- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Yettel topik
- Netfone
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MG5 menetpróba
Hirdetés
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
ph Bemutatkozott a Dali koncepció a Zephyrus G14 csúcsnoteszeken, ami a testreszabhatóság új szintjét hozhatja el a hordozható masinák világába.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaylorPro
addikt
válasz nandow #52026 üzenetére
Itt a megoldás!
yodamester10: ismerés érzés. szeretem ropogtatni a havat meg az ABS-t tesztelni, a fékerő szabályzót. Jó móka. Meg nem árt gyakorolgatni a csúszásokat. Fasza új gumijaim vannak nekem is. Continental Premium Contact.
Qru:
Ilyen a lámpám:
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 Hazel
-
Qru
MODERÁTOR
válasz nandow #52905 üzenetére
A gyári színt én is megtartanám... Bár az pont ez a klasszik felniszürke.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz nandow #53038 üzenetére
[Schlosser Kft.] Haverom itt melózik szóval tuti nem hamis cuccot árulnak.
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
válasz nandow #53547 üzenetére
Például: Kinti hőmérséklet 27 fok, beltéri hőmérséklet 34 fok.
Elindulsz, klímát bakpcsolod, letekered 25 fokra. Kompresszor beindul, a légcsatorna hideg-meleg terelője elfordul a hideg felé vagyis több hideg levegőt kever a közös befújó csatornába. A kompresszor kapcsoló üzemmódban működik, automatikusan, hőérzékelőkkel (is) vezérelve, de folyamatosnak tekintett üzemben. Vagyis jellemzően menet közben, menetszéllel időnként behúz a kuplung, működik, időnként kienged, nem működik. Ezt abból lehet érezni, hogy időnként kicsit megtorpanhat az autó. Melegben álló helyzetben akár folyamatosan is mehet a kompresszor (és a külső ventilátor)
Amint a beltéri hőmérő kb. 26-27 fokot érzékel, vagyis ennyire lehűlt a beltér, akkor a hideg-meleg terelő elkezd átfordulni, és automatikusan egy kis meleget enged át, vagyis a klíma hőcserélő felől is, és a fűtőradiátor felől is enged be levegőt. Amint a 25 fokot eléri, és van vertikális légterelője, akkor automatikusan a felső nyílásokhoz hidegebb, az alsó, lábtéri nyílásokhoz valamivel melegebb levegőt terel. (Ez ilyen általános beállítás, hogy állítólag így komfortosabb az átlegembernek)
Minden esetben ha hőmérséklet egyensúly állt be, a kompresszor a nyomásviszonyok, külső hőmérséklet, belső hőmérséklet, sőt, a napérzékelő alapján ritkábban, vagy sűrűbben kapcsolja be magát, de gyakorlatilag folyamatos gáznyomást, azaz hideg hőcserélőt biztosít, a vezérlő viszont a terelőkkel úgy állítja be, hogy a nagyon hideg levegő mellé kisebb-nagyobb arányban kever kis meleget is, szintén a hőérzékelők jeleinek figyelembe vételével. Kisüt a nap: több hideget kever. Befelhősödik, több meleget ad hozzá. Hűvösödő kinti levegőt érzékel, több meleget kever hozzá. Forrósodó kinti levegőt érez, több hideget ad. Stb. Vagyis a kompresszor majdnem folyamatos üzemben, folyamatos hideget állít elő. A hozzákevert meleggel fogja szabályozni a beltér hőmérsékletét.A ventilátorsebességet kézi módban te adod meg, sőt, a befújás irányát is, hogy melyik rácson jöjjön, ő csak hozzáigazítja a befújt levegő hőmérsékletét úgy, hogy minél jobban megközelítse a beállított értéket. (Pl. Ha valaki csak lábra nyomja a hideget, sokkal később langyosul el, mintha mindenhova nyomja, hiszen a befújt hideg lefelé megy lentről viszont nem jön föl, a hőmérő pedig középtájon szokott lenni. )
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Winner_hun
félisten
válasz nandow #53754 üzenetére
Nálam se jelenik meg ha direkt szúrod be.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
BlacKSouL
addikt
válasz nandow #53876 üzenetére
Igen, ha full auto mód van mindent magától állít. Melyik nyíláson fújjon, milyen erővel, és mennyire legyen hideg a befújt levegő. Sőt, még a belső keringetést is átállítja ha úgy gondolja.
Nyilván a szenzorokból kapott jelek alapján van egy programja, ami alapján állít. Mint egy motorvezérlő elektronika. Hogy miért fúj sokáig hideget nem tudom, de nekem sem tetszett soha amit ő állított, ezért soha nem használok auto módot. Maximum 2-es erősséggel, eleinte föntre és lentre, 24 vagy 25 fokra azoktam állítani, a rácsokat pedig teljesen fölfelé. Ha már érzem a tarkómon a hideget, akkor leveszem 1-esre és kész. Esetleg átállítom csak föntre, és néha keverek lábtérbe.
Amúgy ma próbáltam, 28 volt kint, bent már izzadtam, benyomtam 24-re. Bekapcsolás után 5 perccel már 2-ről 1-re vettem vissza, addigra lehűlt az egész utastér.
Automatán nekem túl erősen fúj túl hideget.Soha ne magadra irányítsd. A vezető rácsait is inkább szétfelé, hogy ne érjen közvetlen légáram. Amúgy ha full auto módban mondjuk letekered a ventilátort, akkor az kézire váltja a ventilátort, de minden más marad auto. Irányra is igaz, ha belenyúlsz csak abba, akkor csak azt teszi kézire, az erősség marad auto. Atb. De akkor inkább fölösleges az auto. Ha kiismered mi a jó, akkor szerintem barátibb a full kézi mód mindenre.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz nandow #53881 üzenetére
A városi üzem nem releváns, mert változik a fordulatszám, ami gyakran alacsony. Olyankor a kompresszor sem dolgozik csak alacsony fordulaton. Mintha a split fali inverteres klíma leszabályozna. Ezt akkor látni jól, ha beülsz a leparkolt meleg autóba, beindítod, és benxomod a klímát. Odateszed a kezed a rácshoz, hideg, de nem nagyon. Aztán frlpörgeted úgy 2000-re, ott tartod, és hirtelen lehűl.
Ettől függetlenül, ha tartós haladással 24 fokra beállítva megy 10 percet, majd utána feltekered 28-ra, akkor el kellene állítódnia a meleg felé. Annyi idő alatt biztos hogy 28 alá megy a beltér, és talán az utastéri hőmérő is. De mivel nagy a tehetetlensége, ezek lehet hogy hosszabb idő alatt történnek. Ha 50 fokos utastéri hőmérsékletről indulunk, akkor sok idő kellhet mire a szenzorok lehűlnek 28 alá.De ha hosszabb idő, félóra után nézve se fúj meleget 28-ra csavarva, akkor is lehet szenzorhiba, szoftverhiba, állítómotor hiba.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz nandow #54147 üzenetére
C3 dízelbe való elsősorban, nem okoz kárt a benzinesben sem ha csak a gyártó nem ír elő kifejezetten alacsony HTHS értékű olajat. 30 ezret mentem benyósban C2/3-as olajjal nem vt gond.
Most én is pont ezen bizonytalanodtam el, hogy mennyire ok a C3-as szint (a szerelőm is pofázott, hogy ne dízeles olajat tegyek bele) és lett az A3/A5-ös 8100 ec-energy. Na most pont ezen filózok, hogy nem lesz-e túl vékony. Ez a meleg oldali 10-es sűrűség... Meglátjuk, ha eszi akkor keresek vmi sűrűbbet.
#nincsbennetarcsi
-
agabe
addikt
válasz nandow #54574 üzenetére
Koszi, igen ilyesmire voltam kivancsi
Facebook csoportban mar tekertem vissza (Accord Club Hungary tunik eleg nagynak es van elet is), de nem talaltam eddig. Lehet mas csoportban van ?
Sebaj, a leirasod szerint gondoltam en is, azzal a kulonbseggel, hogy a mar ugyis meglevo Bury CC9048-at hasznalnam akkor igy. Persze folosleges lesz a benne levo erosito, de egyreszt mar be van szerelve mikrofonnal egyutt, masreszt megvan a kapcsolasa a be / kimeneti 24 erintkezos csatijanak amibol kb csak a line out-okat, meg a +12 voltot es a foldet lehet majd hasznalni ( lejatszas kozbeni zenevaltashoz pl. nincsenek rajta bemeneti jelet fogado erintkezok), de ugyis minden a telefonon van ami zene (spotify foleg), igy bluetooth fonkicojan kivul mast nem hasznalnek, kulon mp3 lejatszas memkarirol, usb stick-rol nem lesz.
Most mar csak szereznem kell egy 14pin-es csatites a kiosztas alapjan bekotni.
Ezt a 14-es csatit vki tudja hol lehet beszerezni ? Azt sem tudom hogy hivjak
-
BigBlackDog
veterán
válasz nandow #54669 üzenetére
Tegnap voltam egy Honda szalonban, ott az 1.0T Civicre, Elegance Navi felszereltséggel mondott az értékesítő nekem egy 5.8M Hufos akciós árat. Ugyanezzel a motorral és felszereltséggel és CVT váltóval 6.3M Hufért tudják adni. Elvileg 2-3 hét alatt meg is jönne rendelést követően.
Ha már ott voltam, beültem a Jazzbe és a Civicbe is. Jazz nem rossz autó, de nálam kiesett. Nagy problémát nem láttam, csak apróbb, idegesítőbb dolgokat. Elegance felszereltségnél is műanyag az ajtón lévő kartámasz, a túl alacsonyan van, ezáltal használhatatlannak tűnt a középső kartámasz is, illetve a pedálok is kicsit furcsán álltak. Nem beszélve a kuplungpedálról, amit nyomkodva az UFO Civic kuplungja jutott eszembe, amit rühelltem benne (nem érezni a fogáspontját és rohadt könnyű benyomni). Egyébként nagy a tér elől és hátul is és a csomagtartó is értékelhető.
Elegance felszereltséggel (navi nélkül) és CVT-vel az 1.3-as 5.44M Huf lenne, míg a 1.5-ös motorral a Dynamicot szintén CVT-vel 5.32M Hufért adják. Viszont november-december közepén tudnák csak átadni, ami enyhén szólva sincs közel.Civicbe beülve nem csalódtam. Egyedül kb. csak a kormánybőrözés emlékeztetett az UFOra, de nem érzem ezt problémának. Álló helyzetben nagyon nyálcsorgatós. Tetszett a rövid úton járó klattyanós váltó is.
Viszont a gari témájáról beszélgetve háromszor is elhangzott az értékesítő részéről, hogy nem lényeges a garancia rövidebb időtartama (3 év teljeskörű), mivel egy Hondával úgysincs gond igazából. Nem akartam megemlíteni neki a 8gen Accord Type-S 2.4-es olajzabáló motorját.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
-
-
hülyegyerek
addikt
válasz nandow #55013 üzenetére
185, és hátulra beülve simán marad 5-8 cm a térdem és az első ülés között. A sedanban a lábtér még nagyobb, viszont abban a fejtér kevesebb. Nekem még jó volt, de szerintem 190 felett már kevés.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz nandow #55018 üzenetére
Dehogynem. Szívesen vettem volna, de ahhoz már hitelt kellett volna felvennünk.
Egyébként az a baromi érdekes, hogy a hatch képeken néha gagyin néz ki, élőben viszont nagyon brutál, a szedán meg pont fordítva.[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Milyen switch-et vegyek?
- Robot fűnyírók
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Építő/felújító topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fotók, videók mobillal
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen