- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- Mobilhasználat külföldön
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
Hirdetés
-
Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
ma A legfrissebb renderek alapján ránézésre nem lehet majd megkülönböztetni a Pixel Watch 3-at az elődjétől.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoolsNOS
veterán
Hát nem a sima sárgát raktam bele. Kék az üvege, és inkább fehér fényt ad. 250nél biztos többet tud, mert pár évet már szolgált a régebben a ford fiestámban. Azt gubertam elő most, hogy ez kiégett, és emiatt cseréltem végül mindkettőt. Remélem nem adja meg magát pont emiatt egy hónap alatt
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
nagyúr
-
demars
addikt
Sokszor öcsémék is kérik, hogy hagyják ott az autót. Ha csúsznak valamiért és nem fér bele sokan inkább otthagyják és másnap mennek érte. Van, hogy este 10 -ig melóznak és utána állnak neki az ilyen egyszerű munkáknak.
Ebből még sosem volt gond, igaz nem is racsingolnak más verdájávalAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
Ismét csak a napi használatú kisbuszunkat emlegetem.
Ennél az van, hogy ugye 2 turbó. Nem iker, egy kicsi egy nagy. Ha már meleg(ebb) a motor, és merem neki nyomni, akkor a következő történik:
2-3-4 fokozatok bármelyikében 1100-1200 fordulat környékén nyomok egy padlót. Semmi nem történik. Szó szerint semmi. Kb. 5 másodperc elteltével elkezd nagyon nagyon lassan emelkedni a fordulat, majd amikor eléri az 1500-at, akkor felpörög a kisturbó, felmordul a motor és tol egy lendületeset 1900-ig(!), ahol a kicsi lefúj, és elkezd fütyülni a nagyobb. De az annyival nagyobb, hogy még mindig padlón, sőt kickdown-gombon is áttaposva, újra meghal a lendület 2100-nál, és felpörög ugyan lassan, de annyira lassan, hogy szinte megtorpanásnak érezni az 1500-1900 köztihez képest, és 2400-tól 5000-ig gyakorlatilag teljesen felesleges pörgetni. Gyorsulni nem gyorsul, hangosnak hangos, felváltáskor 2000 fölé esik, ahol a nagy turbó még nem fog pörögöni(hacsak nem tartom padlón a jobblábam amolyan paraszt ALS gyanánt), a kicsi még és már nem fog, mert mire felpörögne már le is fúj, vagyis teljesen halott turbótartományba esik a fordulat, ahol inkább megtorpan mint húz. Azaz 1500-2400 között lehet csak neki taposni, mert úgy mindig 1600 körülre esik, és ott a kicsi mindig megtolja annyira, hogy lehet váltani. De azon alul és túl...semmiSzóval kissé nagyon szűk tartományban használható...OK, 1,6-os downsizing motor, és normál használatra elmegy, de akkoris. Lekorlátozhatnák elektronikusan a fordulatot bátran 3000-nél mint a buszokban kamionokban. Csak utóbbiak 1000-nél már legalább húznak.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
bluyoo
nagyúr
Köszi, módosítottam:
MAN-W610/6/BE Olajszűrő 3 186 Ft.
A lég/pollenszűrő maradhat?
Vagy ezeket is módosítsam inkább Mann-ra?
MAN-C3132/BE Levegőszűrő 6 964 Ft.
MAN-CU2327-2/BE Pollenszűrő 8 669 Ft.(#44972) tboy93
Hát árban ez a Filtron jóval kedvezőbb mint a Bosch vagy a Mann.
FTR-AP104/2/BE Levegőszűrő 4 425 Ft.
FTR K1198-2X/BE Pollenszűrő 4 266 Ft
Van olyan jó mint a fentiek? Vagy nem észrevehető a különbség?[ Szerkesztve ]
Bazinga!
-
Toobee
veterán
Nem merem, mert utcán alvós az autó. Jazz-be nem férünk be négyen, de tetszik mindenképp. Civic hibrid pedig egy picit sutább, mint az Insight, ahogy olvasgattam, illetve az Insight-ban reszelgettek még kicsit az IMA-n. Az ára is vonzó, illetve minden benne van, amire nekem szükségem lenne (tempomat )
https://barbieripnk.hu/
-
bluyoo
nagyúr
Meg sem nyikkan.
Az én megállapításom szerint csontra van fagyva benne a folyadék.
Gondolom a már megfagyott nyárira rá lett töltve a téli és azért folyékony a tetején, de (ma már) a szintmérőt sem tudtam kihúzni.
Keresek egy fűtött garázst kiolvasztani. Meglátjuk mi fagyott szét.
S4 -et használtam évekig, kapott eleget a kis dízelben.
Ezt a Yuasa -t nem ismertem, de 17K -ért találtam, az nem annyira drága.(#45066) honda23
Mi a gond velük?Bazinga!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Város, 23-a és a mai nap eddigi közös átlaga a BC szerint. Rátankolni nem szoktam, majd kiderül, mennyi az annyi ha megint lesz egy teletank. Azért ilyen alacsony szerintem, mert nincs dugó De tartok tőle 7,6 alá már nem fog menni. Az M0-án is 6.1-6.5 volt 110-re belőve, ennél lejjebb csak akkor menne, ha tartósan 80-al mennék 100km-en keresztül
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
czirok000
csendes tag
http://totalcar.hu/tesztek/hondacivic14/
Civic 1.4 83 le Teszt
Jó kis kocsi azért na, de egy lényeges mondatot kiollóznék a cikk-ből :
...komoly gyilkolászás nélkül még a szomszédos Suzuki Alto (0-100 km/h: 14,8 s) lenyomása is nehézségekbe ütközik.
Ezt kell mérlegelni, hogy a vezetési szokásainak ennyi kraft megfelelő, kielégítő e, ha egyből nem a válasz akkor csakis az 1.8 i-vtec.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
-
mgoogyi
senior tag
Nekem Legacym volt (2.0 benzin-lpg), arra mondták, hogy castrolt szoktak bele tenni, de mondjuk nekem olajcserét nem csináltak, sok minden mást igen. Volt egy csúnya szelephézag problémám az lpg miatt, hónapokig szívtam vele, voltam pár szervízben Szegeden, sehol sem jöttek rá, mi a gond. Aztán felvittem hozzájuk és másnap hívtak, hogy tudják mi a gond. Nekem nem volt velük semmilyen rossz tapasztalatom, másrészt eléggé vallás szerű dolognak tartom azt, hogy ki milyen olajat gondol jónak. Értelmes publikált tesztek ugyanis nincsenek arról, hogy két olajat azonos valós körülmények között összehasonlítanak.
-
mgoogyi
senior tag
Én ezért egy szervízre sem haragudnék emiatt. A legtöbb szervíznek megvannak a berögzült megszokott dolgaik, sok helyen a 10w40 mindenbe téma megy. De mivel gyakorlatilag minden évben napokat töltök azzal, hogy mi legyen a köv motorolajam, így mindig én viszem a cuccot. A bejáratott szervizem meg sosem problémázott ezen. Csak hát a legtöbb ügyfél feltehetőleg leszarja, hogy mit raknak a kocsiba.
Hát nekem gyári lpg volt, előre felkészültem arra, hogy hogyan lesz szervizelve. Szerbiában, Szegedtől 50 km-re ugyanis van egy fickó, aki ezzel foglalkozik. Egyetlen xenonos szövetüléses gyári lps-s kombi lega volt eladó 2013 áprilisban az utsó szép szériából(2007-2008) egy nőtől és én marha megvettem. Aztán elvertem rá 600k-t egy év alatt(2 szett gumi, lendkerék, fékek, gázinjektorok, stb stb...), 3-4 kört voltam Szerbiában vele, aztán szeptemberben elkezdett sokszor rángatni 2000-es fordulat körül. Mondjuk addigra pont elegem volt a szervízeléséből, mert minden komolyabb dolog miatt vagy Pestre kellett vigyem vagy Szerbiába. (Akkor rájöttem, hogy hiába volt az álmom ez a kocsi és milyen jó vezetni, de nem akarok a tulaja lenni és elkezdtem hirdetni.)
Próbáltam a helyi szervízekben megoldatni a dolgot, a megszokott szervízben már mondták a 3. kör után, hogy menjek inkább fel megint, mert nem találják a hibát. December elején irány Pest, a Seibiko egy nap alatt megtalálta, hogy szelephézag a gond. Pikkpakk megcsinálták, végre hibátlan volt a kocsi, gondoltam tankolok egy kis lpg-t, de nem ment, hanem folyt szét mindenhova. Fasza... Megint helyi szervízek, senki nem tudott vele mit kezdeni. Ott már kezdett elgurulni a gyógyszer.. szerencsére lett vevő januárban és örültem, hogy el tudtam adni annyiért, mint amennyiért vettem... (Ha Pesten laktam volna közel a Seibikohoz, akkor megtartottam volna.)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen