Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz !Overdose! #32300 üzenetére
Nem bírták, szétszedték az autót, de nem férnek hozzá. Valami oylasmit mondott (bár már nem emlékszem pontosan), hogy beleér a csavar a nyúlványba És nem bírják kiszedni máshogy
-
gaga1
tag
Olyan regi vas az 5ge VTI,hogy senkinek sincs?
Esetleg Miskolc kornyeken el valaki?Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
bbubby00
őstag
Skacok. 245km-ert mentem majd utánatankoltam és 14.7liter ment bele. 5fővel tele csomaggal. Az elég jó, mi?
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
bbubby00
őstag
válasz >>>W!nman* #32311 üzenetére
Nemtudom! Én is meglepődtem ma a tankolásnál...
De örülök, h lehet spórolósan is közlekedni veleEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #32311 üzenetére
Pont az a titok, hosszabb út d14z5 nekem is 6.2 körül evett óra szerint 130-nál ~650km alatt Szlovéniából-Mo-ra.
-
demars
addikt
A csomagtartóba a pótkerék felett hiányzik nálam a fekete hungarocell tartó. Lehet valahol ilyet kapni?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #32298 üzenetére
Tegiwan gyárit találtam bohóc áron (gyári viszonylatban) láncot és feszítőt, ezt a jövő héten meg is rendelem.
Még postával együtt is jóval olcsóbban úsznám meg mintha idehaza venném a gyárit.Már csak azt nem tudom, hogy vezetőket is kell-e vennem, illetve hogy van-e rá szükség
Valaki szerint nem árt cserélni azt sem, míg mások szerint nincs értelme, mert az nem tud tönkremenniSzerintetek?
-
Winner_hun
félisten
válasz demars #32317 üzenetére
Miért kéne? A gumiban és a felniben is lehet eltérés a középponthoz képest, azt hozzák helyre a súlyokkal. Ha nincs elforgatva a gumi a felnin akkor csak a gumi kopása változtathat ezen, de az általában egyenletesen kopik. Ha egy szezonban 30 000 km-t mész akkor pl. 10k km-enként megnézeted a kerekeket? Na ugye
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #32315 üzenetére
Most beszéltem öcsémmel! Ő szerinte cserélni kell vezetőt is, mert erősen kopik az is! Úgy is meg lesz bontva, akkor érdemes!
Winner_hun és runner 125: Köszi. Nem éreztem rajta semmi furát (rázás, cikázás), akkor feleslegesen nem dobok ki pénzt!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #32315 üzenetére
Minek akarsz vezérlést cserélni? Vált a vtec 5800nál? Check engine ég? Csörögsz alapjáraton? Gyárilag 320e km a kifutási ideje.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #32320 üzenetére
Köszi
Ami pedig a centírozást illeti azt mondják elég egy gumicsikorgás és a banalsz máris elment, szóval a fene tudja..
Nekem egy szezon és alig 3 ezer után azért ráfért a centírozás, én megcsinálom minden évben(#32322) honda23 - mert tuti megvan nyúlva a láncom. Azt olvastam h a lánc feszítő patron gyenge pontja a K20-nak, van róla valahol egy angol cikk, több oldalon át írják mi is a gond. Alapjáratnál van a hiba meg beindításnál, amikor nem elég nagy az olajnyomás és a feszítő nem feszít eléggé.
Nos nálam is ezért klattyoghat üzemmelegen alapjáraton.
Illetve ha már ott vagyok cserélem a főtengely szimmeringet is.Egyik fórumtagnak 120(!) ezernél már egy szemet meg volt nyúlva a lánc, azt mondja másnál is amiket eddig látott illetve olvasott ennyi vagy még ennél is több meg volt nyúlva.
Ott már azért nagy bajok lennének ha addig várnék hogy a vtec se váltson, vagy csekkendzsín égjen, 320 ezret tuti nem merném kivárni, de még a 200-at sem nagyon.
Nem is jár szerintem olyan finoman a motor ahogyan kellene. Vti-m le volt szúrva de szebben járt annó szóval én tuti cserélem a vezérlést, és legalább nyugodt leszek -
!Overdose!
őstag
válasz tboy93 #32301 üzenetére
Pedig meg lehet csinálni. Nekem gond nélkül megoldotta már két szerelő is két különböző Hondán. Roncsolás nélkül ki lehet venni a csapágyat, majd visszatenni. Persze felmerül a kérdés, hogy akkor már nem érdemes-e cserélni, de a lényeg, hogy ügyes szerelő, aki nem csak alkatrészeket képes cserélni, hanem van affinitása a javításhoz is az meg tudja csinálni.
Tőcsavart kaptál már? Mennyiért sikerült?
bbubby00: Ilyen rövid távon nem érdemes fogyasztást mérni, mert nem ad pontos eredményt. Mindenesetre VTI-vel is el lehet járni 6 liter körül no fun üzemmódban.
DeathAdder: Így a legjobb.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #32315 üzenetére
Ha a vezetőket is cserélnéd, akkor már ez sem olyan rossz ajánlat: [link]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
bbubby00
őstag
válasz !Overdose! #32325 üzenetére
Köszi az okos választ. De ez sajna pontos eredmény, hogy mennyiből jártam meg jelen esetben Budapest-Békéscsaba útvonalat
Azt nem mondtam, hogy az autóm megvétele óta milyen átlagfogyasztást produkált, hanem hogy ezt a 250km-t mennyi pénzböl sikerült jelenleg kihoznomEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #32326 üzenetére
Valóban jó ajánlat
Most 100 ezerért meg tudom kapni komplettben, szóval le is csapok rá (plusz még a főtengely szimmering, ami nem tudom mennyi, de nagyon sok úgysem lehet).
-
nagyúr
válasz !Overdose! #32325 üzenetére
Hat akkor lehet nem eleg ugyesek. Lehet felhivom Imit, meg tudja-e oldani csere nelkul... Tocsavarbol csak gyari honda volt, meglepoen olcson, 800Ft/db aron. Kerekanya 2000/db szinten gyari.
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #32323 üzenetére
Na akkor szépen sorjában:
Ha megvan nyúlva a láncod, észre fogod venni, szakadni az életbe nem fog, amúgy nem alapjáraton, hanem kb 2000-es fordulatig a feszítő feszít és nem a megnövekedett olajnyomás.
Többen szedtek szét k20-at, accordokat, ep3-akat 200 környékén, senkinek sem kellett hozzányúlni a vezérléshez, accordokhoz abszolút nem, ep3 is simán elmegy 200 felettit, akkor ott valami nagy gáz van a motorban, ha egyenetlenül jár, nekem mindkét k20-am gyönyörűen duruzsolt a b16 motorom után.
K20 lánc abszolút nem szakad amúgy, ha nyúlott a lánc, a vtec váltás vagy csúszik, vagy nem teljes, vagy meg sem történik, mert a vezérműtengely bütykei a laza lánc miatt később kerülnének vtec váltásba, csúszna az egész, vagy meg sem történik. Sárga lámpa is világít állítólag, ha cserés, és még olyankor nincs hangja sem!nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
!Overdose!
őstag
válasz bbubby00 #32327 üzenetére
Rendben. Bocsánat, biztos pont ugyanannyira tudtad megtankolni az autót a két különböző kútoszlopon. Azt azért számold ki, ha van kedved, hogy ilyen rövid távon milyen eltérést okoz, ha csak egy literrel több vagy kevesebb megy bele a második kúton.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
demars
addikt
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #32330 üzenetére
Nem jár egyenetlenül, csak simán hallatszik ha üzemi hőfokon van, és ez tuti a lánc (ill feszítő).
Lehet én ilyet fogtam ki pechemre, nem tudok vele mit kezdeni hogy nincs előírva rá a csere, nekem muszáj lesz cserélniEgyik ep3-as cartárs 100 ezerrel vette 120-nál ellenőrizte és akkor már egy szemet meg volt nyúlva, szerintem nekem is tutira megvan. Azt mondja csere óta sokkal szebben, finomabban jár a motor.
Amúgy nekem a B16 úgy járt mint az óra álom volt hallgatni, azóta se nagyon hallottam motort ami olyan szépen járt volna sokszor úgy elhallgattam(#32324) demars - ha túl nagy a nyúlás akkor késik a vtec és akkor villan ki tán a csekkendzsín P0341 hibakóddal ami arra is hivatott többek között hogy megakadályozza a vtec váltást. Ha kitörlöd a hibát, akkor szinte azonnal fel fog ismét villanni (legalábbis angol ep3 fórumon ezt olvastam).
-
lorcsi
veterán
-
demars
addikt
válasz demars #32333 üzenetére
google és YT a barátom...
Link1
Link2
Link3 Talán itt látni a leginkább, hogy mi történik!Na eddig az nem volt világos teljesen, hogy tudták megoldani, hogy "zárják" a himbákat... de itt egy másik videjó...
Link4Ehhez kell a precizitás...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
válasz DeathAdder #32334 üzenetére
Mikor 1,5 hete elhoztam szerelőtől ő is megdícsérte hogy mennyire szépen jár a gép pedig azért van már benne pár km.
Més que un club!
-
zolynet
addikt
Nálunk ilyen a tojás festés:
Life is too short to stay stock!
-
>>>W!nman*
tag
Hi!
Aki szeret tisztogatni (és utálja a karcos üvegeket), annak tudom ajánlani a következőt:
koszos01
koszos02
koszos03
koszos04
koszos05
koszos06A képek lehet nem adják vissza, de a sínekből, a szövetes gumiból és "rovátkáiból" irdatlan mennyiségű por jött ki! Illetve sár a kádban...
Amit még tervezek kitakarítani a sok éves portól:
- első szélvédő alatti műanyag alatti üreg ( jól hangzik )
- csomagtartó gumikédere alatt
- hátsó lámpabúrák és a rendszámtáblatartó műanyag mögötti üregeket.Van további tippetek?
Persze nyáron mind a 4ajtó és a küszöbök is pl... Üregvédelem előtt...
[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #32334 üzenetére
Pont a vti motorok nem járnak szépen, többet is láttam, hallottam, egyenletlenül járt több is és mivel a b16-ok motortartó bakjai nagyon gyengék, még mozog is rendesen, k20-ak, amiket néztem, sokkal szebben járnak és meg sem mozdul a helyéről. Nekem ez a tapasztalatom.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
-
zolynet
addikt
Csak ekörül forog az agyam de kb ébredéstől.
Nehéz lesz a héten munkára koncentrálni.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #32343 üzenetére
Minimális locsolkodás volt, pedig anno Szegeden mennyi helyre kellett menni.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
Tibee86
veterán
Sziasztok!
Valaki tudja esetleg, hogy ez melyik típus gyári kereke és mi pénzt érhet gumi nélkül?? Illetve szerintetek hogy mutatna 5G3D-n?[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz bbubby00 #32348 üzenetére
google a barátod...
Röviden: önzáró differenciálmű...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Autós kamerák
- Házimozi belépő szinten
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Motoros topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen