- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jojjer94 #172982 üzenetére
Az mindig szép.
(#172984) G@ben...Az mt200 a Shimano hidraulikusok legalja,az mt400 (Alivio) pedig a legjobb aminek még nagy a fékkarja.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
abéla
senior tag
válasz jojjer94 #178696 üzenetére
Akkor ez kell neked: In Ride 500 , de csak ha k-Mo-on élsz, mert sajna online nem rendelhető és egyedül a nyíregyházi dekában van már csak... de ott egyből 2
A miskolcit én vittem .
Ja igen és üdv Mindenkinek!
Lévén nálam is reneszánszát éli a régmúlt 15-20 évnyi bicajimádata: a szokásos Camping (szigorúan ordenáré módon lefestve+bmx kormánnyal), összerakós BMX (végül elértem a króm Atala +z-hajtókar+csillagküllő szentháromságot ), tescos Gepida (amit elloptak, de nem sajnáltam) vonalat végigjárva, egy saját bütykölte, részben használt cumókból, darabonként, nagyon jól testreszabott hybrid-montinál kötöttem ki, amit végül szintén megfújtak(ezt sajnáltam), majd kb 10 év kihagyás után, mikor is reaálizálódott, hogy 150-200 alatt normális bringát nem kapok, elszántam magam és kb 3-4 hónapja immár egy Rockrider st530 képében feszegetem a bicó terheléshatárát . (ilyen heti 2x (3x lenne a cél) 15-20km-es körökkel, hasszútávon jó időben melóbajárás is tervben van: napi 25-30km, de az most még kb életveszély)
De mint kiderült, ezért a pénzért is csak bizonyos részegységei normális minőségűek a bringának,
így szépen elkezdett mutálódni a tzucc:
középcsap.+hajtókar hajlott/nyekergett alattam: integrált 38fogas Sunrace-re cseréltem (40-es épp nem volt) BB-vel együtt (itt a gyári négyszögtengelyes tengely csodás csapágyrögzítő műanyag szorítóanya volt szíves beletörni a vázba - normális szerszámmal, normális irányba tekerve, de ez ennyire ótvar szerkezet volt; dugókulcs+ducktape-by-me kiszedőapparát + "némi" erő megoldotta): így lett egy 38 elöl, 11-42 hátul hajtás: kicsit állítgatni kellett a váltót, meg a 42-t hátúl már nem lehet kapcsolni(nekem nem is kell), de teljesen jó, terhelve is szépen vált.
pedál: a műanyag bengaság helyett lett shimano középjó (szétszedtem, megkentem, belül nem egy ipari, de jó)
kormány: visszavágva 5-5-cm-t, stucni emelve kb 3cm-t
gyári teló lecserélve: Mosso merev villa + xlc masszív fejcsapágy + perselyek belerakva/préselve/ütve/reszelve/csiszolva/anyázva (uhh ezt de megizzadtam)
meg egy pár Schwalbe Big Ben plus reflexes külső + conti belsők + BB tapi felniszalag
fasza nyereg és jóféle zár(ak)+bizti tengely , kulacs+tartó/ kmóra / ass-saver stb apróságokHehe, hát lehet némileg kitört belőlem az évekig szunnyadó (és anyagilag mindig erősen korlátozott) bicaj-modi énem.
... de most újból tekerek és szeretem és nagyon komálom, hogy újra visszataláltam hozzá![ Szerkesztve ]
hootka!
-
abéla
senior tag
válasz jojjer94 #178725 üzenetére
Ahogy elnézegettem (szemeztem velük vagy 2 hétig) nem nagyon kapkodják el, so ha ismétlődő dolog volt a böszörményi dologban(suli/melo/meglévő bnő ), jó eséllyel meg lesz még hetek múlva is; kivéve ha látván ezt, a nyírségi szűktűrésű bringások lecsapnak rájuk.
De megtapogatva/körbenézve a olcsóbb 100-as verziót, jó minőségűnek tűnik az is, max. ott több (az egyébként masszív, vastag)térrácsos műa., az 500-ban meg a fém-szerk. dominál, meg lendkerék is 2xsúly;
de 20-25km/h mellett a 100-asból is kitekersz kb 250W-ot (a maxi 500W, de az 40-45 km/h mellett, az meg nálam kb 120 rpm-nél jönne ki... szval nem opció).
Ár-értékben az Inride 100 ok. (persze ha van akció akkor feléből megvan, de nna, az olyan kutya vacsi)hootka!
-
jjeahh
nagyúr
válasz jojjer94 #184169 üzenetére
Pedál: PD-M520
Cipő: Shimano SH-MT301, Shimano SH-MT501 és igazából az egész MT széria (Mountain Touring), vagy Giro Berm. Giro Gauge is jó, de annak elég kemény a talpbetétje.
Ha az elején sokat esel és nehezen tanulod a kicsatolgatást, akkor Shimano SH-56 stopli kell neked.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jojjer94 #184169 üzenetére
Várj még vele, pár napja szereltem fel, 1x volt kipróbálva, de még nem meggyőző, hogy megéri az 50e forintot.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz jojjer94 #184179 üzenetére
Szerintem ez a pedál nem jobb semmivel, mint az 520-as, mármint a keretjének nem igazán látom hasznát. Trail-enduro bringára max azért vennék inkább ilyent, mert jobban mutat a vaskos gépen, de xc-re jó az 520. Arra a keretre úgysem fekszik fel a cipő talpa, szal csak plusz súly. Az SM-SH56 stopli amúgy kezdésnek, tanulni tényleg jó, de arra számíts, hogy idővel, ha belejöttél az spd-zésbe úgyis váltani fogsz normál 51-es stoplira, szal előbb utóbb úgyis megveszed mindkettőt .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz jojjer94 #184185 üzenetére
Igen, több irányban és sokkal könnyebben kiold az 56-os. Az elején azért jó, mert esés nélkül meg tudod tanulni a ki-becsatolást és azért érdemes később, amikor már megszoktad visszaváltani 51-esre, mert az 56-os túl könnyen kiold, egy idő után ha a pedál is bekopott, már nem érzed olyan biztonságosnak, félő, hogy tekerés közben kirántod vagy terepen a rázkódás miatt kicsúszik belőle a lábad.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Alg
veterán
válasz jojjer94 #184185 üzenetére
56ról le tudsz lépni oldalra, ahogy a lábad a taposós reflex alapján le akarnád tenni, az 56 úgy elengedi (függőlegesen nem enged, de ha fel+oldara lép kikattan).
51 csak bokacsavarással enged, és kicsit szorosabb is ugyanolyan pedálrugó-állításnál.
Szóval ha elfelejted kicsatolni megállás előtt, akkor az 56 jó eséllyel megment, az 51-el 100% eldőlsz.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
válasz jojjer94 #184189 üzenetére
Semmi gond nincs vele, munkába járáshoz én is egy scott mtb-cipőt használtam. Sarat-vizet is jobban bírja, meg ugye sötét, nem látszik rajta annyira, ha mocskos lesz. Valamilyen perverzió miatt az országutis cipők szinte mind fehérek...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jojjer94 #184185 üzenetére
Javarészt országúton/kerékpárúton megyek, ritkábban terep, akkor is csak túrázás, semmi vadulás. :D...ne keseregj, ez még javulhat.
jjeahh...akksi lesz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
válasz jojjer94 #184169 üzenetére
Specialized MTB Sport típusú cipőt használok (már vagy negyedik darabot sok év alatt), ez ugyan merev talpú, ami jó tekeréskor de akár még gyalogolni is lehet benne, amikor túrázni megyünk, ezzel szoktam menni, és kisebb sétákra alkalmas, még ha nem is olyan kényelmes ilyenkor, mint egy normál utcai cipő.
Természetesen a cipő olyan mint a nyereg, ami az egyiknek tökéletes, a másiknak lehet borzalom.PD-M-324 egyoldalas pedál, a másik oldala rendes taposó, de van könnyebb (és sajnos drágább) is, korábban PD-A-530 volt a típusa, azt megszüntették, majdnem ugyanolyan utódja a PD-EH500, legutób ezt vettem az új bringámra. Ez annyiban érdekesebb, hogy adnak hozzá plusz csavarokat, amelyeket be lehet csavarozni a taposó részébe, ezek kissé kiállnak, és jobban megfogják az utcai cipőt, kevésbé érzem úgy, hogy le akarna csúszni a lábam. (amióta megszoktam az SPD-t, mindig zavar, hogy a taposópedál nem fogja eléggé a lábam)
-
123xyz
tag
válasz jojjer94 #211679 üzenetére
Szia. Ezt megtaláltam én is, de valahogy olyan ormótlannak tűnik, ahogy ekkora a távolság a felső vázcső és az alsó vázcső között a homlokcsőnél. Tudom, az XL méret miatt van, de akkor sem szép szerintem. Ami pedig fontosabb, hogy a Merida weboldalon a méretkalkulátor szerint az L-es az, ami hozzám közelebb áll, az XL nagy lenne. De azért köszi a javaslatot
Nemrég ezt találtam még, mint alternatíva, a korábban linkelt [Cube SL Road Pro] mellé: [Cube SL Road Race, 320k] . Ránézésre hasonló évjárat, mint a Pro, de ez 105-ös szettel, és ~7 ezer forintért házhoz is szállítanák. Szerintem így a 2 Cube közül fogom valamelyiket választani, már csak hoznom kell egy végleges döntést arról, hogy ténylegesen mennyi pénzt tudok rászánni, de ezzel már nem akarlak untatni titeket -
flash-
veterán
válasz jojjer94 #213954 üzenetére
nekem van cad sensor, de a strava nem bonyolítja túl, pl ha 15 kilós bringám helyett 9 kilós országútival megyek már jóval kevesebbet ír síkra wattot, pedig mindkét tekerésen mehettem kb 20al ugyanazon a 30km-es távon és az erőbefektetés is ua érzésre.
Aztán van az a balatonvilágosi emelkedő(shi-hu-hu a szegmens neve) a sétányra ott a vasútállomás előtt ha siófok felöl mész,na én ott amikor kb 85 kilósan felmentem egyáltalán nem életem tempójával kb 70%-os erőfeszítéssel, 90-es átlagfordulattal kb 28/28- (1:1 áttételen) aztán arra írt majdnem 500 wattot a strava hát síkon meg hiába szétsprintelem magam jóval magasabb pulzuson úgy hogy majdnem összerókázom magam, aztán arra a szegmensre meg számol 250 wattot, magunknak sem jó fejlődést követni, mert hátszélvan, stb akkor eleve nagyobbat ír mert gyorsabban mész, vagy mondjuk jobban összekuporodsz jobban haladsz, gyorsabban mész nyilván de nem a leadott watt miatt hanem a légellenállás miatt szerintem értelmetlen hülyeség.
de mindegy is azzal hogy kiir egy wattot nem lehet mit kezdeni vele nem összehasonlítható sem magam teljesítményével sem máséval. akkor már inkább a sebességed, ha tavaly még csak 26 os átlaggal mentél egy kijelölt x körön hiába mentél rajta minden héten, most meg már 30-al akkor valószinü javultál[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
válasz jojjer94 #213954 üzenetére
Pontosabban, mint anélkül. Ahogy flash- írja, megvannak a hiányosságai a dolognak, de ésszel használható. Sokat segít, hogy az okosgörgőn sokat tekertem, nagyjából érzi az ember, hogy mi hány watt, így ki tudod szűrni a hülyeségeket. De józan ésszel ismkalkulálható. Mint minden mérésnél, a mérési feltételeknek uganazoknak kell lenni, ha értékelhető eredményt szeretnél. Amúgy pulzus-cadence-tempó együttes az, ami edzésre is használható adatokat ad.
MPowerPH: Ma reggel néztem, 95 Super 2,25 eur/liter. Nem is olyan drága már egy 3-4k eurós ebike.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jojjer94 #219027 üzenetére
Igaz ritkán főzök de a konyhai katasztrófák mind úgy kezdődnek, hogy amíg valami sül, fő, melexik...addig én teszek, veszek.
#219030fulton...lehet én tudom rosszul, de szerintem a felfüggesztésnek a kijelölt jelek közötti sávben kellene maradni...persze van olyan bilincs mely ezt eleve el is foglalja, vagyis szinte semmit sem lehet ott mozgatni, de azt tapasztaltam, hogy már a jelölt végekre helyezésnél is gyanúsan hajolni kezd a kevésbé alátámasztott nyeregrész 80+ kilóm alatt ha pl. éppen azt a végét terhelem (hátul , ha felülök elengedve a kormányt, vagy éppen elöl mikor mászva kikúszok a végére).
#219031 Runner_fxr...még futok egy kört a K2-nél is (ott vásároltam) mert a hivatalos oldal szerint is a csúcs XTR és Dura Ace-t leszámítva ahol 3 év, minden más alkatrészre 2 év gari jár...amúgy Vargányától megkaptam a hivatalos állásfoglalást mely pont olyan amilyenre számítottam...de hát én is ezt mondanám ott ülve a helyében a Shimano elefántcsonttoronyban. Ugyanakkor megértem a forgalmazókat is, ma éppen azt az időszakot éljük mikor a világ a feje tetejére állt és az helyett, hogy a gyártók versenye folyna a vásárlók (forgalmazók, nagykeresek stb.) kegyeiért éppen az utóbbiak kuncsorognak alkatrészért a gyenge kínálat és akadozó ellátás következményeképp kialakult hiányban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz jojjer94 #219002 üzenetére
Lehet csinálni "hordozható" waxot, abból, amivel egyébként főzöd. Fel kell olvasztani izopropil alkoholban (technikailag nem oldat, hanem emulzió keletkezik, mely aztán szobahőmérsékleten szuszpenzió lesz), amivel ugyanúgy tudod kenni a láncot egy hosszú túrán, mintha vittél volna magaddal olajat. Nem lesz annyira pöpec, mint a főzéssel, de megteszi. Egyébként ez a 150 körüli km alapvetően montis dolog, átlagos kosszal. Országútin, vagy montin, de főleg úton túrázva simán elvan 200 km-t egy főzés. Sáros menet után pedig úgyis jöhet a pucolás
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jojjer94 #221365 üzenetére
Ismered? Szinte körbejártam útat keresve felfelé mert gondoltam a siklóernyősök csak nem gyalog cipelik fel ernyőiket... és de, bizony oda gyalog battyognak fel ők is. Meglehetősen jól lehet gyalogolni CB Mallet Lace cipőmben de itt majdnem seggemen jöttem le még gyalog is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jojjer94 #221369 üzenetére
Hú, az szép hely, tegnap is jártunk arra, a 2010-es években pedig soxor szálltunk meg szomszédodban, Szentbékállán az Orsi vendégházban. Ha tudsz arrafelé jól bringázható ösvényeket érdekelne...
kraftxld...
Térkép link nem műxik, de ott a honlap alján a cím, rendes bolt az, többször jártam ott és vásároltam is.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
-
fulton
addikt
válasz jojjer94 #239140 üzenetére
Én úgy szoktam, miután belőttem a kónuszt, kb kézzel betekerve ütközéstől vissza egy negyed fordulat, rákontrázom (fontos a satus befogás különben elmegy a beállítás), aztán berakom a kereket a helyére, és lazán ráfogok a gyorszárral, megnézem a kereket ekkor érezni kell hogy kotyog. Ezután belövöm úgy a gyorszárat hogy akkor fogjon kb amikor már szerintem fognia kell, és lassan elkezdtem ráfele szorítani, közben megnézem hogy mennyit szünt a kotyogás. Ha pl fél állásnál járok a rászorítással, és már nem kotyog, akkor kiveszem és engedek a kónuszon (vagy ha úgy ítélem meg engedek a gyorszáron). Elsőre el pepecselhet az ember vele, de idővel ráérzni. A lényeg hogy mire beszorítom csakis akkora szünjön meg a kotyogása a keréknek (természetesen pici játék van a gyorszárban is mielőtt a kónuszt állítanánk újra). És kész. Esetemben nem mind1 a gyorszár ereje, mivel a váz nem épp erre van kitalálva.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jojjer94 #241253 üzenetére
Akartam mondani, hogy te vagy az emberem a zasszonyos aszfaltozásaiddal, de én még olyan traktorgumikkal mint te nem nagyon mentem eddig.🤭 ...amit ajánlottam volna mert használtam és tetszettek, az a Race King, Ikon, Racing Ray (elől) Ralph (hátul), és FastTrak. Mind hasonlónak éreztem őket, talán a Ralph hátul jobban kapaszkodott mint a többi, de az a mintája alapján is egy direkt hátsó gumi.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz jojjer94 #241253 üzenetére
A rapid rob egy borzalmas gumi, azután a smart sam előrelépés, de szerintem csak terepen. Ha jót akarsz, én szkippelnék minden fapados schwalbe gumit és továbblépnék komolyabb-könnyebbre, mint a racing ray, racing ralph. Ha viszont száraz terepre kell, nagyrészt nyárra, felejtsd el a schwalbet, ebben szvsz sokkal jobbak a maxxisok. Rekon, rekon race, ikon. Ha gördülékeny, mégis tapadós szettet akarsz, akkor ajánlom, hogy előre vegyél nagyobb bütykös gumit, hátra meg apróbb mintázatút. Pl. Hátra rekon race, előre rekon, vagy ha continental, akkor pl. hátra race king, előre cross king.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz jojjer94 #241261 üzenetére
Sajnos ezek mind kopnak, esetleg kisérletezhetsz azzal, hogy hátra keményebb anyagkeveréket veszel, előre puhábbat, de általában csak a drága felső kategóriás gumiknál adott a választási lehetőség. Pl. ha schwalbe, akkor a piros csíkos addix speed a keményebb-tartósabb, a kék csíkos addix speedgrip a tapadósabb. Hátul sajnos mindenképp el fog fogyni legalább két gumi, amíg egy elsőt elhasználsz, ez ilyen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jojjer94 #244050 üzenetére
Szerintem elég masszív, főleg ha lábait jól széttárod (enyémnek öt van) nálam inkább az a gond, hogy a nem kerek karbon felső csövet, vagy a nagyon széles és kocka alsó csövet megfogni nem igazán lehet vele, így marad a nyeregcsőváz, mely elég rövid, és maga a nyeregcső melyek mindketten csak amolyan orrnehéz felfüggesztést tesznek lehetővé...de persze ha leér az első kerék, vagy addig emelem amíg bár lóg a kerékpár eleje, de már az sem éri a padlót, akkor már tökéletes.
#244051
cs?...valahol hegyvidéken, ahol forróra kontrázod a hátsó agyat, akár kellhet is a high temperature zsír.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZavaBalazs
őstag
válasz jojjer94 #252969 üzenetére
oks, ez így tényleg nem vészes én csak az ebike-bikeprón néztem körül gyorsan. mondjuk igazából nekem ez a 9 sebességes 12-26 is kb mindenre elég, a standard 11-28 annyit változtat a kiosztáson, hogy berak az aljára egy 11-est, amivel 65-70 helyett 75-ig tudok beletekerni, meg a tetején 26 helyett 25-28 van, ami meg annyira nem oszt, nem szoroz. 11-32 már szignifikáns lépés lenne, de ott meg pont a mostanában haladásra használt 15, ill 17 fogas opciókat buknám.
na mindegy, úgysem egyhamar fogok váltani, de akkor jó tudni, hogy mégsem olyan drága fenntartani.wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
válasz jojjer94 #258564 üzenetére
Én később. Délután 17:00 körül. És nekem is az van írva a jelenlegi státuszhoz. Nem baj, valami majd lesz.
Most néztem az email-t. Ott szerda-csütörtökre írja a szállítást. Szóval van még idő.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
andrisbandi
őstag
válasz jojjer94 #258636 üzenetére
megint "in stockra" írják
- Beszállítónál készleten, ennyit jelenthet.
Jól kitalált, sokszereplős lánc végén kapja meg a vásárló a cuccát.A bike24-et mondják a legnagyobb saját raktárral rendelkezőnek Európában. Régi cikk volt a fejlesztésükről, milyen csoda raktárbázist újítottak, nem emlékszem a részletekre, de dobálóztak nagyotmondással rendesen. Valóban jó bolt, pl ingyenes visszaküldés.
- Szoktam nézni a feladó országot. Bike24 kerékszett készletről, eliveg ugye német bolt, mégis a Csehektől indították. Nem is azonnal, talán 1 hét késéssel.Nekünk a 10, 15 Eur-s szállítási költség már horror. Gondolom ezért várjuk el az SOS ügyintézést. Pedig ez a gazdaságos ár. Az express kiszállítás (ha válsztható a célországba) sokszoros lenne.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
ZolkoW
őstag
válasz jojjer94 #260193 üzenetére
ja, ezen semmi ragacs nincs. adnak hozzá végzárót, az ilyen fura, azt hittem, lejön majd, de tart, csak szerintem még a szigszalag is jobban néz ki... van szilikongyűrűm erre, de a fékkarokat le nem bontom emiatt, majd ha muszáj lesz (azt azóta vettem).
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jojjer94 #260727 üzenetére
tudom, már én is kérdeztem, de rövid az agyam: gyártótól, közvetlenül? vagy honnan is kell ezt venni?
Amúgy éppen Bikeworx waxot használok, de eskü, én nem vettem észre különbséget a Squirt, a Soudal és eközött sem, legfeljebb a felhordásban: a Soudal hígfolyós, a Bikeworxnek meg ügyesebb a csőre, jobban lehet vele adagolni, mert vékony.
De én még a waxolók között is a leglustább vagyok, aki nem hajlandó tökölni vele, csak felhordom, áttekerem és kész.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
andrisbandi
őstag
válasz jojjer94 #260849 üzenetére
Mint az olajat, csak simán hátrafelé tekeréssel becsöpizem csaponként. Ha végigértem, előre tekerek pár percig. Legkisebb fogaskeréken.
A maximalisták hajszárítózzák a láncot elötte, így jobban bekúszik a résekbe, a meleg fémen.
Pár percre forró vízbe mártva tartják a flakont, így sokkal hígabb lesz. Nehezebb felrakni, nehezebben marad a láncon, főleg minnél jobb a felületkezelése. Jobban fogy, mert lecsöpög.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
addikt
-
andrisbandi
őstag
válasz jojjer94 #260862 üzenetére
Smoove kezdésnek is elég egy felvitel?
Egymás után két kört csöpizek amikor fémtiszta a hajtás, teljes takarítás után.
A kisfogasról megjáratom közben a kazettán mindenhol. Ez trükkös lehet, lefelé váltáskor a rángástól fröcsölhet a láncról. Kézzel kesztyűben, vagy ronggyal rátartva kicsit a láncra ez megelőzhető.Ez a Smoove (nekem ez 10/10-es wax) különbözik a száraz időre való waxoktól. Száradva rendkívül vastag réteget ad, kicsit nedves is marad. Emiatt kerülendő a két rétegben felhordás a hétköznapokban. Egyrétegesen is lesz törölni való a tekerések között.
---
Soudal Dry wax-ból elhasználtam egy flakonnal. Elötte olajat használtam, sokat kipróbáltam, nagy kedvenc lett a Holmenkol Performance lánc kenőanyag. Olajként 10/10.
Az oljosoknál elkerülhetetlen a rendes hajtástisztítás. Időtrabló, koszos, vegyszeres.
Emiatt próbáltam csak rá a waxra, ebből a szempontból nagy előrelépés lett.A Soudal, és próbáltam a Muccoff-osat is, olajhoz képest szerény teljesítményű volt nálam, két montin is. Azokat mindíg két körben tettem föl, szinte beáztattam a láncot. De úgy is kevésnek tűnt. Hamar hangosodott kb 60 km. Igaz tisztítani szinte nem is kellett. Waxmaradék általában nem volt, csak kevéske por, amit egy gyors kefélés orvosolt.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
válasz jojjer94 #263532 üzenetére
Én szinte mindig 100%-os töltéssel indulok el. Szóval ilyen tapasztalatom nincs. Annyit meg nem mentem még, hogy 15%-ra merüljön.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz jojjer94 #263539 üzenetére
Én nem mondtam, hogy a te hibád. Csak azt, hogy én még nem tapasztaltam ilyet mert..
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen