Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Emericus Max

    tag

    Én is a benzinest venném inkább 6,5 milláért, mint elektromosat 12-14 milláért. Kb. soha nem jönne vissza a különbözet. Meg nem is ér ennyit egyik elektromos hulladék se.
    Meg még építtessek hozzá otthon 500e - 1 milla között wall-boxot is mi?...
    Ehh, olyan ez mint az apple hívők gyülekezete. Aki áttért az elektromos-autó vallásra, azokkal nem lehet észérvekkel beszélni, aki meg nem az nem érti miért akadt meg a lemez a hívőknél. Majd ha nem lesz zöld-rendszám, meg ingyen parkolás, meg állami támogatás, akkor meg mégannyira se fog kijönni a matek. Márpedig egyre több állam kezd rájönni, hogy miért is kéne az adófizetők pénzéből finanszírozni, hogy amúgy is tehetősebb polgárok olcsóbban (???? lásd. még mindig valahol 10-20 millió között, vagy prémium 20+ milla) jussanak e-autóhoz, amikor oly sok más társadalmi probléma van (pl. oktatás, egészségügy stb.), amikre inkább kéne közpénz költeni, mint az erőszakos villamosításra. Közben meg a gyártók kilobbizzák az állami támogatást, meg rekord-profitokat realizálnak minden évben. Egyszerűen egy autó nem ér ennyi pénzt. Pláne nem egy olyan, ahol megvan a hatótáv-para, meg macerás és hosszú a töltés stb.
    Ez így ebben a formában nettó hülyeség.
    Cserélhető cellák kellenének, beállsz az állomásra, kiveszed a lemerült cellát és beteszel egy fullra töltöttet a töltőröl. Szabványosított cellák, könnyű és gyors csere. Akkor lenne ennek létjogosultsága. Addig csak parasztvakítás meg drága játék a tehetősebb rétegeknek. Ez nem oldja meg az átlag magyar fizetésből élők problémáját. Ők majd második Kuba mintára, javítgatják a 10-15-20-25 éves autóikat amíg tudják, mert soha nem lesz 15 millájuk egy kompromisszumos e-autóra.
    A magyar autópark meg szépen öregszik tovább...

Új hozzászólás Aktív témák