Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lugosi

    MODERÁTOR

    Hú de pipa vagyok.... Kezdem megbánni, hogy a Pannonhoz vittem a céges előfizetésünket!!!


    Lentebb korábban írtam a kikapcsolhatatlan hangpostát. Mivel már mindhárom szolgáltatónak voltam előfizetéses, és kártyás ügyfele is (utoljára jött a Pannon), eddig természetes volt, hogy ha akarom van hangposta, ha nem akarom nincs. Itt úgy kaptam készen, hogy van, akkor is ha foglalt vagyok. Ez kapásból elég bénán hangzik, kezdetben a hívásvárakoztatást kapcsoltam be, hogy ne mondja mindenki minden beszélgetés kezdetén hogy hívtalak de ki voltál kapcsolva. (Nyilván nem Pannon ügyfelek és nem tudják hogy itt a hangposta az erőltetéses szolgáltatás :D )

    Aztán két nap egymásután több perces beszélgetéssel az ügyfélszolgálattal (ja, mert nem lehet a telefonon kikapcsolni az átirányítást a hangpostára, mint a **** [másik] szolgáltatónál), eljutottunk odáig, hogy aktiváltatnom kell a ''foglalt jelzés'' szolgáltatást. Ez már nem bénán, ez ótvarul hangzik, foglaltjelzés-szolgáltatás. Na mindegy, aktiváljuk. Ja, hogy a hangposta az nem lehet olyan, hogy csak akkor van ha ki van kapcsolva a telefon (a **** [másik] :P szolgáltatónál lehetett). Jó, hagyjuk rá az egész hangpostát (bár kellene), mert így ebben a formában használhatatlan.

    Most eljutottunk odáig, hogy vannak hosszabb hívásaim, és volt hogy fél órán keresztül foglalt voltam, (foglaltjelzés-szolgáltatás :O ), nem tudtak elérni. Gondoltam egy okosat, majd bekapcsolom a hívásvárakoztatást. KOPPANÁS! NEM LEHET! Az egyszerű mezítlábas ügyfél nem kapcsolgathatja a készülékén a hívásvárakoztatást, mert megrendelte a foglaltságjelzés-(nevetséges)-szolgáltatást. Ezt az üfsz mondta. Báz... Na akkor mit csináljunk... A végeredmény: muszáj a hívásvárakoztatás, mert be tudom közben fejezni a hosszú beszélgetést, és tudom fogadni a hívást. Lemondjuk a foglaltságjelzés-(broáf)-szolgáltatást, legyen helyette hívásvárakoztatás és hangposta. (Ja, azt már csak a szenvedés végső fázisában, közbevetőleg jegyzem meg, hogy aktiváltattam a ''hívásértesítő'' szolgáltatást is, anno, ha már ki lett kapcsolva az állandó és tolakodó hangposta).

    Nem tudom van-e marketingje a Pannonnak, de ha igen akkor vagy ki kéne rúgni őket, vagy megkérni hogy végezzenek már egy felmérést, hogy vajon az idióta kombinációban és feltételekkel kínált szolgáltatásuk helyett nem lehet-e valami ésszerűbbet kitalálni.

    A NAGY KÉRDÉS.
    Miért nem lehet úgy beállítani a szolgáltatást, hogy:
    - legyen hangposta, de csak akkor, ha nem elérhető, (esetleg bekapcsolható átirányítás a hangpostára? már kérdezni se merem)
    - legyen a KÉSZÜLÉKEN bekapcsolható a hívásvárakoztatás, ha a kuncsaft kikapcsolja, akkor meg legyen foglaltság-jelzés szolgáltatás
    Kérdés. Mi ebben a nagyon bonyolult? Ha olyan nehéz, szerintem fizessenek be egy tanulmányútra a ***** [másik] szolgáltatóhoz. Vagy vegyenek náluk egy előfizetést.

    Baromi körülményes ezt így használni. Komolyan töröm a fejem rajta, hogy levetetem a céges előfizetést a legminimálisabb havi 990.- ft-osra, eladom a készülékeket, benyeljük a havi darabonként ezres számlát, a sim kártya ott porosodjon a fiókban, és átmegyünk egy [másik] szolgáltatóhoz, ahol nem kell az ügyfélszolgálatot felhívni, ha hozzá akarok érni a készülékemhez.

    Béna banda.



    u.i.: ja, írtam hogy visszakapcsoltattam a hívásvárakoztatás lehetőségét, be is állítottam a készüléken, és hívás közben továbbra is hangpostára megy ha hívnak. Tök őszintén és nagyon mérgesen az a véleményem, hogy nagyon-nagyon kezd elegem lenni.

Új hozzászólás Aktív témák