- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- Mobil flották
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #97541 üzenetére
Fogjuk rá, mostanában már csak akkor sikerül lefulladni, ha tolatás után gyorsan indulnék előre. Viszont ez lehet 7G betegség, ugyanis láttam a napokban melóhely mellett egy 7G Civicet, és tolatás után mikor elindult volna előre, ugyanúgy lefulladt ahogy én szoktam
Viszont igen, hazaúton nagyjából hozzászoktam - messze van Siófoktól Békés megye...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #97526 üzenetére
Én egy sx4 benzines 1.5 vagy 1.6on tanulok nem tudom melyik van belőle.. Ennek a kuplungja számomra nem azt mondom h sz@r hanem nagyon fura érzékeny... A súrlódási/fogási pont a kuplungút 1/4 nél van felül kb,1mm-el feljebb engeded lefullad de ez mellett a gáz nagyon érzékeny.. HA nem találod el kuplungnál pontot akkor csak pörög a motor ha eltalálod akkor jó, ha nagyon kicsivel feljebb engeded akkor megugrik.
És első óráknál szinte csak a kuplungot használhattam tehát súrlódásnál megtart felenged és gurul..És ezzel kellett elindulnom egy akkora emelkedőn gazdagrét felé,hogy kinyomott kuplungnál hiába húztam mint állat a kéziféket még az se fogta meg..
De nagyjából már minden megy a kuplunggal, váltással stb hétfőn lesz a forgalmi vizsgám csak az nem megy kézifék nélkül mikor ilyen bazi nagy emelkedőn kell elindulnom.. Vagyis megy de kézifék nélkül nem nevezném annyira finomnak. Úgy tudok elindulni nélküle,hogy kerék kipörög, dobálnak, gumi füstöl fordulat egekben ez meg nem annyira jó de ezt majd tapasztalatból megtanulom..
Dízelesen direkt nem tanultam én se, automatán meg pláne nem. Ennek ellenére nem azt mondom ha meglesz a jogsim idővel nem veszek majd dízelt de egyelőre majd mindenképp benzinest szeretnék..
Azt mondják ha ezen a suzin megtanulok kuplungolni akkor mindenen..
Na meg amit még gyakorolni kell majd nekem oktató szerint,hogy későn váltok.. Tehát 1-est 3500-4e ig simán kihuzatom, 2-es 3000 körül, és hármasnál térek át normál vezetési módra.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz tboy93 #97586 üzenetére
Naaaa azért nem úgy kell csinálni, mert az kb. ugyan olyan rossz. Szépen kézifék gomb benyom, kézifék tart, sebváltó már egyesben, gáz, kuplung lassan fel majd kézifék enged. Nem szórakozunk itt fordulatszámokkal, meg amikor érzed, hogy húzná, akkor engedd, mert az ugyan olyan káros szerintem. Az 1.8-assal emelkedőn meg nem kunszt kipörgetni az elsőt, nincs súly kb. az első tengelyen, lóerő van, kerék meg kapar, akár van menetstab akár nincs Főleg előny ha még 2-3 másik ember is ül veled a kocsiban.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #97853 üzenetére
ha jól tudom az 2.2 hdi amúgy átnevezve.
egyébként ha rendesen van karbantartva akkor annyit simán el kell mennie.mod: nem tudom, személyautónál mennyi a hivatalos gyári olajcsere intervalluma, de transitnál 50k km-t adnak meg, ami szerintem nevetséges, jó ha kibírja a 2 éves garanciaidőt úgy.
[ Szerkesztve ]
-
werszomjas
őstag
válasz tboy93 #97870 üzenetére
Én voltam most 7végén Zsámbékon a téli felkészítő vezetéstechnikai tréningen, sajnos nem sikerült feltenni még a télit, így nyárival voltam, 10-en voltunk talán a csoportban, csak nekem volt nyári.
Meglepően jól teljesített a nyári gumi a mesterségesen kreált csúszós pályán, kb ugyan azokkal a sebességekkel tudtam teljesíteni a feladatokat, mint a télivel szerelt autók, sőt néhányuknál még jobban is. (Mondjuk az awd és egyéb 3 betűs okosságok azért segítettek + sütött a nap is nem volt hideg)
A rántópadon pl egyenesben maradt az autó, az oktató meg is jegyezte, hogy nem gondolta, hogy nyárival ilyen jól viselkedik majd.
Csúszós vészfékezésnél viszont elvérzett a nyári, de ott is volt olyan télivel szerelt autó, aki kb ugyan ott állt meg mint én a nyárival. (70-nél konkrétan elhagytuk a pályát, már csak a sima betonon állt meg )
Az a baj sok ember megveszi a télit és hamis érzetet kelt benne mert azt hiszi, hogy az majd betapad mindenhol, néha pedig lehet jobb egy márkás, minőségi nyári gumi, mint egy olcsó téli. Főleg mostanában amikor itthon ilyen enyhék a telek, hóval csak a hegyekben találkozhatunk, inkább az eső a jellemző.
Érdekes volt. Ettől függetlenül persze most már lassan megy fel a téli, mert kell, féktávon főleg
[ Szerkesztve ]
üdv
-
DeFranco
nagyúr
válasz tboy93 #97875 üzenetére
Én kivenném az akkut, és olyan helyen tölteném, ahol rá tudok nézni rendszeresen (meg ahol adott esetben nem a motortérben gyullad ki). Sőt ezt is csináltam, amikor töltöttem az akkut. Nyilván nem kell ott lenni mellette, csak észlelned kell tudni ha gond van. De ez evidens minden elektromos eszköznél nem csak az akkutöltőnél.
-
Tothgera30
Ármester
válasz tboy93 #97931 üzenetére
De egy pickup ésszerűbb lenne, arra bőven fér csomag, motorhoz alkatrész, bútor, termény, meg miegymás. Egy összkerekes cupe vagy szedán állatság lenne, főleg garázs nélkül hamarabb rohad mint egy alvázas teherhordó. A továbbiakban pedig városban, télen, és hegyi utakra is egyértelműen jobb egy terepjáró.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
ABE
őstag
válasz tboy93 #97939 üzenetére
Tudom, olvastam, stb. Ebbol ugye nem azt derivalod le, hogy az 5.5 realis megrakva, hajtva? Mert a minimum 5.38 atlag az egy tojashejas vezetes. Igen, nekunk ugyanezzel a motorral van 2011-es Mondeo, ami alapbol 300 kiloval konnyebb, 1-2 szemellyel bakajalja 130-nal a 6-6.5 litert gond nelkul. A Pug 206 1.4 HDI-m megeszi 130-nal az 5.5-ot, szoval ne amitsuk egymast, es ne vezessunk felre masokat, mert senkinek nem szarmazik belole elonye.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
-
endruboy1
senior tag
válasz tboy93 #97985 üzenetére
Aha ez az Astra se csúnya. De ha jól látom ez többet eszik mint a Corolla?
jozefgucci1: Igazából a 700-at is picit sokallom. Ez csak a vételárra gondoltam, tehát ha utána kell valamit cserélni rajta az még ezen felül belefér egy bizonyos - nem túl magas - határig. Szal mondjuk 100-nál semmiképp nem költenék többet rá, de alatta beleférhet. Nem is arról van szó, hogy nem lenne keret rá, hanem hogy nem éri meg egyrészt ilyen idős kocsira költeni másrészt nekem, mivel nem használnám annyit, hogy megérje sokat költenem rá.
-
nesa
veterán
válasz tboy93 #98132 üzenetére
Vagy ugyanolyan legyen mint az elso vagy rosszabb hatasfoku, de semmi esetre se jobb hatasfoku.
Furcsa helyzetet eredmenyez ha elol gyengebb hatasfoku mint a hatso,ABS es kocsinal tul sokszor dolgozna az ABS, simanal meg kurva szar mikor hatul elobb blokkol mint az elso, telen ezek a kocsik altalaba arokba kotnek ki.
Sajnos muszaki vizsgan ez nem szempont csak a diagram legyen jo, meg a karpit ne legyen szakadt.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz tboy93 #98138 üzenetére
A hagyományos semi metallic betétek szerintem egy kutyák a teljesítményt tekintve (zaj, fékpor tekintetében lehet eltérés).
Előrelépés talán az organic vagy ceramic lenne, de ezek min 2x árszorzóval rendelkeznek a semi metallic betétekhez képest.
Itt nézz szét [link] az EBC normál fékbetétbe raktak egy kis kevlár aramidot is.
Give them hell Ukraine!
-
nesa
veterán
válasz tboy93 #98138 üzenetére
Az elso legyen jol adagolhato penge cucc a hatso fek kb 10% hatassal van az egesz fekezesre, probald ki kezifeket hogy mennyit lassit blokkolo kereknel is loszar, hatmeg ha az elso is befog es elore bolint a kocsi.
Jo gumira verd el a felesleget annak van tobbertelme.
Amugy lattad a fekpofakat vagy csak ugy kitalaltad hogy cserelni kell?
Hatul dobfekes kocsinal kb minden 3. elso betet cserenel kell a hatsot cserelni, ez nalam olyan 300k km.
Eddig altalaban minden kocsimba 1x csereltem elso beteteket mikor megvettem 100 at kozel tavol elmentek, kivetel talan a mazdam volt ott gyorsan kopott kb 60k km-et birt.
A Tipomba levo is kicsivel 100k alatt csereltem, mondjuk ritkan fekezek.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz tboy93 #98146 üzenetére
Ja mondjuk csak varosi kocsinal jobban kopik plane pesten az olyan gyokereknel akik nemtartanak kovetesi tavolsagot ott meg hatvanyozodik, en jobb szeretek haladni mint fekezni, ezert sokaig birja.
Ha gaz akkor csereltesd le, tobbet nem lesz vele gondod, csak ilyenkor szeret elszalni a munkahenger is mar evek ota kintvan a dugatyu visszanyomjak azt neha szivarog , nezd meg mennyi az uj munkahenger altalaba ilyen 2,5-3,5k egy tomeg autohoz lehet erdemes rogton csereltetni ne 2 honap mulva keljen, meg dobasd le a fekolajat is.
(#98150) bitpork
Vannak olyan tipusok amik zabaljak a betetet, alitolag az evasionom is ilyen, de ezt majd akkor tudom meg ha csere erett lesz,most 20k van benne meg eleg jonak tunik.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #98279 üzenetére
Ez mind nagyon "szep" es jo, elismerem en a kis preciz japan kezeket , de egyreszt hurra, hogy nem romlik el benne semmi, amikor nincs is benne semmi, a masik viszont, hogy nez ki pl ez a corolla kivül belül . Persze ez szubjektiv, de jelentkezzen az aki a szivere teszi a kezet, hogy ez a corolla design jelenti szamara a megtestetsült gyönyört
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #98320 üzenetére
Rendben van minden vele de ezt leírtam akkor nem olvastad el figyelmesen ezek szerint. Féltengelyek is rendben igen ezt is leírtam..
" Az ára is borzasztó, én az igencsak jó állapotú (törve sose volt, 2. tulaj, valós 135k km) swiftem adtam oda 240-ért, igaz abban nem volt se szervó, se klíma." Ezért mondom,hogy itt is felszereltség és évjáratfüggő az ár..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #98328 üzenetére
Meglepodnel mennyiert mennek...
Nem honda arban, megsugom.
Uj swifthez biztos dragabbak a cuccok, mint egy vectra b-hez.
Mennyibe is van/lesz neked ket elso gatlo?
Nekem 2 x 15k-ert sachs supertouring lesz a mondiba, regi autoknak az alkatreszarai is padlon vannak mar, kiveve ha honda -
TomPack
őstag
válasz tboy93 #98328 üzenetére
Hát most kíváncsiságból ránéztem az UNIX webáruházára. 1.0 Swift-hez 10.000-től találtam fékbetétet, B Veki-hez pedig 4.600Ft-tól! Főelemekkel nincs több probléma mint egy swift-el, de ha van, donorokat 1-200 ezerért már kapni, és ez kihatásal van a bontott árakra is. Felgumizni lehet hogy picit drágább, de legalább nem BMX gumik lesznek rajta. Ugyanúgy elvisz mindenhová, sőt pár év múlva könnyebb lesz, és kevesebb buktával lehet belőle kiszállni. Nem két autóm volt eddig.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen