- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android szakmai topik
- Yettel topik
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Mobil flották
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz FireFox1996 #51895 üzenetére
Igen 2. Attol meg, hogy kirakta az indexet nincsen elsobbsege, szoval a savot valto delikvens is hulye. Ha meg pusztan a kresz szabalyait nezzuk, akkor csak o volt a hulye.
Ilyen engem ne elozzon meg senkit delikvenssel en palyan talalkoztam. Valami szutyok ford mustang volt, ami lassan haladt, csak akkor lett sietos neki, amikor elozni akartam. Persze meg egy satut is kaptam tole, mert a forgalomfigyelo kamerara azt hitte, hogy sebessegmero... Aztan szerencsere az elovarosi forgalomban lemaradt, mert nem tudta melyik csomopontnal melyik sav halad jobban.
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz FireFox1996 #51902 üzenetére
A kresz szabalyai szerint az indexelo auto at sem lephette volna a vonalat. Ezert irjuk, hogy ket hulye. Egyik szabalytalan volt, a masik meg bunko es nem engedte, majd szabalytalan is.
[ Szerkesztve ]
-
-
MasterMark
titán
Egyetértek. Ha gyorsítani akar, akkor gyorsítson. Elsőbbsége van a saját sávjában. Nem húzzuk rá másra az autó, hogy majd úgyis elveszi. Hát nem vette el.
Itthon is szokásos ez az előbb húzza át, majd utána néz bele a tükörbe. Előbb kéne nézni...
szerk.: Egyébként lehet a rágyorsítást parasztul is csinálni, de a videón nem ez volt a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Reggie0
félisten
Nem feltetelezes, ott a videofelvetel. Nezd meg a vonalak, tereptargyak mozgasat, abbol latod, hogy nem fekezett. Azert egy satufeknel 10m/s^2 a lassulas, az eleg szembetuno. De a kepen jol lathato, hogy az utkozes pillanataig a fak sem kozelednek lassabban es a jobb oldali egyenletesen halado fekete auto is ugyan olyna utemben kozeledik.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz MasterMark #51908 üzenetére
Ennyi, így van.
(#51909) Reggie0 Amikor már világos volt, hogy neki fogja rántani az autót, onnan nagyon rövid idő telt el a csattig. Hol a reakcióidő, a fékkésedelmi idő mielőtt még a lassulás megkezdődik? Te a felvétel megnézése után ítélkezel. Akkor ott ezt nem feltétlen lehetett látni előre.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Ebben igazad van, de szerintem nem most latott eloszor ilyen szituaciot, azert is gyorsitott ra, foleg, hogy piros lampahoz erkeztek volna. Valoban 2 masodperce volt osszesen miutan atlepte a vonalat, de mar elotte is veszelyesen kozel volt. Igazabol ezert nem eri meg eroskodni, max szar kocsiban ulve, mert azt nyilvan nem siratja meg senki, ha totalkarra torik. Hiaba jon a vegen az itelet, hogy vetlen volt, az nem allitja helyre az autot, a szituaciot meg mar az elejen el tudta volna kerulni azzal, hogy ha nem surgos neki, akkor nem veszi zokon, ha megelozik. Ha meg sietett volna, akkor a masiknak nem is lett volna eselye atsorolni, hisz nem latott volna ra helyet. Persze, joga van gyorsitani a savjaban es neki van elsobbsege. A jog meg mar nem vizsgalja, hogy ezt milyen psziches zavarok miatt teszi.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz Reggie0 #51911 üzenetére
Ez így végtelenül rossz megítélés szerintem.
Én sem mászok rá az előttem lévőre, csak azért, hogy ne férjen be senki. Tartok normális követési távolságot. Emiatt nem fer oda besorolni a féktárvra, még ha be is fér. Nem illene.
Pont ezért közlekednek nagyon sokan ilyen sügér módon, mert arra számít, hogy úgyis elveszi a másik. És el is veszi a másik, mert nem akarja összetörni az autót.
Egyszer én sem vettem el, fel voltak háborodva. Ez van. Nem tolakodni kellene, hanem normálisan közlekedni.
Switch Tax
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #51912 üzenetére
Itt nem arrol volt szo, hogy elveszi, hanem direkt ragyorsitott, hogy ne tudjak megelozni, pedig lassabban ment. Ebbol alakult ki egy kozlekedesi csetepate, ami utan jott az ugyis elveszi beprobalkozas, de az mar csak a folyomanya volt egy szituacionak. El kell donteni, hogy menni akar, de akkor menjen, vagy ha nem akar menni, akkor meg engedjen el masokat. Aki csak akkor akar menni, ha mas megelozne, az szimplan komplexusos paraszt.
UI: A video alapjan nagyjabol 50-nel megy es 40-50 meter kovetesi tavolsagot tart, mig az 50-nel 22 kene, hogy legyen. Tehat nem siet, nem zarkozott fel az elotte haladohoz, oda be lehet sorolni ele szabalyosan.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #51914 üzenetére
Viszont az az autot a kovetesi tav duplajarol vagy picit meg messzebbrol koveti es addig utol se akarta erni. Ha nem akarja, hogy ele besorolhasson valaki, akkor kovesse tisztessegesen, nyilvan nem a sebesseggel volt baja, mert gyorsitassal megsem volt gondja ugyebar. Az ilyeneknek csak az a gondja, ha megelozik oket. Pozicioharc, psziches gondjai vannak neki is(meg annak is aki rahuzta,de ot nem akarja mosdatni senki).
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #51916 üzenetére
Nyilvan nem. Ezert is irtuk, hogy 2 hulye, nem egy.
-
Reggie0
félisten
válasz philoxenia #51919 üzenetére
Miert, 100km/h-nal szerinted mennyi a fektav, reakcioidok nelkul?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz philoxenia #51919 üzenetére
Najo, csak a kedvedert: 100km/h-rol 10m/s^2-vel megallni (100/3.6/10)=2.77777 masodperc. Ekozben a kocsi 10/2*2.7777^2=38.58 metert tesz meg. Azaz azok az autok amelyek 38.6 vagy kevesebb meter alatt megallnak 100-rol, azok tudjak a 10m/s^2 lassulast. Ime egy oldal ahol lathatsz rola tablazatot: [link]
Ha jol megnezed nagyon sok auto van meg 43 meteren es azon belul, ami meg mindig 9m/2^2. Szoval azert nem ritka ez, manapsag egy atlagos auto 9-10 kozott van, az igazan jo autok meg 11m/s^2 felett vannak. -
-
Reggie0
félisten
válasz Chris Kiki #51922 üzenetére
Ezert kerdeztem, hogy szerinte mennyi. 7,5 azert mar az elegge szar auto kategoria, az atlag mamar 8 es folotte van.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Reggie0 #51911 üzenetére
Én az a "fajta" vagyok, aki alapból kerüli a problémát. Tőlem mehet ahova akar, engem ne veszélyeztessen senki. Ezen kívül van mögöttem 25 év és nem a temetőbe járkálásból, hanem kint az utakon hivatásosan (személytől a nyergesig), privátban és még más okból is foglalkoztam a témával, de erre most nem térnék ki. Ezen okok miatt egy ilyen helyzetet valószínűleg én is másként oldottam volna meg. Azonban ehhez ott kellene lenni és látni a dolgokat a maguk valóságában. A videó alapján sok mindent nem lehet megállapítani. Aki vezetett milyen tapasztalata van, mire figyelt, mit is akart valójában ott stb stb. Emiatt én találgatásokba nem mennék bele. Amit le lehetett szűrni számomra a videóból, azt megírtam.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
Ó dehogynem meg lehet állapítani videóból is
Az autók mozgásából, gázadásokból nagyon sok mindenből meg lehet állapítani
És a videóból pontosan látszik hogy mindkettő tehetett volna azért hogy ne legyen semmi
Kamerás nem gyorsít és akkor simán elmegy, a sávváltó meg fékez mikkor látja hogy a paraszt emberkedve gyorsít
Mind a kettő paraszt voltAmúgy szerintem
Aki a jobb sofőrök közzé tartozik az pontosan tudja hogy kire kell figyelni a forgalomba
Megy a forgalom nagyon ki lehet szúrni hogy ki a bizonytalan, ki az agresszív, ki a ráérős, ki merre fog menniHa tudja olvasni a forgalmat akkor a veszélyes szituációk 95% el lehet kerülni, még akár úgy is hogy érzi az ember hogy innen ebből a közegből(3-4kocsi haladása) menekülni kell mert történni fog valami, na olyankor menekülés van
Amúgy az hogy valaki sokat megy sok fajta autóval nem jelet semmit, volt olyan munkatársam hogy havonta 6000km vezetett le de, ha mellette ültem görcsbe volt a gyomrom, és nem azért mert gyorsan ment hanem ahogy vezettet
Pár év alatt csak egyszer okozott balesetet bár akkor is ő húzta a rövidebbet mert stop tábla ellenére kikanyarodott és a hátsó kerekét elkapta a szabályos és fel is borította a furgont, csúszott az oldalán, a nem nagy sebesség miatt csak horzsolásai lettek
De a kocsit horpasztotta rendesen sokszor, de volt hogy az sofőr ülés alatti gázolj visszahűtő radiátort ütötte le, nem vette észre csak bement valahova és mire kijött a tankból kifolyt az összes gázolaj és ugye 40liter gázolaj tud tócsát csinálni
Én sok rossz sofőrt ismerek aki sokat megy[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
félisten
Te meg tudtad állapítani ezeket a dolgokat a videóból. Más pedig mást állapított meg, vagy nem tudott megállapítani. Én amit meg tudtam állapítani (külön ki is emeltem, hogy számomra) és arra érdemben reagálni is tudtam, azt leírtam.
Amúgy az hogy valaki sokat megy sok fajta autóval nem jelet semmit,
Ebben egyetértünk. -
bul07
nagyúr
Egyszerű tények vannak a videóban
Mennek, előtte jobbra lévő fekete kocsival megegyező sebességgel megy a kamerás autó, lehet látni hogy piros a következő lámpa.
A fehér kocsi jobbra indexel
Rá egy pillanatra gyorsításba kezd a kmerás, mert a jobb tükörben meg a szeme sarkából látta hogy jobbról jön egy gyorsabb kocsi és be fog elé menni, főleg hogy még az indexet is kirakta hogy lássa hogy be fog elé menni
Biztos hogy gyorsabban jött mert a gyorsítása ellenére is gyorsabban érkezett a jobbról az autó, és fél kocsival elment mellette
Ekkor már mindketten erőteljesen gyorsítanak, és majdnem az ütközés pillanatában érte el a sebességét a kamerás autó a másikét, mert akkor fixálódott a két kocsi közötti távolság
Ekkor átsorolt szabálytalanul és csatHogy ki volt a fő hibás ütközésben
Egyértelműen a átsoroló kocsiA kamerás autó
Egyszerűen egy bunkó aki direkt gyorsított hogy ne tudják megelőzni, mert semmi más nem indoka a gyorsítást, a piros lámpát látnia kellet és ha nem is ütköznek a kamerás autónak igen erőteljesen kellet volna fékeznie a piros lámpa előtt a gyorsítása miattElkerülhető lett volna
Igen-Jobbról érkező mikkor érzékeli hogy a parasztja gyorsít direkt hogy ne férjen be akkor fékre tapos és lassít
-Kamerás kocsi sofőrje nem csinál semmit, mert volt olyan lendületbeli előnye a jobb hátulról érkezőnek hogy elmegy mellette és bemegy elé, úgy hogy neki még gázról se kell levennie a lábátSzerintem a konklúzió
Két hülye egymásra talált, ketten összehozták a balesetet és a fehér kocsi szívta meg mert ő aztán semmit nem tehetett volna hogy az egész ne történjen megNa de mindegy
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
MasterMark
titán
Így is mi vigyázunk a másikra általában, mert akik szabálytalanul vezetnek mindig megkapják ezt, amit többen is mondtak. Vagyis hogy akinek van esze elveszi.
De ez nem megoldás. Most akkor minek vannak a szabályok ha nem tartják be? Nincs ilyen szabály, hogy nem gyorsíthat. Sőt az nagyobb bunkóság szerintem amikor a piros lámpánál előzget valami jó képességű, hogy előrébb álljon meg.
Switch Tax
-
bul07
nagyúr
válasz MasterMark #51928 üzenetére
Nem megoldás hanem túlélési ösztön
Amúgy az a gond az ilyenekkel hogy oké hogy ő a hibás meg fizet a biztosító
Na de mennyit és abból mit tud venni az ember
Mert oké hogy jó esetben fizet annyit hogy HA ugyan olyat kifut, csak közel se biztos hogy olyan műszaki állapotútÍgy aki nem bontószökevénnyel járkál óvja a kocsiját
Céges kocsi az más állapot
Bár én arra is próbáltam vigyázni, takarítottam rendesen
(na az említett kolléga nem olyan is volt a belseje)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Elemental
addikt
Szerintem kevered a szezont a fazonnal. Ez nem előzés. A külső sávból be akart sorolni a belsőbe. Ha nem ment volna be, akkor mi van? Semmi. Bemegy utána, szabályosan. Nem kellene idekeverni azt, amikor egy sávos úton valaki megkezdi az előzést, és az előzött direkt gyorsít. A kamerás nem vezetett defenzíven, ez vitathatatlan, tehát, vétlenként elkerülhette volna a balesetet, de szerintem nem gondolta, hogy lesz ilyen farok a másik, és betolja oda az autót.
Nagyon nem tudom tolerálni, amikor valaki úgy vált sávot, hogy a szabályosan közlekedőt bármilyen reakcióra készteti. -
philoxenia
MODERÁTOR
Az a baj, hogy mindenki úgy vezet szinte, hogy "biztos tolakszik a köcsög", pedig lehet, hogy csak elbambult és arra akar továbbmenni, mögötte pedig mindkét sor tömött, ott meg látott egy rést. Mindnyájan, akik sokat vezetünk, kerülhetünk ilyen szituációba mindkét oldalról. "Vigyázzunk egymásra!" mint mostanában divat mondani. A gyalogosnak is igaza lesz a zebrán, de mit ér vele, ha meghal? Most sok szempontból rendkívüli a helyzet, sokan vezetnek gyakorlatlanok is, mert nálunk is megadják mindenkinek a 9Ft kilométerpénzt, ha nem akar tömegközlekedéssel (vonat, ami ingyen van) járni. Azért a pár másodpercért nem éri meg az az időt, amit később a helyszíneléssel, vagy akár csak a szerelőnél töltenél.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
bul07
nagyúr
válasz philoxenia #51931 üzenetére
Igen
Vagy ha a szélső sávban kapcsol hogy a következő lámpánál balra kellene menni, ugye akkor gyorsan kell két sávot balra menni
(Ha meg a navit követi valaki)Na meg a fiatalság bolondság dolgot se felejtsük ki képletből
Fiatalabb koromba 17-30között olyan hévvel vezettem hogy nem igaz, olyan előzésekbe mentem bele (olyan nem záróvonalas kanyarokba is előztem ahol most nem mennék bele, szembe jövőt soha nem kényszerítettem fékezésre azért)
Meg akkoriban ha nem siettem akkor is 120 körül tepertem fő és mellékutakon
Persze akkoriban kilencvenes évek végén és kétezres évek elején még nem volt annyi trafi, és ha volt is szinte mindig fix helyen
Nekem még sose volt gyorshajtás bírságom pedig hú[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #51928 üzenetére
Ez azert van, mert egymasra vigyazni viszont KRESZ szerinti kotelezettseg. Ha valaki mas ezt megszegi mas szabalyokkal egyutt, attol meg neked ez kotelezettseged marad, nem ment fel az o szabalytalankodasa.
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #51934 üzenetére
Ok, de azt sem er kihasznalni, hogy joga van gyorsitani csak kicseszesbol. Ez egy ilyen ketelu jatek. A hulyek belemennek es neha az lesz, mint a videon lathato.
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #51936 üzenetére
Gyorsithat, csak kocsogseg. Itt emberi is psziches problemak vannak alapvetoen, aztan az mas kerdes, hogy a szabalyok hogyan passzolnak rajuk. Ezzel a mentalitassal egyiknek sem lenne szabad jogsit adni egy idealis vilagban.
Mas teruleteken van is erre szabaly, joggal valo visszaelesnek hivjak.[ Szerkesztve ]
-
updog
senior tag
-
MasterMark
titán
Ez azért ilyen rágódás, mert ez megy nap mint nap az utakon. Annyi különbséggel, hogy általában elveszi az ember ilyenkor, mert nem hülye.
De hányszor van az is mostanában, hogy nekem zöldet mutat a lámpa, de még jönnek át piroson keresztbe. Ez már rendszeres lett, hogy nem állnak meg a pirosnál az emberek. Nyilván én meg nem fogok közéjük menni, mert nekem zöld van, de ez nem jelenti azt, hogy akkor át lehet menni a piroson.
Switch Tax
-
updog
senior tag
válasz MasterMark #51940 üzenetére
Rendben, csak már rég leírt mindenki mindent amit lehetett, kétszer
Mondjuk egy szót se szólhatok, legutóbb talán a busz vs. zebrás kislány témában volt ennyi hsz. egy szálra, ott meg én is generáltam
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #51940 üzenetére
A lampanal annyi a kulonbseg, hogy amikor zoldet kapsz, akkor mehetsz azert indulsz meg akkor. Itt meg azert indult meg "vetlen" fel, mert ki akart cseszni a masikkal, addig nem volt surgos neki.
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #51943 üzenetére
Ertem mit mondasz, csak messze nem ugyan az a ket szituacio.
-
dh66e
veterán
Na ha kibeszéltétek az előző sztorit akkor ezt lessétek meg.
-
dh66e
veterán
válasz philoxenia #51947 üzenetére
Eléggé Hot lett...
-
updog
senior tag
válasz philoxenia #51947 üzenetére
Inkább Destruction Derby
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- EAFC 24
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- Metal topik
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen