Hirdetés
-
A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
it Az EU monitorozza azokat az intézkedéseket, amelyeket a választási tévinformációk ellen alkalmaz a Meta.
-
A Panasonic is nyit a TiVo okostévé rendszer irányába?
ph Három LED LCD televízióba kerül bele első körben a viszonylag újnak számító smart platform.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #86451 üzenetére
8mm a gyári új és 7mm a kopásértéke az alá nem lehet bemenni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Melyik az a renault diesel motor amelyik nagyon jo? 1.5 tdci?
Van valami ami meghibasodhat benne? egr, kettostomegu, stb? Melyik tipust erdemes venni? 3M ft ig -
venom8888
őstag
Akar 6Millioig inkabb, csaladinak is megfelelne. De hiresen szara renault motor, ismerosomnek van, es cserelte is a motort benne. De a diesel motor allitolag jo benne, arra volnak kivancsi. Irtok valamit rola sracok?
-
KubanitoS
veterán
válasz venom8888 #86455 üzenetére
1.5 dízel motorok kb 2013-tól igencsak megbízhatóak. Az előttiek is, csak ott volt valami típushiba, amelyet ekkortájt javítottak véglegesen.
1461 köbcentis motorokról van szó, a lóerő változó, 75-90 a jellemző. Azért írom így, mert nem csak Renaultokba szerelték ezt a motort, van Nissanba is, Daciaba is, sőt még Mercibe is!
5-6 millióért azért már keveset futott példányt is ki lehet fogni, az olajat cseréld 10 ezrenként és akkor nagyon sokáig megbízható társas lehet egy ilyen autó.Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #86454 üzenetére
Nah ebből egy szettet én is berendeltem. Bíztatóbban néz ki képről, mint a barnított rugóacél, amit a rugóshopból vettem.
Anno említettél egy ragasztó pad-ot, a fékbetét és a féktest közé. Arról is tudsz linket bedobni a közösbe?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
mycso
Topikgazda
válasz venom8888 #86461 üzenetére
Szia, a tdci az ford motor, a renaultnál dci-nek hívják.
A keretösszegből tippelve, megane 4-ről beszélünk, ott három variáció létezik:
- 1.5dci 90 ló (ez elég ritka)
- 1.5dci 110ló (ennek az elődje volt a hírhedt hajtókarcsapágyas széris a megane 2-ben, 106 lóerővel, azóta viszont ez egy javított és jó széria, megbízható, nem fogyaszt, cserébe nem is megy, természetesen közlekedni megfelelő)
- 1.5dci 116ló (pár évesek, szerintem adblue)- 1.6dci 131 ló (itt a kezdeti példányokról nagyon sok rosszat hallottam: víz-olaj evés, fogyasztásuk sem volt parádés nem is mentek, nem tudom, hogy az újabb példányok hogyan állnak ezen a téren)
- 1.6dci 160 ló (dupla turbó, ebből talán nálunk nincs is)1.7dci 150ló (új motor, semmit nem tudok róla, viszont ez is adblue)
Ezekben van turbó, kéttömegű lendkerék, nagynyomású szivattyú, nagynyomású porlasztók, stb. ...és ezek, mint minden ilyen autónál, természetesen szét is hullhatnak (nagyrészt karbantartás, vezetési stílus függő).
mod.: közben most látom a cspongást, hogy egyszer 6M forintot, egyszer meg 3M forintot írtál, igazából a két összeg, teljesen különböző autókat feltételez. A fentieket a 6M kategóriához írtam, 3M kategóriába a megane 3-ak férnek bele, ott megint másabb a motorválaszték.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
venom8888
őstag
Adblue az baj? Nem tudom mi az pontosan.
-
lsebestyen
addikt
válasz venom8888 #86467 üzenetére
Az a baj, hogy még egy dolog amivel gond lehet, lsd koncsik hsz-ét. Egyébként az euro6-ot nehéz másképp teljesíteni adblue és egyéb okosságok nélkül.
-
Xantomas
őstag
válasz venom8888 #86467 üzenetére
OFF!
No offense, de elég gáz, hogy úgy akarsz autót venni, hogy blikked sincs arról, hogy egyáltalán mivel megy, mit kell az elmúlt 10 évben gyártott kocsikba tölteni, motorolaj, hűtővíz, üzemanyag, fékfolyadék, ablakmosó folyadékon kívül.
Hogy hetekig kisebb pánik volt abból, hogy egy ideig nem lehetett AdBlue-t kapni pár helyen, mert leállt a szlovák gyár, és beindult a pánikfelvásárlás. Az más tészta, hogy perpill olcsóbb földgázból előállítani, de igen nagymennyiségben a vizeletben is megtalálható mindkét összetevője (az urea, másnevén karbamid, meg a víz). Ha kicsit hatékonyabban működnének a szennyvíztelepek, ott is brutál mennyiségben lehetne előállítani.Túráztatod a topiklakókat a kérdésekkel, amit 1-2, pár szavas google kereséssel megtaláltál volna. Legalább a válasz után kerestél volna, de meg akkor sem…
Az más tészta, hogy nem vagy egyedül ilyen, és a többség ugyan ezt csinálj, de pont ezen hozzáállás miatt jutott ide a járműipar, hogy a batár SUV-ok mennek az emberek rettegnek a dieselektől és pár gyártó a félelmet csaláshoz használta.
Bár, gondolom idáig, már nem jutottál el"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
harry
veterán
válasz diablo1984 #86466 üzenetére
A csomagterajton van 2 tavtarto pocok, amivel lehet allitani mennyire csukodjon be, pont nemreg nezegettem. Feltetelezem a kepen levo esetben tul melyre csukodik az ajto, ezert nincs sikban (bar az uvegnel nagyon furan all, nem kene ennek igy kineznie).
Vagy nem tudom mi, nalam jol all linkTheoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #86457 üzenetére
Gyárilag nincs rajta, de ha akarsz akkor tehetsz rá.
Segíti, hogy ne rohadjon be.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #86471 üzenetére
Ez 1.6 sce láncos, ha nem ellenőrzöd beleszaladhatsz egy olajzabálósba.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz venom8888 #86467 üzenetére
Szia.
Ha megengedsz egy röpke tanácsot, a tdci után levettem, hogy te nem akarsz renaultot.
Ha nincs típus ismereted nagyon át fognak verni.
Vagy vigyél magaddal valakit.
Amit kinéztél az az egyik legjobb 1.5 dci.
Nincs kettőstömegű és változó geometriás turbó sincs.
Típushiba a füstgáz visszavezető szelep, nem összekeverendő az egr-el!
Valamint a dpf előtti szenzor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #86466 üzenetére
Ahogy azt már megkaptad válaszban, nincs jól beállítva a felütközés gátló.
Renault power
-
KubanitoS
veterán
válasz rob210 #86474 üzenetére
Hi
Kérdeznék én is. Ha ki van nézve a motor (1.5 dci), a kocsi pár éves és 100 ezer alatt van a futásteljesítmény, akkor mégis mivel lehet annyira átvágni a laikust? Ezek még újszerű autók, nem 15 éves ki tudja milyen előéletű valamik.Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
forceberg
veterán
válasz KubanitoS #86477 üzenetére
Három egyszerű példa:
-a km óra az autó belső esztétikai állapotához van igazítva...
-a 100 ezret csak a második olajtöltettel éri el, mert csak lekönyvelve lett az olaj+ szűrőcsere
-szét van kuplungolva az agya, mert olyan volt a falhasználása
Az utolsó mondatod is kb.így hangzik helyesen:
Ezek még újszerűnek tűnő autók, nem 15 éves ki tudja milyen előéletű valamik.Annyi az egészben a "mágia", hogy úgy kell hozzállni, hogy adott esetben kellhet az a bizonyos banán.
A használt vétel az ilyen, autóhoz értők bevonásával valamennyire lehet csökkenteni a rizikót.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz KubanitoS #86481 üzenetére
Mit vártál? Nem egy xarkupacról van szó, ahogy sokan a 3F-et fújók szeretnék hallani.
Bármelyik autóval és bámivel át akarhatnak baxni(még egy gondosnak tűnő gazda is kezelheti tök ostobán az autóját.), főleg a mostani helyzetben.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz KubanitoS #86477 üzenetére
Ha ezt komolyan megkérdezted akkor bármivel.
Pl. Digitális műszerfal esetén bármit kikapcsolok , beállítok annyi kilométert amennyit szeretnél. Dpf hibát eltűntetem. Aztán majd kérdezd meg újra Nem bántásból, de ez a nyers valóság.
Annyi céges autó kerül nepperhez amiből 30-40ezret futott egyed lesz.
Hidd el aki ezzel foglalkozik nagyon át tud vágni.
A nagyobbik baj, hogy hiába nem 15 éves autók, sokkal több gond van velük, mint a 15 évesekkel. Nem vicc hanem 15 év renaultozás után mondom.
A 4 es megane nem sikerült jól ellenben a 3 as igen. Mindenkinek azt szoktam tanácsolni, hogy inkább egy 3/3 as utolsó szériás megane mint egy 4/1es ipari hulladék.
Szép a 4 es nyálcsorgatós modern, de sz@r.
A renaultnak a páratlan számok sikerülnek.
Megane 1,3 jó 2,4 hagyjuk.
De ezt már párszor leírtam.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
Gombinyó
őstag
válasz diablo1984 #86485 üzenetére
Ezzel nincs is gond, sajnos most ez van és lesz is jó darabig.
Nála ez egy 3 éve húzódó kérdés, mikor épp hol bukkan fel vele. Az igények amik eddig nekem kiderültek, hogy fogyasszon 3-4L-t és soha ne romoljon el, ne kelljen a vételáron felül költeni az autóra. Ajánlj légyszi valamit neki.
-
Xantomas
őstag
válasz Gombinyó #86484 üzenetére
Tudom, láttam, ugyan ez verte ki nálam a biztit, aztán most szakadt a cérna Nem mondom, hogy nem bánom, de legalább te akkor érted min buktam ki.
diablo1984
ne is mondd… még nem hirdettem meg a CC-t de a jövő héten már hárman jönnek megnézni, de utódja még nincs. Kíváncsiságból én is megnéztem két eladót a környéken, amit tüchtig állapotba hirdetnek. Azóta nem félek a legmagasabb piaci árat kérni a sajátomért.Pedzegettem, hogy inkább vegyünk újat, nem akarok szarakodni a tekert, külföldi lekotlott, nem karbantartott vackokkal, de ami leasinges, arra 3-4 hónap minimum várakozást mondtak, ami akár egy év is lehet. Úgy, hogy akkor helyben tedd le az önerőt, vagy szalon autó, amit el tudok vinni, de arra egyben kell letenni az árat, gyártói hitel, alacsony THM nincs. Vegyél fel személyi hitelt, igen combos kamatra. Oszt a 8 millás autóból, 4 évre számolva lesz 14.
Én is szét vagyok csúszva… 5 éve készülünk arra, hogy kocsi csere, (én sztem egy Renault tetkóval fogok gyászolni) de ez nagyobb horror mint valaha. Most bármit, vagyis BÁRMIT megvennék 5 milláig, amire csak egy millát kell pluszba költeni, 5 évesnél fiatalabb, szimpatikus az eladó (ne tudd meg eddig milyen nepperekkel, tázsvírekkel tárgyaltam), valamint a színe, formája (nem kombi), és ülései, futómű puhasága megfelel az asszonynak, mert piszok hátfájós s ez kritikus.
Az eddig megnézett Fiat 500X és L-ek után elvetettem azt is. robnak igaza volt. Ez nem ide való. Itthonra hulladék. Mind jobban zörgött mint a CC-m mielőtt szétkaptam a belteret, és újra összeraktam új patentokkal.
Nem akarok egy újabb négykerekű feleséget, amit állandóan pátyolgatni kell, foglalkozni a lelkével.
Most 1.5 hete a Volvo v40-ek vannak terítéken. Egész élhető kompromisszumnak tűnik eddig.
Hiába szeretnék m3/3 2.0 dci-t, 5 ajtós változatban, gyakorlatilag fehér holló. Nincs.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
diablo1984
veterán
válasz Xantomas #86488 üzenetére
maximálisan megértelek, nekem kicsit alacsonyabb a büzsé, indult úgy, hogy az én autóm(ford focus) helyett veszek valamit(mondjuk fiatalabb fucust, de pokoli ára van) és a feleségem megkapja az enyémet az öregecske opelja helyett(18éves h astra), de már ott tartok, hogy azt a pénzmagot inkább az asszony autója cseréjére is rászánnám és az enyém maradna, mert kombit nem turbós motorral 120e km-es futás alatt úgy hogy 10 évnél nem idősebb, 3-4 millás ársávban lehetetlen venni, hacsak a logan szintjére nem süllyedek le, de ott még mindig valami savas izé böffen fel bennem, ha annak a beltér minőségét meglátom, így az esélytelen....
Gondolkoztam Focus mk3-ban, renault megane mk3-ban, mk4-ben(sokat futott cégautó), fiat tipoban, hyundai i30/kia ceed-ekben, de ha a keresőbe be is esik egy ígéretes példány(főleg a kia/hyundai vonalon), azt is hamar elviszik, vagy egy trágyadomb kivikszolva, fél autó újrafújva(és mielőtt elindulok, kérdezem a neppert, hogy volt-e javítva-természetesen nem) és már unok 400km-eket szaladgálni szarokért.
Most ott tartok, hogy a feleségemnek néztünk j astrát 5 ajtósban, de azt az leszavazta a h után, mert formailag előrelépés, de hely ügyileg csalódás, mk3-as megane tetszene neki, de abból nem igazán van őszinte példány, most ott tartok, hogy hétfőn megyünk a balatonhoz nyaralni és Nagykanizsán egy fiat 500L-et nézünk meg, mert abba lett most szerelmes.
Szóval át tudok én érezni minden használt autó kereső nyűgöt, én is már vagy 2 hónapja folyamatosan bújom a hirdetéseket, már nagyon unom, szeretném a kis megtakarításomat jó járgányba fektetni,de bizonytalan vagyok, már lassan lemondok róla és marad mindkét verda és hajtja az asszony a 18 éves verdáját 300e km-en túl is(különösebb gondja nincs, bár az utóbbi időben kb minden ki lett cserélve rajta egy vagyonért)...
Szóval én is ott vagyok kb minden illetékes csoportban és kérdezek, hogy melyiknek mi a buktatója, mennyire lehet lyukra futni, de nem haladok előre.... -
Mezga Aladár
veterán
válasz diablo1984 #86489 üzenetére
mert kombit nem turbós motorral 120e km-es futás alatt úgy hogy 10 évnél nem idősebb, 3-4 millás ársávban lehetetlen venni,
[link] [link]Talán mégsem lehetetlen.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
diablo1984
veterán
válasz Mezga Aladár #86490 üzenetére
a fiatalabban bírnám élni, de 3-4 milla közötti ársáv nem bír el 4,2millát.
A másik ígéretes lenne, de egy magane-nál(durván szétextrázott alapból is) nálam alapelvárás a bőr kormány és a tempomat. Itt gumi kormány van, tempomatnak hűlt helye, ezért nem jött számításba eddig. -
Mezga Aladár
veterán
válasz diablo1984 #86491 üzenetére
Ott van benne a tempomat.
Nem is ez a lényeg hanem az, lehet kapni ilyen autókat.
Természetesen helyetted senki nem fogja megkeresni és bemutatni neked.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
diablo1984
veterán
válasz Mezga Aladár #86492 üzenetére
Az olcsóbba amit linkeltél abban nincs tempomat.
Hidd el keresek, de hogy nekem mi a jó, azt had én döntsem el, ha már én fizetek.... -
Somatom
veterán
Láma kérdés. Van az Espace -on csúsztatható tetőcsomagtartó. Azt hogyan kell szakszerűen használni? Az maga a csomagtartó, vagy ahhoz még vásárolni kell valamit? Lenne occón egy motorszerelő állvány, jó lenne hazavinni. Szétcsúsztatom a tartókat, polifoam a cucc alá, felpókozom és ennyi?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #86493 üzenetére
Akkor viszont az igényeket és az árakat egy szintre kell hozni, más lehetőség nincs.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Mezga Aladár
veterán
válasz diablo1984 #86493 üzenetére
Természetesen ez mind a te döntésed.
Ott a könyöklő alatt a tempomat kapcsolója.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
forceberg
veterán
válasz Mezga Aladár #86496 üzenetére
Az nem egy vakdugó? Mert a kormányon nincsenek gombok.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- DeLonghi Nespresso ENV 120.W Vertuo kapszulás kávéfőző
- Seat toledo leon 1m 99-04-ig bőrös ajtókárpit szett
- Új, bontatlan WMF KÜCHENminis gyümölcsaszaló gép matt rozsdamentes acél ház - Még 6 hó bolti garival
- Parkside PGASA 12 A1 akkus fű és sövényvágó
- Nem használt, de bontott dobozos Ariete függőleges grillsütő - 1 hét próbagarival! -
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen