Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bbubby00
őstag
válasz DeathAdder #32551 üzenetére
Jó üzlet. NEKED
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Tegla80
addikt
-
bbubby00
őstag
válasz DeathAdder #32549 üzenetére
Mi ennek a szűrőnek a cikkszáma?
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
nagyúr
válasz DeathAdder #32555 üzenetére
Egyebkent a direktszuronek a hangon kivul van valami mas elonye/hatranya?
-
gaga1
tag
Ismeri valaki ezt az autot esetleg?
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
bbubby00
őstag
válasz DeathAdder #32555 üzenetére
Ha eredeti akkor a dobozon rajta kell lenni nagy betűkkel.
De most nézem a K&N hivatalos oldalát és Direkt szűrőt csak rendszerrel együtt árulnak...Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
nagyúr
válasz DeathAdder #32558 üzenetére
Nekem is tetszik a hangja, de ha megcsapolja a szereny 90 ponibol allo menesem akkor felejtos
-
LógaGéza
addikt
7gen középkonzolt, vagy inkább a komplett műanyag burkolatot elöl hogy szedem le? Tápkábelt kéne behúznom a tűzfalon keresztül, de nem is látom hol jönne be a kábelköteg...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #32563 üzenetére
Megmutathatná nekem is hogy hol van, mert amit én találok az nem megy ki a motortérbe, ami a motortérbe van az meg kb a légszűrők mögött jön be...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
HeavyToys
senior tag
válasz !Overdose! #32433 üzenetére
Ok, kuplung megvolt.
Exedy lett. Az első lengőkarban kellett szilentet cserélni, itt SWAG-lett beletéve, remélem ezzel nem hibáztam, illetve a stabi rudakat is cseréltem, itt Meyle ment a régiek helyére. (nem volt időm fórumon kérdezősködni, ezt ajánlotta az alkatrészes)
Fék még nem aktuális, de előző gazdája Samko betéteket és tárcsát használt, ezt majd szeretném lecserélni, mert eléggé nyúlós a fékhatás.
Két lehetőség lenne, ahogy az árakat néztem. Az egyik a költségtakarékos: Optimal tárcsa előre-hátra, valamint Optimal és Valeo betét szintén ilyen megosztásban. A másik, a Textár tárcsák, és betétek, csak előre nagyon húzós a betét, oda Remsa-t tennék.
Valami vélemény ezzel kapcsolatban? Köszönöm még egyszer a korábbi tanácsodat is!
[ Szerkesztve ]
-
HeavyToys
senior tag
-
!Overdose!
őstag
válasz HeavyToys #32569 üzenetére
Persze. Én is ezt a kombót használom. Egy hátránya van, hogy porol. A Textar-nál sokkal jobb, de tulajdonképpen átlagos felhasználásra az is tűrhető. Ami viszont fontos, hogy bármilyen gyártótól is választasz tárcsát, ugyanattól legyen a betét is. Persze vannak kivételek, de általában nem jó a vegyes párosítás.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
HeavyToys
senior tag
válasz !Overdose! #32570 üzenetére
Akkor gyakorlatilag azt mondod, hogy az ilyen Textarnál gyengébb fékbetétek mint pl Optimal, Remsa, Ferodo lényegében kuka kategória.
Nekem az lenne a fontos, hogy normálisan adagolható legyen a fék. Sokat megyek motorfékkel, helyi adottságokat nagyon kihasználom, de néha nagyon piciket kell ráfékeznem és ugye a nehezebben adagolható fékkel ez rosszabb. Plusz én nem gyakran hajtom a gépet padlógázon, ezért a tartósság lenne a 2. legfontosabb kritérium.
Illetve a fékbetét gondolom a fékmesternél is egy párat jelent előre. Nem kell 2 rendelést leadni az első tengelyre és hátulra.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #32559 üzenetére
Ez mond valamit?
Amúgy az nem direktszűrő amire cserélem, csak egy sima betét a gyári dobozba.
Az én direktszűrőm AEM, de magán a szűrőn AEM-et és KN-t is ír a második képen látszik jól
Elég komoly cuccnak tűnik szerintem tuti eredeti, de biztosan nem tudom mert ezt kaptam az autóval amikor vettem.[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #32534 üzenetére
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Stehe
aktív tag
Sziasztok!
Ezt az autót már nézte valaki? [link] Pár hónapja is láttam ugyanennél a cégnél, de valamiért lekerült, most újra árulják...
-
>>>W!nman*
tag
válasz !Overdose! #32575 üzenetére
Azta!
Ez nagyon komoly!
Van esetleg valakinek beépítve 6. gen Civickbe? Vajon melyik funkciók kelthetőek ebben a párosításban életre?Közben megvan az első rozsdafolt, amivel megküzdöttem... És gyári munkás hanyagságából fakad szerintem... (Japók is tudnak szarul dolgozni!? ) Leszedtem a széljárat műanyag burkolatát, kitakarítottam azt, illetve a fűtőventilátorból kivettem vagy 5-6 falevelet, ami régebb óta birizgálta az idegrendszeremet, amikor épp hangja volt...
A rozsdafolt nem volt mély, csupán lájtos felszíni, néhány bemaródással, de a jövőre tekintve hozzá kellett nyúlni, különben lakatolás lett volna... Ilyen helyen az meg sose lesz jó... Meg kinek/mennyiért van türelme ilyen helyen lakatolni? Én meg elmolyoltam nyugiban a mini köszörűmmel...Pár kép:
Megbontás:
01
02 -az a benti szivacs málik... Cserélhető egyáltalán? Létezik utángyártott?
03
04 - mit csinálhatott az első, 1925-ben született német tulaja, h légpuskatöltény került ide, azt nem tudom...
05 - ha szép ablaktörlőmotor tartókonzolt akartok látni, akkor minőségi ablaktörlő folyadékot használjatok!
06Takarítás után:
01
02 -ez mind a két oldalon csont fekete volt... A fogkefézéstől már látom, h a látszat alatt alakul a baj... A Gyári paszta elvált, a víz beszivárog és bent mélyen rozsdásodik... Mind a 2 zsanért fel kéne szedni és újrapasztázni...
03
04 - egyelőre vékony réteg... Majd pár hónap múlva rálesek, h mi a helyzet vele... Ha tart, akkor majd kap szín azonos bevonatot... De igazából jobb, mintha rohadna és senki sem látja... és nem hobbiautó, hanem munkaeszköz ELVILEG... :SMa ránéztem az olajszintre... ~2500km-rel ezelőtt került be az Eneos 5W40, de a max alatt kicsivel, ugyanott van a szint a nívón, ameddig annó töltöttük... Uh. ennek örülök. És még egyszer thx az olajtippet !Overdose!-nak!
-
runner 125
nagyúr
válasz >>>W!nman* #32577 üzenetére
Szép munka, ezt a műanyagot valamikor én is le akarom szedni, pont ezen okokból. Elvégre itt vannak a vízkivezetők és itt landol a szemét, mocsok jó része is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
honda23
aktív tag
válasz EQMontoya #32579 üzenetére
Ha sport autót akar az ember, fn2-t felejtse már el, nehéz, alulkormányzott és ritka fos a hátsó futóműve, ep3 nyers, dinamikus, pörgős, olyan, mint egy gokart, és sokkal könnyebb is.
Viszont jó ep3 ebben az országban nem kapható, marad külföld, mondjuk fn2 és 7gen accord type-s és sport sem... Egyszerűen nincs eladó, talán azért, mert jó autók... Meg kevés is van belőlük az országban.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
EQMontoya
veterán
válasz honda23 #32580 üzenetére
Igen, pontosan ezért nem javaslom én sem. Karotta is írta, hogy nagyon butus a hátsó futómű.
FN2 helyett inkább vennék egy Mazda6 MPS-t, az legalább awd és bele lehet rakni a családot is. Élményautózni meg ugyanúgy limitáltan lehet vele.
Ha meg fiatalabb élményautó kell, akkor MX-5 NC.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Stehe
aktív tag
válasz honda23 #32580 üzenetére
Nem sportautót, hanem sportos autót szeretnék... Jelenleg 7gen Civicem van, és szeretnék egy újabb,. és erősebb autót. Fn2-nek a hátsó futóműve igaz elég egyszerű, de attól még lehet jó autó...
Az új Type-R elég drága lesz, úgyhogy ha újabb, de erős autót szeretnék nem nagyon van más választásom, mint FN2. Hondához meg ragaszkodom -
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #32577 üzenetére
Szép munka! Én is tervezem, de időm még nem volt rá!
A computer összes funkciója beköthető 6gen-be. Angolban így néz ki az óra helyén:
Apropó: kíváncsi valaki 6gen vagy angol Civic típusbizonyítványra? Privi, ha igen!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
runner 125
nagyúr
válasz !Overdose! #32583 üzenetére
Nagyon jó holmi és ahogy nézem nem is olyan húzós, a HR-V-be is beraknám, viszont sajnos nincs hova, főleg ha bekerül a 2 DIN-es fej.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
EQMontoya
veterán
Döntsd el, hogy kell-e a mű hátsó ülés (amire maximum gyerek vagy csomag fér).
Ha nem, akkor inkább vegyél valamit, ami nagyobb élményt ad (pl. MX-5 NC), vagy csak szebb, mert coupe (pl. Celica 1.8 TS).Az a bajom az FN2-vel, hogy családi autónak nem jó, meg élményautónak sem.
Sportosnak sportos, de ezt a szintű sportoságot sedaon és 5 ajtósok is tudják adni, amik sokkal praktikusabbak.Ami nagyon jó az FN2-ben, az a motor, illetve az én ízlésemnek a beltér is bejön. Ezen felül viszont sem a használhatósága, sem a külleme, sem a vezetési élménye nem egy nagy durranás szerintem.
Same rules apply!
-
>>>W!nman*
tag
válasz runner 125 #32578 üzenetére
Köszi! Lehetne szebb is azért... De -egyelőre?- nem veterán!
Igen+két oldalon bukik le a szemét a sárvédők alatt. Tehát a 2első ajtót ha kinyitod és az alsó zsanér alá benézel, ott láthatod azon dolgokat, amik bekerültek az esőcsatornába... (Én azzal kezdtem a takarítást, 1-2hónapja... Oldalanként jó 2 marok humusz és falevél elegye jött ki...)
De összességében azért kellemesen csalódtam. Úgy gondolom, az a mennyiség sok idő alatt rakódhatott be, mégis eddig nem okozott problémát... Jó kis kocsi ez...
Még a hátsó lámpabúrákat tervezem kiszerelni, illetve a csomagtartó gumikéderét le... Mindkettőnél az a meglátásom, h lesz mit takarítani... És kíváncsi vagyok, van-e rozsda... -
>>>W!nman*
tag
válasz EQMontoya #32579 üzenetére
Ha már ebc, akkor ne green! -miért?
(#32583) !Overdose! :
Köszi! És a képet is! Nem angol 6 gen-esről is van esetleg képed?Közben találtam:
http://www.reveltronics.com/en/products/universal-trip-computer-utcomp# -20. kép. Nem is rossz![ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #32580 üzenetére
grego érzésem szerint elcsábul az új typer-re és akkor felszabadul egy igazán jó ep3 az országban.
Mondjuk az ára is szép lesz az tuti, épp tegnap néztük vti-ket a havernál hogy mennyire felmentek az árai, valami 750ezertől kezdődnek ha jól dereng még, bezzeg amikor tavalyelőtt adtam el az enyémet volt fent egy rakás 3-400 között is
-
EQMontoya
veterán
válasz >>>W!nman* #32587 üzenetére
Mert a green az "eco" fékjük.
Biztos az is frankó, de nem hiszem, hogy komoly teljesítménybeli pluszt adna egy gyárihoz képest. Ha erő fék kell, akkor szerintem red vagy yellow.
Green csak akkor, ha nem sokkal drágább, mint mondjuk bármilyen minőségibb, amit egyébként is rárakna az ember utcai célra.Same rules apply!
-
gaga1
tag
-
gaga1
tag
válasz DeathAdder #32588 üzenetére
Tanusithatom,hogy milyen dragak a 6gen-ek
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #32588 üzenetére
Az tényleg jó vétel lesz ha eladja.
Mindig is nagy differencia volt a vti-k ára között, ahogy most is ~700k-tól ~1.5millióig.
Ott van Lucky gépe, senki sem érdeklődik rá, pedig tele van jobbnál jobb cuccal. (ami 1.695misiért van fent)
Csak a motortérben közel 1misi van. Ha elkezdené kiárulni biztos ráharapnék 1-2 dologra, pl arra a skunk2 szívósorra régóta fáj a fogam.Megvan az oka a cai problémának?
Most olvastam crx-en h üzemanyagszűrő cserét javasolnak, jó diagnózis lehet.
Hamarabb járnék utána mint adnám el.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
Hamár témában volt, ezeket a KN betétek amik a gyári légszűrőházba mennek milyen gyakran kell tisztítani?
Van két KN tisztítószettem is.A direktszűrőt én 500-anként tisztítottam, mégis direktbe szívta be azon a szűrőn keresztül egy karom hossznyi csövön a levegőt. Nem akartam megkockáztatni hogy bármi koszt is beszívjon, mert igazából megvetem az ilyesmit, csak a hangja miatt használtam
gaga1 - Te tanúsíthatod, de az megint már egy másik véglet
Rongy vti-kért miket kérnek te is láttad, na ilyenekért kértek pár éve 3-400 akatzolynet - Igen, de az ilyen felnyomott dolgokat sosem fogják megfizetni, inkább többet érne ha kiárulná szerintem és visszacsinálná gyárira.
Fehér skunk2 CTR is 2 milkáért ment el annóban, és volt benne bazi nagy érték.
Amikor 3.5 milkáért hirdették meg sem ugattákAzt mondta higany, hogy a nyakát teszi hogy ezt nem a CAI okozza, mert ha valóban az lenne hogy annyival több levegő kap, hogy a gyári ECU nem bírja már el, akkor programozáskor nyerni kellene vele egy 20-30 lóerőt, ami nettó baromság persze.
Csak akkor mi? Az itt a kérdésMindenesetre minden más gyári az autón, és tegnap beraktam a komplett gyárit légszűrőházat.
Ötször leforgattam az ötöst és semmilyen anomáliával nem találkoztam.Azt a tanácsot kaptam még hogy benzinszűrő.
Hát mondom 2 éve cseréltem amikor megvettem az autót, azóta kb. 10ezer ment bele szóval az sem lehet...
Vagy most cseréljem ki mégegyszer?
Legszörnyűbb hogy hibakódom sem voltMindenesetre most megnyugodtam hogy jó, de ha ezek után gyári felállásban egyszer megint így járok akkor leszek nagyon ideges
szerk. szívem megszakad hogy eladom a szűrőt
Az autót nem sajnálnám ennyire ha eladnám[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #32593 üzenetére
20-30lóerőt egy cai-tól meg egy progitól tuti hogy nem kapna.
Mose-R-nak van kb 230-240lova, de ott azért került egy s más a motortérbe.
Nagyon kíváncsi leszek mi fogja megoldani ezt a furcsa problémát.
Ne szakadjon meg, ne add el.Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #32594 üzenetére
Be is ment 14 alá negyeden, fúú de irigylem (csak azt az 1-1,5 millát nem ami benne van a motorban)
Hát igen, ezért is mondta higany hogy ezt valószínűleg nem a cai okozza, mert programozással jó esetben is csak 1-2 le -t ha hozna.
Ha hozna 20-30 -at akkor érthető lenne hogy gyári ecu-val így megtorpan, de annyival nem kap több levegőt, vagyis szinte semmivel sem kap többet ő szerinte.Mindenesetre az is közrejátszhat szerintem, hogy gyárilag 128 keskeny járaton át jut el a levegő a szívósorhoz, direkttel meg egy alkarom hosszúságú és vastag fém csövön.
Ha még egyszer megtorpan, akkor benzinszűrőt cserélek, és ha utána is.... hát akkor tanácstalan leszek
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #32588 üzenetére
Lesz neki rá 11 misije?
Ez tuti nem benzinszűrő, akkor most is csinálná a torpanást, sokminden lehet, én nem cseréltem még sem az ep3-ban két év alatt, sem a mostani accordban. Ezekbe csak gyárit szabad rakni, utángyártott nem jó, még a mérete sem, menet stb.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
LógaGéza
addikt
Beázással mit lehet kezdeni? Első ablak mellett beázik az ajtó mind a két oldalon, mintha a vízlehúzók nem illeszkednének rendesen. Ezzel az a baj, hogy a hangszóróim nem szeretik...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
attrax
aktív tag
-
gaga1
tag
Na most mar en is Honda tulaj vagyok
Ma vettem egy szamomra tetszetos peldanyt.
99 ev vegi Vti. 4 ajtos ezust szinu.
Nagy elmeny volt a hazaut.Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Formula-1
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- DIGI internet
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest