- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung kijelző - A vagy S széria kijelzője jobb a szemnek?
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz tboy93 #98138 üzenetére
Az elso legyen jol adagolhato penge cucc a hatso fek kb 10% hatassal van az egesz fekezesre, probald ki kezifeket hogy mennyit lassit blokkolo kereknel is loszar, hatmeg ha az elso is befog es elore bolint a kocsi.
Jo gumira verd el a felesleget annak van tobbertelme.
Amugy lattad a fekpofakat vagy csak ugy kitalaltad hogy cserelni kell?
Hatul dobfekes kocsinal kb minden 3. elso betet cserenel kell a hatsot cserelni, ez nalam olyan 300k km.
Eddig altalaban minden kocsimba 1x csereltem elso beteteket mikor megvettem 100 at kozel tavol elmentek, kivetel talan a mazdam volt ott gyorsan kopott kb 60k km-et birt.
A Tipomba levo is kicsivel 100k alatt csereltem, mondjuk ritkan fekezek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen