- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
ph Az AMD a gyártók felé már nem is az Intelhez méri a dizájn sebességét, hanem az újabb ARM magokhoz.
-
Destiny 2 - Végre megérkeztek a régóta várt új pályák
gp A PVP csomag mindenki számára ingyen elérhető lett a minap.
Új hozzászólás Aktív témák
-
paatrick
őstag
válasz Neurotoxin #5 üzenetére
Még akkor se. Számtalan videó szól a youtubeon arról hogy a híresztelt "nagyongyors" töltés a valóságban a 2/3-án vagy felén tölt a hirdetett értéknek, meg folyamatosan laposodik a töltésgörbe, szóval a végén ugyanannyi %-ért már 2x annyi időt kell tölteni ezért mondják hogy nem kell 100%-ra tölteni. Ehhez hozzájön még hogyha tele a töltőállomás akkor az állomás állítja be mennyit kapsz, hiába tudnál 200-zal tölteni, mivel másoknak is kell adni az erőből így mindenki csak 100-100-at kap.
Így ugrálnak az elméleti töltési idők 15-20 percről, 30-40 percre, az elméleti megtehető kilométerek meg a 2/3-adukra. És akkor még azt számításba se vetted hogy esetleg olyan töltőhöz érsz ami épp mind tele van és várni kell még 10 percet mire beállhatsz tölteni a tiedet. Ez Magyarországon még kevésbé fenyeget.
Jelenlegi villanyautós technológia akkor működik jól ha csak városban használod a kocsit és csak otthon töltesz. Akkor megéri... mondanám de mivel az elektromos autók drágábbak mint a benzinesek újonnan így már ez a kijelentés is inog.
[ Szerkesztve ]
6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
-
worxland
addikt
válasz Neurotoxin #36 üzenetére
6,7 az átlagom, 90%-ban pesti közlekedés (szerencsére nem belpesti araszolgatás: Hungária krt.-Egér út- M1-M7 bevezető, oda-vissza összesen 50 km), ahogy írtam, nem hibrid, egy sima turbóbenzines. De ha te kizártnak tartod, akkor 14 litert eszik.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
Skynet258
veterán
válasz Neurotoxin #36 üzenetére
A benzines ZS sosem volt 10 millió, az inkább HS lehetett.
https://geekpulse.hu
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Neurotoxin #36 üzenetére
Agyonextrázva sincs 10 Milla egy ZS.
Az akkor HS volt.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
KAMELOT
titán
válasz Neurotoxin #55 üzenetére
Ha makulátlan akkor miért cseréled?
Szervizköltségek gondolom minimàlisak.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
bteebi
veterán
válasz Neurotoxin #55 üzenetére
Hááátt... én is hibridet szerettem volna, avagy szeretnék... de talán egyre kevésbé. Érdemben drágábbak, a mild hibridnél kb. 0 a hozadék, a tölthetők meg még attól is jóval drágábbak, és talán az életben nem hozzák be az árukat, csak talán valami nagyon hülye peremfeltétel-rendszer esetében, ami nálam valószínűleg nem teljesülne.
Nekünk ráadásul leginkább 7 személyes autó kellene. Az egyterűekért nagyon nem vagyok oda, de pl. az S-Maxot sokan dicsérték. Hibridben talán 18 millió körül volt korábban. A Kodiaq talán még drágább. Néztem Nissan X-Trailt, meg Kia Sorentót - ezek már jobban tetszettek, de pl. a Sorento rendesen felszerelve 23 milla körül volt. A Ssangyong Rexton, ami nekem nem annyira szimpi, 7 üléses változatban, jól felszerelve meg már megint csak majdnem 20 millió.
A német prémiumoknak vannak valóban nagy dömperei, 5 méter körüli/fölötti hosszal, amit a 7 ülés mellé megkíván a csomagtér (a többinél, még 4,8-4,9 méteres hossznál is 250-300 liter körüli csomagtér marad maximum, ami konkrétan nevetséges). Ilyen az Audio Q7, a BMW X7, és Mercedes GLE, de (még) inkább a GLS. Ééés - nekem pláne bónusznak -, a Magyarországon újabban elvben nem forgalmazott, és most már talán nem is gyártott Mazda CX-9. (Azért itthon is van pár eladó példány.)
Elektromosban pedig (általam ismerten) csak a Model X-ben van 7 személyes. Vagyis hát van az S-ben is, de az konkrétan gáz, egy az egyben a csomagtartóBA, menetiránynak háttal van betéve 2 ~"gyerekülés", amik talán egy síkban vannak a padlóval. A Model Y-nak meg elvben van 7 személyes változata, de Európában nem elérhető (mondjuk azt amúgy is sokan szapulták, hogy 7 személyesnek túl szűk).
Egész olcsóért is van már amúgy i3, kicsit meg is lepődtem rajta. Mondjuk valószínűleg inkább egy Model 3-ra spórolnék helyette, mert azért az jóval jobb. (Persze sokkal drágább is, szóval racionálisan nem feltétlenül éri meg, pláne ha szűk a keret.) Aukciós oldalakon már simán lehet venni 10 milla alatt Model 3-at (talán már 9 alatt is vannak elfogadhatóak), ami az itthoni használtpiacon (hahu) még nem bevett szokás.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Disney+
- HBO Max & OD topic
- ASUS routerek
- Mobilinternet
- Ukrajnai háború
- Okos Otthon / Smart Home
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest