- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Yettel topik
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
-
Jövő hónapban jön a Wholesome Direct
gp Akik kedvelik az indie játékokat, azoknak érdemes lesz követniük néhány hét múlva a show-t.
-
8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
ph A kétféle színben készülő, madzagmentes újdonságban az M4 és M8 Wireless vonalai keverednek.
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nicker
újonc
válasz 4Grider #51100 üzenetére
Nem váltottam díjcsomagot! Mybussiness All In L csomagom van Mybussiness Extra 2 vel és sosem kapcsolták még le a netemet elfogyott adatkeret esetésn sem,hanem lassításról kaptam csak sms-t. Most se kép se hang a neten... kaptam is róla sms-t csak nem a szokásosat,hanem azt hogy következő számlázási ciklusban lesz csak elérhető a netem.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz Nicker #51101 üzenetére
MyBusiness ALL in L esetében biztos, hogy a felhasználást követően az adatforgalmazás forgalmi díja belföldön 0 Ft, azonban a szolgáltatás igénybevétele maximum 32/32 kbit/s le- és feltöltési sebességgel lehetséges.
Kérdés, hogy az opció esetében mi van, ott még megnézem az ÁSZF-et.Ahogy elnézem, ÁSZF szerint pedig:
A felhasználást követően az adatforgalmazás forgalmi díja belföldön 0 Ft, azonban a szolgáltatás sebessége
a MyBusiness All-In tarifacsomagok esetén 0/0 Mbit/s, míg a Business All-In tarifacsomagok esetén 32/32 Mbit/s a számlázási ciklus végéig.Mondjuk vicces ez a 32/32 Mbps az ÁSZF-ben...
[ Szerkesztve ]
-
wetomi
aktív tag
válasz Daffni2 #51102 üzenetére
Annyiban igaza van, hogy most gyorsan belenézve az ÁSZF-be nekem sem tiszta, mikor került bele a 3-as mellékletbe, hogy 0/0-ra megállítós a MyBusiness All-In tarifa család. Pár szerződést volt szerencsém látni, azokban 32/32 lassítósnak vannak írva. Kérdés, hogy promóciósan volt lassítós, vagy valami változás volt amiről ha nem is maradt el a tájékoztatás, de nem figyeltek fel rá az érintettek.
Érdemes lenne ezügyben megkérdezni az írásos ügyfélszolgálatot, hogy járjanak már utána... -
4Grider
nagyúr
válasz wetomi #51105 üzenetére
Megvan.
A január elsejei ÁSZF:
A havidíjban foglalt adatforgalom belföldön a Szolgáltató hálózatán belül használható fel. A felhasználást
követően az adatforgalmazás forgalmi díja belföldön 0 Ft, azonban a szolgáltatás igénybevétele maximum
32/32 kbit/s le-és feltöltési sebességgel lehetséges.
A január 24.-ei ÁSZF:
A felhasználást követően az adatforgalmazás forgalmi díja belföldön 0 Ft, azonban a szolgáltatás sebessége a MyBusiness All-In tarifacsomagok esetén 0/0 Mbit/s, míg a Business All-Intarifacsomagok esetén 32/32 Mbit/s a számlázási ciklus végéig. -
wetomi
aktív tag
válasz 4Grider #51107 üzenetére
Köszi, csak találomra kattintottam bele a régebbiekbe. De szép lenne az a Business All-In, ha nem vezették volna ki...
Ettől függetlenül megérne egy kérdést az ügyfélszoglálaton, hogy ez a változás rendben van-e a MyBusiness All-In tarifáknál. Én nem tudom hirtelen eldönteni... -
8
senior tag
válasz Nicker #51110 üzenetére
Ha kapsz számlalevelet, vagy elektronikus számlát, akkor valószínűleg ahhoz volt csatolva az értesítés, méghozzá még 2016. december 24. előtt:
Hogyan kell értesíteni bennünket az ÁSZF módosításáról?
Amennyiben a szolgáltató az ÁSZF-ben meghatározott esetekben jogosult egyoldalúan módosítani a feltételeket, úgy arról legalább 30 nappal a módosítás hatálybalépése előtt értesítenie kell bennünket. A szolgáltató az előzetes értesítési kötelezettségének több módon is eleget tehet.
- Ha a szolgáltató számlalevelet küld, köteles a számlalevél mellékletében értesíteni bennünket. Amennyiben hozzájárulásunkkal a szolgáltató a számlát e-mailben vagy elektronikus számla bemutatási rendszer útján küldi meg részünkre, a számlaértesítő e-mailben kell tájékoztatnia bennünket a módosításról.Az más kérdés, hogy valóban jogosult volt-e a szolgáltató ilyen módon egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et ebben a vonatkozásban (a "szerződés feltételeinek lényeges megváltozásának" minősül-e), ugyanis:
Mikor módosíthatja egyoldalúan a szolgáltató a szerződést?
A szolgáltató az alábbi esetekben jogosult egyoldalúan módosítani a szerződést (az ÁSZF-et és az egyedi előfizetői szerződést is):
- Ha bekövetkeznek bizonyos, az egyedi előfizetői szerződésben, vagy az ÁSZF-ben előre rögzített feltételek, azzal a megkötéssel, hogy a módosítás nem eredményezheti a szerződés feltételeinek lényeges megváltozását.[ Szerkesztve ]
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen, Curve bónuszokhoz ajánlókód elérhető. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
-
#08205312
törölt tag
válasz Daffni2 #51102 üzenetére
A szerződése így szólt: x GB adatmennyiség az adott cella által aktuálisan biztosított sebességig, illetve ezt követően korlátlan adathasználat korlátos (maximum 32kbps) sebességen.
Utóbbi része volt a szerződésnek, amiért havi díjat fizet.
Fejezd már be ezt az idióta ingyenebéd maszlagot, és a hazudozást! -
MODERÁTOR
-
#08205312
törölt tag
válasz Viktor0610 #51116 üzenetére
Folyamatosan azt írja (Tkom/Tnor/voda fórumokon), hogy ingyen kapta xy ügyfél a sebességlassítós-adatkorlátlan netet. De ez nem igaz, mivel az a csomag része volt, amiért az ügyfél havi díjat fizet. Szerinted, ezek után az ingyenebéd nem hazugság?
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz #08205312 #51117 üzenetére
Megfordíthatjuk.
Az adatmennyiségért is fizethet az ügyfél, akkor eszerint csak helyére került a dolog.Értem én, hogy zavar valakit a lassítás helyett teljes korlátozás, de a felháborodást nem értem. Mikor a lakossági csomagomon a net elfogyott, rendeltem magamnak nagyobbat.
Ja, és szerintem nem hazugság.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
#08205312
törölt tag
válasz Viktor0610 #51118 üzenetére
Nem! Rosszul közelíted meg a dolgot!
Alap esetben 3 féle csomag van:
1.korlátos adat+korlátlan sebesség
2. korlátlan adat+korlátlan sebesség
3. Korlátos adat+korlátlan sebesség, majd az adat elfogyása után korlátlan adat+korlátos sebesség.Az, hogy ti csak az első kettőt fogadjátok el, az egy dolog, de a szolgáltatók a 3. modellt is alkalmazták éveken át. És biza pont azért volt drágább a lassítós net mint a megállítós, mert több adatot tudtál forgalmazni. Ezt az ügyfél igenis kifizette. Egy mozdulattal ezt megszüntetni, de azért az ellenértékét bezsebelni nem túl etikus....
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #51118 üzenetére
Pedig, szerintem is jogos a felháborodás. X Forintért korlátlan adatmennyiségű netet vásárolt, melyből egységnyi mennyiség teljes, a többi pedig korlátozott sávszélességen volt elérhető. Ha ebből kivesszük a korlátozott sávszélességen elérhető mennyiséget, akkor egyértelműen borítottuk az egészet. Ha szerződéskötéskor módjában állt volna választani korlátozós, és megállítós között, akkor eldönthette volna, hogy neki melyik a jobb. Utólag sztem ezt nem jogszerű egyoldalúan megváltoztatni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
StarKiller89
senior tag
sziasztok
érdekelne ez a korlátlan internet, viszont én flottában vagyok, és csak korlátlan netet szeretnék hozzácsapni... erre van lehetőségem vagy én bekaphatom és muszáj csomagot váltani hozzá?[ Szerkesztve ]
| Samsung Galaxy S23 |
-
4Grider
nagyúr
válasz StarKiller89 #51122 üzenetére
Duál sim-es telefont is használhatsz...
-
4Grider
nagyúr
válasz StarKiller89 #51124 üzenetére
Természetesen flottája válogatja, hogy van-e náluk korlátlan netre lehetőség.
Egyébként meg van duál sim-es S8 G950FD modellszámmal...[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz StarKiller89 #51124 üzenetére
Ezt a flottától kérdezd! Ha ott nincs rá lehetőség, akkor átmehetsz olyan flottába, ahol van.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
StarKiller89
senior tag
köszönöm
| Samsung Galaxy S23 |
-
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #51130 üzenetére
Igaz. De, ettől még sztem nem válik jogszerűvé ez az egyoldalú módosítás. Persze, nem vagyok jogász. Csak logikusan végiggondolva teljesen mindegy, hogy ki/mi a szerződő, az ilyen módosítgatás mindenképpen káros, ami ellen rendelkezni kell.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
4Grider
nagyúr
válasz Somatom #51131 üzenetére
Van rá törvény, de rossz. X napod van reagálni az ilyen változásokra, miközben a téged érintő ÁSZF változásról nem kapsz személyesen legalább kivonatos értesítést. Ráadásul az eht-ban az is benne van, hogy a kapott kedvezményeket érintenie kell a változtatásnak. Kedvezményt meg ugye többnyire az előfizetéssel elhozott telefonra adnak, miközben az előfizetésre íratnak alá hűséget. Szóval a szokásos magyar zöldborsófőzelék fő itt is.
-
válasz StarKiller89 #51127 üzenetére
Milyen flottában vagy?
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
wetomi
aktív tag
válasz Somatom #51134 üzenetére
http://index.hu/tech/cellanaplo/2017/04/29/adok_miatt_draga_a_mobilozas/
Az egy SIM-kártyára jutó ügyfélszerzési költség a tizede-százada annak, amennyibe az egyéni ügyfelek megszerzése kerül
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz wetomi #51135 üzenetére
De, az egyéni előfizetők többet fizetnek ugyanazért a szolgáltatásért. Ebből következik, hogy ha egy egyéni előfizetőből flottás lesz, az bevételkiesést jelent. Itt az én példám. Egyszer kellett megszerezniük, és sok évig fizettem nekik. Ez a bevétel lecsökkent akkor, amikor flottás lettem. Ez egyértelműen bukó a Telenornak. De, van más érvem is. A flották árai nem lehetnek publikusak. Miért? A flottáknak az lenne az érdekük, hogy reklámozzák az áraikat azért, hogy minél többen csatlakozzanak hozzájuk. Akkor miért nem teszik? Azért, mert a szolgáltatók ezt megtiltják a szerződésükben. Miért tiltanák ezt a szolgáltatók, ha jó lenne nekik az, hogy az előfizetők a flottákhoz csatlakoznak? Nyilván azért tiltják, mert ez nem jó nekik, és ezért igyekeznek eltitkolni a flottáknál elérhető kedvezőbb árakat.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
wetomi
aktív tag
válasz Somatom #51136 üzenetére
Szerintem nem kell és nem is lehet mindenkit flottákba terelni. Biztos, hogy van valahol egy a piaci viszonyoknak megfelelő "egészséges" egyensúly a publikus és a flottás előfizetések száma között.
Az, hogy nem publikusak a flottás tarifák árai? Ez a flottakezelőre tartozik, mint szerződő félre másrészt arra akinek megengedi, hogy használja azt a tarifát. Szerintem ezzel nincsen baj. Te sem lobogtatod minden jött mentnek a munkaszerződésedet. No meg valahogy meg kell tartani azt a feltételezett egyensúlyt.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz wetomi #51137 üzenetére
Ez nagyon fals megközelítés. A flották egy része nyilvános, bárki beléphet. Miért korlátozná egy flottakezelő a belépést? Miért ne hírdetné, hogy nála milyen kedvezőek a tarifák? Pont ezzel szerezhetne több tagot. Az neki rossz, hogy nem hozhatja nyilvánosságra a tarifáit.
Ha úgy vesszük, akkor a szolgáltatók is egy-egy flotta. Mit csinálnak? Orrba-szájba reklámozzák, hogy náluk a legjobbak a feltételek azért, hogy új előfizetőket szerezzenek. A flottakezelők is ugyanezt tennék, ha a szolgáltatók nem köteleznék őket titoktartásra a flottaszerződésükben.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
flash-
veterán
üdv
aki kedvezményes dolgozoi flottás csomagban van és aktív neki ez a flottán belül díjmentes telefonálás funkció, az flottán belül akkor is dijmentesen tud hívást inditani ha mondjuk valamelyik szomszédos országból hív magyarországi flottás előfizetőt?
tehát külföldről is él a telenornál a flottán belül ingyen beszélünk funkció?
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
trec12
addikt
válasz flash- #51139 üzenetére
Az én flottás tarifámban a lebeszélhető rész terhére tudok hazatelefonálni az EU-ból. A flottán belüli szám hívására is ez vonatkozik, hálózaton kívüli belföldi tarifa a hívás díja. Viszont itthonról ha engem felhívnak az EU-ban egy flottán belüli számról az a hívónak és a hívottnak is azaz nekem is díjmentes. . Így költségmentes a kommunikáció.
Van olyan tarifa is a mi flottánkban, hogy haza is ingyen telefonálhatsz. De ez egy drágább korlátlan tarifa, olyasmi mint a RED csak kedvezőbb áron.[ Szerkesztve ]
-
wetomi
aktív tag
válasz Somatom #51138 üzenetére
Lehet, hogy fals megközelítés ez enyém, nem ellenkezek. Fenntartom ugyanakkor, hogy a szerződés tartalmát, így a flottás tarifák feltételeit nem kötelesek bárkinek az orrára kötni.
Hogy kinek mi és miért éri meg? Nem tudom, de ez megint csak olyan üzletpolitikai kérdés, amin legyen ugyan találgatni, de igazából nekünk nincs hozzá közünk hogy mit miért úgy csinál egy cég, ahogy. Legyen szó telekommunikációról, élelmiszer kereskedelemről, bármiről... -
Somatom
veterán
-
tomp
félisten
Nem tudom volt e már:
Másodfokú döntés a MyMusic csomagról
A Hatóság a megállapított jogsértő magatartás tanúsítását a Szolgáltatónak m e g t i l t j a, továbbá kötelezi a Szolgáltatót, hogy a jelen határozat jogerőre emelkedésétől számított 150 napon belül szüntesse meg a jelen határozatban megállapított jogszabálysértés tekintetében az egyes internetes forgalmak közötti jogszerűtlen különbségtételt. Továbbá e körben a Hatóság kötelezi a Szolgáltatót, hogy jelen határozat jogerőre emelkedésétől számított 30 napon belül nyújtson be a Hatósághoz a jogellenes magatartás mielőbbi megszüntetésére vonatkozó intézkedési tervet, mely tartalmazza a konkrét szolgáltatói intézkedések megjelölését és azok megvalósításának ütemezését. -
Putyin90
senior tag
Hello! Az időjárási körülmények mennyire befolyásolják a mobilnet sebességét? A hét elején előfizettem a Hello Data Start-ra, azóta folyamatosan tesztelgetem, 100 Mbps felett volt jobbára mindig vagy kicsivel alatta (90-100 Mbps között). Ma borús, esős idő van, a sebesség ilyen 50-60 Mbps között mozog. Ez a sűrű felhőzetnék és esőnek tudható be leginkább?
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
Hát, várható volt a korábbi hasonló esetek kapcsán.
Egyrészt tényleg jó lenne, ha minden olcsón és korlátlanul lenne. De ezzel a keménykedéssel vagy az lesz, hogy tematikus tartalom nem lesz olcsón, hanem csak általános és mennyiség korlátolt opciók. Vagy full korlátlan lesz minden (hello data), de az ésszerű használat kereteivel összefeszül pár felhasználó.
Picit fura az NMHH indoklása, van egy olyan mellékíze, hogy érzésre kötözködnek, a fellebezést meg azzal utasítják el, hogy nekik nem feladatuk kivizsgálni, hogy igazuk van-e vagy az ő kiragadott bekezdéseik összhangban vannak-e az eu törvénnyel, amiből ollózták.
Ami miatt problémát látok, ezen a vonalon haladva, így be lehet tiltani a mobil online tévé szolgáltatások adatkeret mentességét. Valamint a 990ft korlátlan böngészés opciót is (ami a korlátos hipernet home ingyens része is). Meg még biztosan vannak szolgáltatások, aminek ez alávághat.
Aki most is 6-10-20 ezret költ mobilnetre havonta a különböző nagy csomagokkal, annak az nem hiszem, hogy nagyon lényeges különbséget hoz, max a korlátlannak mondott csomagra váltanak.
Aki viszont 300 forintos meg 1-2 ezerbe kerülő fapados megoldások miatt írkált, hát az beszopja, ha nem lesznek tematikus opciók, mert csak nagyobb és drágább csomagok maradnak. Sosem lesz 300 forintért korlátlan internet.Persze tudom, hogy a felhasználókat is meg kell védeni önmaguktól (pontosabban a fillérbaszó, két fillér kedvezményért bármilyen korlátozást vállaló sokaktól a komolyabb szolgáltatásért kicsit többet is fizetni hajlandókat). Valahogy egyik véglet sem tűnik mindenkinek jónak: ha csak fillérbaszó tematikus van vs csak drágább általános csomag. Amíg mindkettő választható és értelmes áron van, addig nem kéne, hogy emiatt hiszti legyen. Szóval bonyolult ez.
[ Szerkesztve ]
-
xTech
tag
Hétfőn rendeltem meg a SIM kártyát (Hello Data miatt), ma délelőtt hozta meg a futár, viszont még mindig nincs aktiválva.
Körülbelül mennyi időbe telik az aktiválás a Telenornál? Mindig is Telekomos voltam, ott fel kellett hívni az ügyfélszolgálatot, és pár perc múlva már működött is. Itt ilyen van?
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Milyen okostelefont vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Diabetes - Cukorbetegség
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen