- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mobilhasználat külföldön
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #141170 üzenetére
Nem szorongtam, nem feszengtem, kényelmes volt, nem ért össze a lábunk, de még a váltóhoz sem ért, nem estem ki az ülésből,nem csúsztam le az üléslapról és nem nyomta semmi semmimet.. Így már kielégítő?
Amúgy nekem is volt 1.0 stiftem ugye te is tudod ,mikor megvettem akkor voltam kiló 55,198cm el egyik fórumtárs tanusítani is tudja ha azt hiszik h kamuzok mert valóban annyi voltam(hál istennek most már jó pár tizessel kevesebb) s arra se volt nagy panaszom. Oké néha felkellett ülnöm ott mert lecsúsztam majdnem ülőlapról meg kicsit keskeny volt a támla de lábtér az elég nagy a maga kategóriájában. Viszont ezt nem mondhatom el egy matizrol.
Nem régiben Mátrából vezettem haza egyik ismerősnek daewoo matiz autóját(0.8as) isten verése az az autó szerintem..
Ülés koppon hátul volt, a támlát megdöntöttem kicsit beültem abba az egérkamionba, szó szerint kormány így is hasamnál volt pedig már nem nagy, a térdkalácsomat este kb úgy kellett masszírozni mert mire hazaértem széttrancsírozta az az ormótlan középkonzol, másik térdemet az ajtó kárpi 1/3a támasztotta, menni nem ment, 80fölé nem is próbálkoztam. Literes suzkával ezt az utat megcsináltam 1óra 20-30p alatt, na itt jóval több mint 2óra volt.. Borzalom volt.. Én még élvezettel szálltam be mert ugye szeretek vezetni a csávó meg átadta volánt. Na hát ahogy kiszálltam(inkább ne szálltam volna be vezetni.. ) Tényleg az ilyen kis 160centis 50kilós nőciknek tökéletes mert kilátsz belőle viszonylag magas, nem megy így nincs is esélye felgyorsítani /összetörni magát mert mire 100on lenne kell olyan 10km, ezen kívül nincs pozitívuma. Ja de....a fogyasztás.. Evett 5litert max 4 személlyel úgy,hogy nem nyomtam mert hiába nyomom nem megy de én azt mondom egyen tizet viszont ne okozzon nekem a reumatológiára beutalót..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Sur1G
aktív tag
válasz tboy93 #141971 üzenetére
Ez az ajtó csukódás érdekes kérdés. A Suzuki Vitara fórumban volt erről szó és állítólag az újabban gyártott modelleknél az ajtó tömítéssel csináltak valamit és így már könnyebben csukódnak az ajtók. A legnagyobb meglepetés akkor ért, amikor az új S-Cross-t próbáltam ki. Ugyan úgy szarul csukódnak az ajtajai. Ültem már pár autóba, de olyan még nem volt, hogy harmadszorra sikerült csak becsukni egy ajtót.
Ami viszont meglepett, hogy az 1.0 turbó motor fényévekkel kulturáltabbnak tűnt az S-Crossban, mint az 1.6 Vitara. 130 km/h-nál konkrétan tök csendben lehet vele utazni, amire a Vitara alkalmatlan. Olyannyira csendesebbnek tűnt, hogy utána megkértem a kereskedőt, hogy menjünk megint a Vitarával is egy kört. Nem értem azóta se. Az 1.4 turbós S-Cross GL+ felszereltséggel névre írva minden költséggel 4,8 misi, annyi hogy itt van még ráadásul pár plussz a felszereltségben: esőszenzor, kulcsnélküli indítás meg pár ilyesmi. Aki le tudja nyelni a kocsi kinézetét sokkal boldogabb lesz az új S-Crossal. Az 1,4-es motor pedig már tényleg ég és föld. Ha a kinézetét le tudnám nyelni én vennék egy S-Crosst, de sajnos nekem nem megy. Helyette inkább jön egy 10 éves 325i 40% pénzért
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz tboy93 #142054 üzenetére
Szerintem ez az első lépés, teljesen megéri azt a 625 forintot (ráadásul, ha egyszerre többet kér le, akkor csak minimális plusz költséggel jár), én számtalan rendszámot kértem le az elmúlt pár hétben, értek meglepetések (pl. 270-el hirdetett autóban 400+ idén év elején).
Alvázszámnak is érdemes utánamenni, én a BMW-hez találtam olyan weboldalt, ahol 3 euróért a szerviztörténetet elküldik pdf-ben azonnal, biztosan van hasonló más márkákhoz is.
A végén már a jobbnak tűnő hirdetések esetén telefonálás előtt ezekkel kezdtem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tboy93 #142159 üzenetére
Octavia 2 tényleg magasabb árfekvésű, Mondeo TDCI nem ajánlott, de szerintem Mazda6-ból azért 1 millióért már lehet kapni normálisat. Töménytelen mennyiségben hozzák be, ezért a szépen karbantartott itthoni darabokat sem lehet nagyon eladni 1-nél többért, nagyon max 1.2. Persze a facelift előtti 2002-2005 közöttiekről beszélek.
Persze fényképről nehéz megmondani milyen az alja, rozsda szempontjából. Ha a Bose hifi, bőrülés, Xenon nem olyan fontos akkor főleg meg lehet kapni ennyiért.https://tinyurl.com/rasoapro
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #142187 üzenetére
Nem ismerem, de szerintem nem. Az elődnél a küszöbrész nem volt beugrasztva és műanyag elemmel burkolva, mint ahogy a jobb féle (jellemzően prémium) autóknál megoldják, ennél a szériánál viszont végig burkolt a küszöb. Persze ez nem jelenti azt, h alatta nem rohadhat, de mégis kevésbé van kitéve a kerék által felvert kavicsoknak a fém rész, s talán az első dobrész is jobb szigetelt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
veterán
válasz tboy93 #142185 üzenetére
Nem mind szar ám. Meg kell nézni, látszik az, ha rozsdás. Ha nem, és ráraksz egy alvázvédelmet nem is lesz. Az enyém sem úgy néz ki mint amit belinkeltél. Van egy herpesz rajta, 2 éve ugyanúgy néz ki, a lakatos azt mondta még legalább 3 évig nem nyúl hozzá az biztos.
A Mazda6 egy jóval jobb autó mint amennyire rossz az értéktartása. Sajnos korróziós gondok vannak, főleg a behozott, pl osztrák autókkal, és a dízelek javítása is lehet költséges, de emiatt megvenni egy más szempontból ugyanilyen minőségű autót másfél-kétszeres áron szerintem nem éri meg.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
BigBlackDog
veterán
-
kelly416
veterán
-
kelly416
veterán
válasz tboy93 #142416 üzenetére
Van egy marék 15-ös felnim, más sincs, úgyhogy maradok a 195/65 nyárinál és télire lehet, kipróbálom a 185/65-öt.
215/45R17 Asszem kinőttem már az ilyenből, főleg kissé leharcolt családi kombira.
szerk.:
a link[ Szerkesztve ]
-
Plafoon
tag
válasz tboy93 #142469 üzenetére
Vidéken élek és 50 km-es körzetben ilyen árban gyakorlatilag minden 2. használtautó passat. Accord és ceed 1-1 darab van csak, kérlek még írj ilyen autótípusokat hogy melyik alkalmas autópályázásra ennyi pénzből. Lemaradt hogy passatot pont nem szeretnék venni ez az egyetlen típus.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz tboy93 #142697 üzenetére
Nagy szerviz volt 60k. + a fékek az 20k. Gumi az vaci új volt mikor vette, akksi megint nem volt cserés. Olajat meg megvenni nem nagy szám az a pár ezer Ft. és mi cseréljük.
Az izzó, kötelező, súlyadó az meg számomra olyan hogy az alap. Az minden kocsinál van. De amúgy izzót is csak azért vett rá mert ő jobb fajtát akart venni. Amúgy amivel vette mai napig megvan és jó még.
Költeni költött másra de az mind "csinosítás" miatt. Pl menetfény, alufelni. De ennyi volt.
Smoke some weed nigga!
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #142697 üzenetére
Mi kerül 100k ba három olajcserén? Ha tegyük fel számolok pld egy 18ezres olajat akkor is 18x3= 54e(FT).
Szűrők rádobnak egy 10est kb ha mindent kicserélsz.. Azaz 75-80e ft cakkpakk. Ha nem cserélsz 10ezrenként szűrőt akkor ennél olcsóbb.. Gondolom Te cseréled otthon olajat nem? Mert akkor nem kell rászámolni plusz munkadíjat..Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
HookR
addikt
válasz tboy93 #143156 üzenetére
Az eleje biztos, hogy valamennyire sérült volt, mert a lökhárító a lámpa és motorháztető között nem illeszkedik szépen. A hűtőmaszk króm V-alakja jobboldalon konkrétan ketté is van törve, azt ki se cserélték.
Valószínűleg nem véletlen, hogy adott generációból a kínálat alsó felét képviseli árban, de értelem szerűen egy alapos átvizsgálással és az előélet lenyomozásával lehetne tisztábban látni.[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
batai15
félisten
válasz tboy93 #143193 üzenetére
azért még mindig bennem van a félsz, bár tényleg sok emberbe bele van égve minden hülyeség.pl edzek hányszor hallom hogy zsírból izmot ,na akkor valami ilyesmi lehet ez is.
no remélem nem szolgál rá hogy fos francia,szerintem nem jártam volna jobban 1misiert egy gombóc swiftel szvsz.. nem hiszem hogy a 206 motoron kívül bonyolultabb pl első futómű , legalábbis szerintem.
igen kiderül hogy fog szuperalni .. néztem azért pl 245ezernel is elég szép összeget költöttek rá(200k durvan) a motorra,remelem ilyen connon rail nem fossa el magat mostanság .[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz tboy93 #143258 üzenetére
Nem feltétlen csak a comfort ülés a kényelmes, én jobban preferálom a gyári sok esetben recaro sport ülést.
Erősebb kanyarvételnél, vagy akár egy szimpla hegyi kanyargós úton, az nem árt, ha nem a kormányba kell kapaszkodni, ill. megfeszítve tartani magad, hogy ne ess ki az ajtón, mert az ülés semmit se tart...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
footy
addikt
válasz tboy93 #143258 üzenetére
En mar parszor emlitettem, hogy a japok alaparon sem adnak rossz ulest. (legalabbis, Honda,Mazda Toyota/Lexus) A germanoknal(a premiumoknal is) pedig felaras mindig. Le is lettem hurrogva hogy pedig az alapules is mekkora fasza, pedig egy fostos hokedli az audiban is.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #143271 üzenetére
Legtöbbet a megallason bukja el az ember. Orak mennek el egy ilyen hosszu ut soran, ha sokat meg-meg allogatsz es nem leszel pihentebb a vegen + nehany megallastol sem.
Akik velem jönnek, tudjak, mi a rend nyilvan szolidarisabb vagyok olyankor, de az 1200 km alatt 3 nal több megallas nemigen (MunezXBK, remelem figyeled! ) van
Az 1200 km 1 megallassal azert spartai, azt egyedül futottam , de az Astraval azert az nem kenyelmes....ezert nezegetem a Panamerat
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz tboy93 #143402 üzenetére
aza 60 egyrészt csak alkatrész , meg vezérlés 40. ez 100k felett van , és egyszere egy kocsira az már nem rossz.
köze nincs egy futóműhöz meg ilyenek. az alváz megint olyan hogy egyszeri nagy tétel amivel jó ideig nem kell foglalkozni.
Mint mondtam az előzőt is karban tartottam ennél se lesz másképp.
Nem kell rögtön arra gondolni hogy az ember spúr **** , ill azért egy 206rol beszélünk , nem egy komolyabb kocsiról. Mind össze ebben is annyi volt a lényeg hogy remélem nem lesz a kocsival különösebb gond.[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #143402 üzenetére
Olvasom soraidat, és rájöttem nagy átok neked az a honda.. Honda ide vagy Honda oda 16 éves, 7g 1.4 szívó kuvikra ennyit költeni már ..máár nem is tudom. Vagy nem érdemes eladnod és belekell rakatni valami motort , vagy tényleg nem érdemes már eladni aztán odaadod majd asszonynak.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
diegho
nagyúr
válasz tboy93 #146185 üzenetére
Az avensis elég tágas belül, bár kisebb, mint a CarinaE. A konkrét példány egy 2.0 D4 közvetlen befecskendezéses. Nekem pont ilyenem volt. A motor elég kényes az olajra és az üzemanyagra is. Ez azt jelenti, hogy 10 ezrenként szigorúan olajcsere és normális benzin kell bele (etanoltól meghal szóval azt még véletlenül se). Ha karban volt tartva és hajtva volt rendesen, tehát nem csak városban, hanem pályán is, akkor nem nagyon szokott gond lenni velük. A Toyota Koto-ban nekem azt javasolták, hogy havonta legalább 100km-t hajtsam meg rendesen úgy, hogy kapcsoljon a vezérlés (ha jól emlékszem 5000 körül kapcsol). Ezeket pályázásra tervezték, nem városba. Amúgy nem mondhatni, hogy drága lenne hozzá az alkatrész, a kopó dolgot teljesen normál áron vannak, a specifikus alkatrészek drágábbak. Pl az iridium magos gyertya 8000/db (Denso kell bele, az NGK amit a Unix árult - lehet változott 2011 óta - nem volt bele való az NGK gyár szerint sem!), igaz 90k km-ig elmegy. Ha nem rohad és nem látszik benne háromszor annyi km, mint amit az óra mutat, akkor jó vétel lehet.
Szerk: 2010 körül volt rá egy visszahívás, az üzemanyag csövet cserélték, nézzétek meg, mi a helyzet a konkrét példánynál.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Assetto Corsa Competizione
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen