- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Eleglide C1 - a középérték
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Yettel topik
- Samsung S5610 Primo - prima primissima
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
worxland
addikt
"A mai e-autók, azaz jellemzően a 2020 utániak meg kb 50e km, de nagyon nagyon max 100e km után már olcsóbbra jön ki még az utcai töltéssel is, mint a fosszilis a tankolásokkal/szervízekkel(csak a kötelező)." - nem jön ki a matek, utcai töltéssel k@rva drága, nem sokkal olcsóbb, mint a benzines. A Teslád eszik min 15 kW-ot (városban), ami a 250 forintos alsó árral számolva 3750 forint. Annyiért 6 liter benzint veszek, miközben a fogyasztásom 7 liter százon.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
bteebi
veterán
Mondjuk bevásárlás közben nagyon praktikus a töltés, és akkor még a valamivel lassabb sebesség is megbocsátható, de a brutálisan magas árat nehéz elfogadni. Nem tudom, hogy most pontosan mennyibe kerül az áram az ipari felhasználóknak (talán 1x0 Ft lehet, ahol x talán 2 és 5 közötti), meg nyilván ki is kellett építeni a töltőt, fenn is kell tartani, és néha azért némi haszon se ártana, ha már megcsinálták... de a 250+ Ft-os ár szerintem a rablás kategória, ráadásul akkor már drágább is egy EV-t használni, mint a legtöbb ICE-t.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
worxland
addikt
Az enyém méretben 3x van közelebb a M3P-hez, mint a Corsahoz, plusz kombi, így a pakolhatóságot hagyjuk is. Városi közlekedésben nem gyorsabb a Tesla (épp eleget látok a reggeli munkába járáskor), városon kívül meg pláne nem (110-120-as bóklászók a külső sávban). Az árakat a villanyauto.hu dobta nekem, így abból indultam ki. Én is számolgattam eleget, nekem a benzinesről csak a hibridre váltás márkán és típuson belül 1x éven (min. 150-200 000 km) belül térült volna meg (a hibrid valamivel nehezebb, lassabb, gyengébb lett volna, kisebb csomagtartóval).
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
SindaNarmo
tag
A töltők töltési korlátja kW és nem kW/h (vagyis 250kW-tal kezd és 125kW-ra csökken). Valószínűleg az a töltő is tud többet, csak lehet hogy le volt terhelve a rendszer és ennyi fért bele a keretbe.
Ezért is röhögtem mindig amikor azt mondták hogy az EV-hez nem kell infrastruktúra fejlesztés.
Új hozzászólás Aktív témák
- alza vélemények - tapasztalatok
- Motoros topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Nők, nőügyek (18+)
- Gyúrósok ide!
- OLED TV topic
- Politika
- További aktív témák...
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Dell Latitude E7470 - i7 6600U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
- Eladó Fanatec Csl dd 8nm
- X1 Nano Gen 1 13" 2K IPS i5-1130G7 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjolv IR kam gar
- IPhone 11 Pro 64GB gyári független ÚJ akku 100%
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest