- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
ma Május 21-től megindul a Honor új középkategóriás készülékének hazai értékesítése független és szolgáltatói kínálatban is.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, mtb-be hanyas csavar kell a kulacstartohoz?
Milyet kerjek a csavarboltba?We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
ludsimon
veterán
-
Zirowe
nagyúr
válasz norbee2244 #32902 üzenetére
Ok, koszi.
Esetleg ezt a topicot nem akarjatok felporgetni?
Jo lenne igy most nyaron.[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Cathfaern
nagyúr
-
ludsimon
veterán
válasz norbee2244 #32906 üzenetére
Mennyire nyúlik?
Szarabb, mint egy carbon vagy ugyan olyan használhatatlan kiálláskor?Melyikhez sorolható be? Alu, acél, carbon?
undefined
-
dqdb
nagyúr
Igen. Csak nézd meg a mostani sor fogszámát, hogy ugyanolyat vegyél (vagy az összegyűjtött tapasztalatok alapján totál mást ).
Gratulálok a 24 órázóknak, szombaton brutális volt a meleg, árnyék nélkül halál lehetett a pálya
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
belaazallat
addikt
Hali!
én egy deore szettel(hajtómű, váltó, váltókar) használom, nincs problémám vele.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
ludsimon
veterán
válasz norbee2244 #32908 üzenetére
Én vagyok az asztalos, nekem kellene tudni a bambusz tulajdonságait...
Rossz előjel ha már én kérdezem.Viccet félretéve (nem kérdezték és nem is kellett sose ismerni a bambuszt...) a bambusz rugalmas tulajdonságai miatt hasonlíthat a carbonra, vagy még talán annál is rugalmasabb.
Nem tudom mennyire lehet rugalmas egy biciklibe építve, de gondolom ha eleve a tulajdonsága a rugalmasság, akkor eléggé lehet érezni a seggét kiálláskor.
undefined
-
dqdb
nagyúr
válasz :MTC:kandur #32869 üzenetére
A legjobban a földből kiálló kövek zavartak, amiket nem mindig láttam meg időben, és hát volt, hogy oda-oda csaptam a kereket.
Erre három megoldás van:
1. gyakorlás mészköves hegységben (oké, látom, hogy Szeged)
2. piros lencséjű napszemüveg, többünk tapasztalata alapján ez a legjobb erdőben. Árnyékos területen, ahol a nap átsüt a levelek között egyedül ilyen színű lencsénél tudom eléggé jó hatékonysággal megkülönböztetni a fényfoltokat és a fehér köveket
3. extra oldalfalvédelemmel ellátott külső
+1. nem mész avarban, mert oda röntgenszemek kellenénekludsimon: nem voltam, másfelé jártam. De privátban már beszóltam rétisünnek, hogy a zánkai körre magával vihette volna a szembe szelet, mert én abból kaptam Zalában nem keveset Konkrétan 3%-os lejtőn tekerni kellett, a 2-3%-os lejtőket olyan fokozaton és sebességgel tudtam teljesíteni, mint az 5-7%-osokat. 32 km-en (ebből 20 km totálisan szembe, 8 km oldalszembe és 4 km szélcsend) 108 méternyi szinttel jobban elfáradtam, mint a Szilvásvárad Maraton 39 km-es és 750 méternyi szintes rövidtávján. Most jöttem meg egy laza 20 km és 280 méter lötyögésről, és semmi hatás. Innentől kezdve a zalai különítménynek nem szólok be a szél ügyében
A bambusz hasonló mint a karbon, a száliránytól függ a rugalmassága. A Bikemagon keressél rá bambuszbringás cikkekre, ott komolyan foglalkoznak a téma ezen vetületével is.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
taby
csendes tag
Sziasztok,
Van egy Crosstrekking bringám, Gepida Alboin 300crs. Igaz ez nem outi, de 98%ban országúti használatban van.Szeretném a külsőt a lehető legkeskenyebbre cserélni, hogy bírjam a lépést tartani az outisokkal, eddigi legjobbam 31,6km/óra átlag ezt szeretném fokozni, persze bicajcsere nélkül.
Havi átlag 6-700 km-et tekerek, a gyári 700-35C shwalbe cxcomp már kezd megkopni.
Kérdésem mire ügyeljek, mekkora gumit tegyek a 19mm-széles felnikre? 104 kilós súlyomat is gondolom figyelembe kell venni.
Várom és köszönöm ötleteitek[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz norbee2244 #32914 üzenetére
Utána néztem és a jó hajlítószilárdsága miatt, rugalmassága teszi alkalmatlanná egy profi országúti gépet bambuszból kialakítani.
Persze ettől függetlenül egy rohangálós kis egyeneskormányos gépen el tudnék képzelni bambuszvázat.
Nem veszélyes az hidd el, annyira rugalmas, hogy szinte törhetetlen! Ott a műhelyben én láttam bambuszt és kézzel törhetetlen volt valóban. Bár a súlya hát szerintem nem közelíti meg a carbont, mint ha nehezebb lett volna, de lehet csak azért gondolom így mert egy hosszabb darab volt csak a műhelyben.[ Szerkesztve ]
undefined
-
:MTC:kandur
tag
Köszi, ezekkel tisztában vagyok, mondjuk a piros lencsét nem tudtam, az hasznos infó. A pályán nagyon kevés árnyékos hely volt, tehát a sötétben volt elsősorban sz@r a köves rész.
Érdekes módon a szegediek nagyon jól teljesítettek, habár köztudott, hogy nálunk a szintek úgy alakulnak, hogy... ő... sehogy.
Nobby Nic van elöl, hátul egy CST, de nagyon jó kombinációnak bizonyult.
Ismerős DT felnit úgy hazavágta egy bukfenctől, hogy kuka lesz.
★★★★★
-
ludsimon
veterán
Más:
Ha netalán láttok aprón 4k alatt legalább Deore szintű 7 sebességes hátsó váltókart érdekelne!Kellene használható hátsó váltókar, tököm kivan a fostos TY hátsóváltókarral. Elől a frikciós az jó is, de a hátsó az retek.
Ez az SLX szett fincsi, de nem akarok ennyit kiadni rá. Az meg más kérdés, hogy a kutya nem veszi meg ennyiért a használt szettjét, talán 9-12k körül reális lenne.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Zirowe
nagyúr
válasz norbee2244 #32902 üzenetére
5-os volta nyero.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
D.Orion
veterán
Piros lencse? Én eddig csak sárgát láttam, igaz abból több félét. Nekem is három fajta sárga lencsém van. A legújabb az a BBB. Arriver kerékpáros szemüvegbe való, ezt még nem próbáltam. Van egy ún. armys lövész hemü ez csak arra jó, hogy kiemelje a kontúrt, csak nappal használható, vagy infrával lehet kombinálni, de az egy másik topik lenne. A harmadik pedig egy kifejezetten éjszakai vadászathoz való, ez mondjuk brutálisan elviszi a szineket sárgába, de cserébe olyan, mint ha reflektorral pásztáznék.
Szóval milyen az a piros lencse? Szívesen kiprobálnám.
-
rii
nagyúr
trekkingre mennyi egy jó 28-as, duplafalú felni, ha számít a péz'?
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
ludsimon
veterán
Tényleg létezik az, hogy van olyan Sram ami nem kompatibilis a Shimano hátsó váltókkal?
[link]
Számomra ez elég vicces.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #32925 üzenetére
Ilyenkor mi a teendő, ha nincs Shimano-ban 7 sebességes váltókar csak valami hulladék Acera (arra meg nem vagyok hajlandó 3-4k-t kiadni...)?
Mi az az 1:1? Az a húzása? Mindegyik Sram 1:1 húzásos vagy van speciel ilyen? Gondolom ilyet meg már sehol nem lehet kapni és akkor extraként a szinte új fogaskoszorút dobhatom is ki?!
Akkor lehet ez szopóka nyalóka! Figyelgetem az aprót, hátha találok '96-99 közötti Shimano kompatibilis váltókart. Mondjuk azok már olyanok is lehetnek, szanaszét kopva használhatatlanok kb. Akkor meg nem tudom mi legyen, olyan 7 sebességes Sram váltókar nincs ami Shimano kompatibilis?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
D.Orion
veterán
Nekem egy 2010es 500CRS van, ugyanezzel a gumival szerelve 28as kérekkel. Szerintem inkább a fogaskerekeken változtass, azzal többet nyersz. A 300CRS az nem csak 3+7 sebességes? Ha jól emlékszem, akkor ez a gumi 1.25 vagy 1.35 széles. Nagyobb első vagy kisebb hátsó tárcsával többre mész, igaz drágább mutatvány.
-
ludsimon
veterán
Nincs lent nagyon a nyerged?
5 km-t is fárasztó guggolva letekerni!undefined
-
ludsimon
veterán
Ezeket találtam, tudnátok benne segíteni ezen 2 közül melyik képvisel Deore szintet?
SRAM TRX
Sunrace DLM-53
Illetve egy Altus amit nem szívesen vennék
Aztán már nem nyaggatlak titeket a hülyeségeimmel.[ Szerkesztve ]
undefined
-
eddie1978
aktív tag
A bambusz témához:
Bikemagon van fent a tag, kobike néven. Én mentem a bambusz fixivel. Semmi extra. Van még montija is. Használja évek óta.
-
hoffman_
nagyúr
Én mennék, de még nincs meg hozzá a gépem Pedig egy barátom elvileg benne is van a szervezésben :/
más:
Pozitív tapasztalatok az eBike-al, ilyen is van Ma reggel már megvolt a válasz e-mail a tegnapi történésekre, korrigálva is lett, cserélve lett két termék, és úgy fest, azok a héten megjönnek hozzám, de még holnap kérték, hogy érdeklődjek. Segítőkész ügyintéző srácot kaptam, teljesen rendben van a dolog jelenleg. Remélem csütörtökön már kész lesz a guruló.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
ludsimon
veterán
Central European Tour UCI verseny - Olimpia előtti még
Mi lett volna, ha Lovassy végig tudta volna probléma nélkül nyomni az olimpiát.
Ejjjj de sajnálom szegényt! Ez nagyon rosszkor jött ez a sok defekt neki.undefined
-
csabi94
őstag
Na itt vagyok, élek még, csak dolgozni voltam, meg nagyjából elolvasgattam amiket írtatok!
Ez volt életem legelső montis versenye, és mivel Zozóval időnként mentem terepen, tudtam jól, hogy nem vagyok jó terepen. Lefeléktől mindig tartottam, felfele meg viszonylag hamar fáradtam. A versenyláz az persze megint segített, ahogy szki írta, az első köröket 186-os átlagpulzussal tekertem, 4 vagy 5 kört mentem a megbeszélt 1 óra helyett, mivel már ott volt a következő ember a váltózónában, ezért kimentem váltani. Hozzá tartozott a magas pulzushoz szerintem az is, hogy nem ismertem a pályát, fél 12 után 3 perccel akartunk pályabejárást, de csak fél 12-ig lehetett. Amikor lejöttem először a pályáról, szembetalálkoztam a PH!-s srácokkal, ezért írták, hogy kissé megviselt voltam. Valóban, akkor volt majdnem a legmelegebb, és a legnagyobb por. Jólesett utána mártózni egyet a Balatonban. Amikor másodszor voltam a pályán, akkor többet mentem hasonló körökkel, de már alacsonyabb volt a pulzusom, legalább egy 20-assal. Ennyit számít az izgalom és talán a fáradtság. Az éjszakai menetben majdnem volt egy esésem, előztem, és nem vettem észre egy követ, rendesen odébb rakta az elejét a gépnek, de sikerült esés nélkül megúsznom, pont nekivertem a chipet a váznak, amikor eszembe jutott, hogy az a chip lehetett, megijedtem, hogy mi van ha elhagytam, de szerencsére a lábamon volt. Hajnalban is tekertem, kb. a felénél kezdett világosodni, szép volt a tó a dombtetőről, de nem sok időm volt bámészkodni (kb. fél másodperc). A vége úgy alakult, hogy mentem még egy fél órát, tudtam, hogy az eredményen nem változtatna az sem, ha megállok, de amint elindultam és meghallottam az egyik kedvenc előadómat, egyből tepertem. A végét egy csapatképpel zártuk, de ekkor már csak 4-en voltunk ott. Utána strandoltunk, kb. 5-re értem haza.
Szünet éjjel 2-től volt kb. 4-ig, ekkor aludtam egy órát (miután elengedtem a pavilont, amit kb. fél órán át fogtunk, hogy nehogy elvigye a szél), majd mikor Zozó ébresztett, álmomban beszóltam Neki, és amikor kikászálódtam a sátorból, majdnem összevert! (de persze csak hülyéskedett ) Kicsit féltem a vihar előtt, mert pont én mentem váltani, amikor mindenfele cikázott, de szerencsére amikor a váltózónába bementem, közölték, hogy szünet van. Akkora villámokat láttam, hogy még a sz@r is megállt bennem, hogy milyen ítéletidő lesz itt. Több sátor repült, a rendezőknek sem volt könnyű dolguk a nagy szélben, az egyik árus sátrát is vitte a szél.
A pálya nekem tetszett, lehetett előzgetni, de voltak benne izgalmas csiki-csukik is, egyedül a nagy por nem jött be. Defekt 2 volt a csapatban, nekem nem volt semmiféle problémám. Nagyon jól vizsgáztak az új Continental Speed King gumik.
Mindenképpen megemlíteném, hogy mi 5-en voltunk, és az egyik srácnak reggel el kellett mennie, úgyhogy a versenyt 4 fővel fejeztük be. Zozó fél órát aludt, és haza is Ő vezetett. Nem semmi, hogy mennyire bírja. Ja, és Ő mente a legjobb köröket, legtöbbször 8 perc alatti köröket ment, be is mondták néha a csapat nevét a szervezők. Én szinte mindig 9 perc körüli köröket mentem, azt figyeltem, hogy 10 perc feletti köröm soha nem volt, de 9 perc alatti az gyakran.:MTC:kandur: gratulálok a csapatotoknak, szép volt!
(#32884) szki: azért annyira nem voltak ezek durva körök, más sokkal jobbakat ment, de magamhoz képest terepen jól mentem, most már biztos, hogy a bringázásnak ezt az ágát is csinálom, a jövő évi keresetemből megcsinálom full XT-re a bicót. (hajlamos vagyok nagyon előre tervezni! )
(#32837) ludsimon: ez jól jött ez a felvétel, meg tudtam mutatni a pályát másoknak is.
Mi a bajod a csiki-csukis pályával? Ez erről szól, én élveztem, ahogy telt az idő és hozzászoktam, egyre inkább. Egyik csapattársam kérte, hogy had menjen Ő ki utolsónak, az volt talán a legjobb, mert ott lebegtették a zászlót, és mindenki tapsolt.(#32764) szki: köszi, azért sajnálom, hogy a csapatomból (tudtommal) senki nem lőtt egy fotót rólam, eltenném emlékbe, tényleg érdekes volt látni magamat a telóm kijelzőjén. Leginkább a bányászokhoz hasonlítottam magamat.
(#32753) Cathfaern: nekem tetszett a pálya, megyek jövőre is ha tudok, legyen bárhol is.
Végezetül: nagyon jó volt a verseny, köszönöm Mindenkinek a biztatást, támogatást, segítséget!
u.i.: jól választottunk helyet magunknak, pont a Guruló kockák mellett voltunk.
jujj, de hosszú lett
[ Szerkesztve ]
-
taby
csendes tag
válasz D.Orion #32928 üzenetére
Attetel teren szerintem nem allok rosszul. Hatuk kazettas 11-32es fogaskoszoru van elol a nagy tanyer 48as. Ugyan nem vagyok porgoslabu, de a legkisebb fogaskereket csak 35-37 koruli temponal kezdem el hasznalni,eddigi vegseb 48 volt vele sik uton, de erzem a gordulesi ellenellas nagysagat, haver outijat joval konnyebb hajtani, ugyan gyorsabb vagyok nala, de szeretnek megjobban suhanni.Szoval szerintem a kerekszelesseg most a szukebb keresztmetszet. Szoval milyen szeles kulsot merjek?ps bocsi az ekezetek BB-n macera miatt lemaradtak.
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Ma kicsit átvizslattam a gépet, ha már pihenőnap volt.
Ezeket a képeket hoztam, nekem nem tűnik biztatónak, de majd Ti megmondjátok a tutit.
Hajtómű, nagy tányér (a kicsi még jónak tűnik, úgysem használom szinte sose):
[link]
És a hátsó sor:
[link]Ez a kettő nekem eléggé csere érettnek tűnik, de akkor már kapna egy új láncot is.
Illetve EZ a nagytányér megfelelő lenne?Köszi a segítséget!
Üdv, Balázs
-
szki
őstag
válasz csabi94 #32938 üzenetére
Köszi a részletes beszámolót! És persze gratula, hogy csonka csapattal is jól szerepeltetek!
Ja igen, mint egy bányász, úgy néztél ki az első etapod utánMás: Csak most tudtam meg, hogy fut egy ilyen dolog 08.12.-ig: SmartSport a Gyermekekért. Gyűjtsük a kilométereket, és ezzel támogatjuk a gyermekeket, illetve lehet értékes Samu termékeket nyerni! Hetente 7 db terméket!
Gondolom egy kis telepítés az okostelefonra, meg ugye több alkalmazást kell indítani egy tekerésnél
Csapatot is csinálhatunk[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
Én is gratulálok minden 24h-ás mountis versenyzőknek!
Cudar idő volt ott nap közben is /amit mi outisok is tapasztaltunk/, az esti szél meg szintén durva lehetett. Sokat gondoltam rátok miközben az időképet nézegettem, az ablakban meg a villámokat ahogy cikáztak össze vissza a horizonton.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Szerintem 28-ig (1,1") nyugodtan lemehetsz, trekkingekre pakolt felnik azt még elszokták bírni. Szélesség mellett figyelj a futófelületre is, minél simább legyen, mert hiába a vékony külső, ha full recés a futófelület, nem fog sokkal jobban menni.
Illetve azért ekkora sebességnél (30km/h+) elég sokat számít már a légellenállás is, szóval igazán sokat egy outival nyernél a jobb geometria miatt...(#32938) csabi94:
Igazából egy rész nekem is van a pályán, ami tetszik... amikor átvált aszfaltra és lehet repeszteni[ Szerkesztve ]
-
taby
csendes tag
válasz Cathfaern #32945 üzenetére
Az a baj, hogy belem is be kellene vezetni az aramvonalat, hiszen a vazhoz kepest a 192 centimmel jelentekeny alaktenyezovel birok, erovel kompemzalok, teny es valo 32-33 felett mar erezni nagyon, hogy van mi ellen dolgoznom. Akkor a 28mm et valasztom, az is 20% szelesseg csokkenes. Esetleg valami defekt allo, hosszutavfuto gumo tipp?
-
csabi94
őstag
válasz belaazallat #32949 üzenetére
De.
Simon: gondoltam Rád, kétszer is a verseny folyamán. Egyszer amikor előzgettem a jobbnál jobb csajokat, és biztattam Őket, mert nem semmi, hogy páran hogy mentek. Piros rajtszámmal, szólóban, nagyon keményen. Másodszor pedig este, amikor a fejlámpámmal elindultam, és szépen megvilágította az előttem levő porréteget, amitől alig láttam. Bárcsak olyan lámpám lenne mint Neked. Na sebaj, majd eljön annak is az ideje.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Samsung Galaxy S23 Ultra / Green / 512GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 12 Pro Max / Graphite / 256 GB / 86% akkumlátor / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 15 Pro / Black Titanium / 256 GB / Bontott doboz / 0 perces / Kártyafüggetlen
- IPhone 14 Pro 128GB gyári független megkímélt jó akku
- iPhone 14 Pro / Gold / 128 GB / 99% akkumlátor / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs