- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz zsigripapa #31149 üzenetére
Akkor finoman meg kell ültetni inkább vagy aládobni egy VTI komplett futóművét csonkállványostól és akkor mehet rá a 195/55R15. Ez esetben az osztókör is módosulna 4x114.3-ra és a VTI féke is nagyobb. Ahhoz pedig kell a nagyobb főfékhenger is. És így már nem is megy fel a 14"-es felni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
>>>W!nman*
tag
Hi!
Megjöttek a gyertyáim, de szerintem nem lesz kulcsom hozzá! (LOL! (Szerszámkészlet nem volt autóhoz, azóta vettem Csepeli bontóban, de nem volt gyertyakulcs...))
Szóval esetleg van valakinek gyári eladó?Amúgy a gyertyáim olyanok, mint ezen a képen a legalsó. Tehát kifújásnyomos a leírás szerint.
Találkoztatok már ilyennel?
Én eddig még sosem. -
bbubby00
őstag
válasz honda23 #31151 üzenetére
Miért kínai hamisított? Az ára miatt?
Mi motorokra is mindig a Brembot ajánljuk, eddig senki sem hozta vissza h szar. Ferodo meg hasonló szarokra panaszkodnak, h nyikorog fékezésnél...[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
honda23
aktív tag
válasz bbubby00 #31155 üzenetére
A brembo maxnak annyi köze van a brembohoz, mint nekem az afrikai emberekhez kb.
Nekem félrekoptak, de durván, rázott, nem fogott, nagyon hosszú fékútja volt, gagyi volt, ennyi...Textar, ferodo is megeszi reggelire, meg ott van az ate is...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Hmmz
aktív tag
válasz bbubby00 #31158 üzenetére
Csak hogy legyen más vélemény is:
Nekem ilyen van fent textar betétekkel és beváltak, szépen fog, nem gyári igénybevételnél/lóerőnél is.
Nehezebben melegszik el mint a gyári, elvileg jobban is kopik, de én ezt nem tapasztalom.
1x sajnos eléggé megtéptük úgy 8000km után, azóta néha nyiszereg az egyik oldal: Túlteszteltük a verdát, és hát stabilan füstölt a fék o_O.
De EZT azért nem a tárcsa számlájára irnám..
Rázni nem ráz, továbbra is jól fékez
Most 15000km van benne és még jól megyen kb élete negyedénél lehet épp.
Versenypályára nyilván nem alkalmas, de én simán feltenném következőnek is.
Amúgy honnan rendelted?Mottó:Ha kiírnád a telszámot, az árat, meg a várost, akkor már rég megvettem volna...
-
bbubby00
őstag
Lerendeltem belőle az utolsó4et. 46% kedvezménnyel jött nekem
De úgylátom ismét van külső raktáron is, az hétfőre már magyarba van.
Én amikor lerendeltem, külföldről sem tudtak volna többet hozni.
Tehát ha azt írja, h van külső raktáron, akkor ha du.4ig megrendeled, akkor másnapra itthon van. Ha mindenhol az van kiírva, h nincs, na az a szívás[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #31116 üzenetére
Azóta hirdeted valahol, vagy mi a helyzet??
Igazából (bár nem ismerem egyáltalán az autódat), de ahogy innen tudom elég patika állapotú ettől a hibától eltekintve, és nincs is sok km benne, ráadásul fészliftes is.
Szóval ha le is mondtál a Hondáról nem érné meg rákölteni azt a 200-at és úgy meghirdetni reális áron??
Jó EP3 -akra MO-n is van kereslet, engem is többen megkörnyékeztek már hogy nem-e adnám el, voltak akik a fórumon is csak úgy rám írtak.
Ha motorhibásan hirdeted meg jóval kevesebbet kapnál érte, és (szerintem) nem 200 ezerrel.Már az enyhén nyomott autókat is csak nyomott áron lehet eladni, ami elsőre durvának néz ki, de igazából egyáltalán nem az. Az ilyet valaki mindig megvásárolja, megjavítja és profittal adja tovább...
(#31155) bbubby00 - link
-
bbubby00
őstag
válasz DeathAdder #31165 üzenetére
Most akkor hívjam fel az unix/ic/láng/bárdit és kérdezzem, meg h melyik Brembo gyárból rendelnek?
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #31166 üzenetére
Semmi rosszmájúság, csak rávilágítottam hogy szeretik őket hamisítani szép számban, ezért szkeptikusnak kell lenni ha olcsó és brembo.
Nem tudom hogyan deríthetnéd ki, ez nekem már magasAz meg igaz h úgy sem fogják az orrodra kötni, hogy igen igazából nem gyári brembot hanem valami kínait adtunk el neked
-
bbubby00
őstag
válasz DeathAdder #31169 üzenetére
Csak nem csinál ilyet egy nagy alkatrészkereskedő. Bár a mai világban már nem lehet tudni. (Viszonteladói státusz miatt kapom olcsón)
Elhoztam a kocsit, rajta van a tárcsa+betét. Sokkal biztonságosabbnak érzem, mert nem ringatózik fékezés közben. Viszont a beszerelés ára felért a betétével...
Mind1... Most 200km-er nyugisabb vezetés következik.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
bbubby00
őstag
A hátsó szélvédőfűtésemnek az egyik oldalán a fűtőszál lejött az üvegről, így nem kapja körbe az áramot... Azt hogyan tudom orvosolni házilag? Vagy inkább vigyem el egy szélvédőshöz h ragassza vissza? Tanácstalan vagyok.
[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
bbubby00
őstag
válasz szőröscica #31172 üzenetére
Köszi, ezt mindig rosszul írom
Sajna Winner_hun eddig még nem tudott megtanítani rá
Figyelek a helyesírásra, de ezt az egyet úgytűnik, hogy sosem fogom megtanulni[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
DeathAdder
veterán
Asszem tavasszal én is váltok Sustináról.
crx-en két tulaj szerint is CTR elkezdte enni a sustinát (nekem is) miután azt tették bele, és angol ep3 fórumokon is mindenki motulra esküszik.Úgyhogy tavaszra én is váltok, viszont gondba vagyok, hogy van-e értelme a 300v-t venni amiből 2l kerül majdnem annyiba mint 5l 8100 x-cess
Gondolom nem sínyli meg a jobb olajat, a vezetési stílusom fényében (vagy?? )
Szinte kizárólag városban hajtom, és üzemmeleg motornál mindig elrúgom pirosig amikor csak tehetem.
Évente cseréltem az olajat, az nálam max 5 ezer km.Igazából nem is a pénz miatt vacillálok, hanem hogy van-e értelme az észteres 300v-nek xcess-el szemben
Áhh integra és neduddki válaszára most különösképp kíváncsi lennék
-
bbubby00
őstag
válasz >>>W!nman* #31174 üzenetére
Inkább megköszönném, ha linkelnél Aliról egy terméket, mert akkor meg is rendelném. Igaz, h mire megjön már értelme nem lesz, de legalább működni fog
Találtam OLX-en 1500ért. Az jó ár?[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #31175 üzenetére
Nekem 3-4 decit evett már a végén, de azért, mert repedt volt a blokkom...
Szó szerint ráspriccelte magas fordulaton a jobb belső féltengelycsuklómra.
Amúgy nyárig másfél deci volt a fogyim belőle, szerintem ennyit megér egy jó olaj, a motor járása a mai napig nagyon finom.Ezek a blokkragasztók meg xart sem érnek, sajnos ezt a motort ki kell venni, és meghegeszteni, újramenetezni, olaj, víz, légkondi leengedni majd vissza.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #31177 üzenetére
Nekem az a 2 deci, és ugyan kinyomom a szemét, de akkor is sokallom nagyon.
Azt mondják crx-en ketten is hogy nekik is ilyen problémájuk volt amikor sustinával kezdtek ki, és viszkozitástól függetlenül mindegyik ette
Angliában meg mindenki motul tankol bele, hát bepróbálkozom én is 300v -nél, aztán minden kiderül -
nagyúr
válasz DeathAdder #31178 üzenetére
2 decit sokallasz? A mai modern autókba 1000km-enként után lehet tölteni a kézikönyvek szerint.
Més que un club!
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #31178 üzenetére
olajevés
De akkor miért marad látszólag állandó a szint néhány motornál? Mert a helyét üzemanyag veszi át. [link]
Egyes autótípusoknál nem árt, ha azt is tudomásul vesszük, hogy az olajfogyasztás együtt jár az adott konstrukcióval. Vagyis bizonyos, a gyártó által meghatározott mértékig normálisnak számít. [link]
az autónak van megadva gyárilag olajfogyasztása, ami normális dolog. Gondoljunk bele azért akármennyire jó egy illesztés, azért az sem tökéletes. A dugattyú olaj lehúzó gyűrűjének is lenni kell kenésének, mivel a fém a fémmel érintkezve gyorsan kopásnak indulna.[link]
Ha normál használattal rendszeresen, állandó mennyiséggel fogy az olaj, az nem feltétlenül baj, vannak ilyen konstrukciók, ám amennyiben ez a jelenség megszűnik, az bizony problémát jelenthet. Ebben az esetben szinte borítékolható, hogy valamilyen belső tömítetlenség következtében üzemanyag kerül a rendszerbe, ami miatt az olajszint ugyan állandó értéket mutat, csakhogy az üzemanyag elpárolog, így az olajmennyiség csökken és elégtelenné válik a kenés [link]
Namost nekem is eszi 108 000 km-nél, de ette 4 km-es korában is. Cserébe eljárok 6 liter körül.
Ha választani kell, hogy 10-15 000 km alatt lassan beleöntök 7-8 deci 3500 Ft-os olajat, vagy megyek ugyanennyi kilométert 6 helyett 8 literes fogyasztással (pedig esetemben a fogyó olaj a konstrukcióból eredő optimálisabb megoldás) ... inkább előbbi, mert a 2 liter plusz több mint 100k HUFAláírás (nem kötelező megadni)
-
runner 125
nagyúr
válasz DeathAdder #31178 üzenetére
A HR-V is eszi. 6000km alatt 3 dl a Sustina-ból.
Most volt meg benne pont a 100.000km.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
honda23
aktív tag
válasz Winner_hun #31182 üzenetére
Autó típusa válogatja, és az olaj is.
Pl 6gen vti nem ette az olajat eneos 5w40-ből, hidegindításnál mindig ment az olajba egy kis üzemanyag vagy tényleg kicsit más volt a kenése az olajnak.De a sustinából már fogy, sokkal jobb hidegindítás, és kit érdekelt, hogy evett kb 2 decit ezer km alatt, egy flaska 3e ft volt belőle egy év alatt. Tehát kb 5 év alatt lett volna 15e Ft a plusz olajfogyi.
Tehát a sima eneost nem eszi a motor, az eneos sustinát már annál inkább, de ez így van jól, amúgy vtec felett gyárilag hivatalosan is írják az olajfogyasztást a hondánál.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
!Overdose!
őstag
válasz Winner_hun #31182 üzenetére
A linkeket nem olvastam, de úgy képzeld el a dolgot, hogy a motorolajba került üzemanyag tartós üzemi hőmérsékleten elpárolog. Sok városi hideg üzem alatt ez nem valósul meg és az nívón a szint fix, sőt még növekedni is tud az üzemanyag miatt. Amint olyan körülmények adottak, hogy az üzemanyag el tud párologni a motorolajból, akkor a nívón a szint csökken.
Szerencsére a Civic közel 240k km után sem fogyaszt semmi olajat, se gyakori városozás során, se tartós autópályatempónál. (Eneos Premium Hyper 5W-40)
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #31180 üzenetére
Meg lehet kóstolni azt az olajat, hogy van-e benzin íze vagy szaga ha azzal vegyül, nem?
Tökéletesen megértem egyébként amit mondasz és mondotok, azt hiszem ezek a k20-as motoroknál előírt az 1dl/1000 -es fogyasztás, de továbbra azon a véleményen vagyok hogy szeretnék kipróbálni másikat, vagy az sem jó hogy egyszer ilyet egyszer olyat teszek bele?
Érdekes hogy mindenki szerint a sustinát jobban eszi a motor. -
szőröscica
addikt
válasz DeathAdder #31185 üzenetére
Próbálj ki nyugodtan másat, de mit vársz tőle, mivel lesz jobb?
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #31175 üzenetére
Én is Motul olajat vettem. 8100 x cress... nincs fogyás, jó a hidegindítás is...
Olajszigetről rendelték..Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
DeathAdder
veterán
válasz szőröscica #31186 üzenetére
Megpróbálok
Igazából azt hogy ~5e km után a következő olajcsere előtt a két nívó között legyen az olajszint ne pedig az alsó pont környékén.
Tudom saját hülyeségem, de ki szeretném próbálni a híres motult
-
runner 125
nagyúr
válasz DeathAdder #31188 üzenetére
Ha cserélsz majd számolj be róla, lehet következőnek én is kipróbálom a Motul-t.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
xcbiker
addikt
válasz runner 125 #31189 üzenetére
nekem a Motul 6100 teljesen jó már évek óta.
[link]Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
válasz runner 125 #31191 üzenetére
Jó hát ha a tiédbe az való...
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
válasz szőröscica #31193 üzenetére
Miért?
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
runner 125
nagyúr
válasz xcbiker #31194 üzenetére
A teljesen szinetikus kenése jobb és hamarabb eléri a motor az üzemi hőrmérséletét (csökken a hidegenfutás), így nő a motor élettartam.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bbubby00
őstag
Ma ebben a szép időben meghajtottam az ótót.
Jajjj az a hang 5500fölött... nemtudom megunni...
Remélem nem volt sehol trafi[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
EQMontoya
veterán
-
demars
addikt
válasz runner 125 #31195 üzenetére
Így van! Én ezt raktam bele!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
runner 125
nagyúr
válasz EQMontoya #31197 üzenetére
Világos, üzemmeleg motornál már csökkennek a különbségek, de az autók kis részében van csak kályha (vagy 220V-os villanymelegítő), így a gyilkos hidegindítást a full szintetikus 0-5W 30-40 olajak sokkal jobban viselik. Viszont a kémiailag belőtt full szinti olaj kenése melegen is precízebb, tisztább, jobban bírja a nagy terhelést és az élettartamuk is több, bár én ugyanúgy 10-12k km-enként lecseréltetem a dieselben és ebben is.
Legnagyobb fasság amikor a szerelők jó része egy kicsi 5W40 csipegetést követően a "jól bevált" 10W40-et javasolják, töltik a motorba. Lehet abból nem fog enni, de hosszú távon többet árt, mint használ.
_Ma elkészültem a könyöklőmmel.
Ha, valaki nem emlékszik, innen indult.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz runner 125 #31199 üzenetére
Szoval akkor szerinted kovetkezoleg is eneos sustina 5w40-et rakjak a d14z5-be? Gondolkodtam motulon vagy totalon.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobilinternet
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...