- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
Hirdetés
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Landsmann
addikt
Aki kitalálta a mobilparkolási rendszert, ... meg a jó ... anyját, utána meg saját magát is. A történet:
Leparkolunk Debrecenben, parkoló automata sehol. Elcaplatok az utca végéhez, nézem a táblát, mobillal kell fizetni. Nem szeretem az ilyen újításokat, ha meg a zsebemben turkálnak csak úgy, azt végképp nem. Na szóval, kiírás szerint 440 Ft/óra+99 Ft tranzakciósdíj. Ott a szám, meg hogy mit kell elküldeni sms-ben. Elküldtem, jött a visszaigazolás, hogy elindult a parkolás.De jött egy másik SMS is,miszerint egyenlegem 300 Ft alá csökkent, felhasználható egyenleg 5 Ft. Na szép, hova tűnt a sok pénz? Elmegyünk ügyet intézni, majd mikor végeztünk, próbálnám leállítani a parkolást. Nem tudtam SMS-t küldeni, se telefonálni, mivelhogy ugye 5 Ft az egyenlegem. Már maga a tény is érthetetlen, mivel nem jött SMS arról, hogy 900 és 600 Ft alá csökkent az egyenleg. Egyből 300 alá és maradt 5 Ft. Nincs mese, rohanni kell feltölteni. Az 1 óra letelte előtt negyed órával sikerült feltölteni. Azt írja: Feltötltöttünk 1500 Ft-ot, új egyenleget 1457 Ft. Hoppá, már mínuszba vagyok. Ez szép. Elküldtem a parkolást leállító SMS-t, válaszként ezt kaptam: Itt meg itt, ekkor meg akkor indított parkolása 15:02-kor leállt. Díja: 374 Ft+99 Ft tranz. díj. Hú, mondom, akkor sikerült leállítani. Aztán nézem az egyenlegemet és végképp nem értek semmit. 2611 Ft az egyenlegem. Akkor most mi a lópikula van? Mikor elindítom a parkolást, az a teljes egyenlegre rátelepszik és nem lehet telefonálni, SMS-t küldeni? Hát elmenneke a ... anyjukba ezzel a tetves rendszerrel.
Beszéltem a mobilszolgáltatóval is. A hölgy feje nem nagyon fogta a problémát. Hablatyolt a vásárlási keretről és a normál egyenlegről. Mondom, elinítottam a parkolást, de azt küldte a rendszer, hogy 5 Ft-om van. Nem tudtam semmilyen számot felhívni vagy SMS-t küldeni. Miután feltöltöttem 1500-al, le tudtam állítani a parkolást és maradt 2611 Ft. Tehát feltöltés nélkül még volt 1111 Ft, de ez nem volt elég a rendszernek. Ez volt az első és utolsó mobilparkolásos díjfizetés, én többet nem fizetek így, az biztos.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz JackFeryll #26655 üzenetére
Dhát akkor is, mennyit zárolnak? 2000 Ft-ot? Mert durván annyihoz nem fértem hozzá. Nem elég, hogy csak az SMS-ben írnak a 99 Ft tranzakciós díjról, a parkolási táblán egy szó sem esik róla, még meg is kopasztják az ügyfelet? Meg mi az, hogy zárolják? Ha elfogy az egyenlege, automatikusan leállna a díjfizetés és ráfázik az autós ha jön a közterületes. De azért az már pofátlanság, hogy rátenyerelnek. Ja, úgy , hogy nem is engedi a rendszer a parkolás leállítását, mivel ugye 5 Ft-al nem lehet SMS-t küldeni. De azért feltöltés után mégis nem 1500 Ft lett az egyenlegem, hanem 1457 Ft. Tehát akkor elvileg már mínuszban volt a zárolás ellenére. Részemről az a véleményem, ez a rendszer úgy sz@r ahogy van. És akkor az ügyfélszolgálatos még azt mondja, hogy legközelebbb elkenőrízzem az egyenlegem parkolás előtt. Mégis mennyi pénzt tartsak rajta? Százezreket?
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
asdf_
veterán
válasz Landsmann #26656 üzenetére
Gondolom a maimalis parkolasi ido 4 ora, 4*499 Ft=2000 ok meg a maxi idot be is zaroltak es meg is vagyunk. Persze lehetne maskepp is, de nem tudom mennyivel jobb, amikor 2 ora mulva, amikor meg masik 2 ora hatravan es a vilag masik vegen/moziban/vegbeltukrozesen vagy, hogy ize, elfogyott a zsetonod, igy a parkolasod most leall. De lehet, hogy epp ezt megelozendoen zarolnak, hogy ha mondjuk csak 3 orara elegendo penzed van, akkor a parkolas meginditasa utan egybol jon az sms, hogy egyenleged csak 3 orara eleg, igy keszulj. Fene tudja...
-
g0dl
addikt
válasz Indiant #26661 üzenetére
És nem is 99 az, mert gyakorlatilag két sms díja még rájön (indítás, leállítás).
Az sms a legdrágább kommunikációs forma. ( persze van ahol 1000 sms jár olcsó csomagokban is, de az nem nálunk van)a google ezt dobta a mobilparkolás + zárol keresésre
http://www.erstemobilepay.hu/hu/10000291.html
A parkolás megkezdésekor az adott zónára vonatkozó maximális parkolási időre számított, de legfeljebb 4 órányi parkolási díj,valamint a kényelmi díj kerül zárolásra a kiválasztott kártyán. A parkolás végén a zárolás feloldásra kerül, és csak a tényleges időtartamra vonatkozó parkolási díj + kényelmi díj együttes összege kerül terhelésre.
[ Szerkesztve ]
-
taip
senior tag
Nem kapcsol be semmi drága dolog, ha elfogy, kikapcsol.
A turpisság ott van, hogy ha igénybe veszed, akkor hétről hétre több percet/adatot fog kínálni. Fajlagosan ugyanannyiért, de nekem pl. 120 perc + 120 SMS + 600 MB kombinációt kínál 720 Ft-ért, ami jól hangzik, de ugyanúgy csak 1 hétig él, ami alatt meg nem használom el, tehát felesleges és havi szinten már nem kis összeg.
Amíg pl. 60 percet és 300 megát kínált, fele ennyiért, előfizettem, most már nem.
Ennyi.Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
Landsmann
addikt
Ahha és mi a kényelmi díj? Mert hogy nem volt semmi kényelmes, sőt rohanni kellett feltölteni. Akkor visszajár a kényelmi díj? Persze ez csak ironikus, tudom rá a választ. Akkor is rabló banda, ilyen szolgáltatást többet nem veszek igénybe, inkább gyalogolok 2 km-t. Persze járókerettel nem lehet ennyit mászkálni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Paloczi95
tag
Sziasztok!
Nincs köztetek valaki, aki tudna segíteni valamilyen flottába bekerülni? Kétféle csomag kellene: az egyik kb 1 giga nettel, viszonylag nagyobb lebeszélhetőséggel, a másik pedig 1-200 mega nettel és kicsi lebeszélhetőséggel. Fontos lenne a flottán belüli korlátlan ingyenes hívás és az, hogy magánszemélyként lehessen csatlakozni.
PÜ-ben is várom a segítségeteket!Köszönöm előre is!
-
club1
veterán
Eléggé égő cikk a szolgáltatóról.
Én azért ilyesmikről nem dicsekednék az újságíróknak. Normálisan belőtt és menedzselt hálózaton ezeknek a problémáknak a többsége elő nem fordulhatna... -
TODI1111
addikt
Adatkeret fogyásnál hány sms-t szoktak küldeni? Ez az első eset, hogy 20 % alá esett az adatkeretem, de egy kicsit kezd bosszantani, hogy az előbb kaptam a 20-ik értesítést a telenortól miszerint az adatkeretemből kevesebb mint 20% maradt és ha elfogy lassítanak!
-
moli.hu
őstag
egy 80 eves, tavol tartozkodo szemelynek kell lemondani a hangpostajat, magat a szolgaltatast (tehat a telenor szerveren legyen a hangposta flag false), es nem az atiranyitast kell babralni. olyan egyszeru megoldas kell, amit egy 80 eves szemely is tavoli iranyitassal meg tud csinalni, mint peldaul az XHP betuket elkuldeni sms-ben a 1270 szamra. human eroforrassal beszelgetni nem tud.
-
Armahun
addikt
válasz moli.hu #26679 üzenetére
Megadod a belépésnél a telefonszámát.
A jelszót ő megkapja SMS-ben, amit átküld neked.
Te belépsz az oldalra és a szolgáltatások megrendelése és módosítása menüben lemondod neki.Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Landsmann #26656 üzenetére
Nálunk Szegeden jobb a helyzet,nem kell állítgatni stb,veszel negyed,fél v órásat és különböző zónákban megvan,hogy hány x-át éri,ennyi. Csak annyiból szar nálunk,hogy nincs autómata,hanem kijelölt üzletekben kell megvenni a kilyukazgatós jegyet
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Landsmann
addikt
válasz FIREBLADE78 #26681 üzenetére
Tudom, egyszer pőarkoltam Szegeden. Mivel akkor voltam ott életemben először és azóta sem, nem kis kihívást jelentett találni helyet, ahol tudok venni parkolójegyet. Évekkel ezelőtt volt, de nem volt valami olcsó.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Armahun
addikt
-
csernak75
senior tag
Ma kaptam ezt e-mail-ben a telenortól: "Válasz a 2014. július 31-én érkezett panaszbejelentésre"
Tehát a My-telenor-ban bejelentett panaszomra ma kaptam volna választ, mondjuk a 30-napon belül van!
Ebben csak mellébeszélés van, igaz hétfőn már meg lett oldva a "hiba"!
Mondjuk ilyen van benne: "Nyilvántartásunk szerint az érintett címen (Putnok) a 4G technológia nem elérhető (nem is volt szó róla hogy lenne , a 3G technológia gyenge beltéri jelszint mellett, (igaz tényleg csak 5/5-ös a jel) míg a GSM lefedettségünk jó beltéri jelerősség mellett biztosított. A közeljövőben nincs új állomás telepítése beütemezve az Ön által panaszolt területre. A megoldás érdekében javasoljuk a készülék 3G/HSDPA hálózaton történő használatát." (Az utolsóra nem is gondoltam volna!)
[ Szerkesztve ]
-
JackFeryll
őstag
A készülékhűség ugye csak arra vonatkozik, hogy nem vehetek náluk másikat egy bizonyos ideig ? Attól még használható más simmel és én is vehetek más kártyafüggetlen telefont és használhatom a saját kártyámmal ?
-
csernak75
senior tag
válasz JackFeryll #26686 üzenetére
Helló!
1, Te vehetsz független telefont és használhatod a kártyád!
2, A szolgáltatónál vett telefon csak a szolgáltató kártyájával használható! Pl. telenor csak telenorral.... -
LámaZ
addikt
A problémám a következő:
2013.03.30. óta vagyok a Telenor előfizetője, Hipernet Active-val kezdtem, amit mára upgradeltem Mediumra. Mivel a nappali 10 GB mellé megrendeltem az éjszakai 100 GB-ot is, havonta most majdnem 6000 ft-ot fizetek nekik.
2013.03.30.-án határozatlan idejű előfizetést kötöttem (tehát nem feltöltőkártyás ügyfél vagyok), és mivel volt saját mobil Wifi hotspotom, nem kértem tőlük semmilyen eszközt a mobiltelefon hálózat eléréséhez.Mivel idén július 28-án a WiFi hotspotommal gond volt (mint kiderült, aksit kellett benne cserélni), úgy döntöttem, hogy kérek a Telenortól egy USB-sticket, és azzal netezem tovább.
Nem szerettem volna sokat fizetni az USB-stickért (az ember ugye, ha a szolgáltató drágán adja az eszközt, akkor inkább megveszi apróhirdető oldalon), ezért felhívtam a Telenor ügyfélszolgálatát, hogy milyen feltételekkel kaphatom meg az említett eszközt. Az ügyfélszolgálatos hölgy elmondta, hogy az eszköz ingyenes, tehát csak be kell fáradnom egy értékesítő helyre, és kész.
Be is mentem a Pólus Centerben található Telenor boltba, ahol az eladó meggyőzött, hogy sokkal előnyösebb számomra, ha USB-stick helyett egy 4G-re (LTE) alkalmas WiFi hotspotot veszek. Gyorsan elém is tett pár papírt, és mondta, hogy írjam alá, és vihetem az eszközt, amelyet - ha nem vagyok vele megelégedve – 30 napon belül visszavihetek.Kb. nyolc napig használtam a WiFi hotspotot, és mivel egy IP kamerát kellett volna beüzemelnem és beállítanom, kiderült, hogy ezt a LAN-porttal nem rendelkező WiFi hotspottal nem tudom megtenni, emiatt úgy döntöttem, hogy visszaviszem az eszközt, és vásárolok máshol egy LAN-porttal is felszerelt 3G routert. Így is tettem, és augusztus 6. körül újból bementem a Telenor boltba (közben volt egy hétvége is). Előtte persze megint telefonáltam az ügyfélszolgálatra, ahol közölték velem, hogy igen, valóban látja rendszer a júl. 28-i vásárlásom, és hogy 2 évre kötöttem hűségszerződést. Miféle hűségszerződés? - mondom én -, ilyent én nem írtam alá. De igen! - erősködött a hölgy. Ekkor figyelmesen elolvastam a szerződést, és megdöbbenve láttam, hogy – anélkül, hogy tájékoztattak volna erről a fontos kitételről – olyan szerződést írattak alá velem, amelyben újabb 2 évre leköteleztem magam a cégnél.
No, ekkor már tényleg úgy határoztam, hogy visszaviszem az eszközt, és felmondom a hűségszerződést, persze a határozatlan idejű előfizetést megtartom.Bementem a Pólus Centerben található boltba, ahol újabb meglepetés ért: az eladó közölte velem, hogy a visszavételi garancia nálam nem érvényesíthető, mert a 30 napos visszavétel csak az interneten vagy telefonon keresztül vásárolt eszközökre érvényes, személyesen vásárolt eszközöknél csak 5 nap a visszavételi lehetőség.
Panaszt tettem a Telenornál, amelyre a napokban jött a válasz, hogy a hűségszerződésem nem tudják megszüntetni, bla-bla.
Úgy döntöttem, hogy első körben a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulok, annak ellenére, hogy tudom, egy
sóhivatalról van szó, amely csak nagyon ritka esetben segít ténylegesen a károsultakon, és valószínűleg azt fogja tanácsolni, hogy forduljak a - nekem fantomszerűnek tűnő, korábbi hasonló esetekből ismert – Békéltető Testülethez. Természetesen, végig fogom járni a bürokrácia eme útvesztőit, kész vagyok akár bírósághoz is fordulni. Az ügy érdekessége, hogy nem akarom lemondani az előfizetésem, csupán a korábbi állapot visszaállítását fogom kérni (határozatlan idejű előfizetés a két éves hűségnek nevezett rabság helyett).
Úgy érzem, hogy a hiányos tájékoztatás révén a Telenor becsapott engem.Nektek mi a véleményetek erről az esetről?
[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
asdf_
veterán
A papirok fognak donteni. Az, hogy szoban neked mit igertek/mondtak, az utolag nem bizonyithato. De ha van egy papir, amin szerepel a 2 ev huseg es az alairasod, az nehezen vitathato, ergo igy jartal. A maximum amit tenni tudsz, hogy elmesz oda, ahol a szerzodest kototted, es irsz a vasarlok konyvebe -sok/barmi hatasa nem lesz, de csak amiatt, hogy amit lehetett, te megtettel-.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Az ingyenes USB stick is 2 év hűséggel ingyenes szerintem.
A szolgáltató alapvetően hűséggel értékesít eszközöket, csak akkor ad listaáron, ha te ezt kéred.
A papírok fognak számítani, elhiszem, hogy sietség stb. lehet a háttérben, de ha egy ismeretlen eléd tesz egy papírt, hogy írd alá szerintem alap, hogy ha 10 perc elolvasni mert hosszú, akkor is elolvasom, nehogy utána a házam bánja esetleg. Te aláírtad, hogy 2 év hűségért kapod meg kedvezőbb áron az eszközt, ezt a Telenor bizonyítani tudja.
Esetleg az szólhat melletted, hogy amikor érdeklődtél telefonon akkor te úgy kérted-e hogy hűség nélkül szeretnél USB sticket. Ha a hangfelvételen ez szerepel, akkor több esélyt látok benne.
Egyébként szerintem maximum méltányosságból engedhetnék el ha akarnák... -
vwpolopg
őstag
Sziasztok! Ha korábban vettem egy tabletet a telenornál részletre, 2 év hűségnyi nettel, de az azóta kifizetett tabletet eladnám, mennyiért tudnék előfizu nélkül venni tőlük egy wifi hotspotot? Mert ha túl drága marad a tablet mint hotspot, de ha jó árban lenne akkor lecserélném. Köszi előre is!
-
csibor
őstag
Tavasszal vettem egy Alcatel 1060-as csúcsmodellt feltöltős konstrukcióban, a kérdésem az lenne, vacakol a mikrofonja. Garanciális ügyintézése bármely Telenor boltban, vagy hogy műkszik? Ja Spar-ban vettem kemény 2500Ft-ért, ha ez számít bármit
-
LámaZ
addikt
válasz dptrsk #26690 üzenetére
Én 2001. óta vagyok a Vodafone ügyfele (hang alapú hívások).
Mondjuk ott soha nem voltam havi előfizető, „csak” vitamaxos, tehát nem volt lehetőségük nagyon trükközni. Azt akarom csak ezzel mondani, hogy alapvetően hűséges típus vagyok.A Telenort azonban, ha letelik ez a kicsalt 2 év hűségidő, azonnal otthagyom, mint szart az útszélen. Egyébként meg, lehet hogy maradtam volna náluk is újabb 10 évig...
[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
Optimusx
tag
Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni, az lenne a probléma, egyik ismerősöm márciusban vásárolt Smarttarifa 2-vel egy Samsung Galaxy Trend Plus telefont és 1 hónapja leejtette, betört a kijelző. Elvitte a Caprihoz javításra, de mindig továbbhalogatták a javítást és most azt mondták, hogy lehet hogy nem tudják megcsinálni és akkor visszaküldik a mobilt. 2 év hűségnyilatkozat lett kötve az előfizetésre, de azt mondja a telefonra nem. Azt meglehetne oldani, hogy egy másik ugyanilyen készüléket vesz az előfizetésre? Vagy a telenornál megcsinálják a telefont? Természetesen nem ingyen, de nem tudom van-e rá lehetőség.
(Azért nem tud bemenni a telenorhoz megkérdezni mindezt mert vidéken lakik)
Válaszokat előre is köszönöm! -
club1
veterán
válasz Optimusx #26699 üzenetére
A meglévő előfizetésre egy jó darabig még nem vehet új telefont. A telefonra pedig nem szoktak hűséget kötni, max. csak készülékkedvezményt igénybe venni egy előfizetéshez.
Vigye be a Telenorhoz a telefont, és hamarosan kiderül, ők ki tudják-e cserélni fizetősen a kijelzőt...
Új hozzászólás Aktív témák
- Homepod mini fekete
- Samsung Galaxy A04s 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Spectre x360 16-aa0075ng - ÚJ - 16"-os OLED notebook - U7 155H, 32GB
- HP Spectre x360 16-aa0770ng - ÚJ - 16"-os OLED notebook - U7 155H, RTX4050 (6GB)
- DDR3 BAZÁR! Kingston Samsung Crucial 8GB/16GB DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest