Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • philoxenia

    MODERÁTOR

    válasz zsid #24993 üzenetére

    A vasúti árufuvarozás aránya a román teherforgalomban töredékére csökkent, pont az árak torz képzése miatt....
    Ne az útdíjjal adjon kedvezményt az állam a magyar kamionnak, hanem az egyéb terhek csökkentésével, amit a külföldi nálunk nem fizet....
    Azért fura, hogy kis túlzással a síneken gyaloglásért is fizetned kell, míg az útjainkat, amiket baromi drágán baromi sz*r minőségben újítgatunk fel, építtetünk külföldi fővállalkozókkal, minden külföldi kamionos ingyen használja....
    Tudod fura érzés, mikor a pár éve felújított 4-esen amit a román kamionok /jórészt/ tönkrevágtak és a méteres kátyúk miatt 70-es táblák vannak, megyek a külsőben 70-el, mert engem megbüntet a rendőr, a román kamion meg repeszt mellettem a belsőben százzal....
    Kérdezem magamban ilyenkor... Melyik országban is élek én tulajdonképpen, miért is fizetem az adót 28 éve....? :F
    Csak egyenlő feltételek kellenének szvsz....

    24996
    Idézve a cikkből:

    "Egy használatarányos rendszerben viszont ennél jóval többet lehetne elkérni a fuvarozóktól. Hogy pontosan mennyit, arra Völner úgy felelt, hogy egy, az országot a keleti határtól a nyugatiig átszelő fuvarért olyan 70-80 euró lenne a díj. Ez kilométer-arányosan nagyjából megfelel szerinte az osztrák áraknak. Völner nem akart ennél konkrétabb számot mondani, de ha a Záhony-Hegyeshalom közti 474 kilométeres távval, és 75 euróval számolunk (egy eurót pedig 275 forintnak veszünk), akkor így 43,5 forintra jön ki a kilométerdíj."

    Nem 6Ft/km -ről van szó.... :N
    Ha minden díj beépül az árakba, nem lesz olcsóbb valami azért pl. Romániában/Bulgáriában/Törökországban és vissza irányt nézve Németországban/Franciaországban /Angliában mert nálunk kvázi ingyen használják az utakat.....

    [ Szerkesztve ]

    Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

Új hozzászólás Aktív témák