- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Mégis kap egy utolsó nagyobb frissítést a Redfall
gp A készülő update többe között offline módot is elhoz azok számára akik még mindig kitartanak a játék mellett.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz tboy93 #103144 üzenetére
Ez a magasság még éppen akkora kompromisszum amit összeszorított farpofával (na jó nem) be tudok vállalni. Nem verem oda az alját lépten nyomon (meg is említette az egyik szerelő aki látott már pár tuning autót alulról hogy az enyémnek milyen szép egészséges az alja)
runner 125: De, egy kicsit. Ennek mérséklésére használok 215 széles gumit.
1.6 támadó, ha már menekülni nem lehet vele
És az alu kerék sem annyira vészes súlyban, téli 16-os acél 17.3kg, nyári 16-os acél (gyári pótkerék) 18.9kg, 18-as alu 18.7kg.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #103155 üzenetére
napi használatra nem jó az ültetett autó.
nekem is volt, -4 cm, de télen volt, hogy én voltam a hótoló az úton, ahol mentünk
emellett párszor odavertem az alját, itt bp-en nem nehéz, néhol úgy kellett közölni a kátyúkat és huplikat.
tudom, te most fogod megcsinálni, de szerintem feleslegesen, ez ide nem való sajnos.
pedig normális utakon nem lenne rossz. -
Kornel
veterán
válasz tboy93 #103157 üzenetére
na ja.
de bp különösen rossz ilyen szempontból.
miskolcon azért nincs ennyi elhanyagolt út pl.
a hungáriáról az üllőire jobbra kanyarodó sávban a buszpályaudvar előtt pl. többször leért ültetve a kocsi, annak ellenére, hogy közölgettem amit lehetett, ugyanez a kacsóh pongrác úti felüljárónál, a lehet utca környékén se sokkal jobb, és még sorolhatnám.
soha többet ültetett autó bp-re, hacsak nem páncéloztatom le az alját -
DeFranco
nagyúr
válasz tboy93 #103170 üzenetére
hát... kiváló éves bérletei vannak a bkk-nak
esetleg messzebb rakod le a kocsit, bár nem tudom helyileg hol van zuglóban a munkahely, de ott azért akad ingyenes parkoló. még.
(#103173) tboy93 : ja hogy az meg corvin. az nem jó. esetleg lerakod valahol és bemetrózol. én mondjuk félteném.
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz tboy93 #103246 üzenetére
Csak a Honda! Az sem rémlik hogy milyen típusú az autó, de tudjuk mik voltak a hibái Mint már írtam, franciába és olaszba sorra tömve vannak a leállósávok lerobbant autókkal. Nem igaz? A szervízesek és bontósok a benne vannak az első 10 leggazdagabb ember között. Nem igaz? Soha nem a hanyag tulajjal van a baj. Nem igaz? Lehet találni mindent, egy-egy elkapott infóból megvan a vélemény egy egész nemzetről. TC szerint sz.r a V6 tdi. Itt mégis van, aki elégedetten használja. Na? Sz.r a német, mert ezt olvastam, meg mert monda a Hondás ismerősöm?
#103236) Agostino: Nézz meg egyet! Ha jó állapotban van, igényeidnek megfelel, akkor miért ne? Persze, mindenki mást mond. Gyula barátom eladta a passat-ot, mert futómű mindig gallyra ment, klímacső eldurrant... Csak tdi motort sajnálta. Tré a passat? Ugyan!
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz tboy93 #103246 üzenetére
Azt írtam is neked hogy a psa vizsgálja mert fingjuk sincs mitől van ez 2.0 hdiknél van ez a probléma. ( most kb minden márkából lehetne ilyen dolgokat sorolni ) én se állítom azt hogy hude király mind.. de azért ahogy itt és a köztudatban élnek az néha már vicc. Csak pár autóm ami volt francia vonalon/ van otthon a családba.
Clio 1 91-es 1.4 benya 189e vettem 250-el adtam el még ma is rója az utakat munkás autóként a mostani tulaja a barátom.. kopó alkatrészeket cserélt rajta csak ahogy én is most idén fogja kivonatni a forgalomból mert már a karosszéria feladta a harcot 24 év után..
306- 1.4 benya 93'-as tankoltam +olaj csere és mentem vele(persze előtte kötelező nagy szervice volt).. akinek eladtam srác 2 szer hívott fel hogy megköszönje hogy ilyen remek kocsit adtam el és hogy nagyon jól szolgálja.
Megane 1 1.6 - 85k val vettem kint 3ik bevásárlós autó volt . 150-el adtam el haver cégének ahol még most is megy 3éve már .Egyszer se állt le igaz elszállt az ablakemelő biztije..ill egy kontaktos hátsó lámpa testet csináltam meg rajta. Most 285 ezer km van benne.
Illetve volt nálam használat alatt egy xsara 01'-es 1.6 16v 6 hónapig ..meg akartam venni de a cég ahol akkor voltam nem nekem adta el hanem beadta és beszámította egy újba..a márka szerviz meg majdnem 2 szer annyit kért érte... ja igen a hibalista : 1 izzó elől, egy megdöglött motorspricni, egy lyukas klíma hűtő (pályán kavicsot kaptam ) + meg egy légzsák átvezető kábel törés..
Nem tudom tuti én vagyok mázlista egyszer se hagyott egyik se az út szélén.. ill bocsánat hazudok a megane-al én álltam meg mert az egyik gyújtás trafóm beszart és nem volt kedvem 3 hengerrel hazamenni vele ez a vásárlás 1 napján volt..most ezek alapján ha még mindig hulladék mind és jobb 6-700ezerét egy 3-as golf tdi mint egy full extrás xsara ami 10 évvel fiatalabb akkor tuti nem velem van a baj .
Szerk:
Ja jelenleg van egy 2006/12 havi laguna 1.9 dci(apámé) , egy golf V variant 1.6 16v (anyámé), egy ódi a4 99-es(saját), egy clio 2012-es (céges kulcsos). Ezek közül 3-at tippelhetsz melyikkel álltam a legtöbbet az út szélén segítek a golf volt ami vadi új null km- kora óta nálunk van[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz tboy93 #103252 üzenetére
Nem, irtó egyszerű a dolog vásárlás előtt tanács kérés és információ szerzés. Ami pl japó autók esetén vagy német autó vonalon működik de ha csori be meri írni hogy francia autót szeretne kb 3 választ kap 3F betűset nem veszünk, sz@r csigazabáló, felejtsd el. Nem pl azt hogy figy a 306 torziós hátsó felfüggesztésű figyelj rá hogy ne terpesszen mert akkor híd csere ami ma már max 70k és utána 10 évig megint nincs baj vele vagy hogy ez egy jó alku pont. Vagy hogy ha régi 1.9 Td-t venne 306 ból bosch adagolósat vegyen mert a lucas sz@r mint pl a mondeok esetén is kerülik mint a bűnt és így tovább. Nekem ez a bajom semmi más és nem vagyok francia fanatikus se német se japán se semmi.
Én is befejeztem úgy is marad minden az eredeti hozzáállásban és felfogásban.
[ Szerkesztve ]
-
-
FrankMonzano
őstag
válasz tboy93 #103346 üzenetére
Benzines erdekelne, csak erdeklodtem . 900ert unalmas autok vannak, egyik sem tetszik. Civic ennyiert regi van, g astra felejtos nem jon be, 1es foka nem tetszik, 323/corolla/almera ezek szinten rút és unalmas autók számomra, 4es golf ami talan meg elmegy, de azok meg nem tudom mennyire visszarantott oraval vannak, mivel kedvelt darabok voltak es mar nem is fiatalok.
[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
válasz tboy93 #103349 üzenetére
Offos . Az a baj nagyobbak az igenyeim. Ezek a regi autok nekem nem tetszenek. Ami innen tetszik azok franciak. Megane/307. Amugy meg az 5os golf, focus II, talan a mazda 3, a faceliftes civic 7 de inkabb a 8-as stb... ami mar nem ez az arkategoria. 900 ert kisebb autobol mit ajanlanal vagy ajanlanatok?
[ Szerkesztve ]
-
-
FrankMonzano
őstag
válasz tboy93 #103353 üzenetére
Ezzel most mit akarsz mondani? A 7gen civicbol a faceliftes sport az jol nez ki, az tettszik de sz us vagy 1.5 milla, az ufo megjobb ami meg mar 2nel indul. Suzukit nem veszek.
Ami ebben az arsavban meg azt mondom h kulsore bejon az a megane es a 307. A clio utan kiprobaltam volna valami nem franciat . Elso autom ez a kis clio.
Clio meretu auto is erdekel 900 korul. Ebben tudsz segiteni mik vannak ennyiert? Yaris nem adja, fiesta polo ibiza?
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #103430 üzenetére
Haverom árul egy, szép állapotú, 2007-es modellt 2500 euróért. Csodálkoztam is, hogy hogy ilyen olcsó - ő most egy 92-es, patent 3xx BMW hajtogat.
Másik havernál rákérdeztem, hogy miért adja ilyen olcsón, és azt kérdezte, mégis kinek kell ilyen? Aztán kicsit utána jártam.."elég nagy a rokonság a Daewooval", ami sok jót nem igérWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
F_Zolee
veterán
válasz tboy93 #103589 üzenetére
Ezek a "marketing" dumák inkább lesújtólag hat ha belegondol az ember. Orvos mihez ért? Nem az autóhoz. Nő mihez ért? Szóval addig mennek vele kb míg le nem robbannak szóval túlnyomó esetben ez csak lila köd. Plusz ahogy írtad az autóápolás, mint fogalom csak szótárból ismerik.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #103629 üzenetére
Hjah, ahogy tomcsi mondja, itt az állandó 4WD hajtás sokat elvesz az érzetből, de egy átlagos személyautónál jobban húz.
sasa134
Nem élném meg akkora tragédiának. Gondolom néha be volt indítva, vagy ha nem az sem baj. Egy új autónál szinte minden szimeringet bekennek vékonyan zsírral. Fedett helyen ez konzerválást jelent, engem nem érdeklne. Nem ettől lesz kevésbé tartós.
joamilestoné
2.0 turbo benzines SUV-t továbbra is rövidtávú kirándulós, horgászós, elővárosi autónak vennék, nem érdekel h nincs benne tempomat, és a beltere sem. Van benne szervó, fűthető ülés, elektormos ablak, ABS, pár lufi, 2 DIN hely és kész, nekem ennyi elég ebben a kategóriában.
Ez tipikusan az a SUV, ami nem pályázásra lett kitalálva. Arra kell venni egy 2.2-2.5-ös diesel limuzint, kényelmes ülésekkel és tempomattal.
Ott van benne egy elnyűhetetlen motor és a príma hajtás.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Morris
veterán
-
Integrale
veterán
válasz tboy93 #103645 üzenetére
Közben beszéltem velük (külföldön laknak, nem vagyunk napi kapcsolatban),
úgy oldódott meg a vízforralás, hogy lecserélték egy E46-raDe az az 1.4-es egyébként sem túl erős, kb hasonló dinamikájú mint egy 1.6-os Passat.
roberto211: Ha a magyar kínálatot nézed, akkor egyértelmű, hogy 1.4-ből van a legtöbb. Inkább 1.6 legyen a cél.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Laraxior
titán
válasz tboy93 #103655 üzenetére
Milyen aranyosak a gyerekek hatul...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
FrankMonzano
őstag
-
!Overdose!
őstag
-
Integrale
veterán
válasz tboy93 #103913 üzenetére
145 1.4 TS 11.2s, 1135 KG (forgalmi szerint több) Civic 7 gen. 1.4 3 ajtós 11.6s 1092kg
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen