- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
ph Persze ebben a Qualcomm mellett fontos szerepe van a Microsoftnak is, aki teljes erővel beállt a CoPilot+ PC programba.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
nagyúr
-
Ariadne
őstag
Nem sérült, nem tudom, hogyan sérülhetett volna, az alsócsövet befogó karnak puhább műanyag a belseje, az nem bántja, máshol meg nem ér hozzá. Nagyon sokszor utazott már így, sosem lett baja. Egyetlen nehézség, hogy a bovdenek pont az alsócső alján mennek, és nincs más, beszorítja azokat is kicsit, de hát ez van.
Napfénysüti: A teleszkópos nyeregcső tök felesleges és nehéz cucc... Mozogni meg úgysem mozog igazán, egy ilyen megoldás nem tud hatékony lenni. Állítható stucni a másik ilyen szemfényvesztés, az még ki is szokott lazulni sokaknál, ami veszélyes.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Vasinger! #9132 üzenetére
Szövegértelmezésileg jelzem, hogy amit leírtam, azok azok az alkatrészek, amiket a néhánnyal feljebb hozzászólásomban linkelt fully bringámon még ki akarok cserélni, és a listán ott szerepel a fox rp23 tag is.
Attól, hogy sokat költ az ember a bicójára, még ugyanúgy gond javítani vagy cserélni cuccokat, viszont ha ilyen jó minőségű dolgok vannak rajta, akkor lehet tolni neki ezerrel és bírni fogja, szóval kevésbé lesz szükség rá. Sosem cserélnék le alkatrészt olyanra, amivel aztán félteném használni, hiszen pont azért cserélem le, mert használni akarom, hogy még jobb legyen! Ja és ne gondold, hogy milliomos bármelyikünk is, aki itt van a topikban, csak sok más dolog helyett a bringára költjük minden pénzünket.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dqdb
nagyúr
válasz Napfénysüti #9151 üzenetére
A hozzászólás számát nem néztem
Szóval az, amit Ariadne leírt. A sima rugós addig jó, amíg nem kopik ki, utána csak bosszúságot okoz, és felesleges súlyt cipelsz onnantól kezdve. A paralelogramma kialakítású még nehezebb, az jobban bírja, de drága, és annyiért bőven kapsz egy jobb minőségű alumínium nyeregcsövet némi hátrahajlással, és az is képes azt a komfortszintet hozni.
Másik apróság, hogy a tekerésbe fektetett energiád eléggé jelentős része a nyereg rugójában fog elveszni. Már sík terepen is észre lehet venni, hogy pogózik alattad a bringa, emelkedőn pedig hatványozottan büntet: nehéz, ezért több energia kell a mászáshoz, de a befektetett energia jelentős részét a hajtás helyett a rugós nyeregcső nyeli el, és még ráadásul pogózol is miatta, ami zavaró.
Az állítható nyeregcső már más terület, és az finom darab Bár az nem utazási kényelemről szól, hanem arról, hogy AM felhasználásnál ne kelljen minden lejtő és emelkedő előtt megállni, és a nyeregmagasságot a terephez igazítani.
(#9154) Ariadne: Sosem cserélnék le alkatrészt olyanra, amivel aztán félteném használni, hiszen pont azért cserélem le, mert használni akarom, hogy még jobb legyen!
PontosanJa és ne gondold, hogy milliomos bármelyikünk is, aki itt van a topikban, csak sok más dolog helyett a bringára költjük minden pénzünket.
Igen, és a legtöbben már megfelelő végzettségekkel sok éve dolgozunk, így egy diák számára elérhetetlennek tűnő dolgok kicsit közelebb vannak számunkra.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
nagyúr
Köszi a kimerítő válaszokat. Nekem sima nyeregcsövem van csak barátnőmnek van ilyen rugós.
Més que un club!
-
Xantomas
őstag
Eddig se volt kevés, évi 5-6 modell mindig volt, kb Fisher után a Konáék kapták rá először a 29erekre, és minden kategóriában kijöttek egy modellel.
Alap hobbi: Kahuna 2-9 (alu)
Közép hobbi: Big kahuna 2-9 (alu, de 3x húzott csövekből)
XC versenygép: King kahuna, (scandium)
Fully: Hei-hei 2-9, Hei-Hei 2-9 Deluxe (alu, ill scandium)
Alap Single speed: Unit 2-9 (cr-mo)
XC SS: Big Unit (korábban Kula 2-9 váza volt, csak váltóval) (scandium)
Városi 29er: Smoke 2-9 (cr-mo) (bár ez inkább ballon bike, de a Kona egy ideig a 29erek közé sorolta)Ez már alapból 9. Hozzácsaptak még a kínálathoz pár karbon vázat, az eddigi alu, acél, scandium hármashoz.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
-
nagyúr
Félreértettél én nem is gondolkodom rugós nyeregcsövön. Csak valaki előttem kérdezte és én is kíváncsi voltam rá mivel barátnőm bringáján az van. Magamnak nem tennék fel olyat. Egyébként ma tekertünk vegyes terepen: aszfalt, földút, erdei út és itt nem éreztem kényelmetlennek a nyerget. Csak ha aszfalton megyek tartósan akkor zavar. Legalábbis eddig úgy tűnik. Párnás nadrágot viszont azért beszerzek.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
belaazallat
addikt
"Másik apróság, hogy a tekerésbe fektetett energiád eléggé jelentős része a nyereg rugójában fog elveszni. Már sík terepen is észre lehet venni, hogy pogózik alattad a bringa, emelkedőn pedig hatványozottan büntet: nehéz, ezért több energia kell a mászáshoz, de a befektetett energia jelentős részét a hajtás helyett a rugós nyeregcső nyeli el, és még ráadásul pogózol is miatta, ami zavaró."
Ha én ezeket nem veszem észre, akkor bennem, vagy a technikában(hardverben)van a hiba?
Vagy a megoldás megint abban van, hogy 127kg súly alatt másképp viselkedik a technika?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
nagyúr
-
venember83
nagyúr
válasz Xantomas #9162 üzenetére
Hogyne lehetne. Szét tudja taposni ez is az erdőt, szerintem simán képes a hátsó kerék kipörgetésére a harminc lóerejével, tehát tépi ki a földet a helyéről rendesen, plusz ugye az elektromosság se a semmiből van, hanem nagyrészt fosszilis üzemanyagok kevéssé környezetkímélő elégetéséből.
-
Ariadne
őstag
válasz belaazallat #9164 üzenetére
Attól, hogy nem vetted észre, még így van. Kisebb mozgásokról van itt szó, és attól még az bizony összességében sokat elvesz, no meg ott a plusz súly is. Szóval hiba nincs sehol.
venember előző hozzászólását meg lájkolom. Úristen, lőjetek le, hova jutottam, hogy ilyet írok.
Tényleg, akkor Bükkön találkozunk! Akkor most a Specivel jössz? Végül most azért egész sokan megyünk, ha jól emlékszem. Nagyon beindult mindenki, hogy így utat törtem a maratonok világába azért hova fejlődik már a világ, hogy nekem kellett itt a legtökösebbnek lennem.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
belaazallat
addikt
válasz Ariadne #9167 üzenetére
Amikor emelkedőn elfelejtem lockolni a telót, akkor észre veszem a "pogozást". Max 1cm-t mozog a villa.
"no meg ott a plusz súly is."
127kg-os emberen majd pont az a fél kiló fog segíteni! akkor inkább kevesebbet reggelizek és megvan a fél kiló mínuszba....Róla lenne szó: [link]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
venember83
nagyúr
válasz Ariadne #9167 üzenetére
Miért, szégyen, hogy egyetértesz a mondandómmal?
Nem kívánom megkérdőjelezni a tökösséged, de felhívnám a figyelmed, hogy azért itt páran sokkal komolyabban és régebb óta maratonoznak, mint te vagy én, szóval nem biztos, hogy te törtél utat. Amúgy tényleg, ideje lenne nevezni az Odinon a Bükk középre.
-
XP NINJA
őstag
nem mintha el szeretném
az utolsó képek a frissek ) új váltó, gumi, karok stb)
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #9166 üzenetére
Most még igen, de egyre inkább előtérbe kerülnek az alternatív források is. Nap, fény, geotermikus energia.
OK, a hozzászólások közt, ott volt, hogy a környzetvédelem a gazdag emberek játékszere, de ha belegondolunk, kb minden újítás az, aztán a technológia térnyerésével, a gyártástechnológia árának csökkenésével jut lefele az alsóbb rétegek felé is.Én a mai napig a hidegfúziót vízionálom, mint a jövő energiaforrását, mert a mai technológiák sajnos hiába zöldek, az előállításuk, karbantartásuk, még mindig a mérleget az olcsóbb, fosszilis üzemanyagok felé billentik.
Ennek a problémának megoldása a mi generációnk dolga lesz.
Valahol el kell kezdeni ezt is.
Más: Belenézhetek a HOZÉ-ba?
Sikerült elvakítanom magam pár másodpercre 3 db dx900-as lámpával, ebből 2-ben P7, 1-benXML- LED van, és tényleg erőseb utóbbinak a fénye, viszont zavaróan kékes.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #9169 üzenetére
Miért, szégyen, hogy egyetértesz a mondandómmal?
előző hozzászólását meg lájkolom. Úristen, lőjetek le, hova jutottam, hogy ilyet írok.
EzértAriadne: Nagyon beindult mindenki, hogy így utat törtem a maratonok világába azért hova fejlődik már a világ, hogy nekem kellett itt a legtökösebbnek lennem.
belaazallat: Vagy a megoldás megint abban van, hogy 127kg súly alatt másképp viselkedik a technika?
Én a 127 kg-ra tippelnék.Amikor emelkedőn elfelejtem lockolni a telót, akkor észre veszem a "pogozást". Max 1cm-t mozog a villa.
Tud az többet síkon is mozogni, ha eléggé érzékenyre van beállítva. De nem az amplitúdó a lényeg, hanem maga a mozgás. Én például szeretek nagy nyomatékkal tekerni, amin az SPD még javított, ezért párszor már zártam le a telót síkon is, mert éreztem, hogy rugózik alattam a bringa eleje.no meg ott a plusz súly is
A te súlyodra vonatkozott Ezeket az alkatrészeket alapvetően az átlag 60-70 kg-s bringásra tervezik, ilyen terhelés közelében ideális a mozgási karakterisztika. Sok keréknél, teleszkópnál megadják, maximum mennyit bír. A DTSwiss diétás versenytelóit például maximum 80 kg-ra méretezte korábban (bár ahogyan nézem, fejlesztettek, mert már 95 kg ez a a limit).Xantomas: Men In Black-et játszol? Nekem class 2-es vonalkódolvasóba sikerült véletlenül belenézni (fejlesztettem, és a lézer bekapcsolva maradt ...), feledhetetlen élmény volt perceken keresztül foltokat látni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #9166 üzenetére
Küzdenek a bringások ellen, ki akarnak tiltani ösvényekről... egy motornak meg odahúznak több kárt tesz 5perc alatt mint én egy év alatt... Mégis látni őket többnyire mindenhol. Engem csak ez zavar.
-
Cathfaern
nagyúr
Ilyesmi kulacstartókkal van valakinek tapasztalata? Előnyösebb lenne a biciklimre (táska alá beférne egy), viszont nem vagyok benne biztos, hogy elég stabilan tartják a kulacsot, illetve hogy nem szedik szét
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #9169 üzenetére
Ez így is van, de most akar hirtelen több ember is jönni, ami elég fura. Én már neveztem.
Xantomas: Energia ügyekről dumálhatunk majd, konkrétan ezekkel a dolgokkal foglalkozom. A megújulók egyelőre piszok drága, kevéssé hatékony, és a hagyományos rendszerekben irgalmatlan többletköltséget eredményező dolgok. De majd a német fogyasztók is pár éven belül rájönnek arra, hogy szépek azok az offshore szélerőművek, de atomerőmű nélkül bizony drága játék lesz, pláne az első egy-két blackout után... Azon meg csak szurkolhatunk, hogy a mi rendszereink megússzák a meglehetősen biztosra jósolt ilyen eseményeket (de nem fogják)...
Ja egyébként igen, hozé lámpába belenézni veszélyes. Anno amikor a második kiadást elkezdték átvenni az emberek, tele volt a bikemagos topik ilyen "belenéztem, most nem látok" jellegű hozzászólásokkal. Mindjárt ki is keresem, milyen poénos használati utasítást gyártott hozzá hozé.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
szki
őstag
Tudtommal csak ott szabad gyalog, bicajjal, motorral, stb járművel közlekedni az erdőben, ahol engedélyezett. Tehát crossmotorral az arra kijelölt pályán, és bizony MTB bringával is az arra kijelölt erdei, stb terepen. Ha ezt betartjá(to)k, akkor nem lehet gond a természettel, azaz nem lehet károkozás. És még az Erdészeteknek is pénzt hozhat, és nem kárt okoz.
-
nagyúr
válasz belaazallat #9168 üzenetére
Ezt a hatalmas súlyvadászatot én se értem.
Egy versenyzőnek oké hogy minden gramm számít de ő nem olyan bringákkal fogja tolni mint én...
Engem annyira nem izgat hogy valami pár grammal több. Majd többet edzem.
Sajnos csak saját tapasztalatból tudok kiindulni: volt egy Adidas Copa Mundial cípőm aki focizik az valószínűleg tudja hogy a világ egyik leghíresebb méltán elismert stoplisa. Imádtam annyira jó volt (persze nem olcsó móka) míg van a Nike-nak ez a Mercurial Vapor szériája ami mittom én hány gramm összesen (nem a gagyi 10k-s változata természetesen) kifejezetten sprintereknek ajánlva. Akkoriban még szélső futót játszottam és sose éreztem hogy hú a csukám nehéz és emiatt hátrányban vagyok. Nyilván egy Messi meg tudná mondani de én a saját szintemen soha.Bocsánat a nagyon off hozzászólásért csak ez így most kijött.
Més que un club!
-
Ariadne
őstag
Ezt betartani bringával lehetetlen, mivel az erdőtörvény alapján kifejezetten kerékpáros útvonalnak kijelölt ösvényeken lehetne csak menni. Ha a kezedbe veszel egy tetszőleges turistatérképet, láthatod, milyen elenyésző számban és hosszban vannak kifejezetten kerékpáros turistajelzések. Rossz a szabályozás sajnos, úgy kellene kialakítani, hogy minden ösvényen lehet kerékpározni, kivéve ahol tilos (és a fokozottan védett területeket ebbe a kategóriába vennék). De ez így betarthatatlan, ezt jogászként mondom. Sajnos a montis szakszövetség és senki más sem nagyon akar/tud küzdeni ez ellen a helyzet ellen.
mod.: A motorosokat viszont én is kitiltanám teljesen, a déhára meg létre kellene hozni pár parkot...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
na, jöhet egy kis kényelmes sétabicajozás, holnap előrláthatólag pihi (főleg ha megjön a front, amivel riogatnak (igen, én finnyás vagyok az időt illtően))
csütörtökön még tekerek egy lazát, szombaton pedig zánka!ugye még mindig áll, hogy lesz ott gy ph!-s csapat?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
amargo
addikt
válasz Napfénysüti #9182 üzenetére
Én anno néztem egy filmet Without Limits egy futóról szol és a nike-ról. Lényegiben a futó srácnak az edzője kiszámolta, hogy ha 10g - de lehetne x - könnyebb a cipője, akkor y km-en hány kilót spórol azon, hogy nem kell akkora "terhet" cipelni. Persze ettől még olyan felhasználás kell, hogy az ember tényleg kitudja használni.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
szki
őstag
válasz Ariadne #9183 üzenetére
Az Erdészeteknek komoly probléma a gyalogos, bicajos, motoros, 4 kerekű motoros. A természeti károkon túl a vadakat is zavarják. Az ösvény lehet, hogy vadösvény. Szóval nem lehet azon csak úgy bringázni se!
Tehát alapértelmezettként bizony mindenhol tiltani kell, és néhol engedélyezni, ahol ez lehetővé tehető. Illetve építeni kell pályákat, de kérdéses, hogy tényleg használják-e majd azok, akiknek készült...
Sokat róttam gyalog az erdőket fiatalabb koromban, és erdészeti vezetőkkel is beszélgettem mostanság. Így van rálátásom a témára, hiába vagyok aszfaltbetyár
A Mecsekben létezik a Mecsextrém park, ahol lehet quadozni is quadpályán. Persze pénzért...rétisün, belaazallat, Cathfaern: Nekem oké a buli. Ma hajnalban edzettem is rá. Kellett volna térdmelegítő.
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
-
nagyúr
Egy élsportolónál tényleg megértem. Nyilván látszik is hogy a könnyű spéci technológia drága így egy átlag földi halandó nem engedheti meg magának. De ahol komoly verseny megy és sok a pénz oda kell. Én csak azzal nem értek egyet ha átlag hobby felhasználásnál akar valaki mindenáron grammokat faragni. Megéri az?
Més que un club!
-
belaazallat
addikt
-
rétisün
veterán
válasz belaazallat #9187 üzenetére
persze hogy áll, mi ott leszünk
(#9189) xdx@: 24 órás verseny lesz, és elmegyünk személyesen is találkozni a csapattal, meg egymással
szki: "Ma hajnalban edzettem is rá" nocsak, nem mondtad, hogy te is indulsz
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
xdx@
aktív tag
belaazallat & rétisün: Értem, köszi.
-
amargo
addikt
válasz Napfénysüti #9188 üzenetére
A válasz nem, de egy átlag bringás nem is fog neki feszülni a grammoknak, mert nem is tud ilyenről. Ellenben már egy kicsit komolyabb hobby bringás odafog figyelni ezekre az adatokra, mert én is van, hogy teljesítmény alapon megyek ki, de ettől még nem edzem semmilyen versenyre. Egyszerűen ilyen a természetem, hogy szeretek magamból többet és jobban kiadni. Mostanában én is lemértem 1-2 adatott a grammokkal kapcsolatban, de továbbra is csak a számomra még egészséges szintig figyelem a vásárlásaimat ennek fényében
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
XP NINJA
őstag
-
dqdb
nagyúr
válasz Napfénysüti #9188 üzenetére
Grammokat? Nem.
Azonban itt nem grammokról van szó sokszor, hanem 40-50 dkg-okról, vagy még többről, és nem extrém módon kikönnyített, csillagászati árú alkatrészekre kell gondolni (tehát semmi XX, X0, XTR, Dura-Ace és hasonlók, azok tényleg a versenyzőknek készülnek). A súly csökkenése sokszor csak mellékhatása a fejlesztésnek, egy jobb minőségű alkatrész általában könnyebb, merevebb, tartósabb, mint az olcsóbb.
Elhasználod az Alivio hajtásodat, és XT-t raksz fel helyette, máris -30-40 dkg környékén vagy. Lecseréled a Suntour XCx/Dart teleszkópodat egy nagyságrendekkel szebben mozgó (akár használt) Reconra/Rebára, és 80-100 dkg környéke lejön a bringáról. Veszel a régi komfortos nyereg helyett egy sportosabb darabot, -20 dkg, és még ekkor sem mentél rá igazán a súlycsökkentésre, csak vettél egy jó nyerget. Új kerékszett, -70-80 dkg simán összejöhet.
Könnyű a bringám? Igen. Lesz még könnyebb? Igen, ha a hajtás cserére szorul, lemegy 11 kg-ra. Tudnám azon túl is csökkenteni a súlyát? Igen, nemrég összeszámoltam, közel 1 kg mínusz elérhető X0, XX, XTR és karbon kormány nélkül is, de ekkor a kényelem teljesen feláldozásra kerülne, ami számomra fontos tényező, szóval nem fogom. Jó, hogy könnyű a bringa? Igen, a lépcsőházban felfelé cipelve határozottan jobb Terepen ilyen hatványozottan nem érzem, de ott is valószínűleg kijön. A jobb váz, jobb külső, jobb kerekek, jobb nyeregcső, jobb teleszkóp ott is érzékelhető, ha ennek súlycsökkenés a mellékhatása, akkor nem zavar.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
szki
őstag
válasz rétisün #9191 üzenetére
Mármint a hajnali indulásra edzettem, hogy 6:00-ra Bakra érjek szombaton
Maga a 24 órás versenybe beszállás nem vonzana. A sok mászás, és dinamikus gyorsítás nem az én csontjaimnak való. Jobb ezt sörözgetve kívülről figyelni. Szóval buli lesz a szombat, és befigyel majd egy 200+#9196) dqdb: A bicaj súlya terepen szerintem különösen számít a szint emelkedés, és a sok gyorsítás/lassítás miatt.
Még nem néztem új bicajt, de könnyen lehet veszek egy outit szezon végén (egyből -4 kg). Csak hogy Rétisünnel tarthassam a tempót emelkedőn[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
És mi van akkor, ha papíron 8,9kg a bringa? Azóta átesett egy kis "könnyítésen", kapott egy deore hajtókart alu biopace tányérokkal, meg az aliviot lecseréltem egy deore RD-M530-asra.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
amargo
addikt
válasz belaazallat #9198 üzenetére
Én inkább onnan fognám meg a dolgot még, hogy könnyebbek az alkatrészek, de merevebbek is - már amelyik! Én az octalinkes deore hajtást - de lehet alivio volt - hajtogattam a bringán rendesen, pedig nem mondanám magam erősnek, de a 80kg-al nehéznek sem. Míg a hollowtech II SLX elég merev és nem is gondolkozom, hogy XT legyen. Továbbá észre veszem a különbséget, hogy nem nyeklik meg csavarodik a bringa alattam, mert nem csak teljesítmény, hanem biztonság érzetileg is jobban érzem magam. Hozzáteszem az áruházi tesco-s bringák is tudonak meglepően könnyűek lenni, de azokat elég csak egyszer megtekerni és eltörik alattad.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
belaazallat
addikt
Pont ezen okok miatt is cseréltem le a bringát. Korábbi nagyon mozgott alattam, ezért vettem meg a Wenson-t. Havernak is ilyenje van, hát más érzés volt menni vele.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Anime filmek és sorozatok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- GTA V
- Háztartási gépek
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Amazon Fire TV stick/box
- PlayStation 5
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
- Creative SFXI SoundBlaster X4 Külső hangkártya
- KIÁRUSÍTÁS! MINI PC : Intel Pentium J4205 - 8GB DDR4 - 256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen