- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz honda23 #31099 üzenetére
Primera és 626 is jó, de nem hiszem, hogy dacból érdemes lenne váltani. Ha kipróbálnál mást is, akkor nem szóltam, de nekünk például (kopp-kopp) összesen nem volt annyi bajunk az eddigi talán 9 Hondánkkal, mint neked.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
zolynet
addikt
válasz honda23 #31099 üzenetére
6gen-be nem ültetnék már komplett családot, az a gyűrődési zóna nekem nem oké, emiatt nagyon sokat gondolkodok egy ats vásárlásán, cseréjén, mert az idő megy és én is a gyerekes vonalra fogok lépni a közel jövőben ... accord topikban mennek most ezek a reflash-elt ecu-s sztorik, azt mondják azzal dinamikusabb a bálna, hát remélem, majd visznek egy körre, meg ugye nagy egymás mellé állás lesz Lacházán
Life is too short to stay stock!
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #31104 üzenetére
Mondjuk én nem ezért kérdeztem, szimplán remélem, hogy nem fog elkallódni egy ilyen egyébként jó állapotban lévő gép - bár ahogy nézem, a színkódunk pont egyezik
Amúgy Hondás FB csoportba nemrég láttam EP3 ülést és kormányt felrakva
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #31106 üzenetére
Na megy 52k a kormány, mindenestöl.
Csak sajnos a karosszériájának a színe nem olyan mint az enyémnek, úgyhogy nem opció
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #31099 üzenetére
Nagyon sajnálom, tényleg úgy tűnik, hogy Te el vagy átkozva Hondákkal
Nagyon sok barátomnak, ismerősömnek volt és van Hondája, akik fele annyira sem tartják karban mint Te, mégis csak a kötelező szervizekre hordják!Haverom meg olyan hogy akármilyen jó elektronikai kütyüt vesz, és akárhonnan azt valahol beszopja biztosan.
-
zolynet
addikt
válasz honda23 #31099 üzenetére
Mennyi lenne bele egy hasznát moci? Mert azért a többi rész igen csak egyben van, kár lenne szerintem kibelezni. Bár azt is megértem hogy Lacháza kellős közepén gyújtanád fel, mert igen nagy szoporollerra pattantál, amit nagyon sajnálok!
Amúgy nekem is van egy haverom, aki mindig opelt vesz és mindig beszopja valamivel, amit nem tudnak kibogozni. Úgy hogy a szerelőjéhez viszi az össze opeles a kocsiját. Valahogy mindig beletenyerel valami szarba. Behúzza a szart.
Kitartást!
Life is too short to stay stock!
-
Winner_hun
félisten
válasz DeathAdder #31109 üzenetére
Nekem eddig úgy jött le hogy a nem megfelelő szervízelés miatt járt úgy a motor, ahogy. Az pedig bármelyik márkánál lehetséges. Ha eddig opelt vett volna akkor most opelt nem venne. Volt egy baromi hosszú listája a 6 genje "hibáiról". Hiba volt 2 vagy 3, a többi az kopó alkatrész, persze honda hibájának vélte azt is.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
>>>W!nman*
tag
Hogy ne mindig csak kérdezzek:
6. gen. Civic
A sofőr oldali napellenző lógott, nem tudtam felhajtani a 2 végállásába, onnan mindig lehúzta a gravitáció. Összenéztem a jól működő jobb oldalival és arra lettem figyelmes, h a felcsavarozott végénél a jobb oldali napellenző esetében kevesebb látszik ki, mint a bal oldalinál.1 perc alatt orvosoltam a következőek szerint:
- kiakasztottam a jobb szélét
- kihajtottam a jobb szélét magam felé, kb 60°-ra, amikor is jól meg tudtam markolni a pálca körül
- megfogtam bal kezemmel a "dudoros" bal felét (szerintem itt van az a kis mechanika, ami végállásban olyan szépen felhajlítja...) jobbal pedig a jobb szélét
- és egyszerűen ráhúztam a pálcára jobban úgy, h közben tekergettem a pálcán...
- a jobb szélén, ahol a görgő van, érdemes értelemszerűen a textilt igazgatni a görgő alá...Jelenleg úgy működik, mint a jobb oldali.
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #31109 üzenetére
Már csak ebc fék kellett volna rá, és 100%-os lett volna a gép...
200e lenne a javítás, de nekem ez már sokk, így megbeszéltem a feleségemmel, megy a lecsóba, és veszünk egy egyszerű családi japán autót, aminek köze sincs a Hondához.
Ráadásul a nagy megbízható Honda pont mindhárom esetben motorhibás, röhej.
Évente max 8e km-enként olajcsere, azonnal új belevaló gyári gyertyák, szíjak, szíjasokon friss vezérlés, tehát én tényleg mindent megadtam mindhárom Hondámnak, most pl motul rbf 660 kuplungfolyadékot is kapott, de minek...Pedig az új olaj, olajszűrő is itt van az asztalon... Friss gyári hátsó gátlókkal.
Vtire meg erre is elment közel 2 milla 4 év alatt, befejeztem, egyszerűen hihetetlen...
Én ezt már nem vagyok hajlandó tovább finanszírozni, pedig a vtit is márkaszerviz garival vettem, letelt az egy év gari és minden összefosta magát azon is...
Egyszerűen nem volt olyan hónap, hogy valami ne halt volna be, műszerfal világítás, világítás, elektronika, valami letört, eltört, stb, mindig volt valami, a ctr-rel végre el tudtam menni egy nyarat hibamentesen(májustól szeptemberig), aztán októbertől jöttek a meglepik ismét, nem is egy hiba, és most ez van.
Tehát akit érdekel a gép, még hiteles, az szóljon, eladó, vihető, engem már nem érdekel, csak felhúzom magamat a dolgon, 200e ft-ért pesten javítható garanciával, de nem nekem.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
>>>W!nman*
tag
Most töltöttem fel a képeket szombatról, néhány gyári alkatrész infó:
- feszítőgörgő Koyo,
- vízpumpa NSK,
- ékszíjak: BANDO 4PK845; 4PK800; 4PK820 -
!Overdose!
őstag
válasz honda23 #31113 üzenetére
Szerintem, ha már kitaláltad, akkor valóban próbálj ki valami mást is a Hondán kívül. Nekem egyébként úgy jön le ez az egész, hogy hiába szervizelted becsülettel az autóidat, ha az előző tulaj elhanyagolta, hibázott valamiben. Ez az olajgomba dolog is olyan, hogy még ha nem is a legjobb konstrukció, de ott magától nem reped el a blokk. Valaki hibázott az autó szervizelésével kapcsolatban a múltban. Sajnálatos módon ennek te iszod meg a levét most. Együtt érzek veled, de nem gondolom, hogy helyes hozzáállás lenne a Hondára haragudni. Példának okáért az én jóval idősebb Civic-em új kora óta három nem kopó alkatrészt kért: termosztát, fűtőmotor előtét ellenállás és olajleeresztő csavar. Ennyi 230+ k km alatt. Az előzőeknek nem ismertem így a múltját, de azokkal sem volt sokkal több probléma. Talán szerencsém volt, talán jobban választottam, nem tudom.
Mod: És nem a Honda bérenc beszél belőlem. A következő 99%, hogy nekem is valami más lesz.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
honda23
aktív tag
válasz !Overdose! #31115 üzenetére
Sajnos haragszom, mert mindhárom Hondámba csak lapátoltam bele a pénzt, óvtam, imádtam őket, de ez most tényleg szíven ütött.
A vezetési élményét semmilyen más autó nem adta vissza, pedig vezettem már jó pár más típust, németet, franciát, olaszt.
De most a családomat helyezem előtérbe, a kislányom, aki két és fél éves, könnyezve nézett rám, apa hol van a kocsi, mikor lesz kocsiEljött a váltás ideje, már megbeszéltem feleségemmel, egyszerűen az összes bizalmam elszállt a Hondával kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
runner 125
nagyúr
válasz !Overdose! #31115 üzenetére
Persze, teljesen evidens, sőt, egy Honda (Civic) használtan, a piaci ársáv aljáról, közepéről, sokkal nagyobb kockázat, mint mondjuk Astra, Swift és társai.
A katroc állapot Honda-tól függetlenül nyeli a pénzt, én pont ezért elvszerűen mindig az ársáv tetejéből választok. Inkább lentebb adom az igényeket, az autó korát, de legyen patika."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
>>>W!nman*
tag
válasz honda23 #31113 üzenetére
Nem ismerem az autóidat, illetve Hondás tapasztalatom is karcsú. Viszont állítottam már talpra 1 öreg autót... Sok év és főleg sok lóvé volt -de ott lakatolás stb (szocialista autó)-, de a tapasztalatom az volt -és veterános közegben is ez-, h elkezded szerelni, kicserélsz valamit, valami más fossa össze magát, illetve más tűnik fel, h nem jó! Viszont ha a végére érsz, és jól csináltad(megfelelő alkatrész, megfelelően beszerelve és ésszel cserélgetve), akkor újra sokáig lehet használni az autót.
És ha a teljes felújításhoz kéne pl 500.000FT és beleölsz 300.000-et és ott feladod, másikra váltasz, akkor nagy valószínűséggel kidobtál csomó lóvét, mert az "új" használt autón is cserélned kell a dolgokat... Az átírásról és hasonlókról nem beszélve...
Szerintem sűrű autócsere csak lelakással éri meg és olcsó autóknál, h relatív kicsi legyen az esetleges bukás. Vagy átb@szással eladni -távol álljon tőlem... (és sose adtam még el autót.)
Ha hosszabb távra tervez az ember, akkor érdemes kiválasztani 1 jobb autót, abba belelapátolni némi lóvét -ami nagy valószínűséggel nem fog megtérülni, hacsak nem veterán lesz egyszer... és használni.A blokkod mennyire hozzáférhető helyen van elrepedve? Alu/vas? Nincs hegesztő haver? Aki érti is a hegesztés dolgait? Ha más nem és sok lóvét rálapátoltál én tuti hegesztetnék ilyen haverral illetve pasztázás? Loctite-nak pl nagyon sok jó cucca van... Kérdés milyen helyen van... Ha állandó jelleggel folyik, akkor para. Kompresszorral, nagy nyomással kifújni olajat, befújni ragacsot, vagy hegeszteni... Persze nem szép megoldás, de lehet jó lenne és nem 200ért.
-
runner 125
nagyúr
válasz >>>W!nman* #31118 üzenetére
Loctite és minden egyéb ilyen esetben csak kókányolás. Te nyugodt szívvel beülnél egy olyan autóba, aminek ragasztott a blokkja?
Más részből egy motor járása komoly rezonanciákat generál, ami akár a repedés tovább hasadását is jelentheti. Nincs mese, ki kell emelni, szét kell szedni és normálisan meg kell hegesztetni, vagy új blokk."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
>>>W!nman*
tag
Hú! Az a matrica a hátsó ajtón... Kövezzetek meg, sose jöttek be ezek, de ez mozgatja a fantáziám... Ez valamely típuson gyári volt? Ha igen, melyiken?
Ha nem, akkor csak hol kapható vajon? -
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #31120 üzenetére
Nem nézted meg eléggé az autómat, nekem is van! Hennakaresz-t keresd a Hondafórumon. Egyébként 1.8 VTI-n volt gyárilag DOHC VTEC felirat. Én értelemszerűen SOHC VTEC-et vettem Karesztől.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
>>>W!nman*
tag
válasz runner 125 #31119 üzenetére
Persze, nem. De ha rés ki van takarítva, aztán paszta/ragasztó becicomázva(kompresszor) mélyre és rávarrva egy varrat... Úgy már inkább. De úgy se. (De én mindent szeretek a maga legnagyobb rendjében! Sőt...)
Keresni kell olyan hegesztéshez értő embert, aki érti a csíziót... Az megmondja mit érdemes... Lehet meg kell fúrni a repedés végében és azt meghegeszteni -h ne repedjen tovább, stb...
De ha beleöntöttem volna rakás lóvét és amúgy szeretném az autót én mindenképp a javításon lennék. Az "új" használt autó újabb lutri.
-
>>>W!nman*
tag
válasz runner 125 #31119 üzenetére
A Loctite amúgy meglepően sokat tud! Használtam már pl. csapágyragasztót váltóban és úgy adódott, h szét kellett szednem... Hát nem volt egyszerű... Pedig még nem volt készre kötve.
Persze a hőtágulás és nyomás lehet hamar kikezdené... De csak van rá kimondottan anyag, nem?
-
>>>W!nman*
tag
válasz !Overdose! #31121 üzenetére
Hát sötét volt!
Ez király! Köszi!
És a linkelt autón a hátsó keréknél, a lökhárítón az a kis sárvédő műanyag... Az melyikeken(évjárat) volt és hogyan volt rögzítve?
Enyémen nincs, viszont a lökhárító peremén van 2 gyári, fényezett lyuk-előkészítés. Decemberi a kocsi, a linkelt meg júliusi... (?)[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
válasz >>>W!nman* #31120 üzenetére
Ha matricáról van szó, akkor ők árban verhetetlenek: matricakirály.
Mi mindig őket szoktuk javasolni, verhetetlen áron dolgoznak. Bármilyen sablont megcsinálnakEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
>>>W!nman*
tag
Valaki nem rég autót keresett nagyban. Ez komoly. Persze az ára is és 0milla alá nem hiszem, h menne... Majd pár hónap múlva esetleg.
LINKbbubby00: köszi!
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
Akad itt bárki aki új Hondát vett, és csak ő használta, és úgy is szar volt? Vagy mindenki ismeretlen előélettel vette használtan 100(200, 300)k-val, és azóta szar?
Csak kérdezem, mert lehet fosozni a Honda stratégiáját, vagy fejlesztéseit, de egy Ferrari vagy egy Toyota motort is ki lehet fingatni 3 km alatt is ha "hozzáértő" használja.Kolléganőtől se vennék Renault Megane-t, aki -10 fokban 1 másodperccel az önindító behúzótekercs kiengedése után 4000-es fordulaton csikorog kifelé a mélygarázsból, vagy másiktól, aki ugyanígy fosatott szanaszét egy Focus 18tdi-t.
Ugyanakkor családban 150k km tettünk 2 új Hondába, és kutya bajuk, céges viszonylatban még három Honda volt a kezeim alatt, és bármi volt is a bajuk, a motorjuk tökéletes volt, pedig a cégeseket nem szokták kímélni.
Nem tökéletes a Honda, de a motorhiba az 99%-ban user error. Ha nem a mostani user, akkor a korábbi.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboy93 #31129 üzenetére
Nem tagadom, tapostam már én is el 2-ben 7000-ig városközpontban 40-es táblánál, ha valami faszparasztból előtört a gyökér. Melegen. De ha hideg a motor, akkor lehet az összes közlekedő egy gigantikus bunkó, leszarom, mert nem fogom nyomni neki. Még ha valahova nagyon siettem is, addig nem nyomtam ki a szemét, míg nem volt meleg a motor.
Aki nem érti hogy működik, annak olyan ez a belsőégésű motorral szerelt autó, mint a villanyautó: lenyomja a gázpedált, megy, lenyomja a féket, megáll. 2x2 bit: 10, 01
Az emberek 70%-a ilyen. A maradékból 20 legalább sejti hogy mi van a motorháztető alatt, és van a 10% aki érti is hogy mi miért történik.És kurvanehéz pont attól a 10%-tól autót venni.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
bbubby00
őstag
válasz BlacKSouL #31128 üzenetére
Barátnőmtől sem vennék szívesen autót. Beül a kocsiba, kulcsot bedugja majd 0másodpercre rá röffenti is a kocsit. Majd habozás nélkül be 1 és nyomja neki. Hát nemtudom meddig fogja bírni a 2.0cdtdi Insignia, de ha túlad rajta, én tuti nem venném meg. És az a legnagyobb baj, h a legtöbb user télleg ilyen
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
m3tr0
senior tag
válasz tboy93 #31132 üzenetére
Nem nagyon lehet elmagyarázni a nőknek ezt. Én édesanyámnak is évek óta magyarázom szépen,hogy mit hogyan kéne, barátnőmnek szintén...még barátnőm jobban próbál figyelni dolgokra,de anyám...inkább hagyjuk.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
bbubby00
őstag
Igen. Ha mellette ülök akkor mostmár indexel is néha. Ha meg rászólok akkor jön a duma, hogy én sem szólok bele h te h vezetsz, mit csinálsz... és csak én leszek a köcsög h baszogatom, miközben csak neki és a kocsinak akarok jót.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboy93 #31132 üzenetére
Nem lehet. Amint mondtam, a többség - és valljuk be, ezek közt ott van szinte az összes nő - nem tudja és nem is akarja tudni hogy hogy működnek a (technikai)dolgok. Lenyomja a pedált, megy, fék, megáll, kormány jobbra balra. Mint a dodzsem. Ami ettől több, bonyolultabb, az már űrtechnika, fölösleges sallang, férfidolog. De ez igaz sok férfira, izé...szóval hímneműre is.
A legtöbb nő, és igen sok
férfi(nemnő) igazából nem is akarja megérteni, ezért hiába magyarázod, nem tudja(és nem is akarja) felfogni. Használni akarja, ha nem jó, lecserélni és ennyi.Kolleginának (aki vezetett már többszázezer kilométert szerte Európában) a céges mikrobuszban gondot okozott a műszerfal fényerő beállítása. "A takarításkor elállították, állítsd már vissza. Mondom: balra a kormány mellett ott egy tekerő, azt kell felfelé... Ne magyarázd meg, nem akarom tudni, majd ha megálltunk állítsd vissza.."
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
-
Snoop-y
veterán
Mai napra is megvolt a kaland. Kaptam egy szep defektet ---> Gumi kuka.
De legalabb benzinkut kozeleben voltam igy a potkerekem egybol fel is tudtam fujniSzoval jovoheten gumikereses 1000-el. Lehet vissza kene valtani 17"-ra
Eleg retro igy a verda
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
EQMontoya
veterán
válasz Napfénysüti #31136 üzenetére
Nálunk is hasonló a helyzet, Asszonyka ismerkedi az IS200 rejtelmeivel. Már egész szépen elvezetgeti. Parkoláson még van mit gyakorolni, de az irány jó.
Same rules apply!
-
Snoop-y
veterán
válasz BlacKSouL #31128 üzenetére
Hehe,
Nalunk ugyanez pepitaban.
Reggel sorakozik mindnki befele a ceges soromponal allandoan tolnak pedig 15meterenkent fekvorendorok vannak.
Csak ugy vagtatnak at rajta mint a vidamparkban. Agyhalott mind.
Kollegano S2000-be be aztan a sarkon mar hallani hogy uveghangon huzatja...New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #31136 üzenetére
Nálunk meg az a helyzet hogy hiába tukmálom hogy vezesse, menjünk ki valahova, nem akarja, mert ez az én szemem fénye, ezt ha lezúzza akkor világvége. Erre meg mindig azt mondom, hogy nézd a nővéremnek is odaadtam, lementek 2000km-t és visszahozta. Mondjuk elölről a toldatot azé leszedtem, biztos ami biztos. Kérte, mondtam vigyed, bármi baja lesz van pénzed kifizeted, ennyi. Ezt is elmondtam, elismételtem neki már számtalanszor, nem nem vezeti. Úgyhogy a köv autót jól meg kell választani.
Többször mondtam neki még ésszerű okokat, pl mi lesz majd ha lesz gyerekünk és sos vinni kell valahova, a kocsi otthon, én nem, na mondom akkor mi van?! Szóval próbálkozok.Jöv héten egy kis alkatrész csere: váltó szimering + 4 gyertya ... nem lesz nagy beavatkozás, ide már nem is kell, szerencsére. Várom már a jobb időt hogy lehessen tekeregni, mostanában nagyon csúszós, nyálkás az út, vigyázzatok jóemberek!
Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
-
bbubby00
őstag
Sikeresen Megrendeltem 2 azaz kettő darab Brembo Max féktárcsát, errefel doboz nélkül 1et szállítottak ki...
Ismét megrendeltem, így várnom kell holnapig, mert csak külső raktáron van.
Remélem holnap 2db-ot hoznak ki DOBOZOSTUL...
Eszem megáll... ki a f*sznak kell 1db tárcsa?[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
bbubby00
őstag
válasz zolynet #31143 üzenetére
Majd 200km-er múlva tudok már szolgálni adatokkal, addig össze kell kopjon a betéttel.
Nipparts sport max volt, ami lyukacsos, de árban duplája is.
Annyira szar csak nem lehet, mint ami most van rajta... Nem pályázni fogok vele, így remélem kiszolgálja arra amire kell. Bő 9ezer magyar Ft-ot megér db-ja a kipróbálásra
/Nekem egyik ismerősöm Seat Leon 1.8T-n ilyet használ, bár ő nagyobb méretben, mert 18as felnivel van és épp egy kicsi van a tárcsa és a felni között, de meg van elégedve vele./[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
bbubby00
őstag
Ja a másik. Kicseréltük az akksit és megoldódott az indítási problematika (úgytűnik).
Mostmár nyit a központizár és a riasztó sem vinnyog random és pöccre indul a kocsi.
Lassan kezd összeállni a képEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
zsigripapa
csendes tag
Sziasztok!
Egy 1998 as Honda civic 1.5 Vtec Aerodeck em van. 185/60/R14 alufelni gumival. Nagyon jó az út komfortja ezzel a felni/gumival. kérdés az hogy ha lecserélném 195/55/R15 re mennyit romlana ez a komfort, fogyasztást mennyivel dobja meg most 6.7.
Esetleg mit ajánlotok rá?
Köszi
-
!Overdose!
őstag
válasz zsigripapa #31147 üzenetére
A 195/55R15 nem helyes váltóméret, ne tedd rá. 15-ösben a 195/50 a váltóméret. A fogyasztást érdemben nem növeli és érezhetően stabilabb lesz az autó, de sokat ront a komforton. Ráadásul szerintem a 15-ös pont olyan semmilyen erre az autóra. A 14-essel gyárias, a 16-ossal jól mutat, de használhatatlan. A 15-ös nekem olyan se hús, se hal.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Aladdin
senior tag
válasz zsigripapa #31149 üzenetére
És mi lenne, ha maradnal a 14"-nál, de 195/60-as gumival? Az még váltó méret, de egy picit nagyobb, mint a gyári...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000