- DIGI Mobil
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Fotók, videók mobillal
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
válasz macilaci78 #297347 üzenetére
Igy-igy Az egyetlen jo minosegu butoruk az egy talaloasztal. Ikea katalogusban az ebedlo hattereben meg latszik de megrendelni mar nem tudod mert befejeztek a gyartasat.
A miertre a valasz az, hogy 10 ev utan ugyanugy nez ki mint ujkoraban ugyanis ez tomor kemeny fabol van es hasznaltan ma el tudnam adni tobbert mint amennyiert vettem
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz Pfiucska #297352 üzenetére
Ez rengeteg autora igaz. Sokszor a nagyobb motoros autok kevesebbet esznek . Ez foleg ott tettenerheto ahol alultervezett motor kerul az autoba meretehez kepest.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
veterán
válasz macilaci78 #297347 üzenetére
most végignézve a lakáson, nekünk kb. minden onnan van. az összes gardrób és polc, az ágy (matrac nem), étkezőasztal (ami igazából csak egy asztal, de nem találtunk még helyette másikat), íróasztal is, de még az erkélybútorok is különösebb gond nélkül. egyéb dolgok, mint étkezőszékek, kisebb bútorok meg felújított vintage darabok. nem volt még semmivel gondunk, a pax szekrények a költözést is túlélték.
jah, meg a kanapé valami olasznak csúfolt lengyel cucc
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz Pfiucska #297352 üzenetére
A sedan könnyebb is.
Azonos típusnál/ motornál nincs, de az 1,6 mpi 120 lovas kombi i30 (2014), 1 literrel kevesebbet evett, mint az 1,4- es 100 lovas 3 ajtós i30 (2013) minden körülmény között. Mindkettőben ~100ekm volt, azonos méretű típusú gumik. Mindegyiken új nexen 4s gumik voltak.
Ugyanakkora fékek...
A kombi váltója hosszabb volt.
Amúgy ezt nem lehet így 1-1 összehasonlítani, de az 1,4 90ló honda civic sedan 360 ekm átlaga 7 liter, az összes 1,4 5 ajtósom ennél többet evett legalább 0,5 literrel
Az opel vectra A 1,6 is 6-6,5 evett, szerettem azt az autót[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Tsebacsi #297349 üzenetére
Kicsit amerikai suv beütése van,ahogy az orlandonak is
Snoop-y: nekem előző házban tölgyfából volt minden, 180*200- as ágy, 2db 200*90- es ágy, szekrénysor, komódok mindkét szobában, éjjeli szekrények, TV asztal, a dohanyzó asztal, a konyha asztal, terasz asztal, hozzá a székek, beépített szekrények, az ajtók, aztán elváltam[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Igazából a biztonságérzet nincs úgy meg autópályán a seatban, ha egyedül megyek nincs gond, de már megint 2x ültek benne hátul ketten és autópályán kellett csapatnom vele párszáz km-t, ilyenkor mindig elgondolkodom, hogy melyik fontosabb. Amúgy egy orlando mindenre is jó lenne és ugyanaz a motor, mint az insigniában
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tototos
őstag
válasz BigBlackDog #297369 üzenetére
Hát viccet félretéve igen 2 év alatt 2 ezer km és abból szerintem 1500 a chip finomhangolására( rengeteg padlógázas mérés) ment el.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tototos #297376 üzenetére
Ott sokat kell melózni egy kis nyereségért is, turbósnál azért lényegesen egyszerűbb a dolog.
Engem egyedül azt tart vissza, hogy az enyém még gyári setup mellett is lefőzi magát, nem még ha hozzá írnak pár lovacskát...
Ja meg akkor 100-ast kéne tankolnom ami drága.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
tboldi
nagyúr
válasz tototos #297379 üzenetére
Chip után is megy 95-el igaz a 100-ast jobban szereti.
MiTo ugyanez, de már gyárilag is, és a csipsz sem változtatott rajta. Elketyeg 95-tel is, de a Pmax csak 100-assal van meg.
Én is akarok majd nagyobb turbót, azzal 210-220 póni és 320-330 Nm körül tudna az Alfa (jelenleg 180/290, gyárilag 155/230).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #297378 üzenetére
Ááá az céhes, meg nem venném saját pénzen. Meg én és a drága 100-as benzin?!
Gyakran van vmi baja pedig nem öreg és a méter sem sok, plusz ha bemész a szervizbe 500k-ról indul a számla. De amikor jó akkor nagyon jó. Saját lóvéból nem tartanám fenn. Ja és szűkös a beltere, az ülése nekem nem elég kényelmes és illogikus a kezelése ami nekem nehezen volt megszokható.#nincsbennetarcsi
-
tototos
őstag
Egyrészről nem plug&play a nagyobb turbó, meg a 220 és 250 között már nem éreztem olyan nagy ugrást, hogy erre költsek. Ha meg tényleg bele szeretnék merülni(300 ló környéke) akkor már a motorba is érdemes belenyúlni. Van szerelőm aki monda, hogy motorkivétel nélkül kicseréli a hajtórudakat, de inkább hagytam így ahogy van. Egy normálisabb tuningra elmenne 1,5 2 millió ami már nem játékpénz kategória.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #297386 üzenetére
Áá, azt már a Superb helyett sem tudtam kisírni anno. Pedig olcsóbb is lett volna.
Mb nagyon ritkán vezetem, nem is szeretem mert kívülről nagy belülről kicsi (utoljára az Insignia tudott ilyet) és nagyon vigyázni kell rá. Az önrész ár itt horror.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tototos
őstag
Pont ezért lenne jó alap az Octavia, mert ott kb 1,5 millió a kocsi értéke, erre még ráköltök 2-t akkor 300-400 ló között van az autó. És ezt tapasztalatok alapján megbízhatóan tudja. De akkor jön, hogy közútra tök felesleges ennyi power, mert nem akarok beállni a vácin kúpoló emberek közé akik veszélyeztetik mások életét is. Az autópályán meg évente 3x elrúgni sokba van.
-
őstag
Mondjuk ezt a Lexus is tudja részben (belül kisebb kivül nagyobb mint a tesómodel toyota). Mondjuk engem a Lexus LBX kezd csábítani, a kis autókat is szerettem mindig (főleg egy külföldi nagy város belsejét érintő út után...), rav4 árából ki is jönne ha a gyerköcök elköszönnek kis hazánktól...
-
-
Micsurin
nagyúr
Meghasalunk a -4-en.... -1-2-3 lemegy de a 4.-en meredekebb az ejtés ezek szerint mert hallottam a toldatot / koptatót. Behalok pedig még a 40/40 sincs alatta amit terveztem jövőre. Világ szégyenére visszatolatás lett a dologból.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz kisza25 #297348 üzenetére
Ha szigorúan nézem, akkor egy VW Up! is elég lenne 90%-ban. Lehet, hogy a hátsó ülés előre döntve lenne az alapértelemezett, de elég lenne.
Ilyen városon belüli mászkálásra nem kell a kombi, de egy magasságához képest rövid autót nagyon dobál pályán a szél.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest