alánéztem és rozsdás volt. Betoltam egy csomó wd40et, vártam, próbáltam forgatni, húzni, tolni, de semmi. Nem adja magát... A melegítés kivitelezhetetlen, hisz a műanyaghoz nagyon közel van a csukló része :S
Így marad a kocsi kézi mosása, pedig akartam egy gépit...Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #31649 üzenetére
Garázsban közvetlen fal mellett, egy régi telefonnal vettem fel a hangot még nem most.
Egyébként szépen jár semmi anomália, meg is dicsérik mindig, de ha üzemin a motor és picit odalépek akkor utána ilyen klattyogó hangot hallat a láncValahogy erre 100 ezret + szerelés... nehezen veszem rá magam, de előbb utóbb megcsinálom, mert marhára idegesít.
-
bbubby00
őstag
Rájöttem
[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Stehe
aktív tag
Sziasztok!
7gen Civicem van, jobb hátsó sárvédő egy ideje kezd kicsit rozsdásodni...
Csatoltam 3 képet a sárvédőről, szerintetek mit kellene csinálni vele, hogy a rozsdásodás ne folytatódjon? Karosszériáshoz kellene vinni, vagy pedig ezt még házilag is meg lehet oldani?
Nem túl nagy a rozsda, viszont szeretném rendben tudni ezt is...[ Szerkesztve ]
-
Stehe
aktív tag
válasz DeathAdder #31656 üzenetére
Igen, az elem, ill. fényezés is gyári! Sajnos 7gen Civic esetén mástól is hallottam, hogy a sárvédő rozsdásodik... Felül van egy kis sérülése, akörül elkezdett rozsdásodni, alul viszont minden gyári...
-
nagyúr
A fenyezo csak lefujja, annak nincs ertelme, alatta ugyan ugy fog rozsdasodni. Fel kell csiszolni, le kell kezelni es utana meg lefujni. Csiszolas utan kiderul, hogy mekkora a bibi, lehet belulrol rohad kifele. En mivel nem ertek hozza, hogy otthon megcsinaljam, tutira elvinnem szakihoz.
-
zolynet
addikt
15. kerületben csináltattam a hátsó ív cserét és fényezést, meg persze üregvédelem. (2éve)
Varga László (fényező) 30-991-1157 ... egy olyan crx fórumostól ajánlotta aki nála csináltatja ha van valami a vassal, és ha neki jó, mert ő aztán nagyon igényes akkor nekem 100% hogy jó, és jó is lett amit csinált.
~100méterre van tőle a lakatos, mellesleg ő is hondás, de nem fórumos, szóval egy helyen minden.Life is too short to stay stock!
-
bbubby00
őstag
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #31648 üzenetére
Nem. De még ellenőrizve sem. Csak géppel. Azt mondják az szól ha elmászik.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
>>>W!nman*
tag
válasz zolynet #31663 üzenetére
Épp akartam érdeklődni jó lakatosról... A hátsó ívek cserélve voltak, de ordenáré módon és gittharcos ott a kocsim... És csúnyul egyfolytában a víz miatti rozsdafolyások következtében.
Ma lekaptam az oldalsó szoknyákat... Mindenképp ajánlom minden 6. genesnek, h néha ezt tegye meg, mert az első kerék mögött komoly berakódások tudnak lenni -erről most nem raktam fel képet(~1-2hete viszont igen).
(Annak a fényezőnek a kezét letörném, aki fújta a kocsimat, még ha esetleg tényleg német is volt... Az oldalsó szoknyák, a küszöb, hátsó ülés széle a műbőrön, az ajtók belső kárpitja is tartalmaz(ott) szürke pöttyöket...)A szétszerelés kapcsán örülök, h nem lepett meg komolyabb rozsdával sehol sem. Viszont pár helyen felszíni rozsda van, ami abszolút nem vészes, de hosszútávon törődést igényel... Pl. hátul, a hátsó kerék táján elég gyengének érzem a típust, mivel nagyon sok helyen felszíni rozsda van.
Gumi- és műanyagápolóztam az összes ajtón a kédereket, illetve már sokszor feltűnt, h az üveg melletti zárógumi sajna nem sokat ér jelen állapotában. Sejtésem szerint teli van porral és emiatt engedi be a vizet... Ezt elkezdtem kitakarítani(mosás után vizes volt a gumi, így könnyebb volt), nagyon sok dzsuva kijött, de ezt tisztességesen csak kiszereléssel lehetne... (Az üvegnek nekinyomott csavarhúzótól ne ijedjen meg senki, csak a kép készültekor volt így... (nincs 3. kezem...)
Nyáron tervezek üregvédőzést, így ajtókba is belesek/kimosom őket... Remélem ott se lesz csúnya meglepetés...Üreg- és alvázvédelmet szoktatok csináltatni 6. genesek?
Más:
Jó futóművest tudtok Budapesten? Aki után mondjuk nem kell átrakni a kormányt, meg hasonlók... -
>>>W!nman*
tag
Szia!
Ez nem tűnik vészesnek, de nem igen ismerek lelkiismeretes lakatost, aki ezt tisztességesen megcsinálná.
A kép alapján szerintem felszíni rozsdáról van szó (és 1 horpadásról?), amit drótkorongoznék teljesen fémtisztáig, aztán wash primer, csiszolás, tisztességes mobihel 2k-s edző és szín+lakk...
Persze ha megéri! Ha nem, akkor nem kell belőle ekkora ügyet csinálni... ÉS h mitől függ: ennél a peremnél -ha jól sejtem más autós tapasztalatok alapján- 2 lemez van összelapolva. A külső látszik, illetve van egy belső. Ezek a perem mentén vannak ponthegesztve. Ha a kettő közé víz ment be és rozsdásodik, akkor feszül és már igen nehéz rendesen megfékezni a folyamatot... Persze függ az esetleges rozsda mennyiségétől.
-
LógaGéza
addikt
Történt az előbb, hogy épp nyugiba gurultam városon belül 4-es majd' alapjáraton, mikor elkezdett sárgán villogni a Check Engine lámpa (gondoltam is magamba - kezdődik...).
Gyorsan rádugtam a kódkiolvasót, ezt kaptam:P0304 - Powertrain
Cylinder 4 Misfire DetectedPont lenne egy ~100km-es utam... Mennyire merjek elindulni? Mi okozhatja ezt?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Stehe
aktív tag
válasz >>>W!nman* #31668 üzenetére
Köszi a választ!
Igen, a felső egy kisebb horpadás, alatta meg nem tűnik vészesnek. Arra gondoltam, egy finomabb dörzspapírral ledörzsölöm, és ha felszíni a rozsda akkor az látszódni fog, akkor nem vinném lakatoshoz, hanem le tudnám kezelni én is...
-
LógaGéza
addikt
válasz !Overdose! #31670 üzenetére
Gyertyákat kb 3 hónapja cseréltük... Igaz Denso ment bele, de ha ennyit bír akkor nagyon jó...
Kitöröltem a hibakódot, mentem ~50km-t, probléma nélkül, állt kb 2 órát, utánna alig bírtam beindítani, és pirosnál éreztem, hogy ráng a kasztni jobbra-balra..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
>>>W!nman*
tag
Ehhez a fajta csőcsatlakozáshoz egészen eddig nem volt szerencsém. De ez így rendben van? Gyári?
A miértje gondolom az, ami látszik is a képen (épp beindítást követő percekben készült, mert furcsa zajt keresek 1800-19500RPM tartományban), h a keletkező kondenzvizet kiengedje, ahelyett, h a dobba kerülne...
Illetve aki vágja azt az orosz oldalt, ahol online robbantott ábrák vannak pls, küldje el még egyszer és utoljára! Úgy emlékszem, legutóbb elmentettem már, de ezek szerint túl biztos helyre raktam (?) :S
-
tboldi
nagyúr
válasz >>>W!nman* #31673 üzenetére
19500? Az új Type-R elbújhat mögötte.
-
bbubby00
őstag
válasz >>>W!nman* #31667 üzenetére
Pár patent eltörött nekem a küszöbnél. Honnan tudok beszerezni?
Meg kéne az "A" oszlophoz is.[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #31673 üzenetére
Parancsolj! Egyébként gyárinak tűnik.
bbubby00: patentdepo.hu vagy autopatent.hu, esetleg gyári.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeathAdder
veterán
válasz EQMontoya #31677 üzenetére
Ezt még ez a moci is megirigyelné
-
nagyúr
Sziasztok!
Szar hondám zabálja az olajat, után kéne tölteni 6900 km alatt a nívó max jelzéséről leesett a szint a min-max skála 50%-ra. Van még az utolsó olajcseréből kb. 3-5 dl olajam (eneos sustina 5w40), utántöltsek? Ha igen mennyit? Mármint ez az olajveszteség soknak számít? Decik? Fél-1 liter?
Hűtővizet is néztem, múltkor kevés volt és írtam ide, de hál istennek azzal nincs gond.
Más: Megvannak az alkatrészek a futóműhöz, jövő hét szombaton megy az autószerelőhöz és ki lesz cserélve a 4 gátló + rugók + ami szar elöl
-
Ck.
addikt
Sziasztok,
Abszolút Honda szűz vagyok, halvány gőzöm sincs róluk. Mit lehet tudni a 2007-2008 körüli 2.2-es diesel ufó Civic-ekről? Mikre kell odafigyelni? Vannak szopóroller dolgok?
[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
válasz !Overdose! #31676 üzenetére
Köszi És hogy szedjem le a küszöböt + az A oszlopot, hogy több patent ne sérüljön?!
Egyszer elég nekem ezeket megmutogatni/elmagyarázni aztán menni fog.
Az antennával még mindig bajba vagyok...[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
!Overdose!
őstag
válasz tboy93 #31679 üzenetére
Ilyenkor még nem feltétlenül kell utántölteni, de figyelj, hogy ne menjen a szint a nívó min. jelzése alá. Pár deci hiányozhat belőle. Ha mégis utántöltenéd, akkor 1-2 decinként tedd és pár perc után ellenőrizd a szintet.
bbubby00: Kövesd a maintenance manual utasításait!
Ck.: Motorikusan a legmegbízhatóbb CR dízelek egyike. Konkrétan a Civic-et kevésbé ismerem, mint az Accord-ot, de a motor megegyezik. Az akkoriban elérhető legjobb és elemenként felújítható Bosch befecskendező-rendszerrel készült. Dízelhez képest szép a hangja és viszonylag sokat forog. Kifejezetten szopóroller nincs, de természetesen fapadosabb is az egész autó, mint az A6-osod volt.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
>>>W!nman*
tag
válasz !Overdose! #31676 üzenetére
Ez az, köszi! Elmentettem!
A kipuffon 1 helyen találtam egy ilyet:
BOSAL MER-159
NR21-31-11-6B
e4-02-0097Mond ez valakinek valamit?
(#31681) bbubby00 :
A "küszöb" alatt a műanyag toldatot érted gondolom.
Ez esetben:
- alul 3db patent,
- első kerékjáratnál a 2 alsó csavar,
- ezt követően az első kerék felé letolható az én képeimen a fehér patentokról.
De ezelőtt feltétlen jegyezd meg, h meddig "ért" hátul... Vissza nehezebb rakni. Ajánlom a tisztességes eltakarítást és zsírsprayzést a műanyag patentoknál, ha nem akarsz órákig szenvedni vele, vagy patentokat eltörni![ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #31683 üzenetére
Bosal márkájó jó minőségű utángyártott dob. Azt, hogy típusspecifikus-e egy online Bosal katalógusból ki tudod deríteni a számok alapján szerintem.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Ck.
addikt
válasz !Overdose! #31682 üzenetére
Elnézve a belteret és a műszerfalat nekem inkább az jön le, hogy ez a Civic a 22. századból jött, nem pedig a fapadosság.
Az A6-ost azért még ne temessük, megvan még, életben van, csak jelenleg kómában fekszik (adagoló). Nemsokára talpon lesz és utódjaként egy ilyen Civic is benne van a pakliban. Újabb generációs A6, S60-S80- V70-V50, Laguna és E60-E90 és Alfa 159 mellett.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz !Overdose! #31682 üzenetére
Akkor meg nem toltok utan, de figyelem a szintet
-
Sátán44
addikt
Hétvégén voltam megnézni ezt az ufo civicet. Elég ramaty állapotban van. Parkolási sérülés a jobb elején és a hátulján. Belülről tiszta kosz, retek. A Honda embléma lekopva a kormányon. A műszerfalat alig látni a portól. A sebváltó fogó agyonkopva. Tetőkárpit koszos. Akkumulátor 0-ra merülve, tehát nemhogy menni, még beindítani sem tudtam. Bizományban van azt autó, jelezték a tulajnak, hogy egy új akku kellene, de magasról le...ja.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
bbubby00
őstag
-
Snoop-y
veterán
válasz Sátán44 #31687 üzenetére
Lehet tekerve van. egy 120K -s autoban a valto es a kormany meg nincs nagyon megkopva.
Ezek a 140 lovas 1.8-ak eleg strapabiroak direkt kuzdeni kell erte hogy lepusztitsad.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
BlacKSouL
addikt
válasz Snoop-y #31690 üzenetére
Ráadásul a hétvégén párszor igen agresszívan megtapostam, rá is néztem a fogyasztásmérő mit mond, 14000 km-re mutatja most, és 0,1-el alacsonyabb már, mint legutóbb néztem Tehát minél jobban taposom, annál kevesebbet fogyaszt.
(Ja, 1.8, 140 ló)[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
EQMontoya
veterán
válasz Snoop-y #31690 üzenetére
+1, 183k körül van az IS-ben óra szerint:
-Kormány makulátlan
-Pedálokon alig látszik kopás
-Váltószoknya is tök jó
-Bal első ülés szélén van kicsit megrepedezve a bőr, alcantara hibátlan. Ez benne van, általában farmerben járok és nem vagyok kicsi.
-Fém váltógombon van némi kopás, az előző tulaj jeggyűrűje okánAmi le van pusztítva, az szerintem alsó hangon 300-at futott
Same rules apply!
-
demars
addikt
A váltó szoknya enyémben is randa! Ki van repedezve... kuka az egész. Ha jön a jó idő állok neki... van néhány apróság amit meg kellene néznem.
Amúgy 245 ezer km után még most is szép...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
bbubby00
őstag
Ha gondoljátok, lőttem ma pár képet a verdáróóó.
Majd ha lesz rá kapacitásom, csinálok fényképezővel isEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Snoop-y
veterán
válasz bbubby00 #31696 üzenetére
Bal oldalon mintha kicsit logna a toldat
Ha mechanikailag egyben van a gep akkor lehetne foglalkozni kicsit a szepitgetessel.
PL mehetne ra legalabb az ubiszeletelo felniNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
bbubby00
őstag
válasz Snoop-y #31697 üzenetére
Persze, hogy lóg... Azzal az oldalával akadtam fel egy padkán... Gondolta a franc, hogy így lentvan az alja.
A gép mostmár talán rendbe van. Van hozzá szép 16os Honda felnim (kap majd 4új nyárigumit), nem a VTi de az is szép, majd ha felkerül nyárára, akkor megmutizom.
Hátsó sárvédőív lesz majd cserés, meg a kipurendszer és pár patent hiányzik. (ha találok gyári könyöklőt, akkor majd kap azt is)
Aztán összeáll a kép előbb-utóbb[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
vbbb
őstag
Üdv!
Tanács kéne! Mitől lehet, hogy tartalék alatt nehezebben indul a kocsi hosszabb állás után - pár óra - mint ha több benzin van benne? Gondoltam biztosan a tankban az elektromos benzin pumpa fáradt meg és kicseréltük, a probléma viszont még mindig fent áll. Valami ötlet?
köszönöm!
-
Shamat
aktív tag
válasz bbubby00 #31696 üzenetére
Nagyon baba, cartárs! A színét irigylem nagyon, az enyém metálzöld...
Hátsó ívet én tavaly megcsináltattam, az éven következik az ültetés, plusz vmilyen felnik hozzá. Legutóbb 17"-osak voltak alatta, most viszont 16"-ra pályázok. De lehet, hogy maradok a gyári ubinál.
DEAD LIKE ME
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik