- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #31300 üzenetére
Ez megmagyarázza akkor, mert több esetben is megcáfolta az elméletet ez az FL/nonFl piros/fehér óracsoport kérdés
(#31292) bbubby00 - ezek a rohadt csippek tudnak valamit, csak fogalmam nincs mit
Fogyasztás ha változik is akkor minimálisat, és szaréhúgyé előcsalnak értékes lóerőket, nem csak TDI-knél.
Két ismerősöm is "chippelt" az elmúlt pár hónapban, egyik az FN2 -t (valami akupunktúrás csip mond valakinek valamit?), hát nem tudom mit csináltak vele, sülthülye vagyok hozzá, de az autó érezhetően jobban megy, a végsebessége is nagyobb. Szerintem engem úgy otthagyna mint a huzat jelent állás szerint!Másik egy golf ötös GTi. Chip után (igaz tizenhárom hibakód ki van írva) sokkal erősebb lett az autó, gps szerint 252 km/h végsebességet ment (gyárilag megadott érték 235 ahogy az enyémnek is, de szerintem soha nem menne gps szerint sem annyival) és a gyorsulási adatok is igen imponálóak.
Szóval ez a rohadt csip tud valamit, és nem is drága[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz DeathAdder #31303 üzenetére
90 ezret mentem hiba nélkül chippelt autóval. Ha kihasználod a plusz erőt, többet fog enni. De mivel általában normál tempóval mész, ezért nem változik a fogyi, csak marad erőtartalék egy előzésre. Minden kamuszöveg ellenére sem hiszem amúgy, hogy nem árt a motornak, és nem gondolom, hogy a magyar optimalizáló mesterek a gyári mérnökök munkájánál többet tudnának. Bár nekem rossz tapasztalatom nem volt a chippel, a következő autómat alapból kellően erős motorral fogom venni, és nem fogok chippel bohóckodni, az tuti.
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #31304 üzenetére
Vagy kellően kis tömeggel.
A következő autóm esélyesen az MX-5/S2000/370Z trióból fog kikerülni.
Same rules apply!
-
bbubby00
őstag
válasz DeathAdder #31303 üzenetére
Mi levittük kecskemét mellé egy profihoz. Előtte németben csinálta a bizniszt. 4beállós garázs, makulálanság. Beült a gép elé, rádugott egy cuccot a computerre, wifin átküldte a jelet a szgépre, majd kb.20 percig állítgatta a különféle görbéket. Lefrissítette a kocsit és kész is. Mondta h a jobban fog menni és kevesebbet is eszik. Kell neki kb500 km-er amíg beáll a rendszer és örülhetünk a fejünknek. Ha véletlen be kéne vinni opel szervizbe és visszafrissítik a rendszert, akkor vigyük vissza és szívesen visszaállítja.
Pesten senki nem akarta vállalni mert h még új a kocsi, meg ecoflex meg blala... 100+ÁFA amit mondtak... hát így 50+utiköltségből megúsztuk, de tényleg kedvezöbb lett a fogyasztás és jobbat is lép
Nem sokat dobott rá, kb 15-20%ot.[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
xcbiker
addikt
Ha már családom lenne... ez a kéne kategória!
http://www.hondanet.hu/nagyon-stilusos-es-tagas-az-uj-hr-v/Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Hmmz
aktív tag
válasz xcbiker #31307 üzenetére
Tegyük hozzá gyorsan hogy előbb végy 8 millió gyenge magyar forintot
De ha már álmodozunk akkor én a legelső gyárilag turbós új civic Type-r-t vinném másfélszer annyiértMottó:Ha kiírnád a telszámot, az árat, meg a várost, akkor már rég megvettem volna...
-
EQMontoya
veterán
válasz xcbiker #31307 üzenetére
És miért olyan jó ez egy családdal?
Lehet, én vagyok marha, de derék/hátproblémákon kívül nem látom indokoltnak a suvokat.
Egy kombihoz képest:
-A nagy légellenállás miatt pályán többet fogyaszt
-Magasabb tömegközéppont miatt (legalább érzésre) kevéssé stabil
-A nagy felület miatt nagyobb tempónál zajosabb is
-Szarabb pakolni a magasan lévő csomagtérbe
-Ha van négykerék-hajtásod, akkor folyamatosan extra súlyként cipeled. Cserébe egy évben két nap van, amikor szintén maximum 10 centi hóig vagy jó, mert utána ugyanúgy felakadnak. A terepjáróképességük ugyanis zéró.Ezen felül szerintem ormótlanul néznek ki, és zavar a magas üléspozició, illetve az ebből fakadó meredek tartása a felsőtestnek.
Értem én, hogy most ez a divat, de tényleg, ennyire?
Same rules apply!
-
-
nagyúr
válasz runner 125 #31311 üzenetére
A címben tetszett a "stílusos" szó mert ahogy ránéztem a kocsira nem tudtam hogy KIA, Hyundai vagy miféle keleti gép lehetne hirtelen.
A belső tér viszont elég korrekt és tetszetős.Més que un club!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #31297 üzenetére
Nagyon szemügyre kell venni a kasznit.
Nemrég vett egy ~8éves kék fiat bravo-t az egyik ismerősöm, melynek elsőre kifogástalan volt a fényezése, aztán egy-két hét használat után látszódott (lehet volt mosás is) , hogy a motorháztető csupa kőfelverődés, tiszta pötty. Úgy eltüntették hogy akkor ott nem lehetett észrevenni! Beszarás.
Ahogy már előttem is írták nem lesz ez nagy autó?
Toyota Corolla E11/E12?>>>W!nman*
ködlámpa , szerintem p&p de azért kérdezz rá (vagy ebay)
"Ez szerintem nem a gyári 15-ös VTI felni, vagy igen!?" - ezt így ahogy van nem értem
ovál nincs[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #31311 üzenetére
Én nem vagyok SUV rajongó, egyetértek Veled, legyenek csak jó kockaformájúak.
Igazából kettő tetszik, a 2. gen X-Trail, aminek nemrég fejezték be a gyártását, az olyan igazi férfias megjelenésű autó, illetve az új Kia Sorento. -
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #31314 üzenetére
Az xtrail meg terepjarasra is alkalmas valamelyest, nem? Ugy rémlik, az nem annyira divat-terepjáró.
Same rules apply!
-
vekk200
tag
Sziasztok! segítséget szeretnék kérni tőletek nem rég vásároltam egy 1.4 6gen Honda sziviket és nem rég ki villant ez a check engine hibakód nem tudom mi lehet az oka nem nagyon értek hozzá hogy tudom ezt kivenni belőle ha meglehet oldani házilag? előre is köszönöm
-
runner 125
nagyúr
válasz szőröscica #31314 üzenetére
Nah igen, az szerintem is nagyon rendben van, de nekem még az Outlander 2. generációja is bejön.
Mennyire érdekes, h a 3. generációt h elfuserála az összes gyártó... mind egy legömbölyített, egy kaptafás, egyedi vonásoktól mentes, tucat SUV lett.EQMontoya
Igen, elég korrekt a hajtásrendszere, úgy ahogy az Outlander-nek is. 2 év nagy TC-s SUV teszten emlékeim szerint e kettő jutott legfeljebb a havas, saras emelkedőn. Szegény CR-V az első bukkanón felült és csak forogtak az első kerekei, a hátsók meg sem mozdultak..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zolynet
addikt
-
runner 125
nagyúr
válasz EQMontoya #31309 üzenetére
A mai divat SUV-ok jó része nem autópályára van kitalálva. Tudni kell h ki mire veszi, hol fogja használni.
A HR-V-mben lévő 1.6 VTEC teljesen átlagos használat mellett szerintem max. 1-2 dl-rel eszik többet, mint egy 1.6-os személyautó. 7,5 az átlagfogyasztásom.
Nem kanyarvadászatra van, de normális közlekedés mellett abszolút rendben van a futóműve, ne billeg, nem szélérzékeny, 120-130-ig a menetzaj is abszolút személyautós, sőt, alapjáraton annyira nincs a motornak hangja, h max. a fordulatszámmérőből látszik h jár.
Volt előtte kombi Astra-m, kényelmi szempontból a magasabb csomagtérpadló számomra sokkal előnyösebb, jobban pakolható, még ha jóval kisebb is.
Ez az extra súlyként cipelés megint a raccsingboj gondolkodás. A kategória nem a LE - tömeg optimalizálásról szól. Egyébként mennyi lehet ez a plusz súly, 70-80kg? Mintha még egy utasod lenne. (5 ajtós HR-V tömege 1300kg...)
Itthon egyre enyhébbek a telek, igaz, de mi pl. elég sokat járunk Ausztriába, többször is jól jött már a 4WD hajtás mostani télen. A 10cm-t azért cáfolnám és a nulla terepjáróképességet is, ha van pár perced nézd meg a linkelt a videókat.
01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10Előnye, h jobban kilátsz belőle, nem vakítanak el, kényelmes a ki - beszállás, könnyű vele parkolni (akár padkára), a kis benzinmotor rövid távokra, városba ideálisabb mint a D5, cserébe nem fogyaszt sokat a Haldex rendszer miatt. Van hasmagasság, nem kell nagyon óvni kátyús úton, vagy gondolkodni h lehajtson-e az ember mellékútra.
Amolyan igazi mindenes, mint egy svájci bicska. Ha, kell lehet vontatni, van hozzá tetőcsomagtartón, korrekt 4WD hajtás, pakolni is tudok bele, 5 személyes, olcsó fenntartani, megbízható, számomra a legjobb döntés volt megvenni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
!Overdose!
őstag
válasz zolynet #31313 üzenetére
A kollégának facelift előtti Civic-e van. Ezen a linken nem látok ahhoz való ködlámpát. Egyébként szerény véleményem szerint csak optikai okokból lehet értelme beépíteni. Igazi ködben nem ér sokat. Inkább egy DRL-t építenék a helyére.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
bbubby00
őstag
Engem kicsit csak az zavar, hogy 90nél 5ösbe 3ezren pörög a motor... Bár eddig hozzá voltam szokva a nagyobb dízelekhez
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Winner_hun
félisten
-
xcbiker
addikt
erről vélemény?
A lyány ezt nézte:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_1.7_cdti_enjoy-8684414[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
honda23
aktív tag
válasz xcbiker #31297 üzenetére
Én is mazda 6-ot nézegetek, nagy, tágas, gyári hibákra kell figyelni(első lámpa magasságállítás, alváz, kézifék bovden berohadás, fékek berohadása, hátsó sárvédőívek berohadása, motor).
7 gen accord nagyon drága, röhejesen drága, mint a 7 gen civicek is.
Nissan almera, primera is nagyon olcsó, 2002-esek vannak bőven 1 milla alatt.
Toyoták is nagyon drágák.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz szőröscica #31333 üzenetére
P11-est mondtad, 1998-2002 közöttieket.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
nagyúr
-
>>>W!nman*
tag
válasz !Overdose! #31324 üzenetére
DRL= ?
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #31338 üzenetére
-
wierra
senior tag
válasz >>>W!nman* #31338 üzenetére
nappali menetfény
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #31341 üzenetére
feherben igen fasza pedig
-
wierra
senior tag
válasz !Overdose! #31324 üzenetére
Front ködlámpa nem ér sokat? .
Voltam olyan ködben, hogy ködlámpával ha lassan is, de tudtam haladni; anélkül viszont meg kellett volna állnom.
Minden esetre nekem többet ér a ködlámpa az Accordban, mintsem DRL-re cseréljem az izzót benne."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
>>>W!nman*
tag
válasz tboy93 #31339 üzenetére
Értem, köszi.
Ez nekem nagyon sufnis... szóval marad így, v max kap vmi gyári (jellegűt).
Amelyik 6.gen-ben volt gyárilag ködfényszóró elől, abban hol volt a kapcsolója?Tboy93: szürke autóra? meg nem akarok ilyeneket. Ink. Csak plug&play gyári cuccokkal.
Kivétel a felni.Más:
Sűrűn engednek el a gyári ponthegesztések? Pótkeréktartó letörve, Imi emltette, h klíma ékszíjat csak akkor cserél, ha 2anya nem forog el... -mákom volt.
Illetve tegnap ki akartam venni légszűrőházat, így a jobb toronyból kicsavartam vna a 2csavart, de csak az egyik engedett...
A motor felé belső, a műanyag sárdugó melletti elforog... Sztem az anya elengedett a lemeztől...[ Szerkesztve ]
-
Zsombe
senior tag
válasz !Overdose! #31337 üzenetére
Egyetértek.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
!Overdose!
őstag
válasz wierra #31343 üzenetére
Elfogadom a véleményed, de nekem más a tapasztalatom. Számtalan autóval kerültem már nagy ködbe, de még olyan szitu nem volt, hogy a ködlámpával érezhetően jobban láttam volna. Szerintem, ha nélkülözhetetlen biztonsági dolog lenne, akkor már évek óta alapfelszerelés lenne minden autóban.
m3tr0: Jó lesz ez! Facelift előttieknek még jól állnak az old school felnik. Fl után már nem annyira.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #31348 üzenetére
Akkor valószínű, hogy jó volt az autó. Tudom nem mindig adja ki úgy, de azonnal le kell csapni, ha van egy jónak tűnő darab.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #31348 üzenetére
Ezt elbaszarintottátok. Sajnálom.
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik