- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz tboy93 #87601 üzenetére
Octavia nem fér bele sajnos a keretbe.
Fastra Caravan tudom h síkban dönthető de vajon mekkora? Van esetleg olyan oldal ahol írva vagyok ilyesmi?
Gastra Caravanbúl csak nagyona kínálat alja van ennyiért.Escort is síkba dönthető ha jól emlékszem? Az vajon mekkora?
Köszi!
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
raczger
őstag
válasz tboy93 #87786 üzenetére
Ha megegyezünk az árba (és talán még foglalót is kellett volna adni), akkor vezethettem volna... Mindegy, hamar ott is hagytam ezek után.
(#87790) runner 125: Igen, sajnos úgy néz ki ez igaz, ismerős szomszédja most árulja a sajátját, na az elvileg tényleg patent, csak épp 2.5-öt kér érte.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
DeFranco
nagyúr
válasz tboy93 #87816 üzenetére
10-15 kilométerre meg nem kapcsolok klímát, ha csak nincs valami VIP vendég, amúgy is szeretem "kiszárítani" érkezés előtt. ilyenkor ablaktekerés van.
igaz nálam annyiban más a helyzet, hogy mi ha egyszer elindulunk az autóval, akkor rend szerint 100+ kilométert megyünk egyben.
(persze magánügy, hogy ki hogy használja, csak mesélek)
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #87897 üzenetére
Tied volt a Fővárosi Autópiacos vétel, jól rémlik? Az korrekt vétel volt, így én is elhoztam volna, csak nem akarok sedant. Bár így lehet meggondoltam volna magam
neduddki
Igen, jobban örülnék én is a faceliftes variációnak, valahogy jobban tetszik - de hát ha kompromisszumot kell kötni, akkor inkább a kinézeten spórolnék, mint a műszaki állapoton.
Ezt a kis Yarist nem láttátok Csontinál, hogy milyen állapotban van? Egyre jobban tetszik ez a variáció, bár ahogy olvasom, elég keményre sikerült a felfüggesztés a sportosság miatt, félő hogy a környékbeli "jó" utak nem tennének jót neki/nekem...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
sasa134
addikt
válasz tboy93 #88159 üzenetére
Jó eséllyel az lesz, vagy 5 ajtós. Végignéztem egy csomó félét, tényleg, Qashqai (kicsi csomagtartó, motorválaszték nem túl szimpi, így letettem róla), Avensis ( belül nem igen tetszik, cégesként vezettem de nem tudtam megkedvelni - pedig jó, de nem áll össze vágyaim tárgyává), A4 (csak 1.8 Tfsi férne bele, amit nem nagyon ajánlanak, kombi nem áll meg 3.3-ban, legalábbis az új A4-ből). Passat - motorkínálat probléma, 1.4 TSI vagy 1.8T, nem merem megvenni egyiket sem. Accord - kombi nem áll meg 3.3-ban ( ha mondjuk egy 2009-es, max 70e-80e-et futott példányt akarok, a sedán nem jól pakolható).Merci C (180/200) - szintén csak a szedán férne bele, amit amúgy imádok, és nagyon jó autónak tartok, csak rövid időn belül kicsi lenne. E90/91 - kombi 320i inkább olyan 3,5M-tól van, ami szép, a limuzin csomagtartója kevés. Pedig ez is nagyon bejön, de elrettent az olajfogyasztás , ill. egyéb költséges potenciális meghibásodások, amikről olvasni. Superb - irdatlan ronda kívülről szegényem, pedig marha jó beleülni, cégesként ezt is vezettem jópárszor. Passathoz hasonlóan motorválaszték gond a benzines palettánál (1.4/1.8 turbo..). Volvo: V50 kicsi hátul, új S60 még nincs ilyen ársávban meg amúgy is kicsi a csomagtere. 2.0 benzines V70 beleférhet, egy 2008-2009 körüli. Imádom, nagyon bejön az egész, de gondolom 10-11l alatt nem járna el ezzel a motorral. Ami azért sok (illetve reális egy ekkora kocsihoz).
Rav4 nem kell, felesleges, Tiguan szintén csak 1.4TSI-vel férne bele de azt sem tartom ésszerű választásnak a céljaimhoz. Opelből Insignia passz, nehéz, nem tetszik, itt kint elég rossz az Opel reputációja így eladáskor sokat buknék. Seat - az új Sport Tourer nagyon tetszik, de még a büdzsén kívül van és ott is inkább a dizelt szabad megvenni, ami meg nem kell. Ford - benzinesből nem nagyon tudok semmit, Mondeo-k inkább dízellel vannak itt, sztem annyi pénzért lehet jobb kocsit venni. Így jutottam el kb a 6-os Mazdáig (2. generációs), 2l szívó benzin, árba belefér, sőt lehet automatával is, kombi vagy 5 ajtós. Van esetleg valami jobb javaslat?[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #88184 üzenetére
Az 5 sebességes Geartronic köztudottan gyengébb konstrukció, mint az újabb 6, ezért is emeltem ki utóbbit, bár ehhez nagyrészt az is hozzájárul, h nem cserélnek olajat, vagy szar olajjal töltik fel, illetve nem cserélnek ki mindent. gaborbol elég frankón részletezte már a Volvo topikban.
Persze, van az a réteg, akinek fingja nincs mi az, h turbovisszahűtés. Meghajtja pályán 150-nel, majd 50km-enként megáll 20 percre cigi-kávé-pisire. Így mindegy milyen autó és motor, a turbo hamar kifekszik.
Saját és forum tapasztalat alapján nyilatkozom, index-en senki nem cserélt még turbot, persze a user-ek 90%-a használtan vette, így nem mindnek ismert az előélete, de van 400k feletti futású S60 is.
Nem azt mondom, h a D5-ön még a turbo sem romlik el, de ha az ember ésszel használja, sokkal tovább bírja, mint a mai kis, turbos motorok.ui. Balu viszont újonnan vásárolta az S60R-t 2003-ban. 2.5 turbo benzin, 300 le gyárilag, 230.000km-nél jár, gyári csigával.
sasa134
Sok sikert. Majd számolj be a végkifejletről.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Kornel
veterán
-
-
raczger
őstag
válasz tboy93 #88420 üzenetére
Azt keresek fél éve, de még semmi Spritmonitor alapján pontosan tudom mennyit eszik a swift, eszik az 10 felett is, ha úgy mész vele, ha nem akkor 8-ból elvan. Inkább az a baj, hogy kicsi, főleg a csomagtartója.
(#88418) [rvilike]: Jelenleg én is így látom a helyzetet, csak épp az nem túl bíztató, hogy a tulaj leginkább lebeszélne erről a típusról (nem találkoztam vele személyesen, mert akkor nem tudtam ott lenni, fckng vodafone miatt, még csak az sms sem jött át...).
Mondjuk nálam nem is amortizálódna annyira egy ilyen autó, mivel ő átlag 20k-t ment egy évben, én pedig 5-10k-t.
(#88417) Dany007: Szerintem pont motorikus problémák nem lesznek ezzel a motorral sosem, ha kezdetektől karban van tartva (egy késői olajcsere bármit ki tud nyírni).
Egyébként a napokban még ezeket nézegettem, illetve a Mercit tegnap találtam ismerőssel, ő inkább ilyet ajánlanai, mint a bmw-t. Audival meg csak annyi a baj, hogy kintről hozták, egyébként az tetszik, csak hát ritka belőle a szívó 2 literes benyás.
[link]
[link](#88424) Typhoon47: Most, kb egyszerre jöttek elő a gondok, állítólag 200k km környékén ezek szokásos gondok ennél az autónál.
Mellesleg számomra még mindig nem lényeges a "kiemelkedő" autó, veszek én bármilyen márkát, csak megbízható legyen és számomra tetsszen kívülről-belülről.[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #88899 üzenetére
+ fi:zi'k: 2457ccm 170Le @6000 és 230Nm @4000. 1500kg az önsúlya, így a 0-100: 7,9 sec.
Havernak a 158 Le-s 2.0-ás Forija van 5 gangos automatával az is kb ennyit eszik mint az enyém.
rvilike: 3.0R az utazó autó nem versenygép. Az a motor nagyon nincs kihegyezve (200k km-erenként kell vezérlést cserélni pl) ellenben nagyon tartós.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #88996 üzenetére
regi swiftnek gyakorlatilag nincs baja, ha rendesen karbantartod, egyedul a gatlok miatt volt visszahivas, illetve rohadnak rendesen mar 15+ ev korul.
uj swiftnek a valtoja eleg gyengusz, egyszeruen szar, akkor is tonre mehet, ha csereled az olajat benne, ha meg nem, akkor tuti kuka lesz. ezeknek meg az a szerencsejuk, hogy viszonylag fiatalok, igy nem hajtottak meg szet oket annyira.
viszont a regi swiftek zomet mar teljesen lelaktak, nem szervizelik, es csodalkoznak, ha el kell bontani.
minden autoval torodni kell, meg azokkal is.
egyebkent tenyleg rohadt sokat kibir, en az ezresnen 10 helyett 15 ezrenkent csereltem olajat, igaz szintetikusat, de azt nem hiszem, hogy sok kocsi kibirta volna, amikor ugy mentem az vele a vizatfolyasokon, hogy a motor 2/3-aig ellepte a viz, a hofokmutato ugy esett nullara, hogy csak na. ezt egymas utan vagy 10-szer ja es a valtoba is befolyt a viz, megse lett baja.
mit csinalhatnak vajon az olyanok, akiknek motort meg valtot kell cserelni? -
sasa134
addikt
válasz tboy93 #89091 üzenetére
Nem azzal van bajom, valóban szép - ha tiszta. 2 fekete autó után most szeretnék mást. Ráadásul esős, nagyon esős vidéken élek, garázs nincs, csak ház előtti beállóm. Szóval mindig koszos volt szegény Audim is, szóval olyat akarok, amin kevésbé látszik meg a por, eső nyoma.
Lehet teljesen ízlésficamos vagyok, de sztem a 6-os fehérben a legszebb: [link][ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #89091 üzenetére
Szubjektív, az viszont tény, h a fekete adja vissza legkevésbé a formát. Nem mellesleg az a szín a leges legkényesebb. Legapróbb hajszálkarcokat is messziről megmutatja, nagyon nehéz tisztán tartani. Nálam kizáró ok a fekte, sötétkék és árnyalatai, legyen bármennyire tuti vétel.
Fehér, ezüst, grafit, pezsgő és társai a leghálásabb színek."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vjpeti
csendes tag
válasz tboy93 #89080 üzenetére
Ja, párom 2006-os Yarisa van szintén 1.3VVTi, városban 6.0, országúton 5.0 a TANKOLT! fogyasztás. Ugyanilyen felhasználás és vezetési stílus mellett az én Saabom (2.3 turbó) 11 és 7 liter.
(Így szépen be is van osztva, városban kisautó, országúton nagy.)
A Micra pedig nem összevethető a Yarissal (előző páromnak Micra volt), sokkal kisebb, fapadosabb, fogyasztásra ugyanaz kb.[ Szerkesztve ]
-
vjpeti
csendes tag
válasz tboy93 #89099 üzenetére
Ez a fajta.
Újonnan lett véve, a legmagasabb felszereltséggel (digitklima, kulcs nélküli, sok lufi, ködlámpa, tolatoradar (minek?), robotizált váltóval. Van benne 120.000km, eddig semmi baja nem volt még. Azt mondjuk érdekesnek találom, hogy a régiben az 1.3 vvti-hez hátul tárcsafék járt, ebben viszont nem. -
giigz
veterán
válasz tboy93 #89146 üzenetére
Kegyetlenül túlbonyolítjátok ezt az olajcserét...
Ezt megveszed, belerakod, mész vele 10-15k km-t, majd lecséreled. Ennyi.
Ha nem ez, akkor Total/Mobil/Valvoline/Motul márkából amelyik szimpatikusabb megveszed az 5W30-at és kész. Ha elhiszed ezt a japán autó japán olaj hülyeséget akkor meg Eneos-t veszel, ha van pénzed Sustina-t, ha nincs akkor a "simát". Ennyi.
-
jozefgucci1
addikt
válasz tboy93 #89146 üzenetére
A castrol is jó olaj , de a Hondákhoz mindenhol az eneost írják nem véletlenül . Ha már japó kocsit vettél ezáltal elfogadtad , hogy bizony itt az alkatrészek más ársávban mozognak .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
neduddki
nagyúr
válasz tboy93 #89146 üzenetére
HI!
hajjaj latd latod miujjen jo hogy visszatarottalak a hujjesegektol iy most vna pized sustinara...
amugy ha utannaniztol volna mit momdott a tribomokus most tudnad a valasztudv
neduddki
mod: TaaT: mi baja is van a valodi castolnak?
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #89146 üzenetére
Nem rég voltam a 18. országos Volvó talin ott beszéltem egy olajmernökkel azt mondta ha 10k-ként cseréled jó a Castrol is minden otóba. Ennek ellenére megvettem az 5 liter 5W30 Motult (igaz ebben benne volt a házhozszállítás is) 16,8k-ért. Én nyugotabban alszom ha rendes olaj van benne.
De a Hondámba én is Castrol Magnatecet öntök (szintén 10k-s csereperiódus).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #89157 üzenetére
Pollen és a légszűrő szerintem teljesen mindegy, olajszűrőból én gyári Honda-t vettem.
Ha, kell priviben tudok küldeni Honda-s telefonszámot, bár lehet már te is hallottál Tóth Imiről. Végtelenül korrekt, profi srác, minden gyári Honda olajat és a szűrőt tőle vettem, jóval webshop árak alatt.
Váltó, szervó, fékolajat nem cseréltetsz akkor már?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kovacsroli
senior tag
válasz tboy93 #89042 üzenetére
Szia,
Ő az
Ez még a hahus kép, szerdán tudok csak menni érte sajnos. 250km-re van úgy hogy így tudok elszabadulni melóhelyről.Viszont látom, hogy az olajokról beszéltetek. Ebbe az 1.6-os benzines fiestába milyet lenne célszerű tölteni?
Szeretném beszerezni mire hazagurítomHa hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #89361 üzenetére
Igazából perpill ott tartok, hogy mindegy, most láttam a napokban mindegyikből, és külsőre mind tetszett - mondjuk legjobban a 3 ajtós, de attól a múltkor kibeszélt japán/angol gyártás miatt tartok egy csöppet.
Benzineshez ragaszkodnék, tudom, hogy az 1.6-os jobb, de ahogy nézem az 1.4-esek olcsóbbak.
Igazából most annyi lenne a lényeg, hogy mennyitől kaphatók azok, amikbe már megéri beruházni. Tudni szeretném, hogy mennyivel induljak el
neduddki
Köszönöm az ajánlást, elvileg két héten belül aktuális lesz, ha marad ez a kiszemelt, akkor mindenképp jelzek
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #89742 üzenetére
Honda váltóolaj litere 6700-7500ft (1,5-1,7 tuti kell bele)
Gyári olajszűrő 3500-4200
Gyári levegőszűrő 6-7k (ebből szerintem mehetett volna bármi más)
Pollenszűrő 2-3k.Kb 25k anyagköltségről van szó, 5k munkadíj nem sok.
Tóth Imihez vitted?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
válasz tboy93 #89750 üzenetére
HI!
olajszuro 2.5k en vcasaroltam fel az utolso /aszem/ 8db-ot:- )
valtoolaj Endre 6K/2l
levegoszuro k&n 9k voltde faragnmi kellett /azota mosom/
pollenszuro vmi utangyartott me az agyari is egykutja... aszem 2k volt
mas?udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #89750 üzenetére
Kíváncsiságképp besétálhatsz valamelyik Honda szalonba a főbejáraton, s kérhetsz ugyanerre árajánlatot.
Talán az sem utolsó szempont, h Imi végtelenül korrekt srác. Nem véletlenül hordja egy csomó Honda-s hozzá privátban a gépeket, amit megbeszéltek, azt el is végzi.akos727
Mennyire komoly fej? Aprón tizenezer környékén már tudsz venni korrekt USB képes fejeket, egy pendrive-ra ráhúzol mindent és meg van oldva.
gaborbol
Ez van, Honda-hoz ennyi. Jah és természetesen ezek már a jóárasított árak, utcáról besétálva ~20% felárral biztosan számolhat az ember.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen