Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lugosi

    MODERÁTOR

    válasz Qru #2211 üzenetére

    Tegnap válaszoltak. A lényeg tömören, hogy ez nem az ő hibájuk, hanem a bolté, és ha még mindig érdekel a készülék, akkor írjam meg hogy melyik boltban szeretném megvenni, meg még pár dolgot, és leküldik oda, meg értesítenek.
    Alapvetően ezt pozitív válasznak és jó lezárásnak éltem meg, kár azonban hogy a kérdés immár több mint 2 hét elteltével számomra nem aktuális. Letettem a készülék és az új előfizetés megvásárlásáról. Szépen hagyom kifutni a jelenlegi céges előfizetést, még egy év, addig jók lesznek a jelenlegi készülékek, ha pedig lejárt akkor felmerül egyáltalán a kérdés, hogy maradunk-e a pannonnál (szerintem igen), és kötünk-e új hűségszerződést új akciós készülékkel. Most rávárok.

Új hozzászólás Aktív témák