- Mobil flották
- Drágább lett a Pixel 8a
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Idén mutatkozhat be a MediaTek és az NVIDIA PC-s rendszerchipje
ph Elvileg egy kézikonzolokba szánt variáns is készül, bár lehet, hogy ugyanarról a lapkáró van szó, csak más paraméteerezéssel.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
Sziasztok!
Látom, hogy a topic tagjainak milyen klassz autói vannak, még néhány, lassan veterán korba lépő, nagyon szép Civic is van a fotók között...
Nemrég tagja lettem én is a "Honda családnak" egy közel 10 éves, VIII. generációs, 2.000 ccm-es i-VTEC motorral szerelt Accord gazdájaként.
Mivel a mellékelt számla alapján már a 7. évében van az autóban lévő aksi, szeretném cserélni, ám az a kérdésem, hogy valóban csak a 45, vagy 47 amperórás jobb+ "kocka" akku fér el benne?
Szeretem, ha "overkill" az aksi, hiszen főleg városban, rövid utakra használom. A korábbi, alsó-középkategóriás, fele ennyire erős (és "fapados") családi sedan-ba is prémium Bosch S05, 67 Ah-s aksit vettem.
Ti millyet használtok, és milyet ajánlotok az Accord-ban? Van közületek, aki a 60+ Ah-s kapacitásban választott hozzá aksit?
Egyáltalán létezik olyan kapacitású akku, ebben a kompakt méretben? A netes találatok eléggé elentmondásosak... Bal+ a találatok zöme ebben a méretben, de találtam olyat is, ami a fotó és a leírás alapján kompakt, és jobb+, de szeretnék biztosra menni.
A gyári méretben egyébként a Rocket 45 Ah-s aksiját szemeltem ki, mert toronymagasan annak a legnagyobb az indítóárama (450 Amper).
Mennyit számít ez a gyakorlatban ennél a modellnél?
Köszönöm előre is a segítő hozzászólásokat!
Üdv: Piftuka
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Köszi az info-t!
Mivel a Rocket minőségi gyártó, az egyik legjobb (pl. a Kraftmann, és más márkák OEM gyártója is) ezen a téren nem tartok tőle.
Csak fura volt, hogy egy ekkora, elektronikával és "kütyükkel" jól ellátott autó ilyen "kicsi" akkuval is üzemel. Persze a japánok nyilván értik a dolgukat, és tudják, hogy miért így építették meg.
A Rocket aksi ráadásul rendelkezik még kapacitás jelzővel is, ami hasznos plusz. Mindezek mellett a legolcsóbb a márkás produktumok között. Szóval akkor ez lesz.
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
"8Gen Accord akku talcat kene lemerned, abbol kiderul hogy fizikailag max mekkora fer bele. De ha jol tudom speci meret valo bele igy nem nagyon lesz mozgastered..."
Köszi az újabb info-kat Mindnyájatoknak (a boltokkal kapcsolatban is)!
Az aksik esetében a használható akku tálcák maximális méretét adják meg a gyártók?
Azért kérdezem, mert lemértem a tálcát, és a benne lévő Banner akkut is, és valamelyest kisebb értékeket mutatott a centi az autómhoz ajánlott aksik gyári méretezéséhe képest. (Nyilván figyelembe véve, hogy nem tudom mm-re pontosan megmérni a motortérben a szűkös hely miatt.)
Mivel az autó gépkönyvében benne volt a jelenlegi akku jótállási jegye, így a pontos típust is tudom:
Banner P4523Méretei:
Max. length (mm)
238
Max. width (mm)
129
Max. box height (mm)
203
Max. total height (mm)
225(Egyébként tartós kis darab; 2016. februári üzembehelyezés, tehát 7,5 éve üzemel.)
A fentiek alapján ugye ez az autómba való megfelelő Rocket akkku? -->
Rocket 12V 45Ah 430A right+ (SMF NX100-S6LS)[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Köszönöm!
Még egy kérdés: hogyan tudom lekérdezni a fedélzeti computer-ből az autó rádiójának a sorozatszámát?
(Nem kaptam szervizkönyvet, a gyári gépkönyvben, a Honda Assist könyvecskében nem szerepel az info, a kesztyűtartó oldalára pedig nincsen felragasztva a matrica, így nem tudom a rádió kódját.)Kikapcsolom a rádiót, megnyomom az 1-es és 6-os gombot egyszerre, és ezt követően (a számgombokat még nyomva tartva) lenyomom a rádió bekapcsoló gombját is.
Ekkor megjelenik egy "D I A G V E R 3 , 5 " felirat... várok pár percig, de semmi egyéb nem történik.
Esetleg ez a módszer csak eltávolított akku esetében működik? Vagy ehhez az évjárathoz nem ez a megfelelő billentyűkombináció?
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Az akku cseréje után egy aktiváló kódot kell beütni, és ezt valóban ki tudja keresni nekem a hivatalos Honda márkakereskedés.
Ahhoz viszont szükségük van az autó audiorendszerének sorozatszámára is. Azt pedig elvileg a fenti módszerrel lehet a lejátszó menüjében lekérdezni, nekem viszont nem sikerült, ahogyan fentebb is írtam.
A kérdés tehát az, hogy hogyan tudom elérni, hogy az audiorendszer szervizmenüje (vagy mi ez) kiírja a kódot...!?
(Jut eszembe... "gépkönyv" alatt a szervizkönyvet, vagy a vaskos, gyári Honda kézikönyvet érted?)
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Ma már felhívtam a helyi márkakereskedést, segítőkészek voltak.... de akivel beszéltem, azt mondta, hogy az alvázszám mellett a rádió sorozatszámára is szükségük van, hogy ki tudják keresni a központi rendszerből.
Azt követően tettem fel a fenti kérdésemet.
És most itt tartunk...
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Nem hiszem, hogy eltérő adatbázist használnak a hazai márkakereskedők.
Hozzáteszem, Google-ben keresgélve találtam több külföldi Honda márkakereskedés által közzétett guide-ot, és mindegyikben kivétel nélkül az "alvázszám + rádió sorozatszámot" említik, mint a rádiókód utánajárásához szükséges adatot.
Hovatovább... az én autóm gyári kézikönyve is ezt írja.
De bárhogy is... Szerencsére most már nincsen jelentősége!
Ugyanis miután kivettem az aksit, tökéletesen működött a "1+6+bekapcsológomb" kombináció; már nem a szoftver verziója, hanem a rádió sorozatszáma jelent meg a kijelzőn.
Az új abroncsok fent, a Rocket aksi beüzemelve... Még egyszer köszönöm a segítő hozzászólást mindnyájatoknak!
Most jöhet az éves nagyszerviz, és utána már csak az marad, hogy a családom és én még sokáig, jó egészségben élvezzük az új autót.
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz goodboy007 #71989 üzenetére
Nekem az Accord-hoz az egyik Honda márkakereskedés 5W30-at mondott, a másik 0W30-at.... Akkor most hol az igazság? (Azon kívül, hogy "odaát".)
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Katalizátor, lambda szonda, valamint kipufogó rendszer (dob, cső, tömítések, stb.) kapcsán tudtok mondani, kérlek, megbízható gyártókat, akiknek a kínálatából érdemes választani?
(Ha nem gyári Honda/Denso alkatrészt szeretnék méregdrágán...)
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen