- iPhone topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Fotók, videók mobillal
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- DIGI Mobil
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
ph A cég úgy láthatja, hogy a túl sok márkajelzés nem tesz jót az átláthatóságnak.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
lacos001
senior tag
Ok,persze az aszfalt elmegy,de akkor is lealáztak elég rendesen,holott azthittem,a traktorgumis elöl-hátul telós okosságokkal nem lehet ennyire nyomni,aztán úgy néz ki mégis......
Cserélek bringát...,már leskelődöm mióta hazaértem a mai tekerésből....csak itt mellettem a kanapén eléggé csóvállja valaki a fejét,hogy meghülyültem. -
dqdb
nagyúr
válasz lacos001 #7851 üzenetére
Addig örüljél, amíg síkon mennek el melletted, hegynek felfelé nagyságrendekkel durvábban lehet alázni erőnléttel és technikával Ez lefelé is áll: amikor azt hittem, hogy terepen lefelé gyorsultam a tavalyihoz képest (amúgy sokat), akkor a többieknek sikerült bebizonyítaniuk, hogy van még hová
Terepgumival is lehet gyorsan menni aszfalton, erőnlét kérdése az egész, persze egy virsligumis országútinál sokkal több energiát kell befektetni. Bár vannak olyan érdekességek, hogy tapasztalatom szerint az ízig-vérig terepre tervezett Nobby Nic a nem létező középső összefüggő futófelület ellenére gyorsabb aszfalton, mint a semi-slick TravelCcontact ...
whiskey: látom, a rövidebbik útból hiányoltad a szintet, ezért "kis" kerülővel közelítettel a barackhoz Szerintem bringán ülve olyan szél nem létezik, ami nem szemből fúj.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Dirtyz
őstag
válasz lacos001 #7848 üzenetére
Valószínű, hogy erősebbek voltak nálad...
Fully-t síkon meg felfelé le kell lock-olni, oszt jónapot.Aki megy holnap a Dunamaratonra, annak egy kalappal, ma is zuhogott a környéken (Dunabogdány). Sárgumival csak óvatosan, a köveken nagyon csúszik... (tapasztalat)
Védd a fákat, egyél hódot!
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #7846 üzenetére
igen, azt is de ahhoz nem kellett szki
ők voltak a társtettesek (vagy tettestársak?):
na szóval, az út elejét megtettük a múlt héten. aztán erre mentünk, meg erre, végül agyanarra haza, amerre mentünk hajnalban. naná, hogy azért megint sikarült a sportypalt elcseszni egy darabon, de ezt nem:
(#7854) Dirtyz: nekünk is kijutott,én már esőben indultam, de szerencsére az még hamar elált, aztán valahol keszthely után megint elkezdte, és majdnem révfülöpig jött velünk. utána meg persze jó sokáig mehettünk vizes aszfalton. mit mondjak, akkor azért nem volt őszinte a mosolyom, hogy Ariadnét idézzem
aztán még kétszer belefutottunk, szerencsére az elsőnél pont beültünk pizzázni, mire végeztnk, elállt (vizes aszfalt maradt) meg később még egyszer, akkor gyorsan beálltunk egy eresz alá, legalább amíg esett,elintéztük a folyó ügyeket[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
amargo
addikt
válasz lacos001 #7848 üzenetére
Pilisezés után - és ez itt a lényeg! -, ha a csapatnak úgy tartja kedve, akkor robogás van azon a szakaszon ezen nem kell meglepődni, nem gyenge emberek azok, akik a bringán ülnek, attól mert traktor gumi van rajta, még lehet tekerni csak nagyobb erő kell hozzá.
Én pont most néztem meg, hogy a múlthét pénteki viharban 12km 23 perc bruttó időt jöttem haza, még az eső előtt haza is értem
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
dqdb
nagyúr
Jól sejtem a hozzászólásod alapján, hogy kihagyod a holnapi sárdagasztást?
rétisün: szép nagy kör, idén még hányszor tervezed lenyomni? Csak azért kérdezem, mert úgyis olyan keveset mész távban
amargo: igen, akkor hamarabb hazaértél, mint én, mondjuk a szinte teljesen lapos hátsó miatt nem mertem tempót menni, de ha merek, akkor se érek ennek a közelébe. Nem semmi tempó városon belül a 31,3 km/h-s átlag olyantól, aki a piros lámpát tényleg pirosnak tekinti (rejtett beszólás másoknak )
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
rétisün
veterán
válasz whiskey #7850 üzenetére
nekünk 23.6-os átlagunk lett, meg olyan ~1700 m szint. ez a majd' 28-as átlag durva
(#7857) dqdb: elég ez évente egyszer, különben elveszti a varázsát
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
lacos001
senior tag
Igen,elhiszem most már,mivel láttam ,traktorral is lehet menni,csak furcsáltam,hogy én 35-el mentem ( persze az órát néztem közbe,ez alá ne menjek....) és elég rendesen állva hagytak.Itt a sebességkülönbségen voltam kiakadva,hogy ennyire elhúztak mellettem,csodálkoztam.
Mióta megvettük a bringákat,mentem vele 350 km-et,de előtte 12 évet nem ültem egyáltalán bringán.Az a nagy csoda,hogy ezt ki tudom folyamatosan tekerni persze utána van lihegés néhány percig.Reggel megyek megint valamerre öcsémmel,ő majd inspirál a virsligumis bringájával,hogy haladjak.Mindenkitől kérdezném !
Mi a jobb,hogy erőre kapjak megint bringázás terén,a folyamatos tekerés vagy a nagy sebesség elérése és ennek megtartása a folyamatos tekeréssel?
Vagy csak egyszerűen rendszeresen kell menni tekerni?
lehet ez igy értelmetlen,de nézzétek el nekem -
dqdb
nagyúr
Ez esetben mielőbbi jobbulást kívánok. Csodálkoztam volna, hogy a végigversenyzett cyclocross szezon és a tavalyi 24 órás után egy "kis" sár visszariasztana. Ha megnézed a nevezési listát, 2 PH-s ismerőst is találsz rajta.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Dirtyz
őstag
válasz lacos001 #7860 üzenetére
Nagy sebességet elérni és folyamatosan tartani nem egyszerű, és igen megterhelő.
Teszemazt, gyorsítasz mondjuk 35km/h-ra, ezt tartod 10 percig és kidöglöttél. Na ennek így "kezdésnek" nem sok értelme van.
Próbálkozz inkább rendszeres testmozgással, jön majd idővel az erő is hozzá, nyugi.Védd a fákat, egyél hódot!
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #7861 üzenetére
azért egy 23.6-os átlag outival nem egy nagy durranás....vannak itt nálunk (zalaegerszegen) olyanok, akik alig 9 óra alatt nyomták le ezt a kört bár szerintem ők nem a "balatoi körút"-on kényelmeskedtek
nekünk ha jól mlékszem az órára, nettó 12 óra 58 perc volt.[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
szki
őstag
válasz rétisün #7864 üzenetére
Tapasztaltuk, hogy a Balaton Körúton (bicikli út főként) nem lehet komoly tempót tekerni, hiába sík terep. Rossz az út minősége, sok a kacskaringa, kereszteződés, előzés, kikerülés, stb. Még az életben nem fékeztem annyit mint ma
Jó aszfaltos (és száraz) közúton lényegesen jobb tempót tudtunk tekerni, még a 250. km után is, pedig kemény emelkedők is voltak benne.
Jó tekerés volt! Felkészültség, kitartás, állóképesség, egészség, és erőnlét is megvolt. Technikával se volt semmi gond. Bár a láncom kiszáradt szegény a végére.Azért a legközelebbi nem 300-as lesz karika lesz, hanem csak laza 200 Zánkára oda-vissza
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Mewryck #7843 üzenetére
Ilyen ill. hasonló van nekem is - árban is stimmel.
De ezen 8-14-ig van, ahol a 12-es a legkisebb és a 8-as a legnagyobb. A többi méret random számot kapott. 12 és 14 kétszer van rajta.
Valószínűleg 3,2-es anyáim vannak (ha jól láttam, ez a legkisebb méret szabvány és ránézésre ekkorának is tűnnek), de a legkisebb lyuk is nagy hozzá.
Át lehet hugyozni a résen, 5 tized vagy még több a difi.
Ha tippelnem kéne, akkor a 12-es lyuk 3,8 széles lehet.
Mondom, épp csak a sarkát fogja meg az anyának, de párat már sikerült elnyalni vele.Szumma szummarum, nem vagyok elégedett.
-
Cathfaern
nagyúr
Nagy grat a Balaton körhöz Remélem jövőre már én is ott leszek
Bicikliutak amúgy tényleg szörnyű állapotban vannak arra fele (is). Amerre szoktam járni, ott a bicikliutak jó részéről leszoktam már (kivéve amit nem rég építettek), mert biciklinek is rosszabb, meg helyenként balesetveszélyesebb a visszatérés, mint ha végig az úton menne az ember... egyik lejtő alján, derékszögben kanyarodik rá a bicikliút az országútra. Szóval vagy lefékez szinte állóra az ember, vagy szép nagy kilengéssel (esetleg megcsúszást kockáztatva) tér vissza.
De a lényeg hogy minden jó volt
-
Zebu
addikt
válasz venember83 #7835 üzenetére
Recon, vagy Tora?
Találtam egy webshop-ot ahol 33100-ért adják a 100mm-es Tora SL-t. 2009-ces.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Cathfaern #7868 üzenetére
Nagy grat a Balaton körhöz Remélem jövőre már én is ott leszek
+1Bicikliutak amúgy tényleg szörnyű állapotban vannak arra fele (is).
Ezért kell montival járni!
3,5 baron amit én vajsimának és tökéletesnek érzek, arra az útra egy outis köpködne.
(Na de na, 8-10 baron sztem egy német autópálya is rázna. ) -
Zebu
addikt
válasz venember83 #7870 üzenetére
Áh viszont ahhoz fék csere is kellene, mert abból nincs V fékes.... szopó....
-
rétisün
veterán
válasz Teasüti #7871 üzenetére
"Ezért kell montival járni!"
monti.....(legyintős smiley) aszfaltra nem való monti
amúgy a mi körünk nem volt teljes kör, mert hazafelé nem mentünk el megint keszthelyig, hanem sármellék felé jöttünk. kb. 7 km hiányzik a teljes körből
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
szki
őstag
válasz Teasüti #7871 üzenetére
Balaton Körúton az útviszonyok miatt fullyval tudsz akár olyan átlaggal tekerni, mint outival. És kényelmesebb is
Minket az eső, és az eső utáni nedves útfelület se segített. Lejtőn lefelé folyamatosan fékezni kellett a vizes úton:
1. ne legyen mindenünk csupa víz (bár az lett),
2. a lejtő alján biztonságosan el tudjunk fordulni, vagy megállni.
Szerencsére a baleset elkerült minket, de voltak meleg helyzetek. Főleg a többi kerékpáros miatt.Én most 8 napig nem bicajozok, mert nyaralás jön. Meg letudtam előre a km adagomat, mert 15 nap alatt több, mint 1000 km-t tekertem.
Mostantól jön az igazi nyár! Így Mindenknek jó bicajozást!
-
szki
őstag
válasz rétisün #7875 üzenetére
Nem erről van szó! Hogy idézzek egy fórumtársat:
"Nem lesz már soha rendes nyár...Még a végén megmérgelődök s befizetek spinningre vagy felrakom a fullyt a görgőre."
Persze terepen rosszabb a sok eső, vagy eső utáni napokban tekerni, mint aszfalton.
Várjuk a 14k-s fényképet Tőled mihamarabb -
amargo
addikt
Az csütörtök volt, akkor 5 perccel előztem meg a zivatart és majdnem egy kutyát a túlvilágra küldtem
Szerencsére csak két viszonylag rövid lámpát fogtam ki és se bringás, se gyalogos nem volt a bicikli úton, majd a Csepeli bekötőn már az autók között mentem. Tudok néha én is extrém hülyén közlekedni, sajnos van még mit javulnom, de úgy vagyok vele, hogy annyira soha nem siethetek, hogy végül ne érjek sehova.. bár erre rácáfol, hogy bringával szeretek lejtőzni - mind1, forgalomba nem állatkodok.
rétisün: Ez nem semmi, én nem is értem, mitől vagy kényelmes outis?
Dirtyz: Kamillás inhalálás? Meg nem ártana kifeküdni vagy felöltözni az esti tekerésekhez
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
tzimash
őstag
Na megvolt életem első Balaton-köre Unokaöcsémmel mentem, reggel 8-kor indultunk Balatonvilágosról (oda vonattal mentünk Fehérvárról) és ugyanoda érkeztünk éjjel 1:25-kor. Ebből kerékpáron töltött idő 12h10m, 18,7km/h-s átlaggal teljesítettük a távot, ami 228km volt.
Lehet ez nem egy világcsúcs idő, de nekem az idei leghosszabb távom 85km volt, míg öcskösnek 35
Megittam kb. 7,5l folyadékot, ettem 5 szendót, 4 nagy müzliszeletet, 5 sport szeletet, 1 adag sültkrumplit
A bringák is bírták, Siófokon a cél előtt 10km-el belementem egy kátyúba, onnantól rakoncátlankodott az első váltó, ha nagytányérra tettem a láncot, de akkor ez már annyira nem érdekelt
A Tihanyi-félszigeten eltévedtünk a földutakon (ne kérdezzétek, hogy kerültünk oda ) itt elvesztettünk másfél órát, 2x volt tipikus spd-s esésem, unokaöcsémet megrázta a villanypásztor, + meg is áztunk egy kicsit.
Ha legközelebb ilyen túrát tervezek, viszek még egy plusz felsőt, meg hosszú nacit, éjszaka már eléggé fáztunk, főleg a majd 2 órás dekkolás a világosi állomáson tett be, kicsit meg is fáztunk.
Szervezésről:
Szerintem kicsit sok a 40akárhány pecsételőhely erre a túrára, jelentős része nem a bringaút mellett volt, a 46-ból 10 pecsétünk lett. 4-5 kihagyott állomás után, már nem érdekelt túlzottan a dolog. Volt, hogy a szervezők(?) tőlünk kérdezték, hogy mit kell csinálniuk de amúgy kedvesek voltak, néha alig lehetett szabadulni, mert beszélgettek volna még. Szerintem jövőre is megyek, szervezett kereteken belül is vagy csak úgy
De az sem kizárt, hogy még idén újra ott találom magam. -
szki
őstag
válasz tzimash #7880 üzenetére
Gratulálok!
Mi nem sokat foglalkoztunk pecsételőhellyel, mert nekem macera ki-be kötözni a klipszet. Meg akkor nem érünk volna vissza haza naplementekor. Egy pecsétet szereztem emlékbe, és kész. Meg korábban is indultunk (5:12-kor Bakról, 7:00 Keszthely), hogy időben haza is érjünk. Eltévedés nálunk is volt, meg Rétisün mindig le akart térni az előttünk tekerők után 1x sikerült is elmenni ellentétes irányba B.szentgyörgy felé. Bár szerintem csak azért csinálta, hogy a vége biztosan 300 km felett legyen
Balatonkenesén ilyen zivatar volt, mikor 1-1 pizzát burkoltunk be ebédre:[ Szerkesztve ]
-
tzimash
őstag
thx (itt is )
Macerás szinte mindenhogy átlagban 5km-enként megállni, nem beszélve arról, hogy minden városban/faluban esetleg amiatt lassítani, mert sasolni kell, hogy hol is van az állomás, ez miatt eltévedni meg térképezni, meg a macera netovábbja
Komoly zuhé, mi ilyenbe nem futottunk bele szerencsére. -
szki
őstag
válasz fpeter07 #7884 üzenetére
"Az étkezésre kíváncsi lennék. Mit lehet ilyen hosszú út alatt enni? És milyen időközönként?"
Erre Rétisün válaszolni fog itt v. a blogjában(!)A táplálkozás kérdésköre ilyen hosszú útnál legalább olyan fontos, mint a fizikai felkészültség. Én itt találtam sok okosságot:
Frissítés, dehidratáció, hyponatrémia az ultrafutásban és hosszútávú teljesítménytúrázásban
Táplálkozás, só pótlás, folyadékpótlás 1 órát meghaladó folyamatos sport igénybevétel esetén.
Az elhízás problémaköre és a sikeres súlycsökkentés titkai (ez egy blog, és az eredeti Tóth Gábor írása, melynek a linkje épp nem elérhető)Számomra a lényeg:
Az emberi szervezet 4 órára való energiatartalékkal rendelkezik (nálam ez 100km tekerést jelent aszfalton extra táplálék igénye nélkül).
Gyomrunk óránként 5-600 ml folyadékot tud felszívni. Így vigyázni kell, nehogy keveset igyunk (dehidratáció), és ne is túl sokat (hyponatrémia). Ez utóbbi sokkal veszélyesebb, és akár halálos is lehet.
(A folyadékszükséglet egyénileg is változó. Tegnap Rétisün kb fele annyit ivott, mint én. Míg tzimash lényegesen többet nálam is.)
Az ásványi anyag veszteséget izotóniás itallal, és egyéb módon kell pótolni (Nátrium, Kálium, Magnézium, Kálcium).Kalória bevitelre és egyéb nyalánkságokra a fenti linkeken találsz választ! Érdemes elolvasni! Én például nem gondoltam korábban, hogy icipici zsírt is kell enni (müzli szeletben is van). Bár az útra vittem magammal pár kiló zsíradékot a bőröm alatt, hogy majd aerob zónában tartott pulzuskontrollált edzés keretében elégetem Rétisün nem hozott zsírt
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz fpeter07 #7884 üzenetére
én müzli szeleteket vittem, abból kaptam be 2-3 darabot megállásonként. olyan 30-50 km-t mentünk két megállás között. izotóniás ital ajánlott (én sikeresen otthon hagytam a bekészített italport, még szerencse, hogy szki ki tudott segíteni. kösz még egyszer! )
természetesen ekkora távon, meg úgy általában is egész napra kell valami "normális" kaja is, mi ezt egy pizzával oldottuk meg, kb. a 160-ik km-nél, kenesén.na igen, a navigálásom nem volt mindig túl sikeres, még azzal együtt sem, hogy nincs mindenhol egyértelműen kitáblázva, merre is van a balatoni körút. ugyanis volt, hogy a táblát se vettem észre, szóval ha rám vagyunk bízva, még mindig mennénk
amit viszont mindketten itthonhagytunk, az a láncolaj. az eső, illetve az utána sokáig vizes aszfalt simán kimos(hat)ta az olajat a láncból, ami pedig nem túl szerencsés.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dunc
nagyúr
Szereléssel kapcsolatos kérdés.
V fék van egy bovden rögzítő csavar ,és egy alátét,az alátétnek két oldala van egy sima,és egy olyan aminek szélén vékony perem van ,melyiknek kell lenni a féktest felé ? (bovden mellett)[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz rétisün #7886 üzenetére
"vizes aszfalt simán kimos(hat)ta az olajat a láncból"
természetesen nem a vizes aszfalt, hanem a vizes aszfaltról felverődő/fröcsögő víz mossa ki a láncból az olajat....elvégre ha a cipőnk tocsogott tőle, akkor bizony a láncra is jutott
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rii
nagyúr
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Muton
addikt
Bukósisakra esőkabátot vett már valaki közületek? Érdemes lehet beruházni, vagy elég egy reklámszatyor ?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
szki
őstag
Aki tudatosan sportol, és a pulzusszám aerob tartományban tartásával, próbál edzéssel zsírt égetni, annak szerintem érdekes az Edzett és edzetlen ember szívműködése
Talán lacos001 is választ kaphat ebből, miért is tudtak fullysok elsuhanni mellette
Emelkedőn tekerésnél jön ki igazán, kinek mekkorára növekedik a szívkamra térfogata terheléskor...Bocsi, ha ilyeneket linkelgetek. De sokan vannak, akik bicajozás által kívánnak lefogyni, és esetleg mégsem sikerül elérni a kívánt hatást. Az eredményességhez nem árt tudni, hogy bizonyos szívfrekvencia (pulzus) szükséges az optimális zsír égetéshez, és az is csak 20-30 perc folyamatos edzés után indul be, mert addig a szervezet csak a könnyen elérhető szénhidrátot égeti. Tehát nyomni kell egy órás bicajozást, és utána kell pár száz felüléssel hasizmozni Persze van a másik véglet, mikor annyira túledzést végez valaki, hogy a szükséges energiát a szervezet már az izmok/fehérjék lebontásából fedezi.
[ Szerkesztve ]
-
Lacces
őstag
Sziasztok!
Az alábbi kérdésem lenne:
Debrecenben melyik a legjobb kerékpárszerviz és bolt? Vagy a legolcsóbb?
A válaszokat köszönöm!
-
szki
őstag
válasz ludsimon #7893 üzenetére
Idehaza büntetni fogják plusz adóteherrel a bicajjal közlekedőket, mert nem fizetnek extra adót az üzemanyag után Persze arra már nem gondolnak, hogy az egészségesebb dolgozó társadalom mennyivel több hasznot hoz, és mennyivel kevesebb egészségügyi költséget jelent...
Eddig is szimpatikus volt Anglia, mint új lakóhely. Jó tudni, hogy bicajjal kell munkába járni, és minél messzebb kellene költözni a melóhelytőlBelgium, és Hollandia meg igazi bicajos paradicsom. El kellene tekerni oda. Belefér 1200-1500 km-be
[ Szerkesztve ]
-
-
belaazallat
addikt
Hali!
A legtöbb esőkabáton van kapucni, azt ráhúzod és kész, vagy ha nagyon zavar, mint engem, akkor nem rakod rá.
Tavaly volt "szerencsém" 1,5 órát esőben tekerni, hol jobban, hol kevésbé esett. Szemerkélő esőben nem ázik be a sisak. Ha meg nagyon esik, akkor kapucni."Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
dqdb
nagyúr
válasz belaazallat #7898 üzenetére
A kapucnival annyi a probléma, hogy erőteljesen bekorlátoz. Nem hallasz tőle olyan jól, csökkenti a periferiális látás szögét (a fejedet kell forgatni olyan helyzetekben, amikor csak odapillantottál volna), valamint még a fejedet is forgatni nehezebben tudod miatta, mert szorosra kell húzni (ha lazára hagyod, akkor pedig a menetszél felcsapja).
Muton: várom a gyakorlati tapasztalatokat Télen a sisak alá való sapka megoldja az esővédelmet, tavasszal-ősszel a hideg esőkben jól jöhet egy ilyen, meleg esőben szerintem felesleges.
dunc: Az árát látva elkerekedett a szemem eléggé, aztán észrevettem, hogy nem darabár, mert úgy "enyhén" durva lett volna.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- Steam Deck
- Időjárás topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Wise (ex-TransferWise)
- Fujifilm X
- OTP Bank topic
- További aktív témák...
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
- Ricoh Theta Z1 360 fokos kamera
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- Fehér 11.02 PS4 Pro csere 11.00 FW alattira
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
- Samsung Galaxy A35 5G Duál 128GB új bontatlan
- Huawei Mate 20 Pro - Független - Dual-SIM - 128 GB - Használt
- CoolerMaster mechanikus billentyűzet+csuklótámasz és egérpad
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs