- Mobilhasználat külföldön
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bteebi
veterán
válasz Mr.Csizmás #32 üzenetére
Láttam, olvastam is. És? Attól még, mert neki épp ott, épp akkor nem volt tényező az ár, akkor már másnak nem is lehet releváns? Nekem spec. igenis számít az, hogy ha vállalnám egy elektromos autó szarságait (hatótáv és macerás töltés), akkor legalább tényleg olcsóbb legyen már használni. Mert így nem igazán az, de legalább kifejezetten körülményes tud lenni. Nem mindenkinek csak az számít, hogy "letépi a fejed, úgy gyorsul 100-ra, egy emötösbömös is megirigyelné, pedig az sokkal drágább!".
Sokan azért is akarnak, akartak venni elektromos autót, mert hogy milyen óccsó fenntartani, meg mindenki legalább évi 100 ezret megy vele csak városban. Ezzel szemben a legtöbb helyen brutál drága a töltés, otthon meg kb. megoldhatatlan, ha értelmezhető távolságokat mész napközben. Igen, már a 180 Ft is baromi sok egy kWh-ért, a 200-250 meg még inkább (bár nyilván még az is <<300) amikor otthon 36/70-ért is lehetne, még ha a sebesség nyilván nem is ugyanannyi.
#36: "Hacsak nem hybriddel jársz, kizártnak tartom, hogy télen-nyáron 7 literrel járkálsz el Budapesten (itt minden benzines megeszik 10 liter körül télen, jobb időben mondjuk elképzelhetőnek tartom a 8 litert.)"
Szerintem start-stop rendszerrel talán kijöhet a 8 liter télen is, pláne hibriddel. De tény, 10-zel sokkal könnyebb a helyzet. Egyébként éppen emiatt is vagyok nehéz döntési helyzetben. Van egy régi (2005), nagy (~470 centi), ma már sok szempontból elavultnak számító szívó benzines Mazda 6-osom, amivel ~vegyesben 8-9 literrel járok el (nyáron inkább 8, télen akár 10 is, függően attól, hogy mennyi és milyen a városi használat). 4 éve van meg, az eddigi összes szervizével talán 1,6-1,7 milliómba fájt. Ha vennék helyette bármi újabbat, szebbet-jobbat, akkor az legalább 5, de inkább 10 millióba fájna (vagy még többe), a valós fogyasztáson 1-2 liternél többet nem biztos, hogy sokat spórolnék (évi ~15 ezer km mellett pedig azért ez nem annyira kritikus), viszont cserébe sokkal drágábbak lennének a szervizek. Szóval egyelőre marad a kivárás, bár már talán nem sokáig.
[ Szerkesztve ]
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- Mobilhasználat külföldön
- OLED TV topic
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen