Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • >>>W!nman*

    tag

    válasz honda23 #31113 üzenetére

    Nem ismerem az autóidat, illetve Hondás tapasztalatom is karcsú. Viszont állítottam már talpra 1 öreg autót... Sok év és főleg sok lóvé volt -de ott lakatolás stb (szocialista autó)-, de a tapasztalatom az volt -és veterános közegben is ez-, h elkezded szerelni, kicserélsz valamit, valami más fossa össze magát, illetve más tűnik fel, h nem jó! Viszont ha a végére érsz, és jól csináltad(megfelelő alkatrész, megfelelően beszerelve és ésszel cserélgetve), akkor újra sokáig lehet használni az autót.

    És ha a teljes felújításhoz kéne pl 500.000FT és beleölsz 300.000-et és ott feladod, másikra váltasz, akkor nagy valószínűséggel kidobtál csomó lóvét, mert az "új" használt autón is cserélned kell a dolgokat... Az átírásról és hasonlókról nem beszélve...

    Szerintem sűrű autócsere csak lelakással éri meg és olcsó autóknál, h relatív kicsi legyen az esetleges bukás. Vagy átb@szással eladni -távol álljon tőlem... (és sose adtam még el autót.)
    Ha hosszabb távra tervez az ember, akkor érdemes kiválasztani 1 jobb autót, abba belelapátolni némi lóvét -ami nagy valószínűséggel nem fog megtérülni, hacsak nem veterán lesz egyszer...:) és használni.

    A blokkod mennyire hozzáférhető helyen van elrepedve? Alu/vas? Nincs hegesztő haver? Aki érti is a hegesztés dolgait? Ha más nem és sok lóvét rálapátoltál én tuti hegesztetnék ilyen haverral illetve pasztázás? Loctite-nak pl nagyon sok jó cucca van... Kérdés milyen helyen van... Ha állandó jelleggel folyik, akkor para. Kompresszorral, nagy nyomással kifújni olajat, befújni ragacsot, vagy hegeszteni... Persze nem szép megoldás, de lehet jó lenne és nem 200ért.

Új hozzászólás Aktív témák