- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Xiaomi 12T - egytucat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Mobil flották
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 20. hét: Killing Floor 2, Planet Coaster: Console Edition
gp Az elért eredményeink természetesen ezúttal is megmaradnak.
-
A Galaxy A73 is telepítheti a One UI 6.1-et
ma Amennyiben rendelkezik ehhez szükséges 2,6 GB szabad tárhellyel.
-
A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
it Megállapodást kötött az OpenAI, így a Reddit tartalmai is a ChatGPT tudását erősíthetik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
T-Nagyon
tag
Pár napja a földalattin utaztam, mármint próbáltam, de nem sikerült mert ment fél métert előre, és bedöglött...Nagyon hálás voltam, mert így igen sokat késtem az osztálykirándulásról.
Fotóim: http://flickr.com/skublics_gergely
-
T-Nagyon
tag
De most leállt. Ebben az évben először utazom rajta, és azonnal bemondja az unalmast...
Bár ezt már megszokhattam volna a 64-es vonalán, ahova a máshonnan kiselejtezett buszokat pakolják (''-oda még jó lesz, mert más tömegközlekedési eszközzel úgysem tudnak bejönni Budapestre'').Fotóim: http://flickr.com/skublics_gergely
-
sekli
addikt
lattatok mar a negyeshatoson a kiragasztott muholdkep-terkepet...? vegre valami jo otlet...
-
stangli
senior tag
válasz V.Stryker #507 üzenetére
Telekre? Budapesten belül?
ez BKV-s topik, nem Volán/Máv
De ha Budapesten belül van a telked akkor gondolom 7350-re gondolsz/hó/oda vissza hisz havi bérletről van szó, és nem per alkalmi telek látogatás (Bp-en belül)
akkor a számításaid nagyon rosszak ha 7000/alkalom autóval mert a 7000/alkalom a 7350el szemben/hó...
Én aszondanám számold újra -
Geryson
addikt
Hahó Urak!
Teljesen véletlenül kiszúrtam, hogy van ilyen topik, gondoltam mesélek egyet (többet)...
- Pár hónapja egy haverom kapott egy rendőrségi ''behívást''. Betojt, felhívta őket és nagyon szigorúan közölték, hogy okozott egy BKV-s cserbenhagyást és ekkor és ekkor jöjjön be, vagy elfogató parancsot adnak ki ellene. Bement. Kiderült, hogy állítólag bevágott egy busz elé, mire az erős fékezésre kényszerült és egy 80 éves bácsi így elesett és 8 napon belül (!!!) gyógyuló sérülést szenvedett. A rendőr csak mosolygott, azt mondta komolytalan az ügy, de nem tud mit tenni. Képzeljétek el, hogy valami 80 oldalas akta lett az ügyből és csupán ilyen kérdések voltak benne, hogy hogy a büdös francba tudta a buszsofőr tökéletesen a kocsi márkáját, színét és rendszámát leolvasni egy vészfékes közben? Sokkal valószínűbb, hogy valaki balf@szoskodott vagy ő elkefélt valamit, satu, borult a bácsi és ő gyorsan kinézett egy rendszámot.
- Kb. 2 hete álltam a kanyarodósávban, full piros volt és az egyenesen haladóban gurult (lassan gurult) egy busz legalább 20 méterről. Mivel úgy döntöttem, hogy egyenesen fogok menni, így átálltam az egyenesen haladóba, de a csík elé, a zebrára (nem volt gyalogos), nehogy bunkónak nézzen a sofőr. Duda, fék és átrántotta a buszt abba a sávba, ahol addig álltam. Gondolom mindenki örült a manövernek. Kiszálltam és jött egy apróbb vita, amiben elismertem, hogy valóban sávot váltottam, de ugyan mondja már meg, a 20 méter alatt hogyan sikerült neki úgy elszámolnia a féktávot, hogy nem tudott a csíkig megállni (ugyanis hangsúlyozom, hogy én a vonal előtt álltam és ő kb. 10-20-al jött). Csak pampogott, többszöri kérdésemre sem válaszolt. Eljöttem.
- Álltam a Batthány-n pénteken. Egy Máltai Szeretet Szolgálatos autó lassan kitolatott onnan a parkolójukból, egy akkor induló busz kb. 20 méterről rágyorsított, duda, satu. Ha nem látom, egyszerűen nem hiszem el!!!!!! Rágyorsított szabályosan, pedig a fószer lassan tolatott ki! Kiszállt a Máltás, odament a sofőrhöz és pontosan ugyanezt kérdezte, hogy ezt hogyan sikerült megcsinálni! Kérdezte tőle, hogy ha ugyan látta az utca elejéről, hogy ő tolat lassan, akkor gyerekekkel maga mögött miért kellett ezt a manővert. Nem hülyéskedek, a sofőr meg sem szólalt, csak ült. Egyszerűen annyira jól érvelt a kisteherautós, hogy nem tudott a paraszt még válaszolni sem, csak ült. Totál hasonló volt az én szitumhoz.
Naszóval, semmi gondom a BKV-val, elhiszem, hogy ott is vannak jó és rossz emberek, de azért ennyire nem kellene a baleseti statisztikákat megszépíteni, mert itt egyértelműen arról van szó, hogy úgy hozzák ki a helyzetet, hogy ők legyenek a szegények. Namármost azt is elhiszem, hogy sok a bunkó sofőr (mert van bőven), de itt nem ezekről volt szó, ebből 2 alkalommal pláne nem!
Szomorú, hogy ilyen ez a világ...Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
stangli
senior tag
Ma a Ferenc körúti Metró megállóban, az ellenőrök lesegítettek egy öreg nénit, mondom is magamban be jó fejek.
Erre nem elkezdték szívatni, hogy jegyeket, bérleteke? Nagy mosollyal a pofa zacskójukon? -
Geryson
addikt
válasz V.Stryker #512 üzenetére
Semmi bajom a BKV-val, de ez f@szság, amit csinálnak. Lehet írok is egy levelet nekik, mert ha ez a 3 dolog nem ''velem'' történik, akkor nem is tudok róla és gondolj bele, hogy így mennyi szerencsétlent megszivatnak perekkel, vádaskodásokkal.
Amúgy pont ma fogok BKV-ra szállni. Mostanában rászoktam, hogy amikor megyek vizsgára, akkor még felülök x év után ismét ezekre a szuper közlekedési eszközökre, és így van még másfél órám, amit végig tudok tanulni. Mondjuk az ára az nem semmi wazzeg. 1 busz + 1 metró + 1 villamos + 1 HÉV, az 4 x 230 Ft, azaz oda vissza 1.840 Ft. A táv kocsival max. 20 km, oda vissza az 40 km. A kocsim fogyaszt ilyen szakaszokon kb. 5.5 litert (felkerekítve), az 250 Ft-al 100 km-re 1.375 Ft. Erre a szakaszra magyarul 550 Ft és egy klímás kocsiban ülök, egyedül és zenét hallgatok! )))Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
V.Stryker
nagyúr
Május vége van csak és már rohadunk meg a metrón,villamoson. Szerintem erre gerjednek, hogy reggel fél nyolckor már összerohadt emberek utaznak, ettől a bűztől érzik jól magukat.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
stangli
senior tag
válasz V.Stryker #514 üzenetére
áááh dehogy is... inkább gerjednek a megalázásra... fogadni merek, hogy mindnyájan szadisták és úgy kezdenek a főhadiszálláson hogy felpofozzák egymást habzó szájjal, majd jön a lasszózás pucér seggel, miután mindnyájan felizgultak elégé kiengedik őket az utcára, ártatlan emberek molesztálni meg sértegetni...
-
Geryson
addikt
Hát az mondjuk 1000%, hogy qrva nagyot röhögnek a buszvégállomásokon, hogy ezt vagy azt hogyan szivatták meg, csukták oda, nyalt el miattuk a szemük láttára. Tuti, hogy élvezik. Nekünk egy ismerősünk sofőr (volt?) és már akkoriban is nem hazudok MASSZÍV alkoholista volt és mellé 3 doboz cigi naponta. Család romokban, életcél semmi tuti, hogy ilyenkor meló közben ''kiéli'' magát...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
V.Stryker
nagyúr
Ti is hallottátok ezt a borzalmat??? nem elég,hogy duplája lesz a bünti, hanem igazoltathat az ellenőr, elkérheti a személyimet, ha nem adom oda, akkor meg megfoghat és erőszakkal ott tarthat a rendőri intézkedésig. Hova jutunk????8 osztályos senkiháziak alázzák meg az embereket a tömegközlekedésben? Mi van már ebben a retkes országban? Figyeljenek már oda,hogy kinek a kezébe adnak hatalmat. Hát ezek eddig is agresszívek voltak, mi lesz ha még hatalom is lesz a kezükben????
Mielőtt kifütyülnétek jelezném,hogy hosszú hónapok óta érvényes bérlettel szelem az utakat.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Pedig nem hiába puhitják a népet,hogy mondogatják a médiába. Már a jogszabálytervezet létezett eddig is, most kilobbizták a dolgot és elhiheted,hogy meszavazzák.
Valami olyasmi lehet a háttérben,hogy a BKV pénzt akart,nem kapott eleget és cserébe kérte,hogy akkor ezt szavazzák meg, így a befolyó büntikből szedik össze a pénzt.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
föccer
nagyúr
Megemelik a Büntetés mértékét? Na és akkor mi van? Ezen a kérdésen max az bosszankodik, aki ( hozzáteszem szabálysértő módon) jogosulatlanul veszi igénybe a bkv szolgáltatásait, és elkapják az ellenőrök.
Azt viszont túlzásnak tartom, hogy az ellenőröl is igazoltathassanak. DE kérdem én: ha mindenki tisztességesen megvenné a bérletet, vagy a jegyeket, akkor nem kellene ezen vitázni, hogy ez most miért kell, vagy miért nem.Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Vandit.
addikt
Nehogy már egy ..opó ellenőrnek hatósági jogköre legyen??!!!térjünk már észhez!!!!!!Így is elég parasztok hát ezután nem tudom ki fogja megállítani őket.A hülyék kezébe még adjuk hatalmat is mi???legyen mivel visszaélni. Gratulálok.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
stangli
senior tag
deeeeehogynem, egy utolsó senki ellenőrt olyan hatalommal ruháznak fel, mint egy rendőrt? hol élsz te????
majd amikor elszalad a lóláb alattuk, és pofán rúgnak, mert elfelejtettél, bérletett venni akkor meg vernéd a nyálad, mint a veszett eb, hogy merészelték ezt megtenni? ...
majd ha egy ellenőr fogja azt mondani, hogy térdelj és _opj... akkor pislognál, hogy 200Ft-os jegy miatt, hogy meg_opod...
térj mán észhez ember!!!
[Szerkesztve] -
Vandit.
addikt
ó igen.a lényeget kimondtad. HA.mindenki rendesen adózna,ha több lenne a fizum hahahaha.ennyit erről.
szerk:HA olcsóbb lenne megvenném.
[Szerkesztve]A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
föccer
nagyúr
Ácsiács, mielött letépnétek a fejemet.
Egy fél szóval sem mondtam azt, hogy helyeslem azt, hogy bővüljön az ellenőrök jogköre sőt!
Azt viszont túlzásnak tartom, hogy az ellenőröl is igazoltathassanak
Lehet hogy félreérthető volt, sorry érte. Egy kicsit elgépeltem: ... hogy az ellenőrök is igazoltathassanak...
mod:
vadit: Viszont minél kevesebben veszik meg, annál nagyobb vesztesége lesz a cégna, ezért annál jobban kénytelen szigorítani, valamint árakat növelni. Ebből adódik, hogy egyre kevesebben veszik meg a jegyeket és bérleteket, amielég gyorsan a saját farkába harapó kígyóként fog egyre nagyobb problémává duzzadni. A kérdés az, hogy hogyan lehetne a költségeket csökkenteni, miközben a bevételek nőnek igaz? Ha csak csak kihasznált járatok vannak, és a járatokon csak a jogosult emberkék utaznak. Ez az álom. Ha mindenki aki úgy van vele, hogy nem veszi meg a jegyet/bérletet nem venné igénybe a járatokat, lehet hogy nem kellene annyi buszt/villamost/etc üzemeltettni, így csökkenthetőek lennének a költségek. Mindeki, aki nem akar jegyre költeni járhatna biciklivel ( persze jó lenne, ha lennének normálisan kialakított bicikli utak)
Vagy szerintetek igazságtalan azt mondani, hogy aki igénybe veszi a szolgáltatást, az fizessen érte? Elvonatkozatva attol, hogy az ár/érték arány jelenteg a bkv-nál szerintem sem ideális.
[Szerkesztve]Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Vandit.
addikt
Kimondtad a lényeget.bár Én ezt úgy mondanám,hogy a szolgáltatás milyensége nem áll arányban a szolgáltatásért kért összegel.Tudod mindig a fejétől bűzlik a hal.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
stangli
senior tag
Azt is nézzük meg, hogy tavaly volt egy óriási akciójuk az emberek ellen, amikor megduplázták az erőviszonyokat és egy hónap alatt teljesítették az éves bevételt, ezután meg lefújták az egész akciót mert ha nyereségesek, akkor nem tudják az államot lerántani támogatásért, ha meg nem tudják lerántani X milliárddal akkor meg valamit nagyon jól csinálnak így nem kell adni állami támogatást…
Ennyi, a pénz mozgatja az egész rendszert… sajnos mindnyájan akik a Bkv-nál dolgoznak, úgy bűzlenek mint egy a szemétlerakóhely... -
föccer
nagyúr
sajnos mindnyájan akik a Bkv-nál dolgoznak, úgy bűzlenek mint egy a szemétlerakóhely
Szerintem szegény villamosvezetőket nem keverjük bele a cég gazdasági vezetésébe...
mikor megduplázták az erőviszonyokat és egy hónap alatt teljesítették az éves bevételt
Mire gondolsz pontosan? Ma reggel volt egy interju a BKV kommunikációs igazgatójával, aki azt nyilatkozta, hogy azzal, hogy a metróknál nem a kijáratnál, hanem a bejáratnál ellenörzik a jegyeket (valamint + 30 ellenörrel ) napi szinten +6 milliós bevételt tudnak maguknak.
Erre gondoltál?Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
stangli
senior tag
Szerintem szegény villamosvezetőket nem keverjük bele a cég gazdasági vezetésébe...
az irodai munkásokra gondoltam és legfőképpen akik vezető beosztásban vannak...
Mire gondolsz pontosan? Ma reggel volt egy interju a BKV kommunikációs igazgatójával, aki azt nyilatkozta, hogy azzal, hogy a metróknál nem a kijáratnál, hanem a bejáratnál ellenörzik a jegyeket (valamint + 30 ellenörrel ) napi szinten +6 milliós bevételt tudnak maguknak.
ott a pont a kommunikációs igazgatójával... akinek aza feladata, hogy azt sugározza kifele amit kifele kell, nem mondhat ellen annak aki fizetést ad neki, mert hát a munkahelyének köszönhetően tud kenyeret rakni az asztalra, ne meg egy autót a feleség/barátnő feneke alá... és ha jól fizet akor főleg... na meg a szőrmebundáról ne is beszéljek... -
föccer
nagyúr
Oksa, az elfogultságot teljesen megértem. De nem írtad le, hogy mire gondoltál amikor azt írtad, hogy 1 hét alatt megcsinálták az egész éves bevételüket? Ha erre képes lenne a bkv, akkor lazán kútba dobnák az állami támogatást, mert bőségesen többet ki tudnának ezzel a tendenciával termelni. Arrol nem is beszélve, hogy ha meg tudná csinálni a bkv azt, hogy csak megduplázza a bevételeit ugyan ezzel a kiadásokkal ( ami az 1 hét-1 éves bevételt vesszük, akkor sacc meg 50x-ezné), akkor a világon elsőként érné azt el, hogy nem veszteségesen üzemelteti a tömegközlekedést.... Ha jól tudom világviszonylatban is 3-5%-os vesztsséggel működnek a tömegközlekedési vállalatok..
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Geryson
addikt
Én 11 évig éltem Berlinben, ''gyerekek'' még hozzá kell szoknotok egy pár dologhoz...
Ott úgy kezdődik az igazoltatás, hogy kutyás rendőr mellette. Ott próbálj meg szövegelni. Ha nincs Nálad személyi, telefonon lekéri az adataidat, ne aggódjatok van kint rend...
F@szság tényleg, hogy az ellenőrök hatalmát akarják növelni, de a lógás-mánia is irreális itthon. Kint mernél lógni. Ja, és hagy' ne mondjam, hogy olyan ára van a bérletnek és a büntetésnek is, hogy megáll az eszed. Még a kinti fizetéshez képest is...Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
V.Stryker
nagyúr
De ott nem is ilyen a morál mint itthon. Most itt agresszív az ellenőr, ettől agresszív lesz az utas és most, hogy mégjobban szopathatják a jónépet, megint csak agresszívebb lesz mindenki.
Képzeld el,hogy hogy meglepődnének az emberek, ha az ellenőr igazoltatáskor ha érvényes a jegyed/bérleted, akkor adna egy cukorkát és mosolyogna. Ha meg nincs jegyed/bérleted, akkor adna egy jegyet és mondaná,hogy ejnye bejnye mosolyogva és legközelebb legyen. Ezt havonta 2x megcsinálnák, akkor szerintem magába szállna a jónép. Viszont egy ilyen akció utánn meg kökeményen büntetni, kulturáltan.
De ne agresszíven, mert arra nem lehet normálisan reagálni.
Nekem is annyi a bajom,hogy 30 napos bérleteket veszek. Pl. szerdán reggel lejár és elfelejtem, ellenőrzésnél kiderül, akkor ha mondom az ellenőrnek,hogy jöjjön velem és előtte megveszem,mert tegnap járt le és látja,hogy visszamenőleg X hónapra ott vannak a bérletek, akkor ne arra menjen,hogy megbüntessen és elkezdjen szívózni,mert persze,hogy nekem is eldurran az agyam.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
deniro2
senior tag
Jópár helyen cikkeztek már arról, hogy mennyire idióta a bkv gazdasági hozzáállása a tarifákat illetően. Bizonyára elmegy a pénz a vezetők pótlékaira és nem telik szakértőre...
A bevételnövelésnek az a módja, hogy folyamatosan árat emelünk csak egy ideig működőképes, hiszen, ha az árak átlépnek egy határon, onnantól akár csökkenhet is az összbevétel. Mondok egy dúrva példát, ha holnaptól megemelik a bérletek árát 500.000 ft-ra, ez elméletben 6200 %-os bevételnövekedést kellene, hogy eredményezzen, ehhez képest valószínüleg 100%-os visszaesést produkálna, mert az emberek egyszerűen nem tudnák kifizetni ezt a pénzt, mindenféle moráltól függetlenűl. Mit ér 10%-os áremelés, ha 15%-a a bérletvásárlóknak morzsolódik le? Most a bérletek ára kb. a minimálbér 16-17%-a, ami egy kurvanagy vicc és ez a mostani tendenciák alapján csak rosszabb lesz, tekintve, hogy idén is 2x%-os áremelést sikerült produkálnia a bkv-nak, ezzel szemben a minimálbér ennek a töredékével nőtt. Rohadtsokan egyszerűen nem tudják kifizetni a bérletet, de muszáj közlekedniük. Ezek az emberek fizetnének az utazásért, ha megtehetnék. Innentől már csak az a kérdés, hogy mennyien vannak ilyen helyzetben és lehet kalkulálni, amit -tartok tőle- a bkv nem tett meg.
Az igazoltatás meg egy másik rohadtnagy vicc... Könyörgöm, a bkv mégiscsak egy gazdasági társulás, mi a f...ért illetné már meg hatósági jogkör? A következő lépés a kényszerítő erő, gumibot, bilincs, fegyver... Mindez nagyrészt buta, képzetlen tirpákok kezében.
Minden egyéb cégnek abban merűl ki a hatásköre, hogy megakadályozhatja a szolgáltatásának igénybevételét fizetés nélkül, ennyi jár a bkv-nak is, ha nem megy, akkor így járt. Vicces lenne, ha a moziban a jegyszedők filmközben igazoltatnának, motoznának, mert nem tudták megoldani, hogy jegy nélkűl ülj be az előadásra. -
tbs
addikt
válasz V.Stryker #536 üzenetére
Hehe, velem is hasonló ''szokott'' (2x eddig) megesni, csak 100napos bérletekkel. Lejárat utáni nap már kaptam is a csekket (bazira nem vettem észre a lejáratot). Semmi meghatódás a folyamatos 100napos bérletes múlton. Pedig félminimálbéres árával nem épp alsókategória... Nem bánom a csekkeket, csak a töketlen elintézési lehetőség bosszant. Miért nem tudom egy akármilyen BKVpénztárban bepengetni..?
-
TheVeryGuest
senior tag
Mondjuk ott a 9 metró, meg az S-Bahn körgyűrű, a bicikliutak, meg az autópályák miatt nincs tömeg a járatokon. Szinte mindig ülhetsz. Ez a BKV-ról nem mondható el. A magyar mentalitás mellé szigor kell. Minden metróállomásra irányonként 2 db rendőr, és akkor nem kell hőbörögni az ellenőrök jogkörének bővülése miatt. A metróállomásokon meg úgyis mindig van balhé. Vagy kapus rendszer, plafonig ráccsal, és 1 főnyi személyzet a babakocsik és rokik beeresztésére.
“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry
-
V.Stryker
nagyúr
válasz TheVeryGuest #540 üzenetére
Ott a pont!
Na igen, ebből nálunk érvényesül az arányosan magas viteldíj az alacsony fizetésekhez képest. És hát amit nyújtanak ezért: embertelen körülmények között eljuttatnak A-ból B-be. Értem ezalatt azt,hogy reggel fél nyolckor elindulsz pl munkába, ingbe,stb. mire beérsz bűzlesz(nem azért mert nem fürödtél), mert beleültél rágóba, koszos a kezed, foltos az inged...Brrr
Deniro2: Annyira jól megírtad,hogy hózzá sem tudok mit fűzni.(ez bók)
[Szerkesztve]Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Vandit.
addikt
válasz TheVeryGuest #540 üzenetére
Igazad van.Adjunk az iskolázatlan tuskó,paraszt geciknek hatósági jogkört.
Amiért más évekig tanul és szigorú orvosi ellenőrzésen megy át,hogy megkapja.Ezt ugye Te sem gondoltad komolyan?Így is eléggé buzernyákok.Hülyék kezébe ne adjunk már hatalmat.
[Szerkesztve]A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
TheVeryGuest
senior tag
Én speciel azt írtam, hogy rendőr legyen ott minden állomáson, igazi, 2db/per irány. Lássuk be elég sok a balhé a metróállomásokon, szóval lenne dolguk. Egyébként igazából nem tudom neked, mint bérlettel utazó, segítőkész utasnak mit fáj, hogy hogyan gumibotozzák le, aki épp bliccel, meg arcoskodik. Meg nem tudom milyen rendőrökkel szoktál találkozni, ott sem többdiplomás, nyelveket beszélő, konfliktuskezelő szakembereket alkalmaznak feltétlenül.
Persze legjobb lenne a kapus megoldás a metróban. A befelé ellenőrzés az első lépés ebben az irányban. Nagyon helyesen belátták, hogy nem fasza a mozgólépcső tetején ekkora torlódást okozni, illetve a büntetés kiszabása helyett inkább a jegyeladást növelik vele. Csak ugye ebből néhol kialakult az adj király katonát felállás az őrök és az utasok között. Ezért kell a kapu, szigorúan acélból, menyezetig, befelé. Ezzel megszűnik majd a féldisznót, tévét egész számítógépet BKV-n szállítók problémája is.“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry
-
Geryson
addikt
válasz TheVeryGuest #543 üzenetére
Tudjátok mi lesz a baj a kapukkal (annak ellenére, hogy ez tényleg egy csúcs ötlet lenne)?
Egyrészt a ''Gate-Security Kft.'' fogja megkapni, aki pont a vezérigazgató rokona. Másrészt picit drágább lesz, mint bárhol eddig a világon. Harmadrészt nem fog elkészülni. Negyedrészt eltűnik egy kis pénzecske és legvégül, de nem utolsó sorban NAGYON drága lesz a karbantartás (megintcsak nem csodálkoznék ha drágább, mint eddig bárhol a világon) és mindezek mellett qrva sz@rul fog működni és rendszeresen elromlik (lásd: vizitdíj-automaták).
Ennek ellenére valóban megszűrné végre azt a népet aki egyébként aludni jár a metróra, azt hiszem...Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Vandit.
addikt
válasz TheVeryGuest #543 üzenetére
Igen.Csak ahhoz,hogy rendőr legyél tanulnod kell,míg ellenőrnek általában az megy aki sehol nem tud elhelyezkedni és nem kell túl sokáig iskolába járni,hogy ellenőr lehessen.Ezzel csak még jobban elmegy velük a ló.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
V.Stryker
nagyúr
A morált kellene javítani. Oda vissza működjön. És tényleg igazad van abban, hogy ha csökkentenék a bérlet és jegyek árát, akkor többen meg tudnák venni. És nem mindegy,hogy 8000-ért megveszi 10-ből 5. Vagy 5000-ért megvenné 9 vagy mind a tíz. Apró matematika és látjuk,hogy a kevesebb lesz a több.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
deniro2
senior tag
válasz TheVeryGuest #543 üzenetére
bérlettel utazó, segítőkész utasnak mit fáj, hogy hogyan gumibotozzák le, aki épp bliccel, meg arcoskodik.
Nem akarok moralizálni, de nekem igenis fáj, ha suttyó, korrupt tirpákok gumibotoznak olyan embereket, akiknek valóban nincsen pénze a bérletre. Mert mint említettem, baromira valószínű, hogy nem csak a jólélő, csakazértsem fizető emberek bliccelnek, hanem olyanok is, akik nem tudják megvenni a teljesen irreális árú bérletet és nem tudnak hajnali 4-kor elindúlni gyalog a város másik végébe dolgozni, mert teszemazt 7-kor nyit az óvoda.
A másik, hogy esetleg majd neked is fájhat az a bot, mikor véletlenűl a másik nadrágodban hagyod a bérletedet. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan, 3 év garancia Inno3D GEFORCE RTX 4080 SUPER X3 NVIDIA 16 GB GDDR6X
- Hibátlan Lenovo Thinkpad X1 Carbon 9th Gen: i7 1165G7,32GB,1TB
- Goldshell KA BOX PRO 1,6TH - 600W
- Cambridge Audio SR20 Topaz angol rádióerősítő eladó
- Bomba áron DeLL Precision 3560 workstation, üzletből, I7-1165G7/32GRAM/512SSD/Nvidia T500/FULLHD IPS
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen